• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт підсобних кімнат харчоблоку Юріївської гімназії з початковою школою та дошкільним підрозділом Снігурівської міської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою Миколаївська область, Баштанський район, с.Юр'ївка, вул.Молодіжна 24

Завершена

1 085 314.92 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 426.57 UAH
Номер: beb8c72f5e9a48379853a6e06812679c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000119
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 17.03.2025 17:15 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.03.2025 № 23-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.03.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 17.03.2025 № 23-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2025-01-25-001182-a 25.01.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 09) 532-59-00, s.v.cherednychenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на вимогу учасника про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 46 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУД», виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом здійснення заходів згідно чинного законодавства, спрямованих на притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на вимогу учасника про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації; виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Центру фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти Снігурівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація зі змінами, затвердженими протоколом уповноваженої особи від 26.01.2025 № 13 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «ХЕРСОН-ІНТЕРБУД» (далі – ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУД»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУД»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.02.2025 № 20 та від 06.02.2025 № 21; вимога учасника ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУД» щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та відповідь Замовника на неї; рішення комісія АМКУ від 19.02.2025 № 2559-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2025 № 30; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір підряду від 07.03.2025 № 25; звіт про результати проведення процедури закупівлі; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.03.2025 № 35; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам Закону та Особливостей. Так, на порушення вимог пункту 28 Особливостей Тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, які оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Моніторингом також встановлено, що учасник ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУД» 05.02.2025 звернувся до Замовника через електронну систему закупівель з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Разом з тим, Замовник на порушення вимог пункту 46 Особливостей не надав відповідь на вищезазначене звернення в термін, що не перевищує чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідь оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель 07.03.2025 року.
Період усунення порушень: 26.03.2025 16:39 - 10.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 26.03.2025 16:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про здійснення заходів щодо недопущення порушень у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту: 01.04.2025 16:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 02.04.2025 09:32

Запити/Пояснення