• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот № 1 ДК 021:2015: 24312123-2 «Поліхлорид алюмінію» Коагулянт гідроксихлорид алюмінію (або еквівалент); Лот № 2 ДК 021:2015: 24311520-8 «Гідроксид натрію» Натрій їдкий технічний 46% (або еквівалент).

Завершена

2 932 015.17 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 812.19 UAH
Номер: e6ebd7ca57864832b8cf243d6d66f58a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-11-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.03.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.03.2025 14:52 - 02.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.03.2025 № 70 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 10.03.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.03.2025 № 70 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2025-01-16-012138-a 16.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, o.i.tymoshenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» установлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а також принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ»; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення виконання зобов’язань за Договором по Лоту №1 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом № 11/25 від 16.01.2025, перелік змін до тендерної документації, тендерну документацію нова редакція, затверджену протоколом № 15/25 від 21.01.2025, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 20.01.2025 та відповідь Замовника від 21.01.2025., реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції по Лоту №1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА-ХОЛДИНГ" (далі – ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ"), ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" (далі – ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК"), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ" (далі – ТОВ "ГІДРОХІМ"), тендерну пропозицію по Лоту №2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА-ХОЛДИНГ" (далі – ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ"), вимога про усунення невідповідностей по Лот№1 до 19 лютого 2025, вимога про усунення невідповідностей по Лот№2 до 12 лютого 2025, рішення КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №1448-р/пк-пз від 30.01.2025, рішення КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 3222-р/пк-пз від 03.03.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.02.2025 по Лот №1, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.02.2025 по Лот №2, протокол Замовника по Лот №1 № 33/25 від 11.02.2025 щодо відхилення тендерної пропозиції ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК", протокол Замовника по Лот №1 № 38/25 від 14.02.2025 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГІДРОХІМ", протокол Замовника по Лот №1 № 45/25 від 19.02.2025 щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" , протокол Замовника по Лот №2 № 36/25 від 12.02.2025 щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ", повідомлення про намір укласти договір по Лот№1 від 19.02.2025., повідомлення про намір укласти договір по Лот№2 від 12.02.2025, договір поставки від 10.03.2025 № 67 (далі – Договір по Лот№1), договір поставки від 25.02.2025 № 59 (далі – Договір по Лот№2), додаткова угода №1 від 13.03.2025 до Договору по Лот №1; пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 17.03.2025 (далі – Пояснення). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей та пунктом 4 визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» встановлено наступне. Додатком 4 до тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) визначено, що товар, який пропонується (постачається) повинен бути новим, дата виробництва товару не раніше 2024 року. Строк придатності Товару повинен бути не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати виготовлення товару (підтверджується гарантійним листом). У складі тендерної пропозиції ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» гарантійний лист окремо не надано, проте надано Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Інформація згідно Додатку 4.pdf»), де вказано термін зберігання– 12 місяців з дня виготовлення. Крім того, в складі тендерної пропозиції Учасником оприлюднено Інформацію про Товар вих. № 172 від 20.01.2025 (файл Інформація про Товар.pdf) та Паспорт якості Коагулянт SVK-Aqua 18/85 (файл Паспорт якості коагулянт .pdf ) де вказано, що Товар має гарантійний термін зберігання 12 місяців з дати виготовлення, дата виготовлення 03.01.2025. Водночас, протокольним рішенням №33/25 від 11.02.2025 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» по ЛОТ №1 згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, тому як тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Пунктом 43 Особливостей, зокрема встановлено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» встановлено наступне. Додатком 4 до тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) встановлена вимога надати копію сертифікату управління якості виробника згідно вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 з доказами щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації (якщо така вимога передбачена сертифікатом); копію сертифікату екологічного менеджменту виробника відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015 з доказами щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації (якщо така вимога передбачена сертифікатом); копію сертифікату ISO 45001:2018 виробника Товару з доказами щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації (якщо така вимога передбачена сертифікатом). У складі тендерної пропозиції ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» надано cертифікат на систему екологічного управління про відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, виданий 26.12.2023 та cертифікат на систему управління охороною здоров ’я та безпекою праці про відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001.2019, виданий 26.12.2023. У кожному з вищезазначених сертифікатів обумовлено, що сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Перевірити чинність сертифікату можна в реєстрі ОС за вказаним номером телефону. Водночас, протокольним рішенням №33/25 від 11.02.2025 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» по ЛОТ №1 згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, тому як тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Пунктом 43 Особливостей, зокрема встановлено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Крім того, відповідно до пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої Протоколом №15/25 від 21.01.2025 : Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 12.03.2025 з приводу вищевикладеного, на який отримано відповідь від 17.03.2025, в якій Замовник, зокрема, зазначив: «… Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано запитуваного Замовником гарантійного листа, незважаючи на те, що Учасником у складі тендерної пропозиції було надано файл Інформація згідно Додатку 4.pdf, опублікований у електронній системі закупівель 24 січня 2025 року о 11:57 годині, згідно зі змістом якого Учасник погодився (зокрема шляхом підписання уповноваженою особою Учасника та накладенням печатки) з вказаною вимогою Замовника….В той час як сертифікат екологічного менеджменту виробника відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015 і сертифікат ISO 45001:2018 (управління охороною здоров’я та безпекою праці) були видані 26.12.2023 р. Станом на дату подання тендерної пропозиції та завантаження документів (їх копій) у електронну систему закупівель строк для щорічного підтвердження сертифікації органом сертифікації вже настав і Учасник у разі підтвердження сертифікації органом сертифікації мав можливість надати докази щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації, як це вимагалося Замовником. Проте, доказів щорічного підтвердження, що вимагалися Замовником, Учасником надано не було. Стосовно можливої перевірки Замовником чинності сертифікату за вказаним телефоном маємо зазначити наступне. По-перше, право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, встановлене як пунктом 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі — Особливості), так і абзацом 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», так і пунктом 1 Переліку критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, що затверджена Протоколом № 15/25 від 21.01.2025 р., є правом, а не обов’язком Замовника. По-друге, Замовником згідно з умовами тендерної документації вимагалося надати докази щорічного підтвердження, а не надати спосіб/шлях/засіб/тощо для підтвердження чинності сертифікату. По-третє, інформація, отримана Замовником шляхом використання засобів телефонного зв’язку, безпосередньо, без додаткових документальних підтверджень та/або обґрунтувань у межах процедури публічної закупівлі, не може бути застосована у якості підстави для прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника у процедурі публічної закупівлі. …». Виявлені Замовником невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» вимогам тендерної документації, які відповідно до Протоколу №33/25 від 11.02.2025 були підставою для відхилення його пропозиції, не призводять до зміни предмета закупівлі. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та не надав можливість учаснику ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» їх усунути. Отже тендерну пропозицію учасника ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» Замовник відхилив на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, з урахуванням пункту 43 Особливостей, чим недотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі. При тому, різниця між остаточною ціновою пропозицією ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» та остаточною ціновою ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» (переможець торгів, з яким укладено договір про закупівлю) складає 119652,00 гривень
Період усунення порушень: 28.03.2025 19:09 - 12.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 28.03.2025 19:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 28 березня 2025 року о 19:09 годині у електронній системі закупівель «Prozorro» (за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-16-012138-а) за результатами моніторингу Північно-східним офісом Держаудитслужби був опублікований висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-16-012138-a (надалі — Висновок). Згідно з пунктом 3 розділу II Висновку «Констатуюча частина» КП «Зміїв-сервіс» як замовника зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. КП «Зміїв-сервіс» здійснило заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, а саме: 1) КП «Зміїв-сервіс» було надіслано листа № 308 від 02 квітня 2025 року ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» щодо укладання додаткової угоди №2 (копія додається) до договору поставки № 67 від 10.03.2025 р., якою запропоновано зменшити ціну договору відповідно до вартості обсягу товару, що вже був придбаний підприємством до публікації Висновку та не може бути повернутий у зв’язку з його застосуванням у виробничій діяльності підприємства. ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» погодився з запропонованою додатковою угодою №2, яку було опубліковано у електронній системі закупівель 04.04.2025 року о 07:54. Вищенаведене означає, що КП «Зміїв-сервіс» позбавлене можливості здійснити закупівлю нової партії товару за цим договором та з метою придбання товару відповідно до потреб підприємства на 2025 рік повинне буде провести нову процедуру закупівлі. 2) КП «Зміїв-сервіс» також надіслало ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» лист №309 від 02 квітня 2025 року щодо розірвання договору з проєктом відповідної додаткової угоди (копія додається). Також, хочемо зазначити, що розірвання договору можливе у разі повного виконання Сторонами зобов’язань. Після здійснення оплати за товар, який був вже придбаний підприємством, Договір буде розірвано.
Дата публікації звіту: 04.04.2025 08:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Додатковою угодою №3 від 21.04.2025 до договору від 10.03.2025 №67 розірвано Договір поставки від 10.03.2025 №67 з 21.04.2025.
Дата публікації: 23.04.2025 15:15

Запити/Пояснення