• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення та видалення) небезпечних відходів

Торги відмінено

657 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 285.00 UAH
Номер: f266f37674604cf4b59c8cbba6be2545
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-26-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 26.03.2025 17:49 - 17.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.03.2025 № 32-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 26.03.2025 № 32-з Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-01-21-009682-a 21.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.l.sliusarenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання стану виконання Замовником рішень органу оскарження установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.04.2025 № 85, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.02.2025 № 1556-р/пк-пз, від 14.02.2025 № 2265-р/пк-пз, від 28.02.2025 № 3117-р/пк-пз, від 20.03.2025 № 4389-р/пк-пз (далі – рішення Комісії), коментарі Замовника щодо усунення порушень від 06.02.2025, від 19.02.2025, від 11.03.2025, від 04.04.2025, пояснення надані 01.04.2025, 03.04.2025 Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. За результатами аналізу питання стану виконання Замовником рішень органу оскарження установлено наступне. Так, у Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (далі – Додаток 4) до тендерної документації Замовником зазначив інформацію та перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. У Додатку 4 до тендерної документації Замовником зазначено, зокрема перелік видів операцій з управління медичними відходами, таких як видалення та відновлення. Не погоджуючись із вказаними у Додатку 4 до тендерної документації вимогами, товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО») звернулося із скаргою до Комісії щодо порушення Замовником порядку проведення вказаної закупівлі. Скаржник зазначив, що вказані у Додатку 4 до тендерної документації вимоги є дискримінаційними та просив зобов`язати Замовника внести відповідні зміни. За результатами розгляду скарги Комісією було прийнято рішення від 03.02.2025 № 1556-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що положеннями Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602), не передбачено такого виду операції з управління медичними відходами як «відновлення», що не узгоджується з положенням законодавства в цій частині. Комісія зобов`язала Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині. Замовник в електронній системі закупівель 06.02.2025 оприлюднив коментар про усунення порушень шляхом внесення змін до тендерної документації, перелік змін до Додатку 4 до тендерної документації та оновлену тендерну документацію. Однак, як вбачається із оприлюдненого переліку змін, Замовник фактично не виконав рішення Комісії від 03.02.2025 № 1556-р/пк-пз, не вніс відповідні зміни до тендерної документації та залишив у Додатку 4 до тендерної документації у переліку видів операцій з управління медичними відходами «відновлення». ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повторно звернулося із скаргою до Комісії щодо порушення Замовником порядку проведення закупівлі, а також невиконання рішення Комісії від 03.02.2025 № 1556-р/пк-пз та просив зобов`язати Замовника внести зміни до тендерної документації. За результатами розгляду скарги Комісією було прийнято рішення від 14.02.2025 № 2265-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема не виконання Замовником рішення Комісії від 03.02.2025 № 1556-р/пк-пз, також Комісія зобов`язала Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації. Замовник в електронній системі закупівель 19.02.2025 оприлюднив коментар про усунення порушень шляхом внесення змін до тендерної документації, перелік змін до Додатку 4 до тендерної документації та оновлену тендерну документацію. Проте, як вбачається із оприлюдненого переліку змін, Замовник фактично не виконав рішення Комісії від 14.02.2025 № 2265-р/пк-пз, не вніс відповідні зміни до тендерної документації та знову залишив у Додатку 4 до тендерної документації у переліку видів операцій з управління медичними відходами «відновлення». ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» знову звернулося із скаргою до Комісії щодо порушення Замовником порядку проведення закупівлі, а також невиконання рішень Комісії від 03.02.2025 № 1556-р/пк-пз, від 14.02.2025 № 2265-р/пк-пз та просив зобов`язати Замовника внести зміни до тендерної документації. За результатами розгляду скарги Комісією було прийнято рішення від 28.02.2025 № 3117-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема не виконання Замовником рішень Комісії від 03.02.2025 № 1556-р/пк-пз, від 14.02.2025 № 2265-р/пк-пз, а також зобов`язала Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації. Замовник в електронній системі закупівель 11.03.2025 оприлюднив коментар про усунення порушень шляхом внесення змін до тендерної документації, перелік змін до Додатку 4 до тендерної документації та оновлену тендерну документацію. Однак, як вбачається із оприлюдненого переліку змін, Замовник в повному обсязі не виконав рішення Комісії від 28.02.2025 № 3117-р/пк-пз, не вніс відповідні зміни до тендерної документації та залишив у Додатку 4 до тендерної документації у переліку видів операцій з управління медичними відходами «відновлення». ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» знову звернулося із скаргою до Комісії щодо порушення Замовником порядку проведення закупівлі, а також невиконання рішення Комісії від 28.02.2025 № 3117-р/пк-пз та просив зобов`язати Замовника внести зміни до тендерної документації. За результатами розгляду скарги Комісією було прийнято рішення від 20.03.2025 № 4389-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема не виконання Замовником рішень Комісії від 03.02.2025 № 1556-р/пк-пз, від 28.02.2025 № 3117-р/пк-пз, а також зобов`язала Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації. Замовник в електронній системі закупівель 04.04.2025 оприлюднив коментар про усунення порушень шляхом внесення змін до тендерної документації. Відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Як вбачається із вищезазначеного Замовник вносячи зміни до Додатка 4 до тендерної документації (06.02.2025, 19.02.2025, 11.03.2025), фактично залишав вимогу, що передбачала наявність виду операцій з управління медичними відходами «відновлення», яка рішеннями Комісії від 03.02.2025 № 1556-р/пк-пз, від 14.02.2025 № 2265-р/пк-пз, від 28.02.2025 № 3117-р/пк-пз визначена як дискримінаційною. Таким чином, Замовник на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону, не виконав рішення Комісії від 03.02.2025 № 1556-р/пк-пз, від 14.02.2025 № 2265-р/пк-пз, від 28.02.2025 № 3117-р/пк-пз. На запит Держаудитслужби стосовно невиконання рішень Комісії Замовником 03.04.2025 надано відповідь, яка не спростовує суті виявленого порушення. В ході моніторингу Замовник 04.04.2025 в електронній системі закупівель оприлюднив інформацію про відміну торгів та протокольне рішення уповноваженої особи від 04.04.2025 № 87.
Період усунення порушень: 15.04.2025 10:38 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2025 10:38

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 02.05.2025 17:12

Запити/Пояснення