-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код 24950000-8 (ДК 021:2015) Спеціалізована хімічна продукція (Рідина AdBlue для зниження викидів оксидів азоту (сечовина) або еквівалент)
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 5 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
Завершена
458 066.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 290.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 290.33 UAH
Номер:
d4bb3eafb24a41e488e3d73cbb4c85d8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000118
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 15:30 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
24.03.2025 № 51
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.03.2025 № 51
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3. UA-2025-01-21-004690-a 21.01.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС" Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43 та підпункт 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності законодавству оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 14.03.2025 №67КП з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міський тролейбус» (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.01.2025 № 22В, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій учасників, протокол розкриття тендерних пропозицій ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОКСхем", ТОВ "КРОССХІМ КИЇВ, Фізичної особи-підприємця Манзар Дмитра Михайловича та ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ"", обґрунтування аномально низької ціни ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОКСхем", протокол від 02.02.2025 №35В, обґрунтування аномально низької ціни та вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "КРОССХІМ КИЇВ", протокол від 11.02.2025 №49В, вимогу про усунення невідповідностей фізичній особі-підприємцю Манзар Дмитро Михайлович, протокол від 17.02.2025 №53В, вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ"", протокол від 21.02.2025 №59В, вимоги про усунення порушень UA-2025-01-21-004690-a.c1та UA-2025-01-21-004690-a.c2, рішення АМКУ № 3627-р/пк-пз від 10.03.2025, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.02.2025, договір від 14.03.2025 №67КП на суму 430 920,00 грн, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 02.04.2025,07.04.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 28.03.2025,02.04.2025.
Пунктом 5 РОЗДІУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатком 5 до тендерної документації визначено «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовник повинен надати:
- Сертифікати відповідності (з додатками, у разі їх наявності);
- та/або паспорти/сертифікати якості;
- та/або декларації відповідності (перевірки/експертизи типу);
- та/або декларації про відповідність технічним регламентам (у разі, якщо продукція підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів)
- та/або інший(-і) за назвою аналогічний(-і) документ(-и) від виробника/представника/дилера із зазначенням технічних і якісних характеристик щодо усіх запропонованих учасником номенклатурних позицій предмету закупівлі.
Моніторингом встановлено, учасником закупівлі ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ"" в складі тендерної пропозиції був наданий такий документ:
- у файлі «Паспорт PDF» надана сканована копія Паспорту №469 на Відновник оксиду азоту AUS 32 ( AdBlue) від 19.07.2024
Слід зазначити, що Паспорт №469 на Відновник оксиду азоту AUS 32 ( AdBlue) від 19.07.2024 був наданий на партію №К1РО72405024 з датою виготовлення (період) 19.07.2024 та масою 50т., де тара вказана - НАЛИВ.
Натомість згідно підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації «Специфікація з технічними вимогами до товарів (-у)» замовник вимагав Рідину AdBlue для зниження викидів оксидів азоту (сечовина) або еквівалент в кількості 10 000 л. -пакування – каністра 10 л., 20 л.
В поясненні Замовника наданому 07.04.2025 на запит Держаудитслужби зазначено, що на підтвердження відповідності технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі Учасник надав саме цей документ (паспорт № 469 від 19.07.2024), в якому зазначено всі необхідні технічні показники запропонованого ним товару до предмету закупівлі саме в цій партії рідини AdBlue, яка була вже налита в автоцистерну СА0927ВН/ ВА4228ХО(транспортний засіб) та на неї виписана ТТН № 826756. Таким чином Учасник не підтвердив відповідність технічних та якісних вимог предмета закупівлі та не надав с складі тендерної пропозиції іншого з запропонованих документів зазначених в тендерній документації а саме: сертифіката відповідності, та/або/сертифіката якості, та/або декларацію відповідності (перевірки/експертизи типу),та/або декларацію про відповідність технічним регламентам (у разі, якщо продукція підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів).
Отже, пунктом 2 підрозділу 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та відповідно до норм абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей зазначено, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Пунктом 5 РОЗДІУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатком 3 до тендерної документації визначено «Кваліфікаційні критерії:
- підтвердження досвіду виконання аналогічного** (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), де Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір поставки/купівлі/продажу товару, що був предметом закупівлі за кодом 24950000-8 (ДК 021:2015) Спеціалізована хімічна продукція.
Також моніторингом встановлено, що учасником закупівлі ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ"" в складі тендерної пропозиції було надано такий документ:
- у файлі «Аналог поставки AdBlue pdf » надано скановану копію листа від 25.09.2024 №9094/04 на им’я директора Петра Голоса ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ"", щодо поставки товару з кодом 24950000-8 (ДК 021:2015) Спеціалізована хімічна продукція.
В поясненні Замовника наданому 07.04.2025 на запит Держаудитслужби стосовно досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасника ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ"" викладено наступне: в частині 1 статті 181 Господарського кодексу України зазначається Господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Допускається укладання господарських договорів у спрощений спосіб, тобто через обмін листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також способом підтвердження взяття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладання даного виду договорів.
Отже, цей лист не можна вважати аналогічним договором у контексті державних закупівель, оскільки:
- відсутні підписи та печатки сторін.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
При цьому, в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей в повідомленні, що розміщене в електронній системі від 20.02.2025 не містить вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ"", що вимагалися на підтвердження наявності не менше 1 копії аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, тим самим не надав можливості учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень:
09.04.2025 16:43 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2025 16:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
По закупівлі UA-2025-01-21-004690-a (далі – Закупівля) було проведено моніторинг та 09.04.2025 оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі — Висновок). З огляду на виявлені органом державного фінансового контролю порушення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору №67КП від 14.03.2025 року зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Враховуючи вимоги висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-21-004690-a, КП «Міський тролейбус» було вжито заходи щодо розірвання договору. Зокрема, 16.04.2025 року з ТОВ «ВКФ «Кривбас Оіл» укладено додаткову угоду №1 про розірвання Договору № 67КП від 16.04.2025 року.
Дата публікації звіту:
16.04.2025 14:02
Запити/Пояснення
Номер:
6e95096ab2ba48ad823772d0cb79301c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.03.2025 10:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі код 24950000-8 (ДК 021:2015) Спеціалізована хімічна продукція (Рідина AdBlue для зниження викидів оксидів азоту (сечовина) або еквівалент) (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2025-01-21-004690-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Яким чином Замовник досліджував ринок аналогічних товарів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
6885d4639131456682f07a9264b8b42f
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень щодо закупівлі код 24950000-8 (ДК 021:2015) Спеціалізована хімічна продукція (Рідина AdBlue для зниження викидів оксидів азоту (сечовина) або еквівалент)
Дата опублікування:
02.04.2025 14:42
Опис:
На Ваш запит стосовно надання інформації та відповідних документів, на питання Яким чином Замовник досліджував ринок аналогічних товарів: код 24950000-8 (ДК 021:2015) Спеціалізована хімічна продукція (Рідина AdBlue для зниження викидів оксидів азоту (сечовина) або еквівалент) (UA-2025-01-21-004690-a) повідомляємо наступне:
Комунальне підприємство «Міський тролейбус» забезпечує регулярні перевезення мешканців міста і працівників критичної інфраструктури міста тролейбусами, автобусами на міських маршрутах.
Згідно екологічних вимог ЄВРО-5 та ЄВРО-6 до транспорту в Європейському Союзі, Закону України «Про охорону атмосферного повітря» № 2707- ХІІ від 16.10.1992, ст.1, 9, 10, 27, 28; ДСТУ 4276-2004 «Норми і методи вимірювання димності відпрацьованих газів автомобілів з дизелями або газодизелями» та інструкцій з експлуатації транспортних засобів, з метою відновлення екологічного балансу яку завдає транспорт навколишньому середовищу, автомобілі випущені з вересня 2015 року підлягають обов’язковому контролю щодо викидів шкідливих речовин у повітря. Особливі вимоги діють до автомобілів з дизельним двигуном.
Євростандарти встановлюють дуже суворі обмеження кількості оксидів азоту/ NOx, які викинуті з вихлопної труби дизельного автомобіля. Ці викиди NOx є побічним продуктом процесу згоряння – спалювання суміші палива та повітря всередині двигуна – який виробляє потужність для руху автомобіля. Досягнути зменшення викидів NOx можна тільки з застосуванням спеціальних речовин в системі вихлопу автомобіля, цією речовиною визнана Рідина AdBlue.
Рідину Adblue (водний розчин сечовини) використовують для нейтралізації вихлопних газів двигуна автомобіля, що призводить до зниження обсягів викидів забруднюючих речовин у довкілля та зменшення ризиків поломки двигуна. Цю рідину заливають в окремий бак автомобіля, звідки вона впорскується у відпрацьовані двигуном автомобіля гази. Внаслідок цього шкідливі оксиди азоту у газах перетворюються в нешкідливі воду і азот.
Під час визначення очікуваної вартості на закупівлю товару «Рідина AdBlue для зниження викидів оксидів азоту (сечовина) або еквівалент», відповідно до рекомендацій «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товару», затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 № 275, нами було використано:
1) аналіз отриманих комерційних пропозицій (у вигляді рахунків-фактур) щодо вартості товару, а саме:
- отриманих від ТОВ «ВКФ «Кривбас-Оіл» від 13.01.2025 року, ТОВ «Запоріжпром Ойл» від 14.01.2025 року та ТОВ «Невіс Ойл» від 13.01.2025 року (копії додаються).
На підставі вище зазначених комерційних пропозицій, Замовником було визначено очікувану вартість закупівлі шляхом складання сум необхідних номенклатурних позицій товару та визначення середньоарифметичного значення. Очікувана вартість закупівлі на придбання 10 000 літрів товару була визначена в розмірі 458 066,00 грн. з ПДВ.
Номер:
bbba7985fbfa4a2fb007e1914fd446c5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.04.2025 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі код 24950000-8 (ДК 021:2015) Спеціалізована хімічна продукція (Рідина AdBlue для зниження викидів оксидів азоту (сечовина) або еквівалент) (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2025-01-21-004690-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Згідно підпункту 1 пункту 6 Додатку 5 до тендерної документації «На підтвердження відповідності технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі Учасник повинен надати:
- Сертифікати відповідності (з додатками, у разі їх наявності);
- та/або паспорти/сертифікати якості;
- та/або декларації відповідності (перевірки/експертизи типу);
- та/або декларації про відповідність технічним регламентам (у разі, якщо продукція підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів)
- та/або інший(-і) за назвою аналогічний(-і) документ(-и) від виробника/представника/дилера із зазначенням технічних і якісних характеристик щодо усіх запропонованих учасником номенклатурних позицій предмету закупівлі.
Учасник ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ"" не надав сертифікат якості на Відновник оксиду азоту AUS32 ( AdBlue), натомість надав паспорт №469 з датою виготовлення 19.07.2024 на партію №КІР072405024, де зазначена Автоцистерна СА0927ВН/ ВА4228ХО(транспортний засіб) ТАРА: НАЛИВ з масою нетто 50т.
Згідно підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації Специфікація з технічними вимогами до товарів (-у) Замовник вимагав Рідина AdBlue для зниження викидів оксидів азоту (сечовина) або еквівалент в кількості 10 000 л. -пакування – каністра 10 л., 20 л.
Поясніть чому Замовник згідно підпункту 2 абзацу 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника : якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
2. Згідно підпункту 1 пункту 1 Додатку 3 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційному(-им) критерію (-ям), визначеному (-им) у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: На підтвердження досвіду виконання аналогічного** (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів),де Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі Договір поставки/купівлі/продажу товару, що був предметом закупівлі за кодом 24950000-8 (ДК 021:2015) Спеціалізована хімічна продукція.
Учасник ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ"" в тендерній пропозиції, надав Лист на поставку товару на им’я директора ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ""
Поясніть чому Замовник згідно пункту 43 Особливостей не опублікував повідомлення з вимогою про усунення невідповідності?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
419cf113f48f4ea6b4070a97903b461d
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень щодо закупівлі код 24950000-8 (ДК 021:2015) Спеціалізована хімічна продукція (Рідина AdBlue для зниження викидів оксидів азоту (сечовина) або еквівалент).
Дата опублікування:
07.04.2025 14:15
Опис:
1. На Ваше запитання чому Замовник згідно підпункту 2 абзацу 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника: якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, повідомляємо наступне:
На підтвердження відповідності технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі Учасник повинен був надати:
- Сертифікати відповідності (з додатками, у разі їх наявності);
- та/або паспорти/сертифікати якості;
- та/або декларації відповідності (перевірки/експертизи типу);
- та/або декларації про відповідність технічним регламентам (у разі, якщо продукція підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів)
- та/або інший(-і) за назвою аналогічний(-і) документ(-и) від виробника/представника/дилера із зазначенням технічних і якісних характеристик щодо усіх запропонованих учасником номенклатурних позицій предмету закупівлі.
Враховуючи той факт, що Замовником було надано Учасникам перелік документів з можливістю надати один з запропонованих документів на вибів на підтвердження відповідності технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі, Учасником було надано «паспорт № 469» (додаток №1) в якому зазначено всі необхідні технічні показники запропонованого ним товару, що являється підтвердженням технічних та якісних вимог до предмету закупівлі.
Згідно підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації Специфікація з технічними вимогами до товарів (-у) Замовник вимагав Рідина AdBlue для зниження викидів оксидів азоту (сечовина) або еквівалент в кількості 10 000 л. – пакування – каністра 10 л., 20 л. Учасником в складі тендерної документації надано «Технічну специфікацію» (додаток №2) з підтвердженням пакування на поставку – каністра 10 л., 20 л. Учасником надано «Гарантійний лист щодо поставки товару» (додаток №3), чим підтверджує згоду поставки товару, яка може здійснюватися окремими партіями, відповідно до заявки (-вок) Замовника.
Оскільки умовами технічної специфікації та іншим вимогами щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовником не було зазначено період виготовлення товару. Тому у Замовника не було підстав для відхилення саме з цього приводу.
2. На Ваш запит стосовно досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), повідомляємо наступне:
Частина 2 статті 184 Господарського кодексу України «Особливості укладання господарських договорів на основі вільного волевиявлення сторін, примірних і типових договорів» передбачає наступне:
«Укладення договору на основі вільного волевиявлення сторін може відбуватися у спрощений спосіб або у формі єдиного документа, з додержанням загального порядку укладення договорів, встановленого статтею 181 цього Кодексу».
Оскільки в ч. 1 ст. 181 Господарського кодексу України зазначається «Господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів».
З огляду на вищевказане та оскільки Законом не встановленно спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів Замовником було прийнято наданий Учасником в складі тендерної пропозиції аналогічний договір у спрощеному вигляді (додаток №4), який містить всі основні істотні умови.
Таким чином з огляду на вищевказане Учасником було підтвердженно кваліфікаційні критерії, визначені у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”.