-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
Електрична енергія
Завершена
6 220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 100.00 UAH
Номер:
9f00194046474f3099fee36b4c676836
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-17-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2025 00:00
Період моніторингу:
17.03.2025 17:23 - 08.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.03.2025 № 111
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-01-14-014520-a 14.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.01.2025 № 1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.01.2025, тендерні пропозиції ТОВ «АСПЕКТА», ТОВ «ЖИТОМИРЕНЕРГО», АТ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ» та ТОВ «ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК» (далі – Переможець), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про розгляд тендерної пропозиції учасника від 29.01.2025 № 7, від 03.02.2025 № 9, від 21.02.2025 № 18, від 21.02.2025 № 19 та від 21.02.2025 № 20, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.02.2025 № 2584-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.02.2025, договір про постачання електричної енергії споживачу від 27.02.2025 № 250225/01, пояснення та документи надані Замовником 27.03.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 8 учасників, а саме:
- ТОВ «АСПЕКТА», з остаточною пропозицією 6 011 017,37 гривень;
- ТОВ «ЖИТОМИРЕНЕРГО», з остаточною пропозицією 6 129 582,42 гривень;
- АТ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ», з остаточною пропозицією 6 163 904,78 гривень;
- ТОВ «ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК», з остаточною пропозицією 6 174 211,76 гривень;
- ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ», з остаточною пропозицією 6 174 211,77 гривень;
- ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ», з остаточною пропозицією 6 174 211,79 гривень;
- ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО», з остаточною пропозицією 6 174 211,80 гривень;
- ТОВ «УКРГАЗТРЕЙДИНГ», з остаточною пропозицією 6 209 977,14 гривень.
Моніторингом установлено, що протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.01.2025 № 7 Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АСПЕКТА», у зв’язку із ненаданням учасником довідки про досвід; довідки про бенефіціара (з вказанням громадянства); гарантійного листа про походження товару не з рф/рб/ірі та інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики. Перевіркою підстав відхилення, порушень не установлено.
Крім того, установлено, що, на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.02.2025 № 2584-р/пк-пз, Замовником скасовано рішення про визначення переможцем ТОВ «ЖИТОМИРЕНЕРГО», та протоколом щодо прийняття уповноваженою особою рішення від 21.02.2025 № 19, відхилено тендерну пропозицію зазначеного учасника.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Разом з тим, моніторингом установлено, що протоколом про прийняття уповноваженою особою рішення від 21.02.2025 № 19, Замовником відхилено тендерну пропозицію АТ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ» на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, як таку коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так, протоколом про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 21.02.2025 № 20, Замовником переможцем торгів визначено пропозицію учасника - ТОВ «ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК», з остаточною пропозицією 6 174 211,76 гривень.
Період усунення порушень:
09.04.2025 16:10 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2025 16:10
Запити/Пояснення
Номер:
cafe4aba02c54cf893900729b4d0960b
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
24.03.2025 12:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є електрична енергія, замовником якої є Виконавчий комітет Боярської міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-14-014520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного
розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати протокол/ рішення уповноваженої особи Замовника, щодо затвердження річного плану закупівель, та/або про внесення змін до річного плану закупівель, зокрема, щодо закупівлі електричної енергії, інформація про яку оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-14-014520-a, а також витяг з річного плану закупівель щодо даної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк
Номер:
15982729efc3463687d01a381a0a5748
Назва:
Про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
27.03.2025 17:51
Опис:
Виконавчим комітетом Боярської міської ради опрацьовано Наказ про початок моніторингу процедур закупівель від 17.03.2025 № 111 щодо закупівлі публікованої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-14-014520-a, та на виконання запиту про надання пояснень від 24 березня 2025 року 12:45, в межах своєї компетенції повідомляємо