• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Провід мідний контактний фасонний МФ-85

Завершена

999 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 999.50 UAH
Номер: 7ee1246e02174adfb4e92dbc807568d5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-15-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 15.04.2025 15:21 - 07.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.04.2025 НАКАЗ№ 16-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 14.04.2025 №16-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-01-27-009336-a 27.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 036-53-96, t.mishchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік КП Луцького підприємства електротранспорту (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 27.01.2025 №24 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ТзОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ", ТзОВ "БУЛВРК УКРАЇНА; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.02.2025 №38, від 13.03.2025 №63; повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2025; договір від 27.03.2025 №61/25 на суму 905 780,00 гривень; додаткова угода від 03.04.2025 №2 до договору від 27.03.2025 №61/25. Моніторинг здійснювався в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження. Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області 15.04.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено запит про надання Замовником пояснень щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Однак, в електронній системі закупівель станом на 29.04.2025 Замовником не надано пояснення, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 30.04.2025 17:33 - 15.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2025 17:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення Замовника: Розрахунок вартості закупівлі здійснено шляхом отримання комерційних пропозицій від постачальників відповідної продукції з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Якісні та технічні характеристики https://vse-e.com/ua/novosti/mednyi-kabel-ego-priminenie-i-tehncheskie-harakteristiki?srsltid=AfmBOopoJiwaQgD-DR5Niy2e03d6WLoZLfMh41gpAaWPCOL9A https://www.promelectronica.com.ua/product-category/kabelno-providnykova-produkcziya/provid-midnyj/?srsltid=AfmBOooqOF9RrQ_P_IUBb0aTr9rf8BQXnv45cl3Qg0 https://pro100kabel.com.ua/ua/article/id/kabel-mednyj-vybor-proizvoditelya-s-nuzhnym-secheniem/?srsltid=AfmBOop91LxcrwoyB4tWpliHFA0BImNNPmXRfJhV Додаток: комерційні пропозиції-2шт.
Дата публікації звіту: 10.07.2025 15:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 04.09.2025 15:54

Запити/Пояснення