-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Будівництво мережевої сонячної електростанції для компенсації власного споживання потужністю 104,4 кВт (приміщення системи водозабору КП "Міський водоканал")»
Категорія замовника:п.4 ч.2 ст.2 19700 Черкаська обл.,м.Золотоноша,вул.Шевченка,156.
Завершена
4 589 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 945.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 945.20 UAH
Номер:
2ee92ecc760345cda67215d78a97c74f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-07-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.03.2025 00:00
Період моніторингу:
07.03.2025 13:37 - 29.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.03.2025 № 26-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівліUA-2025-01-17-003006-a, 17.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Черкасихімбуд» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором від 28.02.2025 № 25/1 з дотриманням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Міський водоканал» (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.01.2025 б/н; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; скаргу до процедури UA-2025-01-17-003006-a.c1; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.02.2025 № 2472-р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи від 05.02.2025 № 10; тендерну пропозицію приватного підприємства «Черкасихімбуд» (далі – ПП «Черкасихімбуд», Учасник); повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем процедури закупівлі ПП «Черкасихімбуд» відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; пояснення Замовника, надані 14.03.2025, 21.03.2025 та 27.03.2025 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 28.02.2025 № 25/1 з додатками; звіт про результати проведення процедури.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Згідно з пунктом 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з абзацом першим частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону визначено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону зі змінами, внесеними Законом України від 19 вересня 2024 року № 3988 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)», договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*).
Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. При цьому, сканований PDF не є машинозчитувальним форматом.
Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю від 28.02.2025 № 25/1 та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), які визначені пунктом 14 цього договору, Замовник не оприлюднив протягом трьох робочих днів в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі, визначеному пунктом 9 Положення № 835.
Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Черкасихімбуд» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено таке.
Відповідно до підпункту 6.2 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, згідно додатку 1 до тендерної документації, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам (технічним, якісним, кількісним та іншим) до предмета закупівлі, установленим замовником. Перелік робіт та їх обсяги наведено у додатку 3 цієї документації. Згідно з підпунктом 3.1 пункту 3 розділу 2 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає сформовану з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, кошторисну документацію, у форматі PDF, яка має складатися з договірної ціни (тверда), локального(их) кошторису(ів) та підсумкової відомості ресурсів.
Надана у складі тендерної пропозиції Учасника підсумкова відомість ресурсів не відповідає підсумковій відомості ресурсів, зазначеній у додатку 3 до тендерної документації. Зокрема, інформація щодо обсягів електроенергії у кількості 3611,136 кВт/год та мастильних матеріалів у кількості 73,517 кг, яка зазначена у розділі «Підсумкові витрати енергоносіїв для усіх машин» підсумкової відомості ресурсів Учасника (файл «5 кошторис.pdf), не відповідає кількості цих ресурсів, визначеній у розділі «Підсумкові витрати енергоносіїв для усіх машин» підсумкової відомості ресурсів додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання)»: електроенергія – 3939,657 кВт/год та мастильні матеріали – 74,637 кг.
Отже, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «Черкасихімбуд» не відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
В додатку 3 «Підсумкова відомість ресурсів» до договору від 28.02.2025 № 25/1, укладеному між Замовником та Учасником, підсумкові витрати енергоносіїв для усіх машин, зазначені у такій кількості: електроенергія – 3422,908 кВт/год, мастильні матеріали – 60,306 кг, що не відповідає обсягам цих ресурсів, визначених у «Підсумковій відомості ресурсів» додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації: електроенергія – 3939,657 кВт/год, мастильні матеріали – 74,637 кг, та обсягам у «Підсумковій відомості ресурсів» тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі (файл «5 кошторис.pdf»): електроенергія – 3611,136 кВт/год, мастильні матеріали – 73,517 кг. Отже, аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено, що на порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник уклав договір від 28.02.2025 № 25/1 не відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
28.03.2025 12:54 - 12.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
28.03.2025 12:54
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовник повністю не погоджується із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі, зокрема (але не виключно) з підстав, викладених Замовником у поясненнях у відповідь на запит органу державного фінансового контролю, а також буде оскаржувати його до суду у встановленому порядку та строки, про що буде зазначено в електронній системі закупівель додатково.
Дата публікації:
04.04.2025 15:32
Дата відкриття провадження:
02.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
580/4013/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
66b50f7d0b9b433fa6e817ce7b1bc1f6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.03.2025 10:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-17-003006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Черкасихімбуд» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Зокрема, відповідно до пункту 1.2.3 додатку 1 до тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає копії/оригінали посвідчень, видані уповноваженим органом або його структурним підрозділом (заклад/установа) з питань охорони праці на головного інженера, електромонтажника, інженера-енергетика та керівника підприємства (учасника). Проте, у тендерній пропозиції учасника ПП «Черкасихімбуд» надано посвідчення про проходження навчання із загального курсу з охорони праці (файл «2 працівники.rar») на головного інженера, електромонтажника та інженера-енергетика, які є працівниками ТОВ «Сонячний сад», а не учасника процедури закупівлі.
- чому не відхилена тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «Черкасихімбуд» як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей? Зокрема, згідно з пунктом 3.1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим в Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає сформовану з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281», кошторисну документацію, у форматі PDF, яка має складатися з: договірної ціни (тверда), локального(их) кошторису(ів) та підсумкової відомості ресурсів. Однак, обсяги ресурсів, що надані учасником у підсумковій відомості ресурсів (файл «5 кошторис.pdf», стор. 25, електроенергія та мастильні матеріали) не відповідають обсягам, зазначеним у додатку 3 до тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e2f3e1d7f1174553b2acdd25f9db782a
Назва:
Пояснення на запит моніторингу
Дата опублікування:
14.03.2025 19:13
Опис:
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-17-003006-a), повідомляємо наступне.
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а також даними експертного звіту (позитивного), та зведеним кошторисним розрахунком на роботи, які і є предметом даної закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники мають керуватися даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва. Зведений кошторисний розрахунок – це кошторисний документ, який визначає повну вартість будівництва, враховуючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати.
- чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Черкасихімбуд» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією?
За результатами розгляду документів тендерної пропозиції учасника ПП «Черкасихімбуд», Замовником встановлено повну відповідність умовам та технічним характеристикам, визначеним в тендерній документації про проведення процедури відкритих торгів з особливостями
Щодо наданих у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Черкасихімбуд» посвідчення про проходження навчання із загального курсу з охорони праці (файл «2 працівники.rar») на головного інженера, електромонтажника та інженера-енергетика, які є працівниками ТОВ «Сонячний сад», а не учасника процедури закупівлі, повідомляємо, що вказані працівники залучені на підприємстві учасника за сумісництвом, а тому зазначені вами зауваження є необґрунтованими.
- чому не відхилена тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «Черкасихімбуд» як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей?
Щодо зауваження, що обсяги ресурсів, що надані учасником у підсумковій відомості ресурсів (файл «5 кошторис.pdf», стор. 25, електроенергія та мастильні матеріали) не відповідають обсягам, зазначеним у додатку 3 до тендерної документації, повідомляємо наступне. Відповідно до Настанови Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Необхідна кількість електроенергії та мастильних матеріалів розраховується учасником самостійно із власної необхідності.
Номер:
b26874e99f734a3dab51a0bd857ee885
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.03.2025 16:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-17-003006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю робіт від 28.02.2025 № 25/1 та додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), які визначені пунктом 14 договору, не оприлюднені в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі, що визначений у пункті 9 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 215 р. № 835?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
a2d0ebed3c154f1ebe0a1040d8a08a5f
Назва:
Пояснення на запит моніторингу
Дата опублікування:
21.03.2025 14:48
Опис:
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-17-003006-a), повідомляємо наступне: 1.Чому на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю робіт від 28.02.2025 № 25/1 та додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), які визначені пунктом 14 договору, не оприлюднені в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі, що визначений у пункті 9 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 215 р. № 835? Відповідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі - Постанова), Замовник повідомляє наступне. Згідно пункту 2 Постанови машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Разом з тим, Замовнику при оприлюдненні договору необхідно було врахувати, що дані документи містять фізичні підписи та відтиски печаток сторін (обов’язкові реквізити документа), які без зміни їх змісту технічно неможливо конвертувати (відобразити) у один з форматів, передбачених пунктом 9 Постанови. За таких обставин, договір та додатки до нього не є машиночитаними з технічних причин, не залежних від замовника. Більше того, чинні нормативні документи не містять жодних роз’яснень, яким чином замовнику розміщувати договір з додатками у машиночитаному форматі, якщо такі документи містять фізичні підписи та відбитки печаток сторін. Щодо договору про закупівлю та додатків до нього є також окрема вимога щодо розміщення, а саме в пункті 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затверджений наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 року) встановлено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF, яким, в тому числі, керувався замовник під час оприлюднення в електронній системі договору з додатками та додатковими угодами.
Номер:
c1f7ca23d8884448a587a0686e88cc77
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.03.2025 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-17-003006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав умови договору про закупівлю від 28.02.2025 № 25/1, укладеного з переможцем процедури закупівлі ПП «ЧЕРКАСИХІМБУД», не відповідають вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції? Зокрема, підсумкові витрати енергоносіїв для усіх машин, зазначені у додатку 3 «Підсумкова відомость ресурсів» до цього договору (електроенергія - 3422,908 кВт/год, мастильні матеріали – 60,306 кг), не відповідають обсягам цих ресурсів, визначених у «Підсумковій відомості ресурсів» додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації (електроенергія - 3939,657 кВт/год, мастильні матеріали – 74,637 кг) та у «Підсумковій відомості ресурсів» тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі (файл «5 кошторис.pdf): електроенергія - 3611,136 кВт/год, мастильні матеріали - 73,517 кг.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
743ecf08c5f741edb2c1214e9c2f21f8
Назва:
Пояснення на запит моніторингу
Дата опублікування:
27.03.2025 20:38
Опис:
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-17-003006-a), повідомляємо наступне.
- з яких підстав умови договору про закупівлю від 28.02.2025 № 25/1, укладеного з переможцем процедури закупівлі ПП «ЧЕРКАСИХІМБУД», не відповідають вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції?
Щодо зауваження, що обсяги ресурсів, що надані учасником у підсумковій відомості ресурсів (файл «5 кошторис.pdf», стор. 25, електроенергія та мастильні матеріали) не відповідають обсягам, зазначеним у додатку 3 до тендерної документації, Замовником було надано відповідну обґрунтовану відповідь на попередній запит, повторно повідомляємо наступне. Відповідно до Настанови Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Необхідна кількість електроенергії та мастильних матеріалів розраховується учасником самостійно із власної необхідності. Щодо наявності розбіжності у додатку 3 «Підсумкова відомість ресурсів» до договору (електроенергія - 3422,908 кВт/год, мастильні матеріали – 60,306 кг) та електроенергія - 3939,657 кВт/год, мастильні матеріали – 74,637 кг) та у «Підсумковій відомості ресурсів» тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі (файл «5 кошторис.pdf): електроенергія - 3611,136 кВт/год, мастильні матеріали - 73,517 кг, повідомляємо, що наразі між Замовником та Підрядником готується додаткова угода до договору про закупівлю з метою усунення вищевказаної технічної описки.