• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл

Завершена

3 848 811.62 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
Номер: 486664f8852f46efbd64ceb3523e6787
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-16-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.05.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 16.05.2025 15:00 - 07.06.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.05.2025 НАКАЗ№ 22-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 15.05.2025 №22-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-01-16-011993-a 16.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 842-54-35, o.o.ostapenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 03 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.01.2025 без № (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ТОВ «КВК Електрик», фізичної особи-підприємця Кравченка Романа Володимировича та товариства з обмеженою відповідальністю «Комплітех» (далі – ТОВ «Комплітех»); скарга ТОВ «КВК Електрик» від 19.02.2025 Номер скарги: UA-2025-01-16-011993-a.a1, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.03.2025 №3761-р/пк-пз; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.02.2025 № 75, від 14.02.2025 № 76 та від 21.03.2025 №147; повідомлення про намір укласти договір від 21.03.2025; Договір поставки від 01.04.2025 № 53-122-01-25-15982 на суму 3 825 000,00 грн, крім того ПДВ 765 000,00 грн, укладений з ТОВ «Комплітех», пояснення Замовника від 20.05.2025, від 27.05.2025 та від 30.05.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 19.05.2025, від 22.05.2025 та від 27.05.2025. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 05.06.2025 14:47 - 11.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.06.2025 14:47

Запити/Пояснення