• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код 24950000-8 (ДК 021:2015) Спеціалізована хімічна продукція (Рідина AdBlue для зниження викидів оксидів азоту (сечовина) або еквівалент)

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 5 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.

Завершена

458 066.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 290.33 UAH
Номер: d4bb3eafb24a41e488e3d73cbb4c85d8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-24-000118
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 24.03.2025 15:30 - 15.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 24.03.2025 № 51 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 24.03.2025 № 51 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3. UA-2025-01-21-004690-a 21.01.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 909-93-02, n.v.kruhla@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43 та підпункт 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності законодавству оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 14.03.2025 №67КП з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міський тролейбус» (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.01.2025 № 22В, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій учасників, протокол розкриття тендерних пропозицій ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОКСхем", ТОВ "КРОССХІМ КИЇВ, Фізичної особи-підприємця Манзар Дмитра Михайловича та ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ"", обґрунтування аномально низької ціни ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОКСхем", протокол від 02.02.2025 №35В, обґрунтування аномально низької ціни та вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "КРОССХІМ КИЇВ", протокол від 11.02.2025 №49В, вимогу про усунення невідповідностей фізичній особі-підприємцю Манзар Дмитро Михайлович, протокол від 17.02.2025 №53В, вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ"", протокол від 21.02.2025 №59В, вимоги про усунення порушень UA-2025-01-21-004690-a.c1та UA-2025-01-21-004690-a.c2, рішення АМКУ № 3627-р/пк-пз від 10.03.2025, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.02.2025, договір від 14.03.2025 №67КП на суму 430 920,00 грн, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 02.04.2025,07.04.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 28.03.2025,02.04.2025. Пунктом 5 РОЗДІУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатком 5 до тендерної документації визначено «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовник повинен надати: - Сертифікати відповідності (з додатками, у разі їх наявності); - та/або паспорти/сертифікати якості; - та/або декларації відповідності (перевірки/експертизи типу); - та/або декларації про відповідність технічним регламентам (у разі, якщо продукція підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів) - та/або інший(-і) за назвою аналогічний(-і) документ(-и) від виробника/представника/дилера із зазначенням технічних і якісних характеристик щодо усіх запропонованих учасником номенклатурних позицій предмету закупівлі. Моніторингом встановлено, учасником закупівлі ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ"" в складі тендерної пропозиції був наданий такий документ: - у файлі «Паспорт PDF» надана сканована копія Паспорту №469 на Відновник оксиду азоту AUS 32 ( AdBlue) від 19.07.2024 Слід зазначити, що Паспорт №469 на Відновник оксиду азоту AUS 32 ( AdBlue) від 19.07.2024 був наданий на партію №К1РО72405024 з датою виготовлення (період) 19.07.2024 та масою 50т., де тара вказана - НАЛИВ. Натомість згідно підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації «Специфікація з технічними вимогами до товарів (-у)» замовник вимагав Рідину AdBlue для зниження викидів оксидів азоту (сечовина) або еквівалент в кількості 10 000 л. -пакування – каністра 10 л., 20 л. В поясненні Замовника наданому 07.04.2025 на запит Держаудитслужби зазначено, що на підтвердження відповідності технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі Учасник надав саме цей документ (паспорт № 469 від 19.07.2024), в якому зазначено всі необхідні технічні показники запропонованого ним товару до предмету закупівлі саме в цій партії рідини AdBlue, яка була вже налита в автоцистерну СА0927ВН/ ВА4228ХО(транспортний засіб) та на неї виписана ТТН № 826756. Таким чином Учасник не підтвердив відповідність технічних та якісних вимог предмета закупівлі та не надав с складі тендерної пропозиції іншого з запропонованих документів зазначених в тендерній документації а саме: сертифіката відповідності, та/або/сертифіката якості, та/або декларацію відповідності (перевірки/експертизи типу),та/або декларацію про відповідність технічним регламентам (у разі, якщо продукція підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів). Отже, пунктом 2 підрозділу 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та відповідно до норм абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей зазначено, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Пунктом 5 РОЗДІУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатком 3 до тендерної документації визначено «Кваліфікаційні критерії: - підтвердження досвіду виконання аналогічного** (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), де Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір поставки/купівлі/продажу товару, що був предметом закупівлі за кодом 24950000-8 (ДК 021:2015) Спеціалізована хімічна продукція. Також моніторингом встановлено, що учасником закупівлі ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ"" в складі тендерної пропозиції було надано такий документ: - у файлі «Аналог поставки AdBlue pdf » надано скановану копію листа від 25.09.2024 №9094/04 на им’я директора Петра Голоса ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ"", щодо поставки товару з кодом 24950000-8 (ДК 021:2015) Спеціалізована хімічна продукція. В поясненні Замовника наданому 07.04.2025 на запит Держаудитслужби стосовно досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасника ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ"" викладено наступне: в частині 1 статті 181 Господарського кодексу України зазначається Господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Допускається укладання господарських договорів у спрощений спосіб, тобто через обмін листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також способом підтвердження взяття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладання даного виду договорів. Отже, цей лист не можна вважати аналогічним договором у контексті державних закупівель, оскільки: - відсутні підписи та печатки сторін. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). При цьому, в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей в повідомленні, що розміщене в електронній системі від 20.02.2025 не містить вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ"", що вимагалися на підтвердження наявності не менше 1 копії аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, тим самим не надав можливості учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 09.04.2025 16:43 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.04.2025 16:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: По закупівлі UA-2025-01-21-004690-a (далі – Закупівля) було проведено моніторинг та 09.04.2025 оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі — Висновок). З огляду на виявлені органом державного фінансового контролю порушення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору №67КП від 14.03.2025 року зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Враховуючи вимоги висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-21-004690-a, КП «Міський тролейбус» було вжито заходи щодо розірвання договору. Зокрема, 16.04.2025 року з ТОВ «ВКФ «Кривбас Оіл» укладено додаткову угоду №1 про розірвання Договору № 67КП від 16.04.2025 року.
Дата публікації звіту: 16.04.2025 14:02

Запити/Пояснення