-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
“Капітальний ремонт нежитлового приміщення №5 по бульвару Незалежності, 3 в м. Бровари Броварського району Київської області”; 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
5 900 151.52
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 59 001.52 UAH
мін. крок: 1% або 59 001.52 UAH
Номер:
84816516436e4cce8f3f6a618c63073b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 17:26 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2025 №133
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Перелік процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-01-21-003857-a 21.01.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості №1178), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.01.2025 № 14 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.02.2025, тендерні пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» та ФОП «БИХОВЧЕНКО ОКСАНА МИКОЛАЇВНА», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» від 11.02.2025 №25, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця торгів від 18.02.2025 № 33 та повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2025, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.03.2025 № 3338-р/пк-пз, договір підряду від 11.03.2025 № 24/25, додаткову угоду від 01.04.2025 № 1, протокольне рішення уповноваженої особи про допущення технічної помилки від 03.04.2025 №62, пояснення та документи надані Замовником від 04.04.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» з остаточною ціновою пропозицією 5 454 352,95 гривень та ФОП «БИХОВЧЕНКО ОКСАНА МИКОЛАЇВНА» з остаточною ціновою пропозицією 5 855 559,04 гривень.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 11.02.2025 №25) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» зазначених в протоколі від 11.02.2025 №25, порушень не встановлено.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ФОП «БИХОВЧЕНКО ОКСАНА МИКОЛАЇВНА» з остаточною ціновою пропозицією 5 855 559,04 гривень без ПДВ та укладено договір підряду від 11.03.2025 № 24/25.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178, установлено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей.
Разом з тим, відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Слід зазначити, що згідно абзацу 5 пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Разом з тим, відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, Замовник під час публікації договору повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі.
Однак, Замовник під час публікації 11.03.2025 Договору підряду від 11.03.2025 № 24/25 не оприлюднив договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Водночас, під час моніторингу процедури закупівлі, Замовником в електронній системі закупівель 03.04.2025 опубліковано договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень:
22.04.2025 18:12 - 07.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2025 18:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Здiйснено заходи для недопущення таких порушень у майбутньому, зокрема вiдповiдальнiй особi винесено усне попередження та проведено роз'яснювальну роботy.
Дата публікації звіту:
28.04.2025 15:58
Запити/Пояснення
Номер:
bf017694ecbc4a0689bb5bbc8711079d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
01.04.2025 11:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є “Капітальний ремонт нежитлового приміщення №5 по бульвару Незалежності, 3 в м. Бровари Броварського району Київської області”; 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-21-003857-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на Капітальний ремонт нежитлового приміщення, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6cce59799adc4a75b56065ee20349a05
Назва:
Надання пояснення по моніторингу
Дата опублікування:
04.04.2025 14:52
Опис:
1. На підставі розробленої проектної документації по об'єкту: Капітальний ремонт нежитлового приміщення №5 по бульвару Незалежності, 3 в м. Бровари Броварського району Київської області, яка пройшла експертизу і отримала Експертний звіт (Позитивний) від 26.12.24 року № 49750 виданий ТОВ “Експертиза МВК” замовником визначено очікувану вартість предмету закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики.
2. Оскільки, згідно п.п.1 п.4 Постанови КМ від 11.10.2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів, інформація з обґрунтуванням технічних, якісних характеристик та очікувану вартість предмета закупівлі не оприлюднювалась на веб-сайті БМР. Програма будівництва, капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально – культурного призначення Броварської міської територіальної громади на 2025-2029 роки, яка затверджена рішенням Броварської міської ради Київської області від 20.12.2024 року № 1895-84-08, а також Рішення виконавчого комітету Броварської міської ради Броварського району Київської області «Про затвердження Переліку об’єктів закладів освіти, культури, спорту та соціального призначення, які підлягають проведенню капітального ремонту, будівництву, реконструкції у 2025 році по Програмі будівництва, капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально – культурного призначення Броварської міської територіальної громади на 2025-2029 роки» від 21.01.2025 року № 39 оприлюднені на сайті Броварської міської ради Броварського району Київської області brovary-rada.gov.ua.
3. Фінансування робіт по вищезазначеному об'єкту, здійснюється в межах лімітних призначень виділених на поточний рік, відповідно до Програми будівництва, капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально – культурного призначення Броварської міської територіальної громади на 2025-2029 роки, затвердженої рішенням Броварської міської ради Київської області від області від 20.12.2024 року № 1895-84-08. Перелік об’єктів закладів освіти, культури, спорту та соціального призначення, які підлягають проведенню капітального ремонту, будівництву, реконструкції у 2025 році, затверджений рішенням виконавчого комітету Броварської міської ради Броварського району Київської області від 21.01.2025 року № 39.