• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

Електрична енергія

Завершена

6 220 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 100.00 UAH
Номер: 9f00194046474f3099fee36b4c676836
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.03.2025 17:23 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.03.2025 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-01-14-014520-a 14.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, m.o.mendel@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.01.2025 № 1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.01.2025, тендерні пропозиції ТОВ «АСПЕКТА», ТОВ «ЖИТОМИРЕНЕРГО», АТ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ» та ТОВ «ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК» (далі – Переможець), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про розгляд тендерної пропозиції учасника від 29.01.2025 № 7, від 03.02.2025 № 9, від 21.02.2025 № 18, від 21.02.2025 № 19 та від 21.02.2025 № 20, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.02.2025 № 2584-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.02.2025, договір про постачання електричної енергії споживачу від 27.02.2025 № 250225/01, пояснення та документи надані Замовником 27.03.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 8 учасників, а саме: - ТОВ «АСПЕКТА», з остаточною пропозицією 6 011 017,37 гривень; - ТОВ «ЖИТОМИРЕНЕРГО», з остаточною пропозицією 6 129 582,42 гривень; - АТ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ», з остаточною пропозицією 6 163 904,78 гривень; - ТОВ «ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК», з остаточною пропозицією 6 174 211,76 гривень; - ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ», з остаточною пропозицією 6 174 211,77 гривень; - ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ», з остаточною пропозицією 6 174 211,79 гривень; - ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО», з остаточною пропозицією 6 174 211,80 гривень; - ТОВ «УКРГАЗТРЕЙДИНГ», з остаточною пропозицією 6 209 977,14 гривень. Моніторингом установлено, що протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.01.2025 № 7 Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АСПЕКТА», у зв’язку із ненаданням учасником довідки про досвід; довідки про бенефіціара (з вказанням громадянства); гарантійного листа про походження товару не з рф/рб/ірі та інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики. Перевіркою підстав відхилення, порушень не установлено. Крім того, установлено, що, на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.02.2025 № 2584-р/пк-пз, Замовником скасовано рішення про визначення переможцем ТОВ «ЖИТОМИРЕНЕРГО», та протоколом щодо прийняття уповноваженою особою рішення від 21.02.2025 № 19, відхилено тендерну пропозицію зазначеного учасника. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Разом з тим, моніторингом установлено, що протоколом про прийняття уповноваженою особою рішення від 21.02.2025 № 19, Замовником відхилено тендерну пропозицію АТ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ» на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, як таку коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, протоколом про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 21.02.2025 № 20, Замовником переможцем торгів визначено пропозицію учасника - ТОВ «ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК», з остаточною пропозицією 6 174 211,76 гривень.
Період усунення порушень: 09.04.2025 16:10 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.04.2025 16:10

Запити/Пояснення