• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Формений одяг для управління (інспекції) з паркування

Завершена

1 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
Номер: 2e2e37a8afe94bfc89de24df6ddcb6fe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-15-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.04.2025 11:14 - 07.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2025 № 152 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олексій КОРОЛЬ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-01-21-004145-a 21.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 218-10-00, o.v.nahorna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Кісіль Ярослав Тарасович, установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу - 06 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 18.02.2025 № 2511-р/пк-пз, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.01.2025 р. № 20-УО3/25 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.01.2025, вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «УМТК», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УМТК» від 05.02.2025 № 35-УО3/25, рішення Комісії АМКУ від 18.02.2025 № 2511-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2025 № 51-УО3/25 щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УМТК» на виконання рішення Комісії АМКУ від 18.02.2025 № 2511-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УМТК» від 12.03.2025 № 59-УО3/25, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення визначення ФОП Собчук Василь Вікторович переможцем закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір від 18.03.2025 № 62-УО3/25, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Собчук Василь Вікторович від 24.03.2025 № 65-УО3/25, вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ФОП Кісіль Ярослав Тарасович, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визнання переможцем ФОП Кісіль Ярослав Тарасович від 27.03.2025 № 69-УО3/25, договір від 03.04.2025 № 28, пояснення та документи надані Замовником від 18.04.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «УМТК» з остаточною ціною пропозиції 707 062,00 грн, ФОП Собчук Василь Вікторович з остаточною ціною пропозиції 779 549,00 грн та ФОП Кісіль Ярослав Тарасович (далі – Учасник, Переможець) з остаточною ціною пропозиції 779 550,00 грн. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «УМТК» (протокольне рішення уповноваженої особи від 12.03.2025 № 59-УО3/25) відхилено на підставі до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 та тендерну пропозицію ФОП Собчук Василь Вікторович відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 24.03.2025 № 65-УО3/25) на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення, порушень не встановлено. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ФОП Кісіль Ярослав Тарасович з ціновою пропозицією 779 550,00 гривень без ПДВ. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Згідно з нормами пункту 14 Особливостей № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону № 922-VIII. Відповідно до частини першої статті 4 Закону № 922-VIII планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Також, згідно з нормами пункту 4 частини другої статті 4 Закону № 922-VIII у річному плані повинна міститися така інформація, як код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). Водночас, моніторингом установлено, що у річному плані, оприлюдненого в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером UA-P-2025-01-10-009223-a, не зазначено інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), чим порушено вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону № 922-VIII. Поруч з тим, за результатами здійсненого моніторингу установлено, невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178. Відповідно до норм пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей. Так, відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Моніторингом установлено, що у підпункті 3 пункту 4 розділу V ТД Замовником зазначено підстави для відхилення переможця процедури закупівлі, а саме: «переможець процедури закупівлі - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47». Враховуючи викладене, під час складання та оприлюднення тендерної документації, Замовником не враховано зміни, внесені згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, зокрема щодо виключення абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ФОП Кісіль Ярослав Тарасович вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог підпункту 5 пункту 4 Додатку 1 до ТД Замовником установлено надання, гарантійного листа від учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що відомості, інформація та документи, що подані ___________(найменування учасника) у складі тендерної пропозиції є чинними та достовірними.». Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Кісіль Ярослав Тарасович відсутній вищезазначений документ, чим недотримано вимоги підпункту 5 пункту 4 Додатку 1 до ТД. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання обґрунтованих пояснень щодо вищезазначеного. Однак, надані пояснення Замовником не спростовують встановленого порушення в частині відсутності гарантійного листа у складі тендерної пропозиції ФОП Кісіль Ярослав Тарасович, чим відповідно, Учасником недотримано вимоги підпункту 5 пункту 4 Додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Однак, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 08.05.2025 17:11 - 23.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.05.2025 17:11

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 26-116/2025пр
Дата відкриття провадження: 19.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 26-120/2025пн

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведення моніторингу органом Державної аудиторської служби України процедури закупівлі UA-M-2025-04-15-000012 щодо закупівлі: «Формений одяг для управління (інспекції) з паркування» код ДК 021:2015: 18110000-3 «Формений одяг», ідентифікатор закупівлі № UA-2025-01-21-004145-a опублікованого 08.05.2025, відповідно до статті 69 Закону України «Про державну службу» та Постанови Кабінету Міністрів від 4.12.2019 №1039 «Про затвердження порядку здійснення дисциплінарного провадження» з метою визначення ступеня вини, характеру і тяжкості вчиненого дисциплінарного проступку дисциплінарною комісією Департаменту територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розпочато дисциплінарне провадження (Наказ від 15.05.2025 №228-К «Про проведення дисциплінарного провадження»). Про результати та висновки дисциплінарної комісії буде поінформовано додатково.
Дата публікації звіту: 15.05.2025 16:51

Запити/Пояснення