-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Торги відмінено
2 522 738.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 227.38 UAH
мін. крок: 1% або 25 227.38 UAH
Номер:
3c92f1ce7d6145528bdbbb45286d037c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-22-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2025 00:00
Період моніторингу:
22.04.2025 15:51 - 14.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2025 № 166
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-01-17-001245-a 17.01.2025
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», установлено порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості № 1178) у редакції на дату проведення відкритих торгів, стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 12.02.2025 № 2130-р/пк-пз та від 18.03.2025 № 4210- р/пк-пз, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.01.2025 № 7 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 27.01.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі - Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» від 03.02.2025 № 16, рішення Комісії АМКУ від 12.02.2025 № 2130-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» невідповідностей від 19.02.2025 № 30, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відміни торгів від 27.02.2025 № 36, рішення Комісії АМКУ від 18.03.2025 № 4210-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення про скасування рішення про відміну процедури закупівлі, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» від 10.04.2025 № 57 та повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2025, пояснення та документи надані Замовником від 30.04.2025 та від 07.05.2025 та від 08.05.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з ціновою пропозицією 682 229,34 гривень.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД, предметом закупівлі визначено послуги у сфері управління медичними відходами за кодами Національного переліку відходів: 18 01 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 01 03); 18 01 03*Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо); 18 02 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 02 02); 18 02 02*Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 02 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
Відповідно до пункту 5 «Технічні вимоги» Додатку 3 до ТД Замовником визначено перелік документів, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції, а саме: копію ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами або копію наказу компетентного органу про її видачу або інформацію, що підтверджує її наявність у ліцензійному реєстрі (згідно вимог п.п.1 пункту 3 ст.27 Закону України “Про управління відходами”, пункту 141 ст.7 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності”) та довідку, складена у довільній формі, з інформацією про наявність чинного на період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті. У довідці обов’язково має бути зазначена інформація про номер та дату рішення про видачу дозвільного документа, повну назву суб’єкта господарювання, якому він виданий, строк його дії, форма: електронна, паперова. У разі, якщо інформація про дозвільний документ оприлюднена на офіційному веб-сайті органу, уповноваженого на його видачу, учасник має заначити у довідці посилання на сторінку сайту де така інформація оприлюднена. Замість довідки Учасник має право надати копію відповідного дозвільного документу.
Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 27 та пункту 1 частини 3
статті 27 Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-ІХ
(далі – Закон № 2320-ІХ), суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
На виконання вищезазначеної вимоги під час подання тендерної пропозиції Учасником надано Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 № 2666/24 (далі – Дозвіл № 2666/24) відповідно до якого, Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» приховано інформацію, що унеможливлює встановити відповідність технічним умовам тендерної документації.
Слід зазначити, що згідно з частиною 2 статті 28 Закону № 922-VIII, конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 особливостей.
Відповідно до частини 7 статті 8 Закону № 922-VIII у висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
Враховуючи вищевикладене, перевіркою реєстру дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів, що розміщений на сайті https://eco.gov.ua/ та отриманої інформації, яка надійшла листом Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 12.03.2025 № 36/36-02/73-25 на адресу Північного офісу Держаудитслужби, встановлено, що у виданому ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 № 2666/24, зазначено лише коди відходів визначені вимогами тендерної документації (небезпечні): 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції, 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
Відповідно до частини 3 статті 41 Закон № 2320-ІХ суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
Слід зазначити, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів» від 20.10.2023 № 1102 затверджено «Порядок класифікації відходів» згідно пункту 8 якого визначено, що коди без позначення символом “*” - ідентифікують відходи, що не є небезпечними.
Однак, в учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (безпечних), за кодами, а саме: 18 01 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 01 03); 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо); 18 02 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 02 02); 18 02 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції, чим у свою чергу не дотримано вимоги пункту 5 «Технічні вимоги» Додатку 3 до ТД.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень:
14.05.2025 12:45 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2025 12:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг у сфері управління медичними відходами (за кодом ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-17-001245-a), замовник надає наступну інформацію.
За умовами тендеру закупівлі підлягають послуги у сфері управління медичними відходами, а саме: 18 01 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 01 03); 18 01 03*Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо); 18 02 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 02 02); 18 02 02*Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 02 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
Згідно пункту 1 Технічних вимог у додатку 3 до тендерної документації поводження з відходами від надання медичних послуг повинно здійснюватися відповідно до Закону України «Про управління відходами» та інших нормативно- правових актів України.
У підпунктах 7, 10 та 19 частини 1 статті 1 Закону України «Про управління відходами» зазначено наступне:
відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися;
відходи, що не є небезпечними, - відходи, які не мають властивостей, що роблять їх небезпечними, наведені в невичерпному Переліку властивостей, що роблять відходи небезпечними, наведено в додатку 3;
небезпечні відходи - відходи, що мають одну чи більше властивостей, що роблять їх небезпечними, наведених у Переліку властивостей, що роблять відходи небезпечними (додаток 3).
Процедуру проведення класифікації відходів за видами та властивостями з метою належного управління відходами, запобігання їх негативному впливу на здоров’я людей і навколишнє природне середовище або зменшення такого впливу визначає Порядок класифікації відходів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2023р. № 1102.
Згідно пунктів 5, 6, 7 та 8 зазначеного Порядку класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів з урахуванням додатка 3 до Закону України «Про управління відходами».
Кожна позиція Національного переліку відходів складається з коду відходів і назви відходів українською мовою.
Код відходів складається з шести цифр:
1) перші дві цифри визначають групу відходів (XX 00 00);
2) другі дві цифри визначають підгрупу відходів (XX XХ 00);
3) останні дві цифри визначають вид відходів у межах підгрупи (XX ХX XX).
Коди відходів поділяються на:
1) коди без позначення символом “*” - ідентифікують відходи, що не є небезпечними;
2) коди, позначені символом “*” - ідентифікують небезпечні відходи;
3) дзеркальні коди - два коди для одного і того самого виду відходів, де один із них, позначений символом “*”, визначається як дзеркальний небезпечний, інший код, не позначений символом “*”, визначається як дзеркальний, що не є небезпечним.
На виконання вимог пункту 4 Технічних вимог у додатку 3 до тендерної документації та згідно переліку документів у додатку 6 до тендерної документації ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надало у складі документів тендерної пропозиції наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 30.04.2024 р. № 301 «Про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та додаток до наказу «Інформація про суб’єкта господарювання, щодо якого прийнято рішення про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» (файл «Ліцензія на управління Наказ 301 з додатком.pdf»).
Згідно вищезазначених документів ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» має право здійснювати господарську діяльність з управління небезпечними відходами, зокрема, відходами, що є предметом закупівлі, а саме: 18 01 03*Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 02 02*Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
Здійснення господарської діяльності з управління безпечними відходами не потребує отримання ліцензії.
Згідно Статуту (нова редакція) ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», затвердженого рішенням Учасника № 1 від 08.11.2023 року, наданого ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі документів тендерної пропозиції (файл «Статут_опис_код Нова редакція.pdf») на виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та згідно переліку документів у додатку 6 до тендерної документації, предметом діяльності товариства є, зокрема: збирання безпечних відходів; оброблення та видалення безпечних відходів; відновлення відсортованих відходів; інша діяльність щодо поводження з відходами.
Документи, на які є посилання у цих поясненнях, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель «PROZORRO» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-17-001245-a.
Дата публікації звіту:
21.05.2025 16:09
Запити/Пояснення
Номер:
b42b52302a734bee9b687658d2690818
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.04.2025 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги у сфері управління медичними відходами (за кодом ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-17-001245-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cdc52b75355948da959b66a0d10b3db9
Назва:
надання пояснення
Дата опублікування:
30.04.2025 09:21
Опис:
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг у сфері управління медичними відходами (за кодом ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-17-001245-a), замовник надає наступну інформацію.
Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Згідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Замовник визначив кількісті, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі на підставі Закону України «Про управління відходами», постанови Кабінету Міністрів України від 20.10.2023 року № 1102 «Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів» та згідно наявної потреби у послугах у сфері управління медичними відходами.
Інформація про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі міститься у додатку 3 до тендерної документації.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначений замовником відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі за текстом – наказ №275). З урахуванням положень розділу ІІ наказу № 275 замовником було визначено очікувану вартість предмету закупівлі на підставі інформації, отриманої шляхом проведення аналізу ринку та ринкових консультацій, зокрема з ТОВ «Екологічні переробні технології» та ТОВ «Тарком екосервіс».
Відповідну інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено замовником на сторінці інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua.
Джерелом фінансування закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), про що зазначено у річному плані за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-01-15-002167-a.
28
Номер:
8a3fe3ba45b740f48be2c94ea65b03b6
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.04.2025 14:21
Опис:
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг у сфері управління медичними відходами (за кодом ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-17-001245-a), замовник надає наступну інформацію.
Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Згідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Замовник визначив кількісті, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі на підставі Закону України «Про управління відходами», постанови Кабінету Міністрів України від 20.10.2023 року № 1102 «Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів» та згідно наявної потреби у послугах у сфері управління медичними відходами.
Інформація про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі міститься у додатку 3 до тендерної документації.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначений замовником відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі за текстом – наказ №275). З урахуванням положень розділу ІІ наказу № 275 замовником було визначено очікувану вартість предмету закупівлі на підставі інформації, отриманої шляхом проведення аналізу ринку та ринкових консультацій, зокрема з ТОВ «Екологічні переробні технології» та ТОВ «Тарком екосервіс».
Відповідну інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено замовником на сторінці інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua.
Джерелом фінансування закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), про що зазначено у річному плані за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-01-15-002167-a.
Номер:
cf70231966574ad89aac514eb042a45b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.05.2025 15:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Прошу надати пояснення щодо не оприлюднення та/або не укладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" у визначені законодавство строки.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6aa0a4899b844842a4fa0f050d31d2c9
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
07.05.2025 11:54
Опис:
27.01.2025 р. відбулося розкриття тендерних пропозицій поданих по процедурі закупівлі «ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-17-001245-a). Свою пропозицію надали наступні учасники: товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО», товариство з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО ЗАХИСТ-УКРАЇНА» та товариство з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ».
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО», Україна, 18000, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Т.Г. Шевченка, будинок 190, код ЄДРПОУ 38469527, були виявлені невідповідності та надано строк для їх усунення до 30.01.2025 9:02.
У встановлений строк учасник усунув невідповідності.
Ціна пропозиції учасника за результатами аукціону склала 682229,34 грн. з ПДВ.
Водночас, у ході подальшого розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено відсутність документа, що підтверджує право власності на обладнання ТМ-Т-300 “OVK-KZOT” –K300+0, зазначене учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що є порушенням вимог підпункту 1.2 пункту 1 у додатку 1 та додатка 6 до тендерної документації.
Це стало підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було оскаржене до комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія).
Своїм рішенням №2130-р/пк-пз від 12.02.2025 Комісія зобов’язала замовника скасувати своє рішення. Зазначене рішення було виконане замовником.
27.02.2025 р. прийнято рішення про відміну процедури закупівлі.
Рішення замовника про відміну процедури закупівлі було оскаржене ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» до Комісії.
Своїм рішенням №4210-р/пк-пз від 18.03.2025 Комісія зобов’язала замовника скасувати своє рішення. Зазначене рішення було виконане замовником.
За результатами повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» його було визначено переможцем процедури закупівлі (протокол №57 від 10.04.2025).
22.04.2025 року Північним офісом Держаудитслужби розпочато моніторинг процедури закупівлі.
Згідно пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 4 пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178, у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Враховуючи обставини пов’язані з проведенням моніторингу процедури закупівлі замовник вважає за необхідне продовжити строк для укладення договору до 60 днів.
Номер:
a1f2a8a1627a4adfa805a534eb621f24
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2025 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" вимогам Додатку 3 до тендерної документації, за кодами відходів, а саме: 18 01 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 01 03); 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо); 18 02 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 02 02); 18 02 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 № 2666/24.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7a452e7887f948faac92c244e41f4fff
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
08.05.2025 10:24
Опис:
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг у сфері управління медичними відходами (за кодом ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-17-001245-a), замовник надає наступну інформацію.
За умовами тендеру закупівлі підлягають послуги у сфері управління медичними відходами, а саме: 18 01 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 01 03); 18 01 03*Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо); 18 02 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 02 02); 18 02 02*Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 02 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
Згідно пункту 1 Технічних вимог у додатку 3 до тендерної документації поводження з відходами від надання медичних послуг повинно здійснюватися відповідно до Закону України «Про управління відходами» та інших нормативно- правових актів України.
У підпунктах 7, 10 та 19 частини 1 статті 1 Закону України «Про управління відходами» зазначено наступне:
відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися;
відходи, що не є небезпечними, - відходи, які не мають властивостей, що роблять їх небезпечними, наведені в невичерпному Переліку властивостей, що роблять відходи небезпечними, наведено в додатку 3;
небезпечні відходи - відходи, що мають одну чи більше властивостей, що роблять їх небезпечними, наведених у Переліку властивостей, що роблять відходи небезпечними (додаток 3).
Процедуру проведення класифікації відходів за видами та властивостями з метою належного управління відходами, запобігання їх негативному впливу на здоров’я людей і навколишнє природне середовище або зменшення такого впливу визначає Порядок класифікації відходів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2023р. № 1102.
Згідно пунктів 5, 6, 7 та 8 зазначеного Порядку класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів з урахуванням додатка 3 до Закону України «Про управління відходами».
Кожна позиція Національного переліку відходів складається з коду відходів і назви відходів українською мовою.
Код відходів складається з шести цифр:
1) перші дві цифри визначають групу відходів (XX 00 00);
2) другі дві цифри визначають підгрупу відходів (XX XХ 00);
3) останні дві цифри визначають вид відходів у межах підгрупи (XX ХX XX).
Коди відходів поділяються на:
1) коди без позначення символом “*” - ідентифікують відходи, що не є небезпечними;
2) коди, позначені символом “*” - ідентифікують небезпечні відходи;
3) дзеркальні коди - два коди для одного і того самого виду відходів, де один із них, позначений символом “*”, визначається як дзеркальний небезпечний, інший код, не позначений символом “*”, визначається як дзеркальний, що не є небезпечним.
На виконання вимог пункту 4 Технічних вимог у додатку 3 до тендерної документації та згідно переліку документів у додатку 6 до тендерної документації ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надало у складі документів тендерної пропозиції наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 30.04.2024 р. № 301 «Про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та додаток до наказу «Інформація про суб’єкта господарювання, щодо якого прийнято рішення про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» (файл «Ліцензія на управління Наказ 301 з додатком.pdf»).
Згідно вищезазначених документів ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» має право здійснювати господарську діяльність з управління небезпечними відходами, зокрема, відходами, що є предметом закупівлі, а саме: 18 01 03*Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 02 02*Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
Здійснення господарської діяльності з управління безпечними відходами не потребує отримання ліцензії.
Згідно Статуту (нова редакція) ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», затвердженого рішенням Учасника № 1 від 08.11.2023 року, наданого ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі документів тендерної пропозиції (файл «Статут_опис_код Нова редакція.pdf») на виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та згідно переліку документів у додатку 6 до тендерної документації, предметом діяльності товариства є, зокрема: збирання безпечних відходів; оброблення та видалення безпечних відходів; відновлення відсортованих відходів; інша діяльність щодо поводження з відходами.
Документи, на які є посилання у цих поясненнях, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель «PROZORRO» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-17-001245-a.