• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (моноблок)

Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями). Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, згідно тендерної документації.

Завершена

2 394 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 970.00 UAH
Номер: e8253031578640189317d5263cabb306
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-18-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.02.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 18.02.2025 15:39 - 12.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.02.2025 № 43 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 17.02.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.02.2025 № 43 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2025-01-22-017291-a 22.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, Olga.9786@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ОКСЕНІЧ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 22.01.2025 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 31.01.2025 року, тендерні пропозиції учасників; протокол уповноваженої особи Замовника від 04.02.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА", протокол від 04.02.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", протокол від 05.02.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КРОП КОНТРОЛ", протокол від 05.02.2025 про визначення учасника ФОП "ОКСЕНІЧ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" переможцем; договір від 17.02.2025 № 11/02-ВТО-25 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 05.03.2025 року. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ФОП "ОКСЕНІЧ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" встановлено наступне. Згідно п. 3.3 додатку 1 до ТД учасник повинен надати Лист від виробника або офіційного представника про те, що товар сертифікований відповідним чином згідно із вимогами чинного законодавства. ФОП "ОКСЕНІЧ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" надав Інформаційний лист № 7 від 15.09.2022 р., що портативні персональні комп’ютери (ноутбуки) виробництва компанії Acer Sales International SA., сертифіковані відповідним чином згідно із вимогами чинного законодавства. При цьому, предметом закупівлі, тобто товаром що пропонується до постачання є машини для обробки даних (апаратна частина) (моноблок), а не портативні персональні комп’ютери (ноутбуки). Крім того, вищезазначений лист має гарантувати, що сертифікований відповідним чином згідно із вимогами чинного законодавства. Однак, з дати видачі листа, датованого 15.09.2022 до моменту подачі тендерної пропозиції, до законодавства про сертифікацію було внесено зміни. Зокрема, до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі – Закон № 124-VIII) Законом «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України «Про адміністративну процедуру» від 10.10.2024 № 4017-IX внесено зміни до Закону № 124-VIII. Тобто, наданий учасником ФОП "ОКСЕНІЧ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" лист № 7 від 15.09.2022 від виробника не відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "ОКСЕНІЧ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" не відповідала умовам технічної специфікації та підлягала відхиленню абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Отже, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП "ОКСЕНІЧ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, визначив його переможцем та уклав Договір.
Період усунення порушень: 11.03.2025 15:34 - 26.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.03.2025 15:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівель від 11.03.2025 № UA-2025-01-22-017291-a укладена додаткова угода № 1 від 13.03.2025 до Договору № 11/02-ВТО-25 від 17.02.2025 р.
Дата публікації звіту: 17.03.2025 17:15

Запити/Пояснення