• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-95 в талонах)

Завершена

665 809.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 658.09 UAH
Номер: bfdf1193c6cd459e913529d3fc7f6aef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-17-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.02.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 17.02.2025 14:50 - 11.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.02.2025 № 9-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 17.02.2025 № 9-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-01-20-018280-a 20.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей та частини четвертої статті 22 Закону, абзаців першого, восьмого та десятого пункту 28 Особливостей та пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД «ІФС» - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановлених порушень при оприлюдненні інформації щодо закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 04 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Делятинської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.01.2025 № 1 (далі – ТД), зміни до ТД, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» ( далі - ТОВ «ТД «ІФС»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 13.02.2025 №3, скаргу до процедури UA-2025-01-20-018280-a.c1, повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2025, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 19.02.2025 року, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1562-р/пк-пз від 03.02.2025, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТОВ «ТД «ІФС» від 03.02.2025 №1562-р/пк-пз, виконання Замовником рішення постійно діючої комісії антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник в Додатку 3 до ТД вимагає від переможця на підтвердження вимог згідно підпункту 3 пункту 47 Особливостей надати інформаційну довідку (довідка) з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, тоді як з 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Таким чином, Замовник, на порушення абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей та частини четвертої статті 22 Закону вимагає від переможця торгів документальне підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Замовником у Додатку 3 ТД передбачено підставу для відмови в участі у відкритих торгах учаснику та переможцю торгів, встановлену абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей. Слід зазначити, що Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова №382) було внесено зміни до Особливостей, які набули чинності 09.04.2024, зокрема, у пункті 47 абзац чотирнадцятий виключити. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано зміни, внесені Постановою № 382, чим порушено вимоги абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. На порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей ТД не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником та переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Також встановлено, що на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей, в ТД Замовника не зазначено такі відомості як кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 04.03.2025 10:09 - 19.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2025 10:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, за рекомендацією Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області було здійснено заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення та недопущення інших порушень законодавства, а саме вивчити інформацію, викладену у висновку, пройти додаткові навчання, забезпечити якісний правовий аналіз в процесі проведення наступних закупівель.
Дата публікації звіту: 06.03.2025 08:35

Запити/Пояснення