-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Завершена
3 848 811.62
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
Номер:
486664f8852f46efbd64ceb3523e6787
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-16-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2025 00:00
Період моніторингу:
16.05.2025 15:00 - 07.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2025 НАКАЗ№ 22-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 15.05.2025 №22-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-01-16-011993-a 16.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 03 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.01.2025 без № (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ТОВ «КВК Електрик», фізичної особи-підприємця Кравченка Романа Володимировича та товариства з обмеженою відповідальністю «Комплітех» (далі – ТОВ «Комплітех»); скарга ТОВ «КВК Електрик» від 19.02.2025 Номер скарги: UA-2025-01-16-011993-a.a1, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.03.2025 №3761-р/пк-пз; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.02.2025 № 75, від 14.02.2025 № 76 та від 21.03.2025 №147; повідомлення про намір укласти договір від 21.03.2025; Договір поставки від 01.04.2025 № 53-122-01-25-15982 на суму 3 825 000,00 грн, крім того ПДВ 765 000,00 грн, укладений з ТОВ «Комплітех», пояснення Замовника від 20.05.2025, від 27.05.2025 та від 30.05.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 19.05.2025, від 22.05.2025 та від 27.05.2025.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
05.06.2025 14:47 - 11.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2025 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
ef663eafbf154e23bb2a676d97422e2a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.05.2025 11:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл за кодом ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-16-011993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e541d54fb71a4ec1a7249199dd4ce0b1
Назва:
Щодо
Дата опублікування:
20.05.2025 14:41
Опис:
1. Якісні та технічні характеристики по кожному конкретному товару, заявленому замовником у тендерній документації, викладені в додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» та в додатку 2.1 до ТС «Технічна специфікація до предмета закупівлі № 151-315-ТСдоПЗ-ЕЦ».
2. Очікувана вартість предмета закупівлі це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів.
Додатки:
1. Інформаційна довідка про визначення очікованої вартості закупівлі.
2. Комерційна пропозиція ТОВ "Комплітех" № 129/11 від 29.01.2025р.;
3. Комерційна пропозиція ТОВ "Комплітех" № 304/11 від 04.03.2025р.;
4. Комерційна пропозиція ТОВ "ТЕХКОМЕНЕРГО" № 69 від 04.03.2025 р.;
5. Комерційна пропозиція ТОВ "ТЕХКОМЕНЕРГО" № 67 від 03.03.2025 р.
Номер:
2662673cc7f0437a8e68140df004ac4c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.05.2025 12:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл за кодом ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-16-011993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Частиною восьмою статті 12 Закону затверджено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Замовником у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, на адресу замовника (Філія «ВП «РАЕС», м. Вараш, Рівненська обл.) договір, що зазначений в Додатку 3, в двох екземплярах з усіма можливими додатками, підписаний уповноваженою особою та завірений печаткою*. У разі ненадання переможцем договору у встановлений строк та/або надання учасником-переможцем договору про закупівлю умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, замовник може відхилити пропозицію такого учасника згідно з абзацом 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Чому Замовником, при формуванні та затвердженні тендерної документації, не враховано вимоги частини восьмої статті 12 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
081e8afe54664c1fa99ebff57d60386d
Назва:
Відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 22.05.2025
Дата опублікування:
27.05.2025 16:36
Опис:
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 22.05.2025 надаємо наступні пояснення.
Частиною восьмою статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» затверджено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Також відповідно до частини 6 статті 1 Закону «Договір про закупівлю» - це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Тобто договір про закупівлю є результатом вже проведеної процедури, а вимога пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації визначена для переможця процедури закупівлі при укладанні договору про закупівлю. Вимога щодо надання документів у паперовому вигляді для переможця, тобто після моменту розкриття тендерних пропозицій, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки стосується правовідносин щодо укладання договору закупівлі, які виникають після завершення процедури. Крім того, згідно частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Питання укладення договору за результатами процедури закупівлі на етапі, коли всі вимоги законодавства з публічних закупівель виконані, переходить у площину цивільного (господарського) законодавства. В цій частині законодавство про публічні закупівлі зобов’язує лише оприлюднювати вже укладений договір та зміни до нього.
Відповідно до частини 1 статті 205 ЦК України правочин може вчинятися усно або в письмовій (електронній) формі. Сторони мають право обирати форму правочину, якщо інше не встановлено законом.
Частиною 1 статті 639 ЦК України договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом.
Частина 2 цієї ж статті передбачає, що якщо сторони домовилися укласти договір у певній формі, він вважається укладеним з моменту надання йому цієї форми, навіть якщо законом ця форма для даного виду договорів не вимагалася.
Якщо сторони домовилися укласти договір за допомогою інформаційно-комунікаційних систем, він вважається укладеним у письмовій формі.
Очевидно, що договір за результатами проведення процедури закупівлі не може бути укладений в усній формі.
При цьому, якщо договір укладається у письмовій формі, то законодавство дозволяє сторонам укласти як паперовий договір (класичний спосіб) та договір за допомогою інформаційно-комунікаційних систем (електронний договір) на розсуд сторін.
Обов’язок укладати договори про закупівлю виключно в електронній формі вимогами чинного законодавства не передбачений.
Більше того, для укладення договору в електронній формі замовник повинен пересвідчитися в наявності такої технічної можливості у переможця, що на етапі підготовки тендерної документації та оголошення процедури закупівлі неможливо.
Також, необхідно врахувати особливості роботи електронних систем у теперішній час, адже неможливо гарантувати надійність їх роботи у контексті перебоїв у функціонування мережі Інтернет, електроенергії чи потенційних кіберзагроз.
Водночас, вимоги частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» стосуються дій учасників закупівельного процесу безпосередньо під час проведення закупівлі, а саме подання учасниками своїх пропозицій чи документів, які вимагаються від переможця процедури закупівлі.
Номер:
4985f4299ed04929a7adee79c638a71e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.05.2025 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл за кодом ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-16-011993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до норм пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Чому Замовником відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «КВК ЕЛЕКТРИК» та фізичної особи-підприємця Кравченка Романа Володимировича без застосування механізму усунення невідповідностей «24 години»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
28454c9f55e549fb8d110a020405e650
Назва:
Відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.05.2025.
Дата опублікування:
30.05.2025 14:02
Опис:
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.05.2025 надаємо наступні пояснення.
Тендерні пропозиції учасників ТОВ «КВК ЕЛЕКТРИК» та фізичної особи-підприємця Кравченка Романа Володимировича були відхилені на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей), а саме: згідно пункту 10 Додатку А до ТД, по позиції 8 учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження від Виробника або його офіційного представника, щодо надання відповідних повноважень Учаснику для продажу (поставки) товару (лист про авторизацію або сертифікат дилера або дистриб’ютора). На виконання даної вимоги у складі пропозиції учасники надали документи, де зазначена недостовірна інформація.
Застосування замовником механізму усунення невідповідностей «24 години» в даному випадку є неможливим, оскільки недостовірна інформація – не виправляється. Недостовірна інформація це дані, що:
- не відповідають дійсності;
- є брехливими, підробленими або фальсифікованими;
- вводять замовника в оману щодо кваліфікації учасника або змісту
пропозиції.
У разі виявлення недостовірної інформації:
- замовник зобов’язаний відхилити пропозицію;
- механізм 24 годин не застосовується.
Таку інформацію неможливо “виправити”, оскільки йдеться не про помилку, а про суттєве порушення.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Слід зазначити, що на рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КВК ЕЛЕКТРИК» було подано скаргу № UA-2025-01-16-011993-a.a1, в результаті розгляду Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей).