• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пристрої (шафи) резервного безперебійного живлення для автономної роботи світлофорних обєктів (на підлогу з бетонуванням) за кодом ДК 021:2015 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок (31154000-0 Джерела безперебійного живлення)

Завершена

2 798 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 980.00 UAH
Номер: b04e94ab201546e8a8abc4ab8fdb1ebe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-24-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.03.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 24.03.2025 17:24 - 15.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.03.2025 №22-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24.03.2025 №22-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2025-01-24-005938-a, 24.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, n.v.hurieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення внесених змін до Договору установлено порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Особливостей № 1178, виконання рішення Комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Грейт Селлер» та ТОВ «Енергооблік», своєчасності укладання Договору та його оприлюднення, відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до Договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та недопущення встановленого порушення у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.11.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік комунального підприємства «Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху», оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.01.2025 (протокол № 8А) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозиції, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Грейт Селлер» (далі – ТОВ «Грейт Селлер»), рішення уповноваженої особи від 04.02.2025 (протокол № 8Д) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Грейт Селлер», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю Інженерно технічний центр «Енергооблік» (даді – ТОВ «Енергооблік»), вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «Енергооблік» до 07.02.2025, рішення уповноваженої особи від 07.02.2025 (протокол № 8Є) про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Енергооблік», рішення Комісії АМКУ від 18.02.2025 № 2485-р/пк-пз, рішення уповноваженої особи від 03.03.2025 (протокол № 8З) про визначення переможцем ТОВ «Грейт Селлер», повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю товару від 11.03.2025 № 43-ПРЖСО/03-2025 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 31.03.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Пунктом 3 Особливостей № 1178 передбачено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. В абзаці 11 пункту 19 Особливостей №1178 зазначено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей №1178, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей № 1178. Так, пунктом 11 частини першої статті 10 Закону встановлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. За результатами моніторингу установлено, що додатковою угодою від 11.03.2025 № 1 були внесені зміни до Договору та продовжено строк поставки товару по 31.03.2025 включно/достроково. Однак, Замовником на порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до Договору не оприлюднено в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 07.04.2025 17:50 - 22.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.04.2025 17:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язання вжиття заходів щодо усунення виявленого порушення згідно Висновку ДАСУ від 07.04.2025р та дотримання вимог п. 11 ч.1 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог Особливостей №1178, уповноваженою особою оприлюднено в ЕСЗ повідомлення про внесення змін до договору.
Дата публікації звіту: 10.04.2025 13:29

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 15.04.2025 14:35

Запити/Пояснення