-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Провід мідний контактний фасонний МФ-85
Завершена
999 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 999.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 999.50 UAH
Період оскарження:
27.01.2025 13:33 - 01.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
c3f22ad409bc4455a52357e27d2f2e79
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-27-009336-a.a3
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скаржник вважає рішення замовника необґрунтованим та таким, що порушує права Скаржника шляхом порушення замовником принципів здійснення публічних закупівель. Рішення про неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (Скаржника) порушує права та законні інтереси Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції та на отримання комерційної вигоди в частині отримання прибутку від продажу товару Замовнику. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї тендерної пропозиції, як таким, що суперечить положенням Особливостей та Закону
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Погодження з тех вимогами.pdf 25.02.2025 19:26
- 3. Інформація про необхідні характеристики.pdf 25.02.2025 19:26
- протокол.pdf 25.02.2025 19:26
- Сертифікат відповідності провід МФ-85.pdf 25.02.2025 19:26
- скарга на відхилення.pdf 25.02.2025 19:26
- скарга на відхилення_.docx 25.02.2025 19:26
- sign.p7s 25.02.2025 19:26
- Рішення від 27.02.2025 № 3028.pdf 27.02.2025 15:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2025 № 3558.pdf 10.03.2025 14:49
- Рішення від 07.03.2025 № 3558.pdf 12.03.2025 18:50
- пояснення 28.02.2025 08:32
- пояснення 28.02.2025 08:32
- тендерна документація 28.02.2025 08:32
- сертифікат 28.02.2025 08:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.02.2025 19:46
Дата розгляду скарги:
07.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.02.2025 15:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.03.2025 18:50
Дата виконання рішення Замовником:
13.03.2025 09:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Погоджуємося з рішенням АМКУ.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
afb212ada289401193917feaab7d4d14
Заголовок пункту скарги:
Аргументація Замовника для відхилення тендерної пропозиції Скаржника є надуманою та безпідставною
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
У протоколі №48 від 21 лютого 2025 р. про відхилення тендерної пропозиції Скаржника як підставу відхилення Замовник зазначає невиконання Скаржником вимоги тендерної документації щодо надання «− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;».
Аргументація Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника відповідно до вищезазначеного протоколу є надуманою та необґрунтованою з наступних причин.
Відповідно до пункту першого Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації:……… − інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;».
Відповідно до пункту 6 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.»
Додатком 2 до тендерної документації встановлена Технічна специфікація інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та спосіб її підтвердження. А саме у примітках Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «*Учасникам закупівлі на підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованих товарів необхідно у складі пропозиції надати документи з інформацією щодо основних характеристик та параметрів нормативної відповідності запропонованих товарів.»
На виконання зазначеної вимоги Скаржник надав такі документи:
- Лист Вих. № 03/02-03 від 03.02.2025 р. Технічна специфікація інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яким підтверджуються необхідні замовнику технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі, викладені у таблиці Додатку 2 до тендерної документації;
- Лист-погодження Вих. № 03/02-02 від 03.02.2025 р., яким Скаржник підтвердив зобов’язання пропозиції/поставки товару із визначеними технічними, якісними, кількісними характеристиками відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації, в тому числі підтвердив зазначеним листом нормативну відповідність запропонованих товарів по ДСТУ ГОСТ546:2004;
- Скан-копія оригіналу Сертифікату відповідності № UA.PN.191.0711-22 від 28.02.2022 про відповідність продукції Провода контактні з міді та сплавів марок МК, МФ, НлФ вимогам ТУ У 24.4-31806384-017:2019 п.п. 2.4-2.6, 2.10,2.11.1, 2.12.1, 6.1-6.5, 6.7.
Таким чином, вимоги замовника щодо надання «документів з інформацією щодо основних характеристик та параметрів нормативної відповідності запропонованих товарів» виконані Скаржником повністю, оскільки у тендерній документації Замовником не встановлено переліку, які саме документи можуть бути надані учасниками, та які будуть розцінені замовником як достатнє підтвердження необхідних характеристик товару. Так само Замовником не встановлено способу надання таких документів (копії, оригінали, завірені скан-копії тощо).
Отже, Скаржником у складі тендерної пропозиції у повному обсязі надані документи:
- з «інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;» (абзац шостий пункту першого Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації) - оскільки надано Скан-копія оригіналу Сертифікату відповідності № UA.PN.191.0711-22 від 28.02.2022 про відповідність продукції Провода контактні з міді та сплавів марок МК, МФ, НлФ вимогам ТУ У 24.4-31806384-017:2019 п.п. 2.4-2.6, 2.10,2.11.1, 2.12.1, 6.1-6.5, 6.7 та
- «документи з інформацією щодо основних характеристик та параметрів нормативної відповідності запропонованих товарів.» (Примітки Додатку 2 до тендерної документації) - оскільки надані Лист Вих. № 03/02-03 від 03.02.2025 р. Технічна специфікація інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Лист-погодження Вих. № 03/02-02 від 03.02.2025 р. та Скан-копія оригіналу Сертифікату відповідності № UA.PN.191.0711-22 від 28.02.2022 про відповідність продукції Провода контактні з міді та сплавів марок МК, МФ, НлФ вимогам ТУ У 24.4-31806384-017:2019 п.п. 2.4-2.6, 2.10,2.11.1, 2.12.1, 6.1-6.5, 6.7.
Таким чином, аргументація Замовника для відхилення тендерної пропозиції Скаржника є надуманою та безпідставною.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, Замовник неправомірно та безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Аргументація Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника відповідно до вищезазначеного протоколу є надуманою та необґрунтованою з наступних причин.
Відповідно до пункту першого Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації:……… − інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;».
Відповідно до пункту 6 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.»
Додатком 2 до тендерної документації встановлена Технічна специфікація інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та спосіб її підтвердження. А саме у примітках Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «*Учасникам закупівлі на підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованих товарів необхідно у складі пропозиції надати документи з інформацією щодо основних характеристик та параметрів нормативної відповідності запропонованих товарів.»
На виконання зазначеної вимоги Скаржник надав такі документи:
- Лист Вих. № 03/02-03 від 03.02.2025 р. Технічна специфікація інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яким підтверджуються необхідні замовнику технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі, викладені у таблиці Додатку 2 до тендерної документації;
- Лист-погодження Вих. № 03/02-02 від 03.02.2025 р., яким Скаржник підтвердив зобов’язання пропозиції/поставки товару із визначеними технічними, якісними, кількісними характеристиками відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації, в тому числі підтвердив зазначеним листом нормативну відповідність запропонованих товарів по ДСТУ ГОСТ546:2004;
- Скан-копія оригіналу Сертифікату відповідності № UA.PN.191.0711-22 від 28.02.2022 про відповідність продукції Провода контактні з міді та сплавів марок МК, МФ, НлФ вимогам ТУ У 24.4-31806384-017:2019 п.п. 2.4-2.6, 2.10,2.11.1, 2.12.1, 6.1-6.5, 6.7.
Таким чином, вимоги замовника щодо надання «документів з інформацією щодо основних характеристик та параметрів нормативної відповідності запропонованих товарів» виконані Скаржником повністю, оскільки у тендерній документації Замовником не встановлено переліку, які саме документи можуть бути надані учасниками, та які будуть розцінені замовником як достатнє підтвердження необхідних характеристик товару. Так само Замовником не встановлено способу надання таких документів (копії, оригінали, завірені скан-копії тощо).
Отже, Скаржником у складі тендерної пропозиції у повному обсязі надані документи:
- з «інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;» (абзац шостий пункту першого Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації) - оскільки надано Скан-копія оригіналу Сертифікату відповідності № UA.PN.191.0711-22 від 28.02.2022 про відповідність продукції Провода контактні з міді та сплавів марок МК, МФ, НлФ вимогам ТУ У 24.4-31806384-017:2019 п.п. 2.4-2.6, 2.10,2.11.1, 2.12.1, 6.1-6.5, 6.7 та
- «документи з інформацією щодо основних характеристик та параметрів нормативної відповідності запропонованих товарів.» (Примітки Додатку 2 до тендерної документації) - оскільки надані Лист Вих. № 03/02-03 від 03.02.2025 р. Технічна специфікація інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Лист-погодження Вих. № 03/02-02 від 03.02.2025 р. та Скан-копія оригіналу Сертифікату відповідності № UA.PN.191.0711-22 від 28.02.2022 про відповідність продукції Провода контактні з міді та сплавів марок МК, МФ, НлФ вимогам ТУ У 24.4-31806384-017:2019 п.п. 2.4-2.6, 2.10,2.11.1, 2.12.1, 6.1-6.5, 6.7.
Таким чином, аргументація Замовника для відхилення тендерної пропозиції Скаржника є надуманою та безпідставною.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, Замовник неправомірно та безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Скан-копія оригіналу Сертифікату відповідності № UA.PN.191.0711-22 від 28.02.2022 про відповідність продукції Провода контактні з міді та сплавів марок МК, МФ, НлФ вимогам ТУ У 24.4-31806384-017:2019 п.п. 2.4-2.6, 2.10,2.11.1, 2.12.1, 6.1-6.5, 6.7.
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат відповідності провід МФ-85.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист-погодження Вих. № 03/02-02 від 03.02.2025 р.
-
Повʼязаний документ:
2. Погодження з тех вимогами.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист Вих. № 03/02-03 від 03.02.2025 р. Технічна специфікація інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
-
Повʼязаний документ:
3. Інформація про необхідні характеристики.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол №48 від 21 лютого 2025 р. про відхилення тендерної пропозиції
-
Повʼязаний документ:
протокол.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. прийняти Скаргу до розгляду; 2. зобов'язати Замовника скасувати Протокол №48 від 21 лютого 2025 р. про відхилення тендерної пропозиції Скаржника; 3. визнати дії Замовника такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Вимога
Є відповідь
щодо документального підтвердження рішення органу оскарження в електронній системі закупівель
Номер:
c578b54323114b7282d658e199eb1322
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-27-009336-a.b2
Назва:
щодо документального підтвердження рішення органу оскарження в електронній системі закупівель
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо вашу увагу, що відповідно до пункту 55 постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості») оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням особливостей. Згідно з частиною 22 статті 18 Закону рішення АМКУ набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення АМКУ, прийняте за результатами розгляду скарги Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття.
Відповідно до абазцу третього пункту 67 Особливостей «У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.» Звертаємо вашу увагу на необхідність оприлюднення підтвердження виконання рішення органу оскарження, викладеного у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2490-р/пк-пз від 18.02.2025, у вигляді розпорядчого рішення замовника/протоколу уповноваженої особи тощо.
Оскільки замовником 21.02.2025 опубліковане повідомлення про те, що рішення органу оскарження виконано, вимагаємо надати документальне підтвердження такого виконання.
Також просимо взяти до уваги, що вищевказані порушення можуть призвести до адміністративної відповідальності, а саме: невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено Законом, тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто від 34 000 до 85 000 гривень (частина 5 статті 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення).
За умови невиконання рішення органу оскарження замовником відповідно до вимог Закону та Особливостей, будемо змушені звернутись до органів Держаудитслужби, та, за необхідності, повторно до АМКУ.
Із практикою щодо прийняття рішення Держаудитслужбою у подібних ситуаціях ви можете ознайомитись на майданчику Прозорро, зокрема за закупівлю UA-2022-01-17-001390-b.
Дата подачі:
21.02.2025 16:29
Вирішення:
Заява задоволена.Рішення органу оскарження виконано.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
1919937d04af43979fb2f481f4fe607c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-27-009336-a.c1
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скаржник вважає рішення замовника необґрунтованим та таким, що порушує права Скаржника шляхом порушення замовником принципів здійснення публічних закупівель. Рішення про неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (Скаржника) порушує права та законні інтереси Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції та на отримання комерційної вигоди в частині отримання прибутку від продажу товару Замовнику. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї тендерної пропозиції, як таким, що суперечить положенням Особливостей та Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Довідка щодо наявності аналогічного договору.pdf 08.02.2025 14:37
- Аналог, ВН провід МФ85.pdf 08.02.2025 14:37
- скарга на відхилення.pdf 08.02.2025 14:37
- скарга на відхилення_.docx 08.02.2025 14:37
- sign.p7s 08.02.2025 14:38
- Рішення від 11.02.2025 № 2007.pdf 11.02.2025 16:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.02.2025 № 2490.pdf 19.02.2025 10:34
- Рішення від 18.02.2025 № 2490.pdf 20.02.2025 13:38
- пояснення 13.02.2025 13:00
- пояснення 13.02.2025 13:00
- тендерна документація 13.02.2025 13:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.02.2025 15:03
Дата розгляду скарги:
18.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.02.2025 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.02.2025 13:38
Дата виконання рішення Замовником:
21.02.2025 08:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
accf207897cc473ca0fff23de8f9c9f1
Заголовок пункту скарги:
Замовник неправомірно та безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, та порушив вимоги Особливостей, не надавши Скаржнику можливості виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно таблиці пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям підтверджується таким чином: «1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір предмет якого співпадає із предметом закупівлі.
1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.»
На виконання зазначених вимог Скаржником були надані у складі його тендерної пропозиції:
- Довідка Вих. № 03/02-01 від 03.02.2025 р. про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів);
- Скан-копія договору поставки №210524 від 21 травня 2024 року;
- Скан-копія видаткової накладної № 20 від 29 травня 2024 р. до зазначеного договору.
Таким чином, Скаржник виконав усі вимоги замовника щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Проте, за результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника замовник опублікував протокол про відхилення його тендерної пропозиції на основі того, що Скаржник на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надав договір, укладений між Скаржником та ТОВ «Світлиця груп», де «власник обох підприємств Кручина Антоніна Борисівна, що підтверджує їх пов’язаність між собою та «фіктивність» договору».
Відповідно до підпункту 20 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
- юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
- фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
- фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Зазначений перелік ознак пов’язаної особи є вичерпним.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Поняття фіктивності договору (фіктивність правочину) визначається Цивільним кодексом України та за кожним окремим правочином його фіктивність/правомочність оскаржується у суді. Таким чином, визначення кожного окремого договору як «фіктивного» відноситься до повноважень суду.
Таким чином, аргументація Замовника для відхилення тендерної пропозиції Скаржника є надуманою та безпідставною.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, Замовник неправомірно та безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, та порушив вимоги Особливостей, не надавши Скаржнику можливості виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин.
Рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушує права Скаржника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та на недискримінацію учасників.
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір предмет якого співпадає із предметом закупівлі.
1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.»
На виконання зазначених вимог Скаржником були надані у складі його тендерної пропозиції:
- Довідка Вих. № 03/02-01 від 03.02.2025 р. про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів);
- Скан-копія договору поставки №210524 від 21 травня 2024 року;
- Скан-копія видаткової накладної № 20 від 29 травня 2024 р. до зазначеного договору.
Таким чином, Скаржник виконав усі вимоги замовника щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Проте, за результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника замовник опублікував протокол про відхилення його тендерної пропозиції на основі того, що Скаржник на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надав договір, укладений між Скаржником та ТОВ «Світлиця груп», де «власник обох підприємств Кручина Антоніна Борисівна, що підтверджує їх пов’язаність між собою та «фіктивність» договору».
Відповідно до підпункту 20 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
- юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
- фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
- фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Зазначений перелік ознак пов’язаної особи є вичерпним.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Поняття фіктивності договору (фіктивність правочину) визначається Цивільним кодексом України та за кожним окремим правочином його фіктивність/правомочність оскаржується у суді. Таким чином, визначення кожного окремого договору як «фіктивного» відноситься до повноважень суду.
Таким чином, аргументація Замовника для відхилення тендерної пропозиції Скаржника є надуманою та безпідставною.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, Замовник неправомірно та безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, та порушив вимоги Особливостей, не надавши Скаржнику можливості виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин.
Рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушує права Скаржника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та на недискримінацію учасників.
×
-
Назва доказу:
Скан-копія видаткової накладної № 20 від 29 травня 2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Аналог, ВН провід МФ85.pdf
-
-
Назва доказу:
Скан-копія договору поставки №210524 від 21 травня 2024 року
-
Повʼязаний документ:
Аналог, ВН провід МФ85.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка Вих. № 03/02-01 від 03.02.2025 р. про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)
-
Повʼязаний документ:
1. Довідка щодо наявності аналогічного договору.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. прийняти Скаргу до розгляду; 2. зобов'язати Замовника скасувати Протокол №35 від 6 лютого 2025 р. про відхилення тендерної пропозиції Скаржника; 3. визнати дії Замовника такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.