-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування (розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області)
Торги не відбулися
27 144 529.57
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 135 722.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 135 722.65 UAH
Номер:
3e1aefb1e4c34fe888a7570cc7b3b4bd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-15-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2025 00:00
Період моніторингу:
15.07.2025 15:33 - 06.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2025 № 49-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 15.07.2025 № 49-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-01-24-016636-a 24.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» порушено абзац третій підпункт 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, своєчасності виконання рішень АМКУ, своєчасності надання відповіді учасникам, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності надання відповідей до процедури, виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження), повноти відображення інформації у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління архітектури та містобудування Мукачівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від «18» березня 2025 року № 23; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТГЕНПЛАН», «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» (далі – ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН», ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА»), консорціуми «АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ», «ТГА АЛЬЯНС» та державного підприємства «Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя» (далі – ДП «Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя»); протокольні рішення уповноваженої особи про відхилення тендерних пропозицій від 31.03.2025 № 28, від 23.04.2025 № 34, від 05.06.2025 № 39, від 23.06.2025 № 43, від 21.07.2025 № 48 та від 21.07.2025 № 50, протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 23.06.2025 № 43 з ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; рішення органу оскарження № 1798-р/пк-пз від 06.02.2025, № 3750-р/пк-пз від 11.03.2025, № 6055-р/пк-пз від 16.04.2025, № 8440-р/пк-пз від 27.05.2025, №10787-р/пк-пз від 09.07.2025, від 06.08.2025 №12129- р/пк-пз; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 16 липня 2025 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено 23.03.2025, 00:00 год.
Під час моніторингу встановлено, що згідно з умовами тендерної документації строк дії тендерних пропозицій становить 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Виходячи з наведеного, строк дії тендерних пропозицій закінчився 21 червня 2025 року, при цьому уповноваженою особою прийнято рішення про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» (протокол від 23.06.2025 № 43), а також 23.06.2025 опубліковано в електронній системі закупівель повідомлення намір укласти договір.
За нормами пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель.
Однак, станом на час прийняття рішення про проведення моніторингу в електронній системі закупівель відсутня інформація (вимога Замовника) для учасників процедури закупівлі щодо продовження строку дії тендерних пропозицій та/або повідомлення учасників процедури закупівлі стосовно продовження строку дії своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до абзацу третього підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився.
Таким чином, Замовником станом на час прийняття рішення про визначення переможцем ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (23.06.2025), порушено норми абзацу третього підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
З приводу зазначеного, в ході проведення моніторингу 16 липня 2025 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області направлено запит про надання інформації щодо причин не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА», строк якої закінчився 21 червня 2025 року.
Згідно наданого Замовником пояснення слідує, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» була відхилена на підставі рішення комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України № 10787-р/пк-пз від 09.07.2025. Договір з учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» не укладено, у зв`язку з рішенням комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України № 10787-р/пк-пз від 09.07.2025.
Поряд з цим, Замовником на час завершення моніторингу прийнято рішення про відхилення всіх тендерних пропозицій учасників.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 50 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі: відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень:
11.08.2025 11:16 - 26.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.08.2025 11:16
Оскарження висновку в суді
Опис:
Управлінням архітектури та містобудування Мукачівської міської ради 20.08.2025 року оскаржено висновок до Закарпатського окружного адміністративного суду
Дата публікації:
21.08.2025 12:15
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
574a720f94fa4512a1fe80ea78a3aab7
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.07.2025 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування (розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-24-016636-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Поясніть, чому Уповноваженою особою Управління архітектури та містобудування Мукачівської міської ради не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА», тоді як:
Відповідно до ч. 4 ст. 25 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
Так, відповідно до інформації наявної в електронній системі закупівель, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.03.2025, 00:00 год. Виходячи з інформації, зазначеної в тендерній документації строк дії тендерних пропозицій становить 90 днів, який закінчився 21 червня 2025 року, однак повідомлення про визначення переможця та намір укласти договір з ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» опубліковано 23 червня 2025 року.
За нормами пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право:
відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції.
У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель.
Однак, під час проведення моніторингу встановлено, що в електронній системі закупівель відсутня інформація (вимога Замовника) для учасників процедури закупівлі щодо продовження строку дії тендерних пропозицій та/або повідомлення учасників процедури закупівлі стосовно продовження строку дії своєї тендерної пропозиції.
Окрім того, поясність, яким чином Замовником під час укладення договору за результатами проведеної закупівлі буде забезпечено виконання вимог пункту 49 Особливостей, позаяк Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, саме протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8bb1cd2d07a34be5bbcfa9dc4f493a49
Назва:
Відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби про надання пояснень, що оприлюднений 16.07.2025 о 16:24 год, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2025-01-24-016636-a
Дата опублікування:
21.07.2025 14:40
Опис:
Щодо питання 1 запиту Західного офісу Держаудитслужби про надання пояснень, що оприлюднений 16.07.2025 о 16:24 год, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2025-01-24-016636-a, повідомляємо наступне.
1. Технічні та якісні характеристики закупівлі розроблені відповідно до Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про основи містобудування», «Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 вересня 2021 року №926.
Розмір бюджетного призначення. Рішенням 57 позачергової сесії Мукачівської міської ради 8 скликання від 19.12.2024 №2142, затверджено бюджет Мукачівської міської територіальної громади на 2025 рік, яким передбачено асигнування для потреб Управління архітектури та містобудування Мукачівської міської ради.
Згідно з додатком 2 Програми розроблення (оновлення) містобудівної документації території Мукачівської міської територіальної громади на 2025-2027 роки що затверджена рішенням 56 сесії Мукачівської міської ради 8-го скликання від 28.11.2024 № 2059 обсяг фінансування на захід Програми: «Комплексний план просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади» на 2025 рік становить 13750 тис. грн., на 2026 рік – 13750 тис. грн.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін. Зокрема, для розрахунку взято інформацію про ціни комерційних (цінових) пропозицій суб`єктів господарювання, що отримані замовником шляхом надіслання запитів цінових пропозицій за технічним завданням замовника.
Так, згідно комерційної пропозиції ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» від 08.10.2024 №08/10-2024/02 (вхід № 13951/01-21/46-24 від 11.10.2024) вартість послуг, що є предметом закупівлі згідно технічних вимог замовника становить 29 078 340,00 грн.
Згідно комерційної пропозиції Консорціум «АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ» від 26.09.2024 №39 (вхід № 13948/01-21/46-24 від 11.10.2024) вартість послуг, що є предметом закупівлі згідно технічних вимог замовника становить 29 392 984,00 грн.
Згідно комерційної пропозиції ТОВ «Науково-виробнича компанія «Світязь» від 23.10.2024 №134 ( вхід. №14641/01-21/46-24 від 24.10.2024) вартість послуг, що є предметом закупівлі згідно технічних вимог замовника становить 22 962 264,71 грн.
Отже, очікувана ціна за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, розрахована за наступною формулою
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації
становить: (29078340,00 грн. + 29392984,00 грн. + 22962264,71 грн.) / 3 =
= 27144529,57 грн.
Очікувана вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість послуг, розрахована за наступною формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
27144529,57 грн. х 1 = 27144529,57 грн.
Відтак, процедура закупівлі (за ІD: UA-2025-01-24-016636-a) оголошена на очікувану вартість.
У відповідь на питання 2 запиту Західного офісу Держаудитслужби про надання пояснень, що оприлюднений 16.07.2025 о 16:24 год, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2025-01-24-016636-a, повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (додається) оприлюднено замовником на офіційному веб-порталі Мукачівської міської ради за посиланням: https://mukachevo-rada.gov.ua/news/upravlinniam-arkhitektury-ta-mistobuduvannia-mukachivskoi-miskoi-rady-oholosheno-zakupivliu-posluh-na-rozroblennia-kompleksnoho-planu-prostorovoho-rozvytku-terytorii-mukachivskoi-miskoi-terytorialnoi-hromady-mukachivskoho-raionu-zakarpatskoi-oblasti».
У відповідь на питання 3 запиту Західного офісу Держаудитслужби про надання пояснень, що оприлюднений 16.07.2025 о 16:24 год, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2025-01-24-016636-a, повідомляємо, що згідно пункту 4 Додатку 1 тендерної документації Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений.
До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Отже, це право замовника, а не обов`язок.
У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель.
Згідно частини 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Однак, технічна можливість подати вимогу Замовником щодо продовження строку дії тендерної пропозиції через електронну систему закупівель відсутня. Також, Учасник процедури закупівлі немає технічної можливості продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.
Разом з тим, тендерна пропозиція учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» була відхилена на підставі рішення комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України № 10787-р/пк-пз від 09.07.2025. Договір з учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» не укладено, у зв`язку з рішенням комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України № 10787-р/пк-пз від 09.07.2025.
Номер:
646c2e64855f49579bde0faf2f35324f
Назва:
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
29.07.2025 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.08.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.07.2025 № 52-з
Ужгород
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктом 12 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2025-01-24-016636-a.b6,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-01-24-016636-a, прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15 липня 2025 року № 49-з «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено, з 29 липня 2025 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Номер:
ebce1a6b42d548528e4f8a4b730e8cb5
Назва:
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
07.08.2025 11:52
Опис:
Враховано