-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ліжко двоярусне розбірне
Завершена
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
Номер:
6e54b5c57b994dc695ef51cdabf4bff5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-15-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2025 00:00
Період моніторингу:
15.04.2025 15:26 - 07.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.04.2025 №112
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.04.2025 №112.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-01-21-019493-a, 21.01.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостей №1178 встановлено вимоги пункту 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922-VIII та, відповідно пункту 8 Особливостей №1275.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника Рівненське НВП УТОГ встановлено порушення норм пункту 43 Особливостей №1178 та, відповідно, пункту 8 Особливостей №1275.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції ФОП Плужник О.П.; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) стосовно недопущення у подальшому порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922-VIII та, відповідно пункту 8 Особливостей №1275 – при складанні тендерної документації, а також порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 8 Особливостей №1275 при розгляді тендерних пропозицій.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон №922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону №922-VIII та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Квартирно-експлуатаційного відділу міста Львова (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-01-21-024636-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; опубліковану вимогу про усунення порушень при проведенні процедури закупівлі та відповідь Замовника на таку вимогу; оприлюднені 05.02.2025 та 05.03.2025 електронні протоколи продовження строку розгляду тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 26.02.2025 №40 та від 19.03.2025 №55; тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Плужник Олени Петрівни (далі – ФОП Плужник О.П.) щодо правомірності її відхилення Замовником; тендерну пропозицію Рівненського навчально-виробничого підприємства Українського товариства глухих (далі - Рівненське НВП УТОГ); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані Рівненським НВП УТОГ як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 27.03.2025 №227, додаткову угоду від 08.04.2025 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини першої статті 30 Закону України від 17.07.2020 №808-IX «Про оборонні закупівлі» особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 затверджено особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості №1275).
За нормою пункту 8 Особливостей №1275 державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. грн, зокрема, у порядку проведення відкритих торгів, що визначений Особливостями №1178.
Моніторингом встановлено, що закупівлю за ID: UA-2025-01-21-019493-a Замовником проведено як відкриті торги відповідно до Особливостей №1178.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону №922-VIII з урахуванням цих особливостей. Також, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922-VIII тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Моніторингом встановлено, що у Додатку 2 до тендерної документації Замовника містяться на нормативно-правові акти, зокрема, Закон України від 05.03.1998 №187/98-ВР «Про відходи».
Проте, Закон України від 05.03.1998 №187/98-ВР «Про відходи» втратив чинність з 09.07.2023 згідно із Законом України від 20.06.2022 №2320-IX.
Відповідно до пункту 8 частини другої статті 22 Закону №922-VIII тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Випадки, за яких можуть змінюватися істотні умови договору про закупівлю визначено у пункті 19 Особливостей №1178.
Моніторингом встановлено, що у підпункті 9 пункту 9.2. розділу 9 «Порядок змін умов договору та розірвання договору» проєкту договору, що міститься у Додатку 3 до тендерної документації, серед підстав для внесення змін до істотних умов договору вказано: зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку, тоді як Замовник не здійснює досліджувану закупівлю щоо робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 №382.
Окрім цього, моніторингом встановлено, що при здійсненні за досліджуваною процедурою закупівлі товару (ліжкадвоярусні розбірні) Замовником у тендерній документації встановлено умови щодо робіт (зокрема, у Розділі №1 Додатку 1 Замовник вимагав документи, що засвідчують факт виконання робіт за аналогічними договорами, у розділі №3 Додатку 1 у формі «Тендерна пропозиція» вказано: «Вивчивши тендерну документацію та обсяги робіт, що будуть виконуватись, ми, уповноважені на підписання договору (відповідно до умов зазначених у тендерній документації), а також маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та договору.»).
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922-VIII та, відповідно пункту 8 Особливостей №1275.
Відповідно до вимог Розділу №1 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору за предметом закупівлі договору(ів)) Додатку 1 до тендерної документації учаник повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (у якій зазначити назву та адресу організації, з якою укладено договір/номер договору та дату укладення, а також предмет, ціну та стан виконання договору), а для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
- скановані з оригіналу копії аналогічного(-них) договору(-ів) за 2022-2024 рр. (не менше одного), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів;
- документи, що засвідчують факт виконання робіт за договорами, що вказані в довідці (копії/ю документів/а на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій учасником довідці – видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо).
- скановані з оригіналів копії листа(-ів) – відгук(-ів) про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів.
При цьому, за вимогами пункту 2 Розділу №1 Додатку 1 до тендерної документації відгук повинен містити назву замовника, предмет закупівлі, мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу не раніше січня 2025 року.
Моніторингом встановлено, що учасником Рівненське НВП УТОГ у складі тендерної пропозиції надано довідку від 27.01.2025 №03/15 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, в якому як аналогічні зазначено 3 договори: договір від 25.11.2022 №45 з КЗ «Урвенський психоневрологічний інтернат», договір від 26.05.2023 з КП «Рівненський обласний спеціалізований будинок дитини з центром реабілітації дітей з органічними ураженнями центральної нервової системи з порушенням психіки та паліатривної допомоги дітям» та договір від 18.10.2024 №25/679 з військовою частиною Т0910).
Також, Рівненським НВП УТОГ надано копії вищевказаних договорів, документів про виконання таких договорів та листи-відгуки до вищевказаних договорів.
При цьому, листи–відгуки від КЗ «Урвенський психоневрологічний інтернат» (договір від 25.11.2022 №452) та від КП «Рівненський обласний спеціалізований будинок дитини з центром реабілітації дітей з органічними ураженнями центральної нервової системи з порушенням психіки та паліатривної допомоги дітям» (договір від 26.05.2023 №171) датовані раніше січня 2025 року (лист-відгук №242 від 06.06.2023 та лист-відгук №293 від 12.06.2023 відповідно).
Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи вищевикладене, надані у складі тендерної пропозиції Рівненським НВП УТОГ документи містять невідповідності, які підлягали усуненню відповідно до пункту 43 Особливостей №1178.
На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо причини не розміщення відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Замовником у наданому під час моніторингу поясненні зазначено, зокрема, що учасником надано довідку № 03/15 від 27.01.2025 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів року та на підтвердження згідно тендерної документації (не менше одного) надано лист-відгук від 24.01.2025 №25/18, що у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації.
Однак, відповідно до положень частини першої статті 1 Закону №922-VIII тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а переможець процедури закупівлі – учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації.
Замовником самостійно у пункті 2 Розділу №1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником сканованих з оригіналів копій листа(-ів) – відгук(-ів) про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. При цьому, про листи-відгуки Замовником зазначено у множині та щодо тих договорів, які зазначені учасником у довідці про виконання аналогічних договорів.
З врахуваннням вищенаведеного, на порушення норм пункту 43 Особливостей №1178 та, відповідно, пункту 8 Особливостей №1275, Замовником не встановлено учаснику Рівненське НВП УТОГ вимоги про усунення невідповідностей у документах його тендерної пропозиції шляхом оприлюднення відповідного повідомлення в електронній системі закупівель та не надано учаснику можливості виправити такі невідповідності
Період усунення порушень:
08.05.2025 12:08 - 23.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2025 12:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно Вашого висновку за результатами моніторингу ( UA-M-2025-04-15-000042) щодо закупівлі Ліжок двоярусних розбірних та виявлених порушень повідомляємо наступне.
Закупівлю здійснено відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Інформуємо, що уповноваженою особою пройдено кваліфікацію та отримано свідоцтво про підвищення кваліфікації у Національному університеті оборони України при Міністерстві оборони України з 17 по 21 червня 2024 року.
Зокрема заплановано проведення курсів підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення державних закупівель протягом 2026-2028 років.
Додатки:
1. Свідоцтво про підвищення кваліфікації – на 1 арк.
2. Лист про заплановане проведення курсів підвищення кваліфікації протягом 2026-2028 років - на 2 арк.
Дата публікації звіту:
15.05.2025 13:56
Запити/Пояснення
Номер:
984f6a1d98b74788a44ebe5705e0471b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.04.2025 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-01-21-019493-a, яка проводилась Квартирно - експлуатаційним відділом міста Львова (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1.Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6dcbe1ae86bc488c992bc6edf49430db
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.04.2025 15:03
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснення з наступного питання:
1.Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість інформуємо наступне.
Технічна специфікація розроблена Міністерством оборони України ТС МОУ.32406-001:2024 (02) та надіслано для використання в роботі листом ЦУІІЗ № 2459/1118 від 22.03.2024 року.
Очікувану вартість визначено шляхом проведення моніторингу надсиланням запитів постачальникам та аналізу закупівель із сайту Prozorro.
Додатки:
1. Лист Центрального Управління Інженерно-Інфраструктурного Забезпечення Командування Сил Логістики Збройних Сил України від 22.03.2024 року № 2459/1118 на 24 арк.
2. Довідка-доповідь щодо визначення середньої вартості на 1 арк.
3. Комерційна пропозиція Рівненського НВП УТОГ від 17.10.2024 року на 1 арк.
4. Комерційна пропозиція ПОГ «Кропивницьке УВП УТОГ» на 1 арк.
5. Комерційна пропозиція ПГОІ «Елкон-Дізайн» на 1 арк.
6. Лист ФОП Плужник Олена Петрівна на 1 арк.
7. Лист-відповідь Львівської торгово-промислової палати на 1 арк.
Номер:
a84dec3613614ad08ff86bac89336546
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.04.2025 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.04.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:
UA-2025-01-21-019493-a, яка проводилась Квартирно - експлуатаційним відділом міста Львова (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
В ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від учасника скановані з оригіналів копії листа(-ів) – відгук(-ів) про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів.
При цьому, відгук повинен містити назву замовника, предмет закупівлі, мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу не раніше січня 2025 року.
Учасником РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ у складі тендерної пропозиції надано довідку (№03/15 від 27.01.2025) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, в якому зазначено 3 аналогічні договори, укладені учасником з КЗ «Урвенський психоневрологічний інтернат» (договір від 25.11.2022 №45), з КП «Рівненський обласний спеціалізований будинок дитини з центром реабілітації дітей з органічними ураженнями центральної нервової системи з порушенням психіки та паліатривної допомоги дітям» (договір від 26.05.2023) та з Військовою частиною Т0910 (договір від 18.10.2024 №25/679).
Крім того, РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ надано листи - відгуки, в яких міститься назва замовника, предмет закупівлі та мають посилання на договір, який виконувався.
При цьому, листи – відгуки від КЗ «Урвенський психоневрологічний інтернат» (договір від 25.11.2022 №452) та від
КП «Рівненський обласний спеціалізований будинок дитини з центром реабілітації дітей з органічними ураженнями центральної нервової системи з порушенням психіки та паліатривної допомоги дітям» (договір від 26.05.2023 №171) датовані раніше січня 2025 року.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Поясніть причини не розміщення Замовником відповідно до пункту
43 Особливостей №1178 в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
38646dd0238640f39d6467c5caf9ffd4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.04.2025 15:05
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснення з причини не розміщення відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів інформуємо наступне.
Згідно Додатку 1 до тендерної документації Розділ № 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору за предметом закупівлі договору(ів) необхідно надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
1. Скановані з оригіналу копії аналогічного(-них) договору(-ів) за 2022-2024 рр. (не менше одного), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(и) договором(ами)* є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі щодо постачання товару.
*Аналогічним вважається договір купівлі-продажу товару, які зведено в один клас Національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015, тобто – всі категорії товарів, що вміщує 4 знак CPV.
2. Скановані з оригіналів копії листа(-ів) – відгук(-ів) про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет закупівлі, мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу не раніше січня 2025 року.
Учасником у складні тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вих. № 03/15 від 27.01.2025 року та на підтвердження згідно тендерної документації (НЕ МЕНШЕ ОДНОГО) надано лист відгук від 24.01.2025 року № 25/18, що у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації.
Зважаючи на вищенаведене, розміщення відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів суперечило б Вимогам тендерної документації.
Додатки:
1. Додаток 1 – документи Учасника.
2. Лист-відгук від 24.01.2025 року № 25/18.