-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пристрої (шафи) резервного безперебійного живлення для автономної роботи світлофорних обєктів (на підлогу з бетонуванням) за кодом ДК 021:2015 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок (31154000-0 Джерела безперебійного живлення)
Завершена
2 798 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 980.00 UAH
мін. крок: 1% або 27 980.00 UAH
Номер:
b04e94ab201546e8a8abc4ab8fdb1ebe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 17:24 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.03.2025 №22-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.03.2025 №22-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2025-01-24-005938-a, 24.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення внесених змін до Договору установлено порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Особливостей № 1178, виконання рішення Комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Грейт Селлер» та ТОВ «Енергооблік», своєчасності укладання Договору та його оприлюднення, відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до Договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та недопущення встановленого порушення у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.11.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік комунального підприємства «Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху», оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.01.2025 (протокол № 8А) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозиції, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Грейт Селлер» (далі – ТОВ «Грейт Селлер»), рішення уповноваженої особи від 04.02.2025 (протокол № 8Д) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Грейт Селлер», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю Інженерно технічний центр «Енергооблік» (даді – ТОВ «Енергооблік»), вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «Енергооблік» до 07.02.2025, рішення уповноваженої особи від 07.02.2025 (протокол № 8Є) про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Енергооблік», рішення Комісії АМКУ від 18.02.2025 № 2485-р/пк-пз, рішення уповноваженої особи від 03.03.2025 (протокол № 8З) про визначення переможцем ТОВ «Грейт Селлер», повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю товару від 11.03.2025 № 43-ПРЖСО/03-2025 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 31.03.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Пунктом 3 Особливостей № 1178 передбачено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
В абзаці 11 пункту 19 Особливостей №1178 зазначено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей №1178, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей № 1178.
Так, пунктом 11 частини першої статті 10 Закону встановлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
За результатами моніторингу установлено, що додатковою угодою від 11.03.2025 № 1 були внесені зміни до Договору та продовжено строк поставки товару по 31.03.2025 включно/достроково.
Однак, Замовником на порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до Договору не оприлюднено в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
07.04.2025 17:50 - 22.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2025 17:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язання вжиття заходів щодо усунення виявленого порушення згідно Висновку ДАСУ від 07.04.2025р та дотримання вимог п. 11 ч.1 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог Особливостей №1178, уповноваженою особою оприлюднено в ЕСЗ повідомлення про внесення змін до договору.
Дата публікації звіту:
10.04.2025 13:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
15.04.2025 14:35
Запити/Пояснення
Номер:
99104ed42fa8411fba9f79191c141e43
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.03.2025 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі пристроїв (шаф) резервного безперебійного живлення для автономної роботи світлофорних обєктів (на підлогу з бетонуванням) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-24-005938-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору поставки від 11.03.2025 № 43-ПРЖСО/03-2025 додатковою угодою від 11.03.2025 № 1 відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6a9ca194b55f4667b954380dd52437c1
Назва:
Надання відповіді (пояснення) щодо запиту
Дата опублікування:
31.03.2025 14:00
Опис:
Відповідно до наказу від 24.03.2025 №22-з Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, м. Вінниця «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом Пристрої (шафи) резервного безперебійного живлення для автономної роботи світлофорних об’єктів (на підлогу з бетонуванням) за кодом ДК 021:2015 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок (31154000-0 Джерела безперебійного живлення). Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-24-005938-a.
У відповідності частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», я, фахівець з публічних закупівель комунального підприємства «Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху» (далі – Замовник) Капустіна Лариса Володимирівна, надаю пояснення на запит Державної аудиторської служби України.
По 1-му питанню запиту: «1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість».
Відповідь:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що зазначені в Додатку 1 до тендерної документації, формувались у відповідності до вимог передбачених чинним законодавством та, виходячи із завдання щодо забезпечення безперебійного функціонування світлофорних об’єктів м. Вінниця у разі відсутності електроенергії довгий час та безпечності роботи світлофорних об’єктів.
Технічне завдання на пристрої (шафи) резервного безперебійного живлення для автономної роботи світлофорних об’єктів складалось з врахуванням споживаної потужності світлофорних об’єктів та часу протягом якого ПРБЖ буде забезпечувати автономну роботу світлофорного об’єкта під час відключення електроенергії не менше 10 год. та відновлення заряду АКБ при наявності зовнішнього електроспоживання не більше ніж за 4 год до 90% повної ємності АКБ, відповідно до формули розрахунку потужності:
Ah*V*k/P=t,
де, Ah – ємність АКБ,
V – напруга АКБ,
k – коефіцієнт перетворення інвертора (0,95)
t – прогнозований час роботи.
Враховуючи споживану потужність світлофорних об’єктів, що складає 250-600 Вт, найоптимальнішим варіантом ємності АКБ для використання в пристроях резервного живлення було обрано LiFePO4 25,6 V 280 А/год (7168 Вт/год).
Вибір типу АКБ, а саме LiFePO4 зумовлено тим, що мають набагато кращі експлуатаційні характеристики, зокрема 8000 циклів роботи заряд/розряд в порівнянні з іншими типами АКБ.
Наявність системи моніторингу, яка підключена до центрального вузла керування АСКДР, забезпечує цілодобовий контроль всіх функцій ДБЖ, та у випадку виявлення несправностей дозволяє оперативно реагувати та усувати виявлені несправності в роботі світлофорного об’єкта.
Вимога щодо наявності сертифікації пристрою та його частин щодо закуповуваного товару обумовлена тим, що він повинен бути якісним та безпечним для людей та навколишнього середовища, оскільки використовується для забезпечення регулювання безпеки дорожнього руху (де і так підвищена небезпека для життя та здоров’я учасників дорожнього руху), а також для уникнення непередбачуваних подій та наслідків у разі несправності та/або оперативне реагування у разі виходу з ладу об’єкту.
Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно до норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» (рішенням про місцевий бюджет зі змінами), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Розрахунок запланованої кількості одиниць закупівлі визначався, виходячи із наявної кількості світлофорних об’єктів уже із встановленим обладнанням пристроями) для безперебійної роботи - 33 об’єкти із 112 функціонуючих та спираючись на наявну кількість критичних нерегульованих перехресть, що становлять ключові розв’язки та мають найбільше транспортне навантаження, а відсутність безперервного регулювання руху призводить до значних транспортних затримок та створення аварійних ситуацій учасниками дорожнього руху, а тому потребують першочергового дообладнання (зазначено у службовій записці, що додається).
При цьому враховувалась також потреба закупівлі 2 пристроїв безперебійного резервного живлення для встановлення на об’єктах, які плануються до побудови на території Якушинецької сільської територіальної громади (1 од) та Вінницької міської територіальної громади (1 од) за власний рахунок, виходячи із виробничої та комерційної діяльності, передбаченої Статутом підприємства по наданню послуг (здійсненню робіт) на договірних засадах з метою одержання прибутку, оскільки замовник є одним із основних суб'єктів, що здійснюють організацію дорожнього руху у містах відповідно до чинного законодавства (Закон України «Про дорожній рух»; Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»; ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»; Постанова КМУ №1306 «Про Правила дорожнього руху») та у функціях якого передбачено встановлення та обслуговування дорожніх знаків, світлофорів, розмітки.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема:
1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;
2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;
3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
При визначенні очікуваної вартості закупівлі Пристрої (шафи) резервного безперебійного живлення для автономної роботи світлофорних об’єктів (на підлогу з бетонуванням) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок (31154000-0 Джерела безперебійного живлення) враховувалась інформація про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах суб’єктів господарювання – постачальників товару відповідного до виду закупівлі. Замовник застосовував метод порівняння ринкових цін. При визначені очікуваної вартості закупівлі, також враховувалась інформація, що міститься в електронній системі публічних закупівель Prozorro (скан-копії тендерних пропозицій, укладених договорів додаються). Для розрахунку витрат для задоволення потреби у пристроях (шафах) резервного безперебійного живлення для автономної роботи світлофорних об’єктів (на підлогу з бетонуванням) у 2025 році, також проводилися запити прогнозованої ціни на зазначений товар у ТОВ «ІТЦ Енергооблік» (скан-копія комерційної пропозиції та протоко розрахунку очікуваної вартості №8/ОВ додається).
По 2-му питанню запиту: «2. Чому в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору поставки від 11.03.2025 № 43-ПРЖСО/03-2025 додатковою угодою від 11.03.2025 № 1 відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178?»
Відповідь:
11.03.2025 року між комунальним підприємством «Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРЕЙТ СЕЛЛЕР» укладено Договір № 43-ПРЖСО/03-2025 (далі – Договір) та Додаткову угоду № 1 до зазначеного договору. Укладення Договору та Додаткової угоди № 1 відбувалось за домовленістю Сторін в один день та одночасно.
При укладенні Договору сторонами досягнуто згоди щодо усіх істотних умов для даного виду договорів (предмет, ціна, строк дії). Додатковою угодою № 1, враховуючи виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме оскарження відкритих торгів, змінено строк (термін) поставки Товару Постачальником за Договором, продовживши такий строк з 15.02.2025 року включно/достроково по 31.03.2025 року включно/достроково. Інші положення Договору Додатковою угодою № 1 не змінювалися.
Враховуючи те, що укладення Договору та Додаткової угоди № 1 відбулося в однин день, уповноваженою особою було одночасно оприлюднено інформацію щодо Договору разом з Додатковою угодою № 1, як невід’ємною частиною договору (одним файлом). Документи були оприлюднені у визначені законодавством строки, але у такому випадку системою не передбачено формування повідомлення про внесення змін до Договору поставки. В той же час уповноваженою особою не порушено строків оприлюднення інформації в електронній системі закупівель відповідно до ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та пп.3 ст 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей щодо відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
Додатки:
Службова записка щодо необхідності закупівлі;
Протокольне рішення №8/ОВ від 23.01.2025р. щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі;
Скан-копія тендерної пропозиції ТОВ «Інтелект Трейд»;
Комерційна пропозиція ТОВ «ІТЦ Енергооблік»;
Договір №223/24/5 від 23.12.2024р. по закупівлі UA-2024-12-06-008019-a (скан-копія);
Договір №188/24/5 від 11.11.2024р. по закупівлі UA-2024-10-25-012657-a (скан-копія);
Договір №327/24 від 25.10.2024р по закупівлі UA-2024-09-17-012702-a (скан-копія);
Рішення сесії ВМР від 31.01.2025р №2687 (скан-копія)
Лист на міського голову ВМР від ДТММ від 08.01.2025р №21/00/007/1534 (скан-копія)