-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Завершена
543 307.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 433.07 UAH
мін. крок: 1% або 5 433.07 UAH
Номер:
ec1b18ea28224195921dd86d7887b883
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 15:56 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2025 № 17-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 31.03.2025 № 17-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-01-23-019715-a 23.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2025-01-23-018410-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджена уповноваженою особою (протокол від 23.01.2025 № 23.01/03), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС», протокольне рішення (протокол від 25.02.2025 №27.02/01) про визначення переможця та про намір укласти договір, рішення Органу оскарження від 20.02.2025№ 2637-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір, Договір про закупівлю послуг з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів від 07.03.2025 № 016-010544/001 ОЦВ, пояснення Замовника з додатками до них отримані через електронну систему закупівель 03.04.2025.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
09.04.2025 16:50 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2025 16:50
Запити/Пояснення
Номер:
95f92b0df9ff45e49e853af1cc320ce3
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.04.2025 10:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-23-019715-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
221656757ca142de91012a3f3207ce60
Назва:
На виконання Запиту Західного офісу держаудит служби (Рівненська область) від 31 березня 2025 року надання пояснення
Дата опублікування:
03.04.2025 12:02
Опис:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості закупівлі.
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
У зв’язку з наявністю у Замовника транспортних засобів, які відповідно до законодавст-ва повинні бути застраховані, була потреба у проведенні закупівлі.
Послуга має надаватись відповідно до Закону України «Про страхування», Закону Укра-їни «Про дорожній рух» та Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від 21 травня 2024 року № 3720-ІХ (надалі – Закон).
Предметом договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності є передача страхувальником за плату ризику, пов’язаного з об’єктом страхування, страховику на умовах, визначених цим Законом.
Об’єктом страхування за договором обов’язкового страхування цивільно-правової від-повідальності є відповідальність за шкоду, заподіяну внаслідок використання забезпеченого транспортного засобу особою, цивільно-правова відповідальність якої застрахована, життю, здоров’ю та/або майну потерпілих осіб внаслідок настання страхового випадку.
Страховим випадком за договором обов’язкового страхування цивільно-правової відпо-відальності є дорожньо-транспортна пригода за участю забезпеченого транспортного засо-бу, внаслідок якої у особи, цивільно-правова відповідальність якої застрахована, виник обов’язок відшкодувати шкоду, заподіяну життю, здоров’ю та/або майну потерпілих осіб.
Клас страхування: клас 10 «Страхування відповідальності, яка виникає внаслідок вико-ристання наземного транспортного засобу (у тому числі відповідальності перевізника)».
Ризики страхування: «Страхування відповідальності власників наземних транспортних засобів, що здійснюється відповідно до Закону України «Про обов’язкове страхування циві-льно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів».
Франшиза – забороняється.
Розмір страхової суми: відповідно до пункту 5 розділу VI "Прикінцеві та перехідні по-ложення" Закону України "Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальнос-ті власників наземних транспортних засобів" від 21 травня 2024 року № 3720-IX.
Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності має право здійснювати страхо-вик, який:
- є членом моторно (транспортного) страхового бюро України.
- має ліцензію на здійснення діяльності із страхування за ризиком «страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» в межах класу страхування 10 – «страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання наземного транспортного засобу (у тому числі відповідальності перевізника)»;
Територія дії: Україна, крім територій, на яких ведуться бойові дії або тимчасово окупо-ваних Російською Федерацією.
Страхове покриття за договором страхування діє протягом усього строку дії договору страхування щодо кожного забезпеченого транспортного засобу.
Укладання договору страхування на кожний транспортний засіб здійснюється поетапно, відповідно до виробничої потреби Страхувальника, згідно поданого ним замовленням (заяв-ки).
Обсяги: 49 послуг.
Період страхування: 12 місяців.
Перелік транспортних засобів:
№ з/п Тип ТЗ Марка
та модель ТЗ Державний номерний
знак ТЗ Номер шасі (кузова), VIN Рік випуску Місце реєстрації Строк страхування Строк дії страхових полісів
1 В3 Газ 3110 777-93 РВ Х0281300 1999 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
2 С1 ГАЗ 33021.01-15 ВК62-41АК 33020010128352 2001 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
3 С1 ГАЗ 33021 ВК82-29ВА 330200101 2001 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
4 С2 ЗИЛ ММЗ 555 55-80РВН б/н 1965 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
5 С2 ГАЗ 53 83-61РВЖ 0093767 1976 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
6 С2 КРАЗ 255Б 72-96РВН 327883 1978 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
7 С2 ГАЗ 53-01 АТ-53 40-88РВК 0634298 1981 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
8 С2 ГАЗ 53.12 АТ 68-08РВН 1344456 1990 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
9 С2 ГАЗ 33.07 АТ70М 23-17РВМ 1503021 1992 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
10 С2 ГАЗ 33.09-354АТ 70М-041 ВК75-96АР 33070090162 2008 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
11 С2 ЗИЛ 130 АТ 70М-0 ВК66-21АО 067859 1977 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
12 С2 ЗИЛ 431412 АГП 17А ВК7824СІ 3256908 1990 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
13 Е Причіп-розпуск1-
Р-5804-Д 26-12РИ 54419 1979 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
14 С2 БЕЛАРУС-82.1 46987ВК Y4R900Z01K1125395 2019 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
15 В1 ЗАЗ VIDA ВК7711ВО Y6DSF69Y0G0015175 2016 м. Рівне 12 місяців з серпня 2025 р.
16 D1 Газ 33021.01-15 509-28 РВ 33020010128356 2001 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
17 D1 Volkswagen LT 35 ВК52-83АТ WV1ZZZ2DZX016534 1999 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
18 D2 ЛАЗ 695 Т ВК72-92АА Y8A695T0050000416 2005 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
19 D1 Mersedes-Benz Sprinter ВК3715СА WDB9066371S52998 2013 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
20 D2 IVECO 370 ВК4078ІС ZCF702P0107000141 1995 м. Рівне 12 місяців з червня 2025 р.
21 С1 IVECO 35S ВК4098ІР ZCFС357120D418507 2010 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
22 D2 SOLARIS URBINO 12 ВК2346ІВ SUU2411619B007212 2009 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
23 D2 SOLARIS URBINO 12 ВК2347ІВ SUU2411619B007213 2009 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р.
24 D2 ATAMAN А092Н6 ВК1896ІК Y7BA092H6PB000359 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
25 D2 ATAMAN А092Н6 ВК1897ІК Y7BA092H6PB000364 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
26 D2 ATAMAN А092Н6 ВК1907ІК Y7BA092H6PB000412 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
27 D2 ATAMAN А092Н6 ВК2936ІК Y7BA092H6PB000419 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
28 D2 ATAMAN А092Н6 ВК2990ІК Y7BA092H6PB000420 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
29 D2 ATAMAN А092Н6 ВК2954ІК Y7BA092H6PB000421 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
30 D2 ATAMAN А092Н6 ВК2973ІК Y7BA092H6PB000422 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
31 D2 ATAMAN А092Н6 ВК3039ІК Y7BA092H6PB000423 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
32 D2 ATAMAN А092Н6 ВК3043ІК Y7BA092H6PB000424 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
33 D2 ATAMAN А092Н6 ВК3061ІК Y7BA092H6PB000425 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
34 D2 ATAMAN А092Н6 ВК3071ІК Y7BA092H6PB000426 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
35 D2 ATAMAN А092Н6 ВК3168ІК Y7BA092H6PB000427 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
36 D2 ATAMAN А092Н6 ВК3181ІК Y7BA092H6PB000428 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
37 D2 ATAMAN А092Н6 ВК3188ІК Y7BA092H6PB000429 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
38 D2 ATAMAN А092Н6 ВК3308ІК Y7BA092H6PB000451 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
39 D2 ATAMAN А092Н6 ВК3317ІК Y7BA092H6PB000452 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
40 D2 ATAMAN А092Н6 ВК3382ІК Y7BA092H6PB000453 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
41 D2 ATAMAN А092Н6 ВК3351ІК Y7BA092H6PB000454 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
42 D2 ATAMAN А092Н6 ВК3395ІК Y7BA092H6PB000463 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
43 D2 ATAMAN А092Н6 ВК3401ІК Y7BA092H6PB000465 2023 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
44 D2 ATAMAN А092Н6 ВК1722ІР Y7BA092H6RB000312 2024 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
45 D2 ATAMAN А092Н6 ВК1730ІР Y7BA092H6RB000313 2024 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
46 D2 ATAMAN А092Н6 ВК1731ІР Y7BA092H6RB000316 2024 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
47 D2 ATAMAN А092Н6 ВК1732ІР Y7BA092H6RB000314 2024 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
48 D2 ATAMAN А092Н6 ВК1733ІР Y7BA092H6RB000315 2024 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
49 D2 ATAMAN А092Н6 ВК1734ІР Y7BA092H6RB000220 2024 м. Рівне 12 місяців з лютого 2025 р
2. щодо розміру витрат та визначення очікуваної вартості.
Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 затверджено документ «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі — Методика). Така методика є примірною, а, відповідно, необов’язковою до використання.
В даній процедурі закупівлі Замовником для визначення очікуваної вартості використано спосіб - порівняння ринкових цін, передбаченого означеною Методикою.
Очікувана вартість закупівлі (надалі за текстом ОВ) визначається, зокрема, Методом порівняння ринкових цін − це пріоритетний метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни, інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі за відкритими торгами з особливостями Ідентифікатор UA-2025-01-23-019715-a здійснено шляхом направлення запиту цінових пропозицій постачальникам конкретного товару ("бажано мінімум 3 ціни, але допускається менше у випадку відсутності 3-х пропозицій з аргументованих причин") та на підставі подальшої оцінки комерційних/цінових пропозицій, які відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі – від потенційних постачальників:
- ПрАТ «УПСК»,
- ПрАТ «Страхова компанія «Арсенал страхування»,
- АТ «Страхова компанія «Країна» (звертаємо вашу увагу, що в даній комерційній пропозиції зазначена вартість послуги за 50 транспортних засобів, оскільки закупівля оголошувалась на меншу кількість транспортних засобів, то замовником самостійно було вирахувано вартість пропозиції цієї страхової компанії за мінусом двох транспортних засобів, а саме - ATAMAN A092H6, сума комерційної пропозиції: (603 080,00–13 693,00–13 693,00) = 575 694,00 грн.)
(копії комерційних/цінових пропозицій додаються).
Очікувана ціна за одиницю, яка не може бути вищою за середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, розрахована за формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де:
Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Очікувана вартість предмета закупівлі за джерелом фінансування закупівлі − власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства ) склала - 543 307,00 грн..
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінет міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів", обов'язок щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, покладається лише на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та на суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з п. 47 ч.1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - це бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
ст. 22 Бюджетного кодексу України визначає, що за обсягом наданих повноважень розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. Головні розпорядники коштів Державного бюджету України визначаються відповідно до пункту 1 частини другої цієї статті та затверджуються законом про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до пунктів 2 і 3 частини другої цієї статті.
Відповідно до рішення Рівненської міської ради № 5913 від 24.12.2024 "Про бюджет Рівненської міської територіальної громади на 2025 рік", КП “Рівнеелектроавтотранс” РМР не є головним розпорядником коштів. Також, КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Згідно статті 10 Бюджетного кодексу України Головні розпорядники бюджетних коштів визначають мережу розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів з урахуванням вимог щодо формування єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів і одержувачів бюджетних коштів та даних такого реєстру.
Згідно інформації з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, яка розміщена на сайті Державної казначейської служби України за посиланням https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search, станом на 03.04.2025 р. КП “Рівнеелектроавтотранс” РМР є одержувачем бюджетних коштів.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Господарського кодексу України, суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Засновником КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР є Рівненська міська рада, статутний капітал формується за рахунок внесків (майнових, грошових) Засновника (частка Рівненської міської ради є 100%).
Тобто, КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не є ні головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ні суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому вимоги встановлені п. 4-1 Постанови Кабінет міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" не поширюються на дане підприємство.