-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт електричних мереж 2-го поверху Головного корпусу (будівля літери "А" в осях 1/20) Комунального некомерційного підприємства "Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1", яка розташована за адресою: м. Київ, вул. Богатирська,30"
Завершена
2 412 105.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 060.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 060.53 UAH
Номер:
8cfdcedfa245435394165278aa31330c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-26-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2025 00:00
Період моніторингу:
26.03.2025 18:21 - 17.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2025 № 26-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.03.2025 № 26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2025-01-15-003633-a, 15.01.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків, sas24-3-2.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання та його оприлюднення договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону та Особливостям; виконання замовником рішень Органу оскарження; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом:
- недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення;
- оприлюднити договір від 17.03.2025 № 30-П (з додатками до нього), укладений з ТОВ «ТОП ФАЄР» в машинозчитувальному форматі,
та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; виконання замовником рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Київська міська дитяча клінічна лікарня №1» (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-01-15-005038-a; тендерні документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.01.2025 та 06.02.2025 в частині, що не були предметом розгляду Органом оскарження; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 16.01.2025, 06.02.2025 та відповіді Замовника на них; скарги до Органу оскарження UA-2025-01-15-003633-a.b1 та UA-2025-01-15-003633-a.c2 від ТОВ «ТОП ФАЄР»; рішення Органу оскарження від 29.01.2025 № 1378-р/пк-пз та від 03.03.2025 № 3198-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.02.2025 № 17, від 19.02.2025 № 18, від 11.03.2025 № 111; повідомлення про намір укласти договір ТОВ «Тайм інжиніринг» б/н; тендерна пропозиція ТОВ «ТОП ФАЄР», в частині що не була предметом розгляду Органу оскарження; повідомлення про намір укласти договір ТОВ «ТОП ФАЄР» б/н; договір від 17.03.2025 № 30-П на суму 2 273 004,18 грн (з ПДВ), укладений з ТОВ «ТОП ФАЄР»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 31.03.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання своєчасності укладання та оприлюднення договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей».
Вимогами абзацу першого статті 41 Закону передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва.
Замовник уклав з ТОВ «ТОП ФАЄР» договір від 17.03.2025 № 30-П предметом якого є надання послуг з поточного ремонту електричних мереж 2-го поверху Головного корпусу (будівля літери «А» в осях 1/20) Комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1», яка розташована за адресою: м. Київ, вул. Богатирська,30» та 17.03.2025 оприлюднив його (з додатками) в електронній системі закупівель (файл «Договір №30-П.pdf»).
Слід відмітити, що одним з додатків до договору є Інформація про ціни на матеріальні ресурси (Додаток 1 до Договору від 17.03.2025 № 30-П).
Пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Однак, договір від 17.03.2025 № 30-П та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель лише у форматі PDF.
Таким чином, Замовник не оприлюднив договір від 17.03.2025 № 30-П (з додатками до нього) укладений з ТОВ «ТОП ФАЄР» у машинозчитувальному форматі, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР», останньому не надано вимогу про усунення невідповідностей.
Згідно з вимогами тендерної документації замовника (пункт 2.3 додатку 7), передбачено надати документи, що підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, зазначених у довідці, згідно з вимогами п. 2.1, (наказ про працевлаштування/ переведення/ суміщення/ сумісництво, діючий договір цивільно-правового характеру (цивільно-правова угода).
Так, учасником ТОВ «ТОП ФАЄР» в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 10.02.2025 № 09/09, в якій заявлено наявність 6 працівників, в тому числі Нартенко В.А. та Гришко В.Ю. При цьому документи, що підтверджують наявність в учасника трудових відносин із зазначеними працівниками в складі тендерної пропозиції не надано, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Відповідно до вимог абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) (абзац 2 пункту 43 Особливостей).
Таким чином, замовником не надано в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ТОП ФАЄР», чим порушено абзац 1 пункту 43 Особливостей.
Слід відмітити, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТОП ФАЄР» розглядались в ході моніторингу в частині, що не були предметом розгляду Органу оскарження.
Період усунення порушень:
15.04.2025 12:27 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 12:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень зазначених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Дата публікації звіту:
21.04.2025 15:37
Запити/Пояснення
Номер:
c158f351c13e403ba8c670c992707dd6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.03.2025 11:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2025 01:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 412 105,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-15-003633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експерті звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
77a7affd159c4a72a92ba5ff5804803a
Назва:
Відповідно до отриманого запиту, щодо проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-15-003633-a
Дата опублікування:
31.03.2025 09:11
Опис:
Відповідно до отриманого запиту, щодо проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-15-003633-a, предмет закупівлі – «Поточний ремонт електричних мереж 2-го поверху Головного корпусу (будівля літери "А" в осях 1/20) Комунального некомерційного підприємства "Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1", яка розташована за адресою: м. Київ, вул. Богатирська,30"» Комунальне некомерційне підприємство надає наступну інформацію.
Інформація щодо розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі отриманої позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Поточний ремонт електричних мереж 2-го поверху Головного корпусу (будівля літери "А" в осях 1/20) Комунального некомерційного підприємства "Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1", яка розташована за адресою: м. Київ, вул. Богатирська,30"» та відповідно проектної документації до неї.
Додатки:
- Додаток №1 – скановані копії документів (пояснювальна записка, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, об’єктний кошторис, локальний кошторис на будівельні роботи, локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю та відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва);
- Сканована копія позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.