• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць комунальної власності Бучанської МТГ

Завершена

16 939 964.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 169 399.64 UAH
Номер: 2de8734391c34bc5872cf006d84fbe20
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-02-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.04.2025 11:12 - 24.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 01.04.2025 № 101 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2025-01-24-004221-a 24.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, y.m.kaliuzhna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, вимог тендерної документації вимогам Закону, стану виконання рішення комісії АМКУ – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «БУЧАСЕРВІС» БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Оголошення); тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.01.2025 № 24/01/2025; рішення комісії АМКУ від 27.02.2025 № 3076-р/пк-пз, від 27.03.2025 № 4818-р/пк-пз, від 27.03.2025 № 4851-р/пк-пз; реєстр пропозицій; тендерні пропозиції приватного підприємства «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (далі – ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ»), вимогу про усунення невідповідностей; протокольні рішення уповноваженої особи від 12.02.2025 № 12/02/25, від 12.03.2025 № 12/03/25, від 14.03.2025 № 14/03/25, від 02.04.2025 № 02/04/25-3, повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2025, пояснення та документи Замовника, надані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено, що пунктом 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, складену за встановленою формою. У підтвердження відповідності матеріально-технічної бази вимогам з питань охорони праці, учасник у складі пропозиції надає чинну декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видану відповідно до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», Затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 26 жовтня 2011 року зі змінами і доповненнями в редакції не раніше 2021 року. У складі тендерної пропозиції учасника ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг № 370/ТВ від 07.02.2025, в якій міститься інформація, зокрема про Бульдозер марки ДЗ 110 з номерним знаком КХ№ Т 2387 КХ (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу КХ № 063802) (файл «Довідка про наявність обладнання»). Однак, інформація про Бульдозер марки ДЗ 110 з номерним знаком КХ № Т 2387 КХ відсутня в наданій учасником торгів ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (файли «Декларація мтб машини», «Декларація мтб механізми», «Декларація про відповідність МТБ»). З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 08.04.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо невідповідностей в тендерній пропозиції учасника торгів ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ». Замовник 11.04.2025 надав пояснення та зазначив: «1. Бульдозер марки ДЗ 110 з номерним знаком КХ№ Т 2387 КХ (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу КХ № 063802) Декларація мтб механізми.pdf сторінка №3 в переліку є три бульдозера, але з даним номерним знаком відсутній. Згідно Рішення від 19.02.2025 № 2541.pdf та Рішення від 19.03.2025 №4239.pdf було скасовано рішення про відхилення пропозиції даного Учасника.». Водночас, відповідно до рішень колегії АМКУ від 27.03.2025 № 4818-р/пк-пз та від 27.02.2025 № 3076-р/пк-пз предметом розгляду колегії АМКУ були питання невідповідності тендерної пропозиції ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» вимогам тендерної документації, в частині не підтвердження наявності машини поливально-мийної місткістю не менше 6000 л, а також питання про недоліки в розрахунках вартості виконання послуг. Вимогами пункту 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей та пунктом 1 розділу 5 тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Однак, на порушення вимог пункту 43 Особливостей, Замовник не виявив зазначені невідповідності в документах тендерної пропозиції учасника ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» та не надав можливості їх усунути.
Період усунення порушень: 18.04.2025 12:22 - 03.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2025 12:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 17 квітня 2025 року повідомляємо наступне: 1. Щодо зазначеної у висновку невідповідності в інформації, наданій учасником ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» у тендерній пропозиції: o У складі тендерної пропозиції була подана довідка № 370/ТВ від 07.02.2025, в якій серед іншого зазначено наявність бульдозера марки ДЗ 110. o Дійсно, у довідці не було окремо зазначено номерний знак або інші ідентифікаційні дані бульдозера. o Разом із тим, у складі пропозиції була надана Декларація відповідності матеріально-технічної бази, у якій зазначено бульдозер тієї ж марки та технічної характеристики, що і в довідці. o Враховуючи зауваження, ми звернулися до підрядника ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» для уточнення інформації щодо ідентифікації техніки. o Підрядником було надано інше свідоцтво про реєстрацію, яке підтверджує, що зазначений у Декларації бульдозер відповідає дійсній наявності техніки, зазначеної у складі тендерної пропозиції. 2. Щодо застосування пункту 43 Особливостей: o Після уточнення з учасником було встановлено, що невідповідність між довідкою та декларацією не була фактичною, а виникла через відсутність деталізації в довідці. o Таким чином, підстав для направлення вимоги про усунення невідповідностей не було, оскільки інформація в документах не суперечила одна одній, а лише потребувала уточнення. 3. Вжиті заходи для уникнення подібних ситуацій у майбутньому: o З метою вдосконалення процедур закупівель, нами було прийнято рішення щодо:  додаткового навчання уповноваженої особи щодо оцінки та ідентифікації техніки, вказаної в пропозиціях учасників;  уточнення форм документів, які вимагатимуться від учасників у майбутніх закупівлях (зокрема, щодо вказання ідентифікаційних даних техніки у всіх документах). 4. Підтвердження виконання вимог: o Протягом 5 робочих днів з моменту оприлюднення висновку, через електронну систему закупівель буде розміщено підтвердження про вжиті заходи. Ми дякуємо за проведений моніторинг та підтверджуємо свою готовність до подальшої співпраці з Держаудитслужбою для дотримання принципів прозорості, відкритості та доброчесності у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 22.04.2025 16:51

Запити/Пояснення