-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт підсобних кімнат харчоблоку Юріївської гімназії з початковою школою та дошкільним підрозділом Снігурівської міської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою Миколаївська область, Баштанський район, с.Юр'ївка, вул.Молодіжна 24
Завершена
1 085 314.92
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 426.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 426.57 UAH
Номер:
beb8c72f5e9a48379853a6e06812679c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-17-000119
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2025 00:00
Період моніторингу:
17.03.2025 17:15 - 08.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.03.2025 № 23-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.03.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 17.03.2025 № 23-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-01-25-001182-a 25.01.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на вимогу учасника про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 46 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУД», виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом здійснення заходів згідно чинного законодавства, спрямованих на притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на вимогу учасника про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації; виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Центру фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти Снігурівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація зі змінами, затвердженими протоколом уповноваженої особи від 26.01.2025 № 13 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «ХЕРСОН-ІНТЕРБУД» (далі – ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУД»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУД»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.02.2025 № 20 та від 06.02.2025 № 21; вимога учасника ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУД» щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та відповідь Замовника на неї; рішення комісія АМКУ від 19.02.2025 № 2559-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2025 № 30; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір підряду від 07.03.2025 № 25; звіт про результати проведення процедури закупівлі; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.03.2025 № 35; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам Закону та Особливостей.
Так, на порушення вимог пункту 28 Особливостей Тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, які оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Моніторингом також встановлено, що учасник ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУД» 05.02.2025 звернувся до Замовника через електронну систему закупівель з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Разом з тим, Замовник на порушення вимог пункту 46 Особливостей не надав відповідь на вищезазначене звернення в термін, що не перевищує чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідь оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель 07.03.2025 року.
Період усунення порушень:
26.03.2025 16:39 - 10.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
26.03.2025 16:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про здійснення заходів щодо недопущення порушень у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
01.04.2025 16:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
02.04.2025 09:32
Запити/Пояснення
Номер:
64c992d4aa4a49d9a3ba1147b05a37e6
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
17.03.2025 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-25-001182-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Пропоную надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f63ea83fb9e1473cb99b3d10eef64822
Назва:
Інформація на запит ДАСУ від 17.03.2025 року
Дата опублікування:
20.03.2025 14:41
Опис:
Інформація на запит ДАСУ від 17.03.2025 року щодо моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-01-25-001182-a, яка проводилась Центром фінансово – господарського обслуговування закладів та установ освіти Снігурівської міської ради
Номер:
5c6dc9e5b04e4234a3e83d718cfc01ed
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
18.03.2025 09:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-25-001182-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пропоную надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
319f0fdc47e4492e8c29386ec3896811
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 17.03.2025 року
Дата опублікування:
20.03.2025 14:24
Опис:
Пояснення на запит ДАСУ від 17.03.2025 року щодо моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-01-25-001182-a, яка проводилась Центром фінансово – господарського обслуговування закладів та установ освіти Снігурівської міської ради