• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. 1 Травня, 1, згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб.

Керуючись п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з останніми змінами та доповненнями, Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. N 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. N 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу", з урахуванням положень, або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостейта/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей”.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 141 день назад

442 935.17 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 214.68 UAH
Номер: 569c700cf2ff4436bf63df87e3052457
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-19-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 19.05.2025 12:13 - 10.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.05.2025 Одеса № 97 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 01.05.2025 № 003100-18/5406-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 19.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 19.05.2025 № 97 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2025-01-20-013402-a 20.01.2025 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання стану виконання рішень Комісії як органу оскарження встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням особливостей, своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо ТД, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.01.2025 № 23-Т, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 24.02.2025 № 162-Т, від 25.02.2025 № 173-Т, від 27.02.2025 № 186-Т, від 12.03.2025 № 239-Т, від 17.03.2025 № 256-Т, від 01.04.2025 № 309-Т, скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Мале підприємство «ГОДСЕНД ЛТД» (далі – ТОВ «Мале підприємство «ГОДСЕНД ЛТД») до процедури закупівлі від 24.01.2025 № UA-2025-01-20-013402-a.b1, від 25.02.2025 № UA-2025-01-20-013402-a.b2, від 28.02.2025 № UA-2025-01-20-013402-a.c3, від 20.03.2025 № UA-2025-01-20-013402-a.a4, скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» до процедури закупівлі від 02.05.2025 № UA-2025-01-20-013402-a.a5, рішення Комісії від 04.02.2025 №1640-р/пк-пз, від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз, від 11.03.2025 №3727-р/пк-пз, від 31.03.2025 № 4980-р/пк-пз, від 12.05.2025 № 7569-р/пк-пз, роз’яснення щодо тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 22.01.2025, 14.03.2025, 03.04.2025, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «РАДАР-ПІВДЕНЬ» (далі – ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ») та товариства з обмеженою відповідальністю «СПАС» (далі – ТОВ «СПАС»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками – ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» та ТОВ «СПАС» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками – ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» та ТОВ «СПАС» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2025 № 337-Т, від 23.04.2025 № 363-Т, від 28.04.2025 № 370-Т, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.04.2025, пояснення та документи Замовника, надані 27.05.2025 та 28.05.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником внесені зміни до тендерної документації, зокрема, 21.01.2025, 24.02.2025, 04.03.2025, 05.03.2025, 12.03.2025, 17.03.2025, 01.04.2025 та оприлюднено в електронній системі закупівель нові редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Проте не оприлюднено разом із змінами до тендерної документації в окремих документах переліки змін, що вносяться, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 23.05.2025 щодо зазначеного питання Замовник 27.05.2025 надав інформацію, в якій зазначив, що переліки змін до тендерної документації були оформлені в окремих документах 21.01.2025, 04.03.2025, 05.03.2025, 12.03.2025, 01.04.2025 в паперовому вигляді, але через навантаження помилково не були завантажені в електронній системі. Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення. За результатами аналізу питання стану виконання рішень Комісії як органу оскарження встановлено. Під час моніторингу встановлено, що на розгляд Комісії надійшла скарга ТОВ «Мале підприємство «ГОДСЕНД ЛТД» від 25.02.2025 № UA-2025-01-20-013402-a.b2 про порушення законодавства в сфері публічних закупівель в частині надання, зокрема належного обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийнято рішення від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що за таких умов, Законом та Особливостями передбачено, зокрема, надання учасником обґрунтування аномально низької ціни саме в довільній формі, також Закон та Особливості передбачають перелік інформації, яку може містити обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції. Рішенням від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. 1 Травня, 1, згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб, оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-20-013402-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Згідно з інформацією, оприлюдненою на вебпорталі Уповноваженого органу, Замовником 12.03.2025 та 17.03.2025 внесено зміни до тендерної документації. В подальшому на розгляд Комісії надійшла скарга ТОВ «Мале підприємство «ГОДСЕНД ЛТД» від 20.03.2025 № UA-2025-01-20-013402-a.a4 про порушення законодавства в сфері публічних закупівель в частині невиконання рішення Комісії від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийнято відповідне рішення від 31.03.2025 № 4980-р/пк-пз, згідно з яким встановлено, що за таких умов Законом та Особливостями передбачено, зокрема, надання учасником обґрунтування аномально низької ціни саме в довільній формі, також Закон та Особливості передбачають перелік інформації, яку може містити обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції. Рішенням від 31.03.2025 № 4980-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. 1 Травня, 1, згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб, оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-20-013402-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 23.05.2025 щодо невиконання рішення Комісії як органу оскарження від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз шляхом внесення змін до тендерної документації в частині вимог пункту 15 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації, яке відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, Замовник 27.05.2025 надав пояснення, в якому зазначив: «Відповідно до частини 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття, якщо це рішення не було оскаржено в суді. Замовником одночасно проводились відкриті торги потому ж предмету закупівлі, але по іншому об’єкті, тому виникла плутанина. Згодом були внесені зміни в частині вимог пункту 15 розділу 2 Додатку 1, згідно рішення АМКУ (рішення № 3237-р/пк-пз від 04.03.2025р.)». Надане Замовником пояснення не обґрунтовує невиконання рішення Комісії як органу оскарження від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз, оскільки до пункту 15 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації Замовником внесено не всі зміни до тендерної документації, які зазначені у рішенні Комісії як органу оскарження. Отже, моніторингом встановлено невиконання рішення Комісії від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз. Крім того, відсутня інформація про оскарження рішення Комісії від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Таким чином, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав рішення Комісії як органу оскарження від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз. Відповідно до даних електронної системі закупівель встановлено, що Замовником 28.05.2025 оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.05.2025 № 457-Т про відміну процедури закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері закупівель.
Період усунення порушень: 29.05.2025 16:22 - 13.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2025 16:22

Запити/Пояснення