-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія (Активний споживач)
Завершена
3 088 344.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 441.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 441.72 UAH
Номер:
1d81f58722804874a9f1b4c366c19a27
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-01-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
01.04.2025 16:21 - 23.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2025 № 26-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 01.04.2025 № 26-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
4. UA-2025-01-14-014764-a; 14.01.2025
Дані автоматичних індикаторів ризиків. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр» Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.01.2025 № 10, звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 15.01.2025; 16.01.2025; 17.01.2025 та від 17.01.2025, відповідь Замовника на звернення від 17.01.2025; 17.01.2025; 17.01.2025 та від 20.01.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.01.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» (далі – ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП», документи, завантажені ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 30.01.2025 № 25, скаргу до процедури від 04.02.2025 за номером ID: UA-2025-01-14-014764-a.a1, рішення органу оскарження від 13.02.2025 № 2204-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 17.02.2024, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» від 17.02.2025 № 40, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА СУМИ» (далі – ТОВ «ЕНЕРА СУМИ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ЕНЕРА СУМИ», документи, завантажені ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» від 21.02.2025 № 51, скаргу до процедури від 04.02.2025 за номером ID: UA-2025-01-14-014764-a.c2, рішення органу оскарження від 10.03.2025 № 3629-р/пк-пз, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОПОСТАЧ» (далі – ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОПОСТАЧ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОПОСТАЧ», документи, завантажені ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОПОСТАЧ» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 25.02.2025 № 58, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.02.2025, договір від 18.03.2025 № 2025/136, пояснення та документи від 09.04.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
15.04.2025 12:39 - 19.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 12:39
Запити/Пояснення
Номер:
6e8470565d9b4a249cf25b18615e0320
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.04.2025 14:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-14-014764-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався
попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
85c9198865974b24b1bc1f70f7fb24b1
Назва:
Відповідь на запит аудиту
Дата опублікування:
09.04.2025 11:59
Опис:
Уповноважена особа Комунального підприємства "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 2025-04-04 14:55:05 року, може повідомити наступне:
І. Стосовно надання інформації та відповідних документів (комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
При здійсненні закупівлі по предмету: «Електрична енергія (Активний споживач) (код за ДК 021:2015: 09310000-5) — Електрична енергія» Замовником взято за основу положення наказу Міністерства економіки України від 07.05.2024 р № 11712 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», який визначає єдиний підхід до організації публічних закупівель електричної енергії, підготовки тендерної документації та проекту договору про закупівлю.
Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом.
Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника методом порівняння ринкових цін, як визначено в п.3 Розділу ІІІ «Рекомендації щодо розрахунку очікуваної вартості закупівлі електричної енергії» Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених наказом Міністерства економіки України від 07.05.2024 р № 11712 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано загальнодоступну інформацію щодо ціни товару, яка міститься у відкритих джерелах, зокрема на сайті оператора ринку електричної енергії https://www.oree.com.ua/ в розділі Середньозважені ціни ВДР та РДН, а також враховано положення постанов НКРЕКП, якиби були затверджені тарифи на розподіл та передачу електричної енергії, так як в ціну товару включено вказані тарифи з його постачання.
У відповідності до п.2 Розділу VIII «Рекомендації щодо критеріїв оцінки тендерних пропозицій» Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування визначено «Замовник може здійснювати закупівлю електричної енергії одразу з однією або двома супровідними послугами, пов'язаними з постачанням електричної енергії, а саме: з послугою передачі електричної енергії та/або послугою розподілу електричної енергії. У такому разі рекомендується послуги з передачі та розподілу включати до вартості електричної енергії і встановлювати умови про обов'язок постачальника сплачувати оператору системи розподілу за послуги з розподілу та/або передачі електричної енергії. Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик товару, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності доставки товару».
Також, вказане висвітлене і в положеннях п.34 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі», де вказано, що «товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі діючого на даний момент ДСТУ, вимог Закону України «Про ринок електричної енергії», Правилам роздрібного ринку електричної енергії та іншим нормативно-правовим актам, що регулюють питання укладення договору купівлі-продажу електричної енергії за механізмом самовиробництва.