-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот № 1 ДК 021:2015: 24312123-2 «Поліхлорид алюмінію» Коагулянт гідроксихлорид алюмінію (або еквівалент); Лот № 2 ДК 021:2015: 24311520-8 «Гідроксид натрію» Натрій їдкий технічний 46% (або еквівалент).
Завершена
2 932 015.17
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 812.19 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 812.19 UAH
Період оскарження:
16.01.2025 14:55 - 23.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Номер:
4ffaac45f7ef492db9a50d9f4a4e4a50
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-16-012138-a.b4
Назва:
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 Перелік документів для учасників (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx 19.02.2025 15:59
- Скарга на відхилення Зміїв-сервіс.docx 19.02.2025 15:59
- Додаток 4 Технічна специфікація (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx 19.02.2025 15:59
- Скарга на відхилення Зміїв-сервіс.pdf 19.02.2025 15:59
- Протокол №38-25 від 14.02.2025.pdf 19.02.2025 15:59
- Скарга на відхилення Зміїв-сервіс_Validation_Report.pdf 19.02.2025 15:59
- Сертифікат якості DeltaPac-HB.pdf 19.02.2025 15:59
- Скарга на відхилення Зміїв-сервіс.pdf.asice 19.02.2025 15:59
- sign.p7s 19.02.2025 16:03
- Пояснення АМКУ.pdf 21.02.2025 08:54
- Пояснення АМКУ.doc 21.02.2025 08:54
- Додаток 4 Технічна специфікація (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx 21.02.2025 08:54
- Сертифікат якості DeltaPac-HB.pdf 21.02.2025 08:54
- Технічна специфікація.pdf 21.02.2025 08:54
- Додаток 1 Перелік документів для учасників (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx 21.02.2025 08:54
- Пояснення АМКУ від 21.02.2025.doc 25.02.2025 12:59
- Технічна специфікація.pdf 25.02.2025 12:59
- Додаток 4 Технічна специфікація (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx 25.02.2025 12:59
- Пояснення АМКУ від 25.02.2025.pdf 25.02.2025 12:59
- Додаток 1 Перелік документів для учасників (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx 25.02.2025 12:59
- Пояснення АМКУ від 21.02.2025.pdf 25.02.2025 12:59
- Пояснення АМКУ від 25.02.2025.doc 25.02.2025 12:59
- Сертифікат якості DeltaPac-HB.pdf 25.02.2025 12:59
- Рішення від 21.02.2025 № 2697.pdf 21.02.2025 16:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.03.2025 № 3222.pdf 04.03.2025 10:22
- Рішення від 03.03.2025 № 3222.pdf 06.03.2025 10:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2025 16:37
Дата розгляду скарги:
03.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2025 16:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.03.2025 10:03
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
070d31534b564d05aa338c1114353468
Заголовок пункту скарги:
Замовник відхилив Скаржника через відсутність документу, який не був зазначений в Переліку документів для учасників (Додаток 1)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з доводами Замовника виходячи з наступного.
Відповідно до абз.10 п.28 особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Додаток 1 до тендерної документації Замовника «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» не містить вимоги щодо надання Учасником гарантійного листа про строк придатності товару не менше 12 (дванадцяти) місяців.
Відповідно до останнього абзацу п. 44 Особливостей, відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Таким чином, Замовник не зазначив в Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» документ, через відсутність якого відхилив тендерну пропозицію Скаржника, що є прямим порушенням норм законодавства.
Зокрема, про строк придатності реагенту зазначено як мінімум в трьох документах, наданих Скаржником у своїй тендерній пропозиції:
1. Паспорт безпеки Коагулянти для очищення води ТУ У 20.1-44322406-002:2024 (файл Паспорт безпеки DeltaPac.pdf):
«п.10.2. Рекомендовано використовувати протягом 12 місяців»;
2. Декларація відповідності (сертифікат якості) №8 від 16.12.2025р. (файл сертифікат якості DeltaPac-HB.pdf):
«Термін зберігання не менше 12 місяців з моменту виготовлення»;
3. Коагулянти для очищення води. Технічні умови ТУ У 20.1-44322406-002:2024 (файл ТУ коагулянт DeltaPac.pdf):
«п.9.2. Гарантійний термін придатності реагенту – 12 місяців від дати виготовлення»
Таким чином, Замовник обізнаний з строком придатності запропонованого Скаржником до закупівлі товару.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції Скаржника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з ч.9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
При цьому, звертаємо увагу Комісії, що виправлення даної розбіжності/невідповідності, через яку Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, до зміни найменування товару, марки, моделі, тощо.
А тому, у разі виявлення таких розбіжностей, Замовник мав надати Скаржнику 24 години на усунення виявлених невідповідностей.
З викладеного вбачається, що Замовник упереджено ставиться до учасників, зокрема, Скаржника.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Відповідно до абз.10 п.28 особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Додаток 1 до тендерної документації Замовника «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» не містить вимоги щодо надання Учасником гарантійного листа про строк придатності товару не менше 12 (дванадцяти) місяців.
Відповідно до останнього абзацу п. 44 Особливостей, відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Таким чином, Замовник не зазначив в Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» документ, через відсутність якого відхилив тендерну пропозицію Скаржника, що є прямим порушенням норм законодавства.
Зокрема, про строк придатності реагенту зазначено як мінімум в трьох документах, наданих Скаржником у своїй тендерній пропозиції:
1. Паспорт безпеки Коагулянти для очищення води ТУ У 20.1-44322406-002:2024 (файл Паспорт безпеки DeltaPac.pdf):
«п.10.2. Рекомендовано використовувати протягом 12 місяців»;
2. Декларація відповідності (сертифікат якості) №8 від 16.12.2025р. (файл сертифікат якості DeltaPac-HB.pdf):
«Термін зберігання не менше 12 місяців з моменту виготовлення»;
3. Коагулянти для очищення води. Технічні умови ТУ У 20.1-44322406-002:2024 (файл ТУ коагулянт DeltaPac.pdf):
«п.9.2. Гарантійний термін придатності реагенту – 12 місяців від дати виготовлення»
Таким чином, Замовник обізнаний з строком придатності запропонованого Скаржником до закупівлі товару.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції Скаржника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з ч.9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
При цьому, звертаємо увагу Комісії, що виправлення даної розбіжності/невідповідності, через яку Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, до зміни найменування товару, марки, моделі, тощо.
А тому, у разі виявлення таких розбіжностей, Замовник мав надати Скаржнику 24 години на усунення виявлених невідповідностей.
З викладеного вбачається, що Замовник упереджено ставиться до учасників, зокрема, Скаржника.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
×
-
Назва доказу:
Додаток 4 Технічна специфікація
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 Технічна специфікація (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 Перелік документів
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 Перелік документів для учасників (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника – скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
2330ec0861b048eeaab529ad20b184af
Заголовок пункту скарги:
замовнки відхилив пропозицію Скаржника через відсутність інформації в сертифікаті якості, якиу Замовник не вимогав згідно з умовами тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з доводами Замовника виходячи з наступного.
В Додатках 1 та 4 до тендерної документації встановлено вимогу про надання Учасниками:
«Сертифікат та/або Паспорт якості на запропонований Товар, виданий виробником не раніше 2024 року, де вказано назву виробника, адресу виробника, масу продукції, номер партії, дату виготовлення, вид пакування, результати проведених аналізів. Фактичні показники у сертифікаті та /або Паспорті якості повинні відповідати всім показникам товару, що зазначені в Таблиці 1 та Таблиці 2 цього Додатку для даного виду товару та містити точне значення.»
Вимоги Замовника до сертифікату та/або паспорту якості на запропонований товар Декларація відповідності (сертифікат якості) №8 від 16.12.2024р., надана Скаржником на запропонований товар
Назва виробника ТАК
Адреса виробника ТАК
Маса продукції ТАК
Номер партії ТАК
Дата виготовлення ТАК
Вид пакування ТАК
Результати проведених аналізів ТАК
Інших вимог щодо того, що має містити сертифікат/паспорт якості, зокрема, стосовно конкретизації виду пакування тендерна документація не містить.
Замовник вказує, що фактичні показники у сертифікаті та /або Паспорті якості повинні відповідати всім показникам товару, що зазначені в Таблиці 1 Додатку для даного виду товару та містити точне значення.
Таблиця 1 Додатку 4 до тендерної документації:
№ з/п Найменування Характеристика
1 Коагулянт гідроксихлорид алюмінію (або еквівалент)
Зовнішній вигляд - Прозора рідина
від безбарвного до зеленувато-жовтого кольору
Масова частка основної речовини в перерахунку на Al2O3
у % – 15±0,5
Відносна основність у % – 70±5
Густина при (20±2)0С, г/см3 – 1,20-1,40
Масова частка нерозчинного у воді залишку у % - не більше 0,5
рН – не більше 2,0
Масова частка хлоридів, % – 13±5
Таблиця 1 також не містить вимог щодо виду пакування, а отже, відсутня невідповідність тендерної пропозиції Скаржника вимогам тендерної документації.
Замовником зазначено в Додатку 4 про те, що доставка товару повинна здійснюватися в ємностях 1000 л (ІВС контейнери) спеціальним автомобільним транспортом вантажопідйомністю не більше 10-ти (десяти) тонн, забезпеченим пристроєм для перекачування товару, тобто мати насос для перекачування реагенту, проте, на підтвердження даної вимоги не вимагалось ніяких документів або інформації, окрім, підписаного Додатку 4. Скаржником в тендерній документації надано підписаний Додаток 4 (файл Технічна специфікація.pdf).
Враховуючи викладене, Скаржником виконано всі вимоги тендерної документації стосовно надання та змісту сертифікату/паспорту якості.
В Додатках 1 та 4 до тендерної документації встановлено вимогу про надання Учасниками:
«Сертифікат та/або Паспорт якості на запропонований Товар, виданий виробником не раніше 2024 року, де вказано назву виробника, адресу виробника, масу продукції, номер партії, дату виготовлення, вид пакування, результати проведених аналізів. Фактичні показники у сертифікаті та /або Паспорті якості повинні відповідати всім показникам товару, що зазначені в Таблиці 1 та Таблиці 2 цього Додатку для даного виду товару та містити точне значення.»
Вимоги Замовника до сертифікату та/або паспорту якості на запропонований товар Декларація відповідності (сертифікат якості) №8 від 16.12.2024р., надана Скаржником на запропонований товар
Назва виробника ТАК
Адреса виробника ТАК
Маса продукції ТАК
Номер партії ТАК
Дата виготовлення ТАК
Вид пакування ТАК
Результати проведених аналізів ТАК
Інших вимог щодо того, що має містити сертифікат/паспорт якості, зокрема, стосовно конкретизації виду пакування тендерна документація не містить.
Замовник вказує, що фактичні показники у сертифікаті та /або Паспорті якості повинні відповідати всім показникам товару, що зазначені в Таблиці 1 Додатку для даного виду товару та містити точне значення.
Таблиця 1 Додатку 4 до тендерної документації:
№ з/п Найменування Характеристика
1 Коагулянт гідроксихлорид алюмінію (або еквівалент)
Зовнішній вигляд - Прозора рідина
від безбарвного до зеленувато-жовтого кольору
Масова частка основної речовини в перерахунку на Al2O3
у % – 15±0,5
Відносна основність у % – 70±5
Густина при (20±2)0С, г/см3 – 1,20-1,40
Масова частка нерозчинного у воді залишку у % - не більше 0,5
рН – не більше 2,0
Масова частка хлоридів, % – 13±5
Таблиця 1 також не містить вимог щодо виду пакування, а отже, відсутня невідповідність тендерної пропозиції Скаржника вимогам тендерної документації.
Замовником зазначено в Додатку 4 про те, що доставка товару повинна здійснюватися в ємностях 1000 л (ІВС контейнери) спеціальним автомобільним транспортом вантажопідйомністю не більше 10-ти (десяти) тонн, забезпеченим пристроєм для перекачування товару, тобто мати насос для перекачування реагенту, проте, на підтвердження даної вимоги не вимагалось ніяких документів або інформації, окрім, підписаного Додатку 4. Скаржником в тендерній документації надано підписаний Додаток 4 (файл Технічна специфікація.pdf).
Враховуючи викладене, Скаржником виконано всі вимоги тендерної документації стосовно надання та змісту сертифікату/паспорту якості.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат якості Скаржника
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат якості DeltaPac-HB.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 Технічна специфікація
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 Технічна специфікація (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника – скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на тендерну документацію
Номер:
10cb0058c1eb488cbff6f724668d75f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-16-012138-a.a3
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4 Технічна специфікація.docx 20.01.2025 18:52
- Додаток 1 Перелік документів для учасників.docx 20.01.2025 18:52
- Договір з лабораторією.pdf 20.01.2025 18:52
- Скарга на документацію Зміїв-сервіс.docx 20.01.2025 18:52
- Сертифікат ISO 10012-2005.pdf 20.01.2025 18:52
- Скарга на документацію Зміїв-сервіс.pdf 20.01.2025 18:52
- Скарга на документацію Зміїв-сервіс.pdf.asice 20.01.2025 18:52
- Скарга на документацію Зміїв-сервіс_Validation_Report.pdf 20.01.2025 18:52
- Тендерна документація (2025) Коагулянт.docx 20.01.2025 18:52
- sign.p7s 20.01.2025 18:52
- Протокол.pdf 22.01.2025 07:43
- Перелік змін.docx 24.01.2025 09:38
- ПРОТОКОЛ№15-25 від 21.01.2025 Надання відповіді на звернення з вимогою та внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відк (Коагулянт).docx 24.01.2025 09:38
- Додаток 4 Технічна специфікація (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx 24.01.2025 09:38
- Пояснення АМКУ. Скарга ТОВ Гідрохім..doc 24.01.2025 09:38
- Пояснення АМКУ.pdf 24.01.2025 09:38
- Додаток 1 Перелік документів для учасників (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx 24.01.2025 09:38
- Протокол №15-25 від 21.01.2025 та перелік змін.pdf 24.01.2025 09:38
- рішення від 22.01.2025 № 955.pdf 22.01.2025 13:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.01.2025 № 1448.pdf 31.01.2025 13:10
- рішення від 30.01.2025 № 1448.pdf 03.02.2025 17:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.01.2025 19:09
Дата розгляду скарги:
30.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.01.2025 13:55
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
03.02.2025 17:51
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
03.02.2025 17:51
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3d815a4296e549c999f782300bcde47e
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна умова щодо надання сертифікату ISO 10012:2005
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник чітко вказує на те, що свідоцтво про технічну компетентність хімічної лабораторії або інший документ має бути документом виробника та/або учасника. Однак, у тендерній документації не передбачено можливості надання ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» або сертифікату ISO 10012:2005 або інший ДСТУ ISO та/або ISO, що підтверджує наявність такої лабораторії, з якою у учасника укладено договір на надання послуг. Така вимога є дискримінаційною та такою, що порушує права учасників, зокрема права Скаржника.
ТОВ «Гідрохім» має договір надання послуг з лабораторією, яка в свою чергу, має сертифікат/свідоцтво вимірювальних можливостей, яким підтверджено релевантність положенням ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». Проте, Скаржник обмежений в праві прийняти участь у закупівлі, оскільки, його тендерна пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, бо замовник чітко обмежує коло учасників та чітко встановлює, що свідоцтво або інший документ має бути у виробника/ та/або учасника, наявність договірних відносин з лабораторією не передбачено.
На підтвердження можливості проводити аналізи на всі якісні характеристики предмету закупівлі по даній закупівлі надаємо відповідний договір з ТОВ «Центральна біохімічна лабораторія». Даний договір є доказом того, що Скаржник може забезпечити проведення аналізів в лабораторії, яка мають ДСТУ ISO 10012:2005.
ТОВ «Гідрохім» має договір надання послуг з лабораторією, яка в свою чергу, має сертифікат/свідоцтво вимірювальних можливостей, яким підтверджено релевантність положенням ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». Проте, Скаржник обмежений в праві прийняти участь у закупівлі, оскільки, його тендерна пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, бо замовник чітко обмежує коло учасників та чітко встановлює, що свідоцтво або інший документ має бути у виробника/ та/або учасника, наявність договірних відносин з лабораторією не передбачено.
На підтвердження можливості проводити аналізи на всі якісні характеристики предмету закупівлі по даній закупівлі надаємо відповідний договір з ТОВ «Центральна біохімічна лабораторія». Даний договір є доказом того, що Скаржник може забезпечити проведення аналізів в лабораторії, яка мають ДСТУ ISO 10012:2005.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови
Номер:
63fe5c13a2df4d1f960fccb38714f06d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-16-012138-a.c2
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на документацію Зміїв-сервіс.docx 20.01.2025 18:33
- Сертифікат ISO 10012-2005.pdf 20.01.2025 18:33
- Скарга на документацію Зміїв-сервіс.pdf 20.01.2025 18:33
- Додаток 4 Технічна специфікація.docx 20.01.2025 18:33
- Додаток 1 Перелік документів для учасників.docx 20.01.2025 18:33
- Договір з лабораторією.pdf 20.01.2025 18:33
- Тендерна документація (2025) Коагулянт.docx 20.01.2025 18:33
- Скарга на документацію Зміїв-сервіс_Validation_Report.pdf 20.01.2025 18:33
- Скарга на документацію Зміїв-сервіс.pdf.asice 20.01.2025 18:33
- sign.p7s 20.01.2025 18:35
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
20.01.2025 18:48
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e10f10531ae542d0971897bdfb156fdb
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна умова щодо надання сертифікату ISO 10012^2005
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник чітко вказує на те, що свідоцтво про технічну компетентність хімічної лабораторії або інший документ має бути документом виробника та/або учасника. Однак, у тендерній документації не передбачено можливості надання ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» або сертифікату ISO 10012:2005 або інший ДСТУ ISO та/або ISO, що підтверджує наявність такої лабораторії, з якою у учасника укладено договір на надання послуг. Така вимога є дискримінаційною та такою, що порушує права учасників, зокрема права Скаржника.
ТОВ «Гідрохім» має договір надання послуг з лабораторією, яка в свою чергу, має сертифікат/свідоцтво вимірювальних можливостей, яким підтверджено релевантність положенням ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». Проте, Скаржник обмежений в праві прийняти участь у закупівлі, оскільки, його тендерна пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, бо замовник чітко обмежує коло учасників та чітко встановлює, що свідоцтво або інший документ має бути у виробника/ та/або учасника, наявність договірних відносин з лабораторією не передбачено.
На підтвердження можливості проводити аналізи на всі якісні характеристики предмету закупівлі по даній закупівлі надаємо відповідний договір з ТОВ «Центральна біохімічна лабораторія». Даний договір є доказом того, що Скаржник може забезпечити проведення аналізів в лабораторії, яка мають ДСТУ ISO 10012:2005.
ТОВ «Гідрохім» має договір надання послуг з лабораторією, яка в свою чергу, має сертифікат/свідоцтво вимірювальних можливостей, яким підтверджено релевантність положенням ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». Проте, Скаржник обмежений в праві прийняти участь у закупівлі, оскільки, його тендерна пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, бо замовник чітко обмежує коло учасників та чітко встановлює, що свідоцтво або інший документ має бути у виробника/ та/або учасника, наявність договірних відносин з лабораторією не передбачено.
На підтвердження можливості проводити аналізи на всі якісні характеристики предмету закупівлі по даній закупівлі надаємо відповідний договір з ТОВ «Центральна біохімічна лабораторія». Даний договір є доказом того, що Скаржник може забезпечити проведення аналізів в лабораторії, яка мають ДСТУ ISO 10012:2005.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Замовник повинен усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Скарга
Скасована
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
e1163373d1f24c2bae1bb8090c2ef9f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-16-012138-a.c1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТУ Алюмофлок Зміна 6.pdf 20.01.2025 16:54
- ТУ Алюмофлок зміна 2.pdf 20.01.2025 16:54
- ТУ Алюмофлок зміна 1.pdf 20.01.2025 16:54
- Скарга 20.01.pdf.asice.zip 20.01.2025 16:54
- ТУ Алюмофлок зміна 3.pdf 20.01.2025 16:54
- Рішення від 27.09.2023 №15426 (лабораторія).pdf 20.01.2025 16:54
- Паспорт_якості_на_алюмофлок 13.01.pdf 20.01.2025 16:54
- Скарга 20.01.docx 20.01.2025 16:54
- ТУ Алюмофлок зміна 4.pdf 20.01.2025 16:54
- Додаток 4 Технічна специфікація (1).docx 20.01.2025 16:54
- Тендерна документація (2025) Коагулянт (1).docx 20.01.2025 16:54
- Скарга 20.01.pdf 20.01.2025 16:54
- ТУ зміна 5 Алюмофлок.pdf 20.01.2025 16:54
- рішення від 30.11.2023 № 19320.pdf 20.01.2025 16:54
- ТУ на АЛЮМОФЛОК рус.pdf 20.01.2025 16:54
- Стандарт.pdf 20.01.2025 16:54
- sign.p7s 20.01.2025 16:55
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
21.01.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
49d251fa22384f0d9165fdfe00530358
Заголовок пункту скарги:
Наявність Свідоцтва про технічну компетентність хімічної лабораторії або інший документ
виробника та/або учасника, що видано у встановленому порядку відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» або сертифікат ISO 10012:2005 або інший ДСТУ ISO.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною, оскільки вона обмежує коло потенційних учасників виключно тими учасниками/виробниками, які вже мають власні акредитовані лабораторії або співпрацюють з виробниками предмета закупівлі, що мають такі лабораторії.
Окрім цього, положення стандартів ДСТУ ISO 10012:2005 та ISO 10012:2005 "Система керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання" не містять порядку підтвердження технічної компетентності лабораторій та видачі свідоцтва, як зазначено в тендерній документації (Замовник вимагає надати Свідоцтво видане у встановленому порядку відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005).
Вимоги до технічної компетентності лабораторій визначаються згідно з ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 або EN ISO/IEC 17025:2019 "ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИПРОБУВАЛЬНИХ ТА КАЛІБРУВАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРІЙ". Згідно п. 1 "СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ" ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 цей стандарт визначає загальні вимоги до компетентності, неупередженості та стійкого функціонування лабораторій.
Стандарт застосовується до будь-яких організацій, що здійснюють лабораторну діяльність, незалежно від чисельності персоналу. Замовники лабораторії, регуляторні органи, організації та схеми, що використовують експертну оцінку, органи з акредитації та інші використовують цей стандарт для підтвердження або визнання компетентності лабораторій.
Згідно п. 1 "СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ" ДСТУ ISO 10012:2005 цей стандарт установлює вимоги щодо управління якістю системи керування вимірюванням, яку може використовувати організація, що виконує вимірювання як частину загальної системи керування і для забезпечення виконання метрологічних вимог. Цей стандарт не призначено замінити чи доповнити вимоги ISO/IEC 17025.
Таким чином, Замовник вимагає документ про технічну компетентність лабораторії відповідно до стандарту, який не застосовується для підтвердження технічної компетентності лабораторії. За таких умов, прийняти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники/виробники, які підтвердять свою компетентність свідоцтвом, що видане у відповідності до ДСТУ ISO 10012:2005 “Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання” або ISO 10012:2003 “Measurement management systems. Requirements for measurement processes and measuring equipment” (Аналогічної думки дійшов орган оскарження під час прийняття рішень № 14208-р/пк-пз від 06.09.2023)
З огляду на викладене, дана вимога Замовника, що міститься в тендерній документації є дискримінаційною та такою, що не відповідає діючому законодавству України, а тому має бути виключена з тендерної документації.
Окрім цього, положення стандартів ДСТУ ISO 10012:2005 та ISO 10012:2005 "Система керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання" не містять порядку підтвердження технічної компетентності лабораторій та видачі свідоцтва, як зазначено в тендерній документації (Замовник вимагає надати Свідоцтво видане у встановленому порядку відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005).
Вимоги до технічної компетентності лабораторій визначаються згідно з ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 або EN ISO/IEC 17025:2019 "ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИПРОБУВАЛЬНИХ ТА КАЛІБРУВАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРІЙ". Згідно п. 1 "СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ" ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 цей стандарт визначає загальні вимоги до компетентності, неупередженості та стійкого функціонування лабораторій.
Стандарт застосовується до будь-яких організацій, що здійснюють лабораторну діяльність, незалежно від чисельності персоналу. Замовники лабораторії, регуляторні органи, організації та схеми, що використовують експертну оцінку, органи з акредитації та інші використовують цей стандарт для підтвердження або визнання компетентності лабораторій.
Згідно п. 1 "СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ" ДСТУ ISO 10012:2005 цей стандарт установлює вимоги щодо управління якістю системи керування вимірюванням, яку може використовувати організація, що виконує вимірювання як частину загальної системи керування і для забезпечення виконання метрологічних вимог. Цей стандарт не призначено замінити чи доповнити вимоги ISO/IEC 17025.
Таким чином, Замовник вимагає документ про технічну компетентність лабораторії відповідно до стандарту, який не застосовується для підтвердження технічної компетентності лабораторії. За таких умов, прийняти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники/виробники, які підтвердять свою компетентність свідоцтвом, що видане у відповідності до ДСТУ ISO 10012:2005 “Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання” або ISO 10012:2003 “Measurement management systems. Requirements for measurement processes and measuring equipment” (Аналогічної думки дійшов орган оскарження під час прийняття рішень № 14208-р/пк-пз від 06.09.2023)
З огляду на викладене, дана вимога Замовника, що міститься в тендерній документації є дискримінаційною та такою, що не відповідає діючому законодавству України, а тому має бути виключена з тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Стандарт
-
Повʼязаний документ:
Стандарт.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення законодавства Замовником при проведенні процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2025-01-16-012138-a 3. Зобов’язати КП "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації, якими усунути допущені дискримінаційні вимоги, що викладені в даній Скарзі.