-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт підсобних кімнат харчоблоку Юріївської гімназії з початковою школою та дошкільним підрозділом Снігурівської міської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою Миколаївська область, Баштанський район, с.Юр'ївка, вул.Молодіжна 24
Завершена
1 085 314.92
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 426.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 426.57 UAH
Період оскарження:
25.01.2025 22:55 - 30.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Номер:
f17a1473c0bb4a219466fa40aeff9205
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-25-001182-a.b2
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ директора.PDF.p7s.zip 09.02.2025 19:38
- Протокол 20 від 05.02.2025.pdf 09.02.2025 19:38
- Прот. 21 Визн. ПЕРЕМОЖЦЯ ШПАК СА.pdf 09.02.2025 19:38
- Лист пояснення на виправлення помилок.pdf 09.02.2025 19:38
- Скарга АМКУ.zip 09.02.2025 19:48
- sign.p7s 09.02.2025 20:35
- Підписаний 17 від 17.02,2025 ДиректоруПП Херсон-Інтербуд (1).pdf 17.02.2025 14:47
- Додаток 2.PDF.p7s.zip 17.02.2025 14:47
- Додаток 1.PDF.xml.zip 17.02.2025 14:47
- Лист Заперечення на відповідь замовника_АМКУ.pdf.p7s.zip 17.02.2025 14:47
- Лист Заперечення на відповідь замовника_АМКУ.docx 17.02.2025 14:47
- ПІДПИСАНИЙ 18 від 18.02.2025.pdf 18.02.2025 13:18
- Заява від 18 лютого 2025.docx 18.02.2025 13:18
- Заява від 18 лютого 2025.pdf.p7s.zip 18.02.2025 13:18
- рішення від 11.02.2025 №1989.pdf 11.02.2025 16:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2025 №2559.pdf 20.02.2025 12:00
- рішення від 19.02.2025 №2559.pdf 21.02.2025 15:07
- СКАН заст.директор Голопр..pdf 13.02.2025 18:36
- ВІДПОВІДЬ на скаргу до АМКУ.pdf 13.02.2025 18:36
- ВІДПОВІДЬ на скаргу до АМКУ.docx 13.02.2025 18:36
- Пр. 29 від 24.02.25 про скасування рішення УО про відх. на вимогу АМКУ.pdf 24.02.2025 16:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2025 20:58
Дата розгляду скарги:
19.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.02.2025 16:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.02.2025 15:07
Дата виконання рішення Замовником:
24.02.2025 16:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.02.2025№2559-р/пк-пз. Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти Снігурівської міської ради з метою усунення порушень скасовано рішення згідно протоколу уповноваженої особи від 05.02.2025р № 20, згідно з яким відхилено тендерну пропозицію ПП "ХЕРСОН-ІНТЕРБУД" - учасника процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-25-001182-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
05e510b201cf470883527d3d6a7289a3
Заголовок пункту скарги:
неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
25.01.2025 року Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти Снігурівської міської ради, ЄДРПОУ 44277485, (далі - Замовник) оголосив відкритті торги з особливостями за предметом закупівлі «Поточний ремонт підсобних кімнат харчоблоку Юріївської гімназії з початковою школою та дошкільним підрозділом Снігурівської міської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою Миколаївська область, Баштанський район, с.Юр'ївка, вул.Молодіжна 24», (код за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) за Ідентифікатором закупівлі: UA-2025-01-25-001182-a (далі - Закупівля).
01.02.2025 року учасник Приватне підприємство «Херсон-Інтербуд», ЄДРПОУ 41203724, (далі - Скаржник) у встановлені строки, які передбачені тендерною документацією Замовника, подав через електрону систему тендерну пропозицію на участь та до електронної системи надані всі необхідні документи у тому числі з дотриманням вимог, які вимагав Замовник.
04.02.25 об 15:41 годині Замовник в електронній системі опублікував Вимогу про усунення порушення, що стосується Скаржника, наступного змісту: «Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі», на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати у складі оригінал(-ів) відгуку(-ів), виданий(-их) суб’єктом(-ами) господарювання (з яким(-ми) було укладено договір) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Учасником процедури закупівлі ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУТ» надано відгук з розмитим, нечітким зображенням печатки та підписом Замовника до договору щодо аналогічного договору. Відповідно до пункту 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документи мають бути чіткими та розбірливими для читання. Відповідно до п.8 розділу 3 Тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУТ» має надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: чіткий та розбірливий документ – оригінал відгуку, виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено аналогічний договір» (далі - Вимога).
Замовник надав строк на виконання цієї вимоги до 05.02.2 року, 15:41 години.
Скаржник на виконання цієї Вимоги 05.02.2025 року об 13.03 годині подав через електрону систему документи, які вимагались замовником, уточнені та додаткові нові документи та лист пояснення на виправлення помилок та підписав КЕП.
05.02.2025 року уповноважена особа Замовника прийняла протокольне рішення за №20 та вирішила відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУТ» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та об 17.09 години 05.02.2025 року опублікувала прийняте рішення в електронній системі щодо цієї Закупівлі.
Підставою відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУТ» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей згідно протоколу Замовника від 05.02.2025 року №20 стало наступне: «Станом на 15 год. 41 хв. 05.02.2025 року учасник ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУТ» не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електрону систему закупівлі уточнених або нових документів».
З рішенням прийнятим згідно протоколу Замовника від 05.02.2025 року №20 Скаржник категорично не погоджується та вважає його безпідставним та не обґрунтованим.
Скаржник об 13 год. 03 хв. 05.02.2025 року виконав Вимогу Замовника у повному обсязі, що підтверджується інформацією в електронній системі закупівель за Ідентифікатором закупівлі: UA-2025-01-25-001182-a, але Замовник не провів подальшу кваліфікацію тендерної пропозиції Скаржника, а прийняв противоправне рішення від 05.02.2025 року за №20 про відхилення тендерної пропозиції так як вимога на помилкову думку Замовника станом на 15.41 години 05.02.2025 року не виконана.
01.02.2025 року учасник Приватне підприємство «Херсон-Інтербуд», ЄДРПОУ 41203724, (далі - Скаржник) у встановлені строки, які передбачені тендерною документацією Замовника, подав через електрону систему тендерну пропозицію на участь та до електронної системи надані всі необхідні документи у тому числі з дотриманням вимог, які вимагав Замовник.
04.02.25 об 15:41 годині Замовник в електронній системі опублікував Вимогу про усунення порушення, що стосується Скаржника, наступного змісту: «Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі», на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати у складі оригінал(-ів) відгуку(-ів), виданий(-их) суб’єктом(-ами) господарювання (з яким(-ми) було укладено договір) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Учасником процедури закупівлі ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУТ» надано відгук з розмитим, нечітким зображенням печатки та підписом Замовника до договору щодо аналогічного договору. Відповідно до пункту 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документи мають бути чіткими та розбірливими для читання. Відповідно до п.8 розділу 3 Тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУТ» має надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: чіткий та розбірливий документ – оригінал відгуку, виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено аналогічний договір» (далі - Вимога).
Замовник надав строк на виконання цієї вимоги до 05.02.2 року, 15:41 години.
Скаржник на виконання цієї Вимоги 05.02.2025 року об 13.03 годині подав через електрону систему документи, які вимагались замовником, уточнені та додаткові нові документи та лист пояснення на виправлення помилок та підписав КЕП.
05.02.2025 року уповноважена особа Замовника прийняла протокольне рішення за №20 та вирішила відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУТ» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та об 17.09 години 05.02.2025 року опублікувала прийняте рішення в електронній системі щодо цієї Закупівлі.
Підставою відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУТ» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей згідно протоколу Замовника від 05.02.2025 року №20 стало наступне: «Станом на 15 год. 41 хв. 05.02.2025 року учасник ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУТ» не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електрону систему закупівлі уточнених або нових документів».
З рішенням прийнятим згідно протоколу Замовника від 05.02.2025 року №20 Скаржник категорично не погоджується та вважає його безпідставним та не обґрунтованим.
Скаржник об 13 год. 03 хв. 05.02.2025 року виконав Вимогу Замовника у повному обсязі, що підтверджується інформацією в електронній системі закупівель за Ідентифікатором закупівлі: UA-2025-01-25-001182-a, але Замовник не провів подальшу кваліфікацію тендерної пропозиції Скаржника, а прийняв противоправне рішення від 05.02.2025 року за №20 про відхилення тендерної пропозиції так як вимога на помилкову думку Замовника станом на 15.41 години 05.02.2025 року не виконана.
×
-
Назва доказу:
Документи учасника, які надані протягом 24 годин
-
Повʼязаний документ:
Лист пояснення на виправлення помилок.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол Замовника від 05.02.25 №20
-
Повʼязаний документ:
Протокол 20 від 05.02.2025.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Визнати противоправним протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 05.02.2025 року №20 про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУТ» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-25-001182-a) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та скасувати його. 2. Замовнику врахувати належне виконання Скаржником вимоги про усунення ним порушення протягом 24 годин від 04.02.2025 року та провести кваліфікацію тендерної пропозиції учасника ПП «ХЕРСОН-ІНТЕРБУТ» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-25-001182-a) згідно чинного законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
4542ccc1bc6d4a709aefeb8489e4c055
Заголовок пункту скарги:
неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Не зважаючи на Вимогу Скаржника на підставі пункту 46 Особливостей від 05.02.2025 року подану об 19 год. 20 хв., не зважаючи на строк наданий Скаржнику на право оскарження безпідставного відхилення його тендерної пропозиції, Замовник в порушення вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», протокольним рішенням від 06.02.2025 року №21 визнав переможцем відкритих торгів з особливостями, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-25-001182-a, Фізичну особу – підприємця Шпака Сергія Анатолійовича (код 2926601299) та намір укласти договір про закупівлю.
З даним протокольним рішенням Замовника від 06.02.2025 року №21Скаржник не погоджується у повному обсязі та вважає його передчасним та таким, що не відповідає вимогам ст. 5 Закону, а отже підлягає скасуванню.
Більш того, без скасування протокольного рішення Замовника від 06.02.2025 року №21 провести кваліфікацію тендерної пропозиції Скаржника буде не можливим.
З даним протокольним рішенням Замовника від 06.02.2025 року №21Скаржник не погоджується у повному обсязі та вважає його передчасним та таким, що не відповідає вимогам ст. 5 Закону, а отже підлягає скасуванню.
Більш того, без скасування протокольного рішення Замовника від 06.02.2025 року №21 провести кваліфікацію тендерної пропозиції Скаржника буде не можливим.
×
-
Назва доказу:
протокол від 06.02.25 №21
-
Повʼязаний документ:
Прот. 21 Визн. ПЕРЕМОЖЦЯ ШПАК СА.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Визнати противоправним протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 06.02.2025 року №21 про визнання переможцем відкритих торгів з особливостями та намір укласти договір про закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-25-001182-a), Фізичну особу – підприємця Шпака Сергія Анатолійовича (код 2926601299) та скасувати його.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
0e4b42243d9c4b3dac1ba3d07167abdc
Заголовок пункту скарги:
не надання відповідді замовником на вимогу учасника подану у порядку пункту 46 Особбливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
05.02.2025 року об 19 год. 20 хв. скаржник звернувся до Замовника, через електрону систему, з Вимогою на підставі пункту 46 Особливостей надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема не виправлення помилок протягом 24 години, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-25-001182-a. Незважаючи, що згідно підпункту 2 пункту 46 Особливостей Замовник зобов’язаний надати відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Нажаль, станом на 09.02.2025 року на 19 годину 30 хвилин Замовник не надав відповідь на нашу Вимогу, що є невиконанням пункту 46 Особливостей Замовником.
Даний факт свідчить про порушення Замовником вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та надання переваги іншому учаснику з яким у Замовника були раніше аналогічні договори про надання послуг та виконання робіт тощо.
Даний факт свідчить про порушення Замовником вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та надання переваги іншому учаснику з яким у Замовника були раніше аналогічні договори про надання послуг та виконання робіт тощо.
×
-
Назва доказу:
докази знаходяться в електроній системі закупівель
-
Повʼязаний документ:
Протокол 20 від 05.02.2025.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
×
-
1. За порушення Замовником вимог пункту 46 Особливостей провести відносно останнього заходи реагування згідно чинного законодавства та зобовязати надати відповідь.
Вимога
Є відповідь
Вимога на підставі пункту 46 Особливостей надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема невипралення помилок протягом 24 години.
Номер:
4cc48c2f72b74c509a47d4e3f60f73b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-25-001182-a.b1
Назва:
Вимога на підставі пункту 46 Особливостей надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема невипралення помилок протягом 24 години.
Вимога:
Прошу надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме не виправлення протягом 24 години вимоги про усунення помилок. З рішенням уповноваженої особи від 05.02.2025 року №20 про відхилення нашої тендерної пропозиції ми не погоджуємось, воно є не обгрунтоване та вважаємо його безпідставним так як: нами в 13 години 02 хвилини 05.02.2025 року на вимогу замовника усуненні недоліки протягом 24 годин шляхом надання документів та додаткових документів шляхом оприлюднення на сайті уповноваженого органу у системі Прозорро. Прийняти до уваги наші вимоги, надати додаткову інформацію про причини не відповідності та прийняти рішення згідно чинного законодавства. Додаток: копії документів, які розміщенні на підтвердження вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист пояснення на виправлення помилок.pdf 05.02.2025 19:20
- sign.p7s 05.02.2025 19:20
- Пр.№30 ПЕРЕМОЖЕЦЬ ХЕРСОН -ІНТЕРБУД.pdf 07.03.2025 17:38
Дата подачі:
05.02.2025 19:20
Вирішення:
тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, замовник визначає учасника ПП «ХЕРСОН –ІНТЕРБУД» переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей.
Статус вимоги:
Задоволено