-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Формений одяг для управління (інспекції) з паркування
Завершена
1 150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
Номер:
2e2e37a8afe94bfc89de24df6ddcb6fe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-15-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2025 00:00
Період моніторингу:
15.04.2025 11:14 - 07.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2025 № 152
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-01-21-004145-a 21.01.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Кісіль Ярослав Тарасович, установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу - 06 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 18.02.2025 № 2511-р/пк-пз, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.01.2025 р. № 20-УО3/25 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.01.2025, вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «УМТК», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УМТК» від 05.02.2025 № 35-УО3/25, рішення Комісії АМКУ від 18.02.2025 № 2511-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2025 № 51-УО3/25 щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УМТК» на виконання рішення Комісії АМКУ від 18.02.2025 № 2511-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УМТК» від 12.03.2025 № 59-УО3/25, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення визначення ФОП Собчук Василь Вікторович переможцем закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір від 18.03.2025 № 62-УО3/25, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Собчук Василь Вікторович від 24.03.2025 № 65-УО3/25, вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ФОП Кісіль Ярослав Тарасович, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визнання переможцем ФОП Кісіль Ярослав Тарасович від 27.03.2025 № 69-УО3/25, договір від 03.04.2025 № 28, пояснення та документи надані Замовником від 18.04.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «УМТК» з остаточною ціною пропозиції 707 062,00 грн, ФОП Собчук Василь Вікторович з остаточною ціною пропозиції 779 549,00 грн та ФОП Кісіль Ярослав Тарасович (далі – Учасник, Переможець) з остаточною ціною пропозиції 779 550,00 грн.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «УМТК» (протокольне рішення уповноваженої особи від 12.03.2025 № 59-УО3/25) відхилено на підставі до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 та тендерну пропозицію ФОП Собчук Василь Вікторович відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 24.03.2025 № 65-УО3/25) на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення, порушень не встановлено.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ФОП Кісіль Ярослав Тарасович з ціновою пропозицією 779 550,00 гривень без ПДВ.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Згідно з нормами пункту 14 Особливостей № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону № 922-VIII.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону № 922-VIII планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Також, згідно з нормами пункту 4 частини другої статті 4 Закону № 922-VIII у річному плані повинна міститися така інформація, як код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Водночас, моніторингом установлено, що у річному плані, оприлюдненого в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером UA-P-2025-01-10-009223-a, не зазначено інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), чим порушено вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону № 922-VIII.
Поруч з тим, за результатами здійсненого моніторингу установлено, невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей.
Так, відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Моніторингом установлено, що у підпункті 3 пункту 4 розділу V ТД Замовником зазначено підстави для відхилення переможця процедури закупівлі, а саме: «переможець процедури закупівлі - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47».
Враховуючи викладене, під час складання та оприлюднення тендерної документації, Замовником не враховано зміни, внесені згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, зокрема щодо виключення абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ФОП Кісіль Ярослав Тарасович вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог підпункту 5 пункту 4 Додатку 1 до ТД Замовником установлено надання, гарантійного листа від учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що відомості, інформація та документи, що подані ___________(найменування учасника) у складі тендерної пропозиції є чинними та достовірними.».
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Кісіль Ярослав Тарасович відсутній вищезазначений документ, чим недотримано вимоги підпункту 5 пункту 4 Додатку 1 до ТД.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання обґрунтованих пояснень щодо вищезазначеного.
Однак, надані пояснення Замовником не спростовують встановленого порушення в частині відсутності гарантійного листа у складі тендерної пропозиції ФОП Кісіль Ярослав Тарасович, чим відповідно, Учасником недотримано вимоги підпункту 5 пункту 4 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Однак, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень:
08.05.2025 17:11 - 23.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2025 17:11
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
26-116/2025пр
Дата відкриття провадження:
19.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
26-120/2025пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведення моніторингу органом Державної аудиторської служби України процедури закупівлі UA-M-2025-04-15-000012 щодо закупівлі: «Формений одяг для управління (інспекції) з паркування» код ДК 021:2015: 18110000-3 «Формений одяг», ідентифікатор закупівлі № UA-2025-01-21-004145-a опублікованого 08.05.2025, відповідно до статті 69 Закону України «Про державну службу» та Постанови Кабінету Міністрів від 4.12.2019 №1039 «Про затвердження порядку здійснення дисциплінарного провадження» з метою визначення ступеня вини, характеру і тяжкості вчиненого дисциплінарного проступку дисциплінарною комісією Департаменту територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розпочато дисциплінарне провадження (Наказ від 15.05.2025 №228-К «Про проведення дисциплінарного провадження»). Про результати та висновки дисциплінарної комісії буде поінформовано додатково.
Дата публікації звіту:
15.05.2025 16:51
Запити/Пояснення
Номер:
1c4453a925924afea470ce5e2a8088cd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2025 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є придбання товару, а саме Формений одяг для управління (інспекції) з паркування, ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-21-004145-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ФОП Кісіль Ярослав Тарасович (далі – Переможець), вимогам зазначеним у підпункті 5 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання гарантійного листа від учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що відомості, інформація та документи, що подані ___________(найменування учасника) у складі тендерної пропозиції є чинними та достовірними.»?
5. Яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Переможця, вимогам зазначеним у пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації, в частині підтвердження еквівалентності запропонованого товару вимогам Замовника, зокрема, щодо позиції № 18 «Черевики польові з утеплювачем MK.2W R GEN.II BLACK» з огляду на інформацію зазначену Учасником у документі «Порівняльна таблиця згідно Додатку 2» (електронний файл: «Порівняльна таблиця.pdf»)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9f8f66dd7cc14e3ba52aa5e6bedc961a
Назва:
Лист-пояснення ДАСУ Формений одяг
Дата опублікування:
18.04.2025 14:47
Опис:
Уповноваженою особою Департаменту територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник), що діє на підставі Положення про уповноважену особу, затвердженого наказом Департаменту територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.02.2024 № 9 «Про затвердження Положення про уповноважену особу та визначення уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення публічних закупівель» (зі змінами згідно наказу від 14.11.2024 р. № 61) було отримано запит від органу Державної аудиторської служби України стосовно надання пояснення/інформації/документів в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-M-2025-04-15-000012 щодо закупівлі: «Формений одяг для управління (інспекції) з паркування» код ДК 021:2015: 18110000-3 «Формений одяг», ідентифікатор закупівлі № UA-2025-01-21-004145-a.
1. Надати інформацію та відповідні розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника щодо забезпечення сталого функціонування та забезпечення виконання статутних обов’язків працівників управління (інспекції) з паркування Департаменту територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано метод порівняння ринкових цін, інтернет-ресурсу та аналізу інформації, що знаходиться у відкритому доступі шляхом отримання інформації по вартості предмета закупівлі у 3 (трьох) компаній-постачальників даного товару на ринку України. Результати моніторингу цін за предметом закупівлі «Формений одяг для управління (інспекції) з паркування» у форматі – посилання на конкретний товар предмету закупівлі, знімок екрану (скріншот) даного сайту з інформацією стосовно якісних характеристик, ціни та візуального відображення товару наведено у Додатку 2 до листа-пояснення. Після отримання вартості за кожним предметом закупівлі цінова інформація була внесена до загальної таблиці з повним переліком товару - 18 позицій з урахуванням середньозваженої ціни від 3 (трьох) компаній-постачальників. За результатами сумування вартостей товару у потрібній кількості в цілому за закупівлею, було сформовано загальну очікувану вартість даної закупівлі. Таблицю з деталізованими розрахунками наведено у Додатку 3 до листа-пояснення.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався з урахуванням рішення Київської міської ради від 05.12.2024 року № 426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік» (зі змінами). Додаток 1 до даного листа-пояснення «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі».
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення.
Сторінка власного веб-сайту Замовника доступна для перегляду за посиланням: https://dtc.kyivcity.gov.ua/finansova-i-biudzhetna-zvitnist?v=67692ce9eb01f
Обґрунтування та план закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-01-10-009223-a
3. Яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ФОП Кісіль Ярослав Тарасович (далі – Переможець), вимогам зазначеним у підпункті 5 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання гарантійного листа від учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що відомості, інформація та документи, що подані ______(найменування учасника) у складі тендерної пропозиції є чинними та достовірними.»?
Пояснення. Чинність та достовірність інформації у складі тендерної пропозиції Учасника-Переможця ФОП Кісіль Ярослав Тарасович підтверджено ним у наданій ціновій пропозиції, завіреній особистим підписом та печаткою даного Учасника пунктом 2. - «Поданням своєї тендерної пропозиції учасник: - підтверджує, що інформація у тендерній пропозиції, яка є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів є достовірною». Додаток 4 до листа-пояснення – Цінова пропозиція ФОП Кісіль Ярослав Тарасович.
ФОП Кісіль Ярослав Тарасович як один з контрагентів Замовника, має надійну ділову репутацію доброчесного постачальника, надана ним інформація, документи завжди відповідають дійсності та є чинними. Товар, що постачається повністю відповідає вимогам Замовника за якісними та експлуатаційними характеристиками. Зобов’язання за договором постачання товару даним контрагентом виконуються своєчасно, у повному обсязі та на високопрофесійному рівні.
4. Яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Переможця, вимогам зазначеним у пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації, в частині підтвердження еквівалентності запропонованого товару вимогам Замовника, зокрема, щодо позиції № 18 «Черевики польові з утеплювачем MK.2W R GEN.II BLACK» з огляду на інформацію зазначену Учасником у документі «Порівняльна таблиця згідно Додатку 2» (електронний файл: «Порівняльна таблиця.pdf»)?
Пояснення. За товарною позицією № 18 «Черевики польові з утеплювачем» Замовник з минулого року вже має практичний досвід експлуатації даного товару двох моделей від виробника М-ТАС - «Черевики польові з утеплювачем MK.2W R GEN.II BLACK» та «Черевики тактичні зимові THINSULATE BLACK», які отримано від постачальників за раніше укладеними договорами. Обидві моделі даного товару мають аналогічні якісні та експлуатаційні характеристики, що повністю задовольняють вимоги Замовника. До прикладу, за Договором № 55 від 15.10.2024 з ФОП Кісіль Ярослав Тарасович було отримано «Черевики тактичні зимові THINSULATE BLACK» у кількості 32 пари. Претензії щодо якості до даного товару у Замовника відсутні.
Учасником ФОП Кісіль Ярославом Тарасовичем, у відповідності з пунком 1 Додатку «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі» тендерної документації, виконано вимогу Замовника - при наданні товару, що є еквівалентом за предметом закупівлі, Учасник має надати порівняльну таблицю з якісними характеристиками товару, що пропонується Учасником.
Враховуючи той факт, що «Черевики тактичні зимові THINSULATE BLACK» вже постачались Замовнику, потреба у додатковому визначенні відповідності якісних характеристик предмету закупівлі була відсутня. На момент розгляду тендерної пропозиції Учасника Замовником шляхом моніторингу ринкових цін, інтернет-ресурсу та аналізу інформації, що знаходиться у відкритому доступі було перевірено вартість запропонованого товару. Загалом, аналіз інформації показав, що вартість товару запропонованої Учасником моделі «Черевики тактичні зимові THINSULATE BLACK» складає – 3 197,00 гривень без ПДВ та не перевищує очікувану вартість за даний товар як предмета закупівлі «Черевики польові з утеплювачем MK.2W R GEN.II BLACK» - 4 272,00 гривень без ПДВ. Додаток 5 до листа-пояснення – знімок екрану (скріншот) моніторингу ринкових цін даного товару та загальний вигляд обох моделей «Черевики польові з утеплювачем MK.2W R GEN.II BLACK» та «Черевики тактичні зимові THINSULATE BLACK».
За сукупністю фактів - запропонований Учасником товар відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі за своїми якісними, експлуатаційними характеристиками та може розглядатись Замовником у якості товару для постачання, надані Учасником документи тендерної пропозиції відповідають вимогам тендерної документації. Таким чином, враховуючи дану інформацію Замовником було ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з даним Учасником-переможцем спрощеної закупівлі.
На підставі вищенаведеного:
- Замовник дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанову Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості);
- Замовником сумлінно виконуються вимоги статті 5 Закону про публічні закупівлі, принципи здійснення публічних закупівель дотримуються у повному обсязі, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник в установленому законодавством порядку надсилає на веб-портал електронного майданчика із Закупівель – e-Tender https://gov.e-tender.ua/tender/odyag-ta-tekstil/UA-2025-01-21-004145-a-formenyj-odyah-dlya-upravlinnya-inspekcziyi-z-parkuvannya лист-пояснення на запит Державної Аудиторської служби України Північний офіс з обґрунтуванням позиції Замовника з поставлених питань та з детальним поясненням своїх дій, щодо проведення Процедури закупівлі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).
Додаток 1– «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» на 1 аркуші.
Додаток 2 – Моніторинг цін за предметом закупівлі «Формений одяг для управління (інспекції) з паркування» на 18 аркушах.
Додаток 3 – Таблиця з деталізованими розрахунками очікуваної вартості закупівлі «Формений одяг для управління (інспекції) з паркування» на 1 аркуші.
Додаток 4 – Цінова пропозиція ФОП Кісіль Ярослав Тарасович на 3 аркушах.
Додаток 5– Моніторинг цін з сайту компанії-постачальника товару та загальний вигляд двох моделей «Черевики польові з утеплювачем MK.2W R GEN.II BLACK» та «Черевики тактичні зимові THINSULATE BLACK» на 2 аркушах.