-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція навчального та спального корпусів Кременчуцького спортивного ліцею імені І.М. Піддубного Полтавської обласної ради за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2 (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Завершена
213 656 806.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 068 284.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 068 284.03 UAH
Номер:
213fc7be54994bf38b089c5f1f8d85b3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-26-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2025 00:00
Період моніторингу:
26.03.2025 18:26 - 17.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2025 № 26-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.03.2025 № 26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2025-01-14-014898-a, 14.01.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; дотримання вимог Постанови № 710; виконання Департаментом будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (Облвійськадміністрації) рішення Органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; виконання Департаментом будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (Облвійськадміністрації) рішення Органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаментом будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (Облвійськадміністрації) (далі − замовник) на 2025 рік UA-P-2025-01-14-020359-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 14.01.2025 № 5; запити до процедури потенційних учасників від 23.01.2025, 29.01.2025 та 31.01.2025 та відповіді замовника від 24.01.2025, 31.01.2025 та 03.02.2025; тендерну пропозицію учасника КОНСОРЦІУМ «ВЕСТГРУП»; протокол уповноваженої особи від 12.02.2025 № 23/К; тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР»; протокол уповноваженої особи від 19.02.2025 № 28/К; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМТЕХНАЛАДКА»; вимогу про усунення невідповідностей ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМТЕХНАЛАДКА»; протокол уповноваженої особи від 14.03.2025 № 46/К; вимоги про усунення порушення від 17.02.2025 UA-2025-01-14-014898-a.c1 та рішення замовника від 18.02.2025; скарга до процедури UA-2025-01-14-014898-a.b2 від 24.02.2025 ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР»; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 06.03.2025 № 3491-р/пк-пз; тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» в частині, що не була предметом розгляду Органом оскарження; повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2025; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений 01.04.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами проведеної процедури Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2025 з ТОВ «РЕМТЕХНАЛАДКА» на дату завершення моніторингу Договір не укладено.
Період усунення порушень:
15.04.2025 12:38 - 19.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 12:38
Запити/Пояснення
Номер:
2aa9eda24aa34e80b70e186d368625de
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.03.2025 11:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2025 01:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 213 656 806,00 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-14-014898-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів зазначити КПКВ.
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
- Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f594e1210eed41858f6ea0e358265e37
Назва:
щодо надання відповіді
Дата опублікування:
01.04.2025 16:16
Опис:
Щодо першого питання повідомляємо наступне. Розмір бюджетного призначення на закупівлю робіт: Реконструкція навчального та спального корпусів Кременчуцького спортивного ліцею імені І.М. Піддубного Полтавської обласної ради за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2 (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) визначено Розпорядження Полтавської обласної військової адміністрації від 23.12.2024 № 775 «Про обласний бюджет Полтавської області на 2025 рік 1610000000 (код бюджету)». Код бюджету 1610000000.
Щодо другого питання, надаємо посилання на сторінку веб-сайту: https://poda.gov.ua/documents/208662 на якому відповідно до абзацу третього пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», Замовником розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі.
Щодо третього питання повідомляємо наступне. Товариством з обмежненою відповідальністю «УКРНЕОІНЖИНІРИНГ» було розроблено проектну документацію на будівництво за робочим проектом «Реконструкція навчального та спального корпусів Кременчуцького спортивного ліцею імені І.М. Піддубного Полтавської обласної ради за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2». Коригування На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ.
Для документального підтвердження надаємо:
1. Скан-копія Експертного звіту №240422-08/А від 07 травня 2024р.;
2. Скан-копія Завдання на коригування;
3. Розрахунок очікуваної вартості;
4. Відомість обсягів робіт;
5. Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва;
6. Специфікація обладнання;
7. Скан-копія Розпорядження Полтавської обласної військової адміністрації від 23.12.2024 № 775 «Про обласний бюджет Полтавської області на 2025 рік 1610000000 (код бюджету)».