• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів)

Завершена

1 851 696.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 258.48 UAH
Номер: 50ca294db84a4e97838472cd11b74ef9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 17.03.2025 13:52 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.03.2025 Одеса № 53 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.03.2025. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 17.03.2025 № 53 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 17 UA-2025-01-14-014290-a 01.14.2025 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43 та абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ», а у разі неможливості – відмінити торги, та здійснити заходи щодо забезпечення в подальшому виконання рішень Комісії, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 28 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу «ОДЕСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.01.2025, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 06.02.2025, від 24.02.2025 та від 27.02.2025, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 06.02.2025, 24.02.2025 та 27.02.2025, скарги до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2025-01-14-014290-a.c1, UA-2025-01-14-014290-a.c2, UA-2025-01-14-014290-a.c4, UA-2025-01-14-014290-a.b5, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.01.2025, 07.02.2025, 25.02.2025 та 28.02.2025, рішення Комісії від 29.01.2025 № 1375-р/пк-пз, від 18.02.2025 № 2510-р/пк-пз, від 04.03.2025 № 3287-р/пк-пз та від 06.03.2025 № 3490-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» (далі – ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС») та підприємства об'єднання громадян «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ» громадської організації інвалідів «ЗАВЖДИ З ТОБОЮ» (далі – ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ» у тендерній пропозиціяї та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.03.2025 та від 26.03.2025, пояснення та документи Замовника, отримані 24.03.2025 та 28.03.2025 через електронну систему закупівель на запити Південного офісу Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії встановлено. Під час моніторингу встановлено, що на розгляд Комісії надійшла скарга ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» від 18.01.2025 № UA-2025-01-14-014290-a.c1 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийняте рішення від 29.01.2025 № 1375-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які: - зможуть надати сертифікати, надання яких передбачено пунктом 6 розділу 3 та додатком 12 тендерної документації; - зможуть надати сертифікат, який підтверджує відповідність ДСТУ EN 50518-2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень» (EN 50518:2019, IDT), що виданий саме згідно з 43.21 код за УКТЗЕД; - зможуть надати лист від постачальника щодо забезпечення наявності безперебійного інтернет-покриття або Starlink з договором купівлі-продажу та/або видатковою накладною на обладнання, фото серійного номеру пристрою та знімку, зробленого у особистому кабінеті, до якого прив`язаний серійний номер пристрою, листа від дистриб’ютора або дилера на підтвердження придбання Starlink та подальшого обслуговування з вказанням номеру договору, згідно з яким надаються послуги та акт наданих послуг за таким договором; - зможуть надати підтверджуючи документи наявності в учасника декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань пожежної безпеки; - мають джерело безперебійного живлення для безперебійної роботи ПЦС/СПТС (генератор, інвертор, тощо) потужністю саме не менше ніж 7 кВт; - зможуть надати довідку у довільній формі про наявність службових собак в кількості саме не менше ніж 2 собаки та саме кінологів дресирувальників (з розрахунку один кінолог на кожну собаку); - зможуть надати сканкопії свідоцтв/дипломів/сертифікатів, які підтверджують, що одна з службових собак пройшла спеціальні курси дресирування Пошук вибухових речовин та вогнепальної зброї в державних установах, організаціях або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій а інша пройшла спеціальні курси дресирування з охоронно-захисних програм/загальний курс дресирування/загальний курс слухняності в відповідних організаціях; - зможуть надати сканкопії реєстраційних посвідчень на кожного собаку, видані учаснику органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями; - зможуть надати чинні договори страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам, на кожну задіяну в охороні службову собаку, відповідно до пункту 1 Порядку і Правил проведення обов’язкового страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам; - зможуть надати сканкопії посвідчень/свідоцтв/сертифікатів кінологів дресирувальників, видані профільними державними установами, організаціями/або Кінологічними організаціями, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій в кількості не менше ніж зазначена кількість кінологів; - зможуть надати сканкопію сертифіката про проходження навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів, який виданий кінологу, який пройшов підготовку за програмою пошук вибухових речовин (документ повинен бути виданий на кожного кінолога); - зможуть надати довідку в довільній формі про наявність тренувальної бази для персоналу з необхідним обладнанням та інвентарем для тренувань або персоналізовані абонементи в тренувальних залах, до якої додається відповідне документальне підтвердження користування (витяги з державних реєстрів або договори (оренди, суборенди), або персоналізовані абоненти в тренувальний зал тощо); - зможуть надати інформацію, що інформація про отримання працівниками учасника документів державного зразку про присвоєння (підвищення) кваліфікації «охоронник», що передбачено статтею 14 Закону України «Про охоронну діяльність» міститься в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (ЄДЕБО) та які нададуть інформацію з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО) згідно з наказом МОН України від 08.06.2018 № 620 на зазначених в довідці охоронників; - зможуть надати сканкопії сертифікатів (в кольорі) про проходження охоронцями, зазначеними в довідці, спеціального навчання щодо оволодіння необхідними знаннями та навичками для роботи в конфліктних ситуаціях, що може забезпечити запобігання фізичному насиллю, вирішенню конфліктних ситуацій та дотримання етичних стандартів в процесі виконання договору; - зможуть залучати медичного працівника, який в штаті або за договором з відповідним медичним закладом, медпрацівник якого має документи, зазначені в додатку 2 та додатку 12 тендерної документації; - зможуть надати посвідчення та витяги з протоколів засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці та пожежної безпеки на керівника учасника, які мають бути чинними на дату подання тендерної пропозиції. Рішенням від 29.01.2025 № 1375-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-14-014290-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 06.02.2025 внесено зміни до тендерної документації. В подальшому на розгляд Комісії надійшла скарга ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» від 07.02.2025 № UA-2025-01-14-014290-a.c2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, у тому числі, невиконання рішення Комісії від 29.01.2025 № 1375-р/пк-пз. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийнято відповідне рішення від 18.02.2025 № 2510-р/пк-пз, згідно з яким встановлено, зокрема, що за таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які: - зможуть забезпечити надання послуг із залученням службових собак (саме не менше двох) та зможуть надати чинний договір страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам, на кожну задіяну в охороні службову собаку, відповідно до пункту 1 Порядку і Правил проведення обов’язкового страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам; - зможуть надати підтверджуючі документи наявності в учасника декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань пожежної безпеки; - мають штатного медичного працівника, який має відповідні документи, що підтверджують його кваліфікацію (свідоцтво про право на проведення передрейсових та післярейсових медичних оглядів, довідка про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, номерний штамп); або медичного працівника закладу охорони здоров’я, з яким укладено договір, що має необхідні документи та право проводити медогляди відповідно до чинного законодавства; та зможуть забезпечити фіксування результатів медичних оглядів у відповідному журналі згідно з вимогами додатку №3 Положення «Про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів». Рішенням від 18.02.2025 № 2510-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-14-014290-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Проте моніторингом встановлено невиконання рішення Комісії від 29.01.2025 № 1375-р/пк-пз. Крім того, відсутня інформація про оскарження рішення Комісії від 29.01.2025 № 1375-р/пк-пз. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Таким чином, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав рішення Комісії від 29.01.2025 № 1375-р/пк-пз. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.03.2025 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ» відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, оскільки учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: не завантажив через електронну систему закупівель сканкопії дозволів або відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку з вказанням номерів присвоєння радіочастоти в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів (в кількості не менше ніж зазначена кількість постів в Додатку 4 до тендерної документації), виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України. Аналізом підстави відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ», зазначеної у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.03.2025, встановлено. У підпункті 1.1. пункту 1 таблиці Додатка 2 до ТД Замовником визначено, що учасник на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі з відомостями про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в кількості, достатній для надання послуг та умов договору про закупівлю, які будуть залучені до виконання замовлення, що містить інформацію про, зокрема, наявність радіообладнання, що буде використовуватися для забезпечення стійкого радіозв’язку потужністю не менше 2Вт (на підтвердження надати сканкопії дозволів або відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку з вказанням номерів присвоєння радіочастоти в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів (в кількості не менше ніж зазначена кількість постів в Додатку 4 до тендерної документації), виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України). Також у примітках Додатка 2 до ТД зазначено, що у разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.2, 2.1-2.2 цього Додатку, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки. Аналогічні вимоги викладені Замовником у Додатку 12 до ТД. Також у пункті 10 Додатка 12 до ТД Замовником визначено, що у разі залучення до надання послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за формою згідно з Додатком 6 до тендерної документації з інформацією про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), якого(их) учасник планує залучити до надання послуг, з обов’язковим зазначенням інформації щодо наявності в субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) дозволу(ів)/ліцензії(ій) на провадження господарської діяльності, якщо обов’язковість такого(их) дозволу(ів)/ліцензії(ій) передбачена чинним законодавством (дозволи та ліцензії повинні бути чинними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій). У разі залучення до надання послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати договір (копію договору) про співпрацю/наміри з таким(ими) субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями), який повинен містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у наданні послуг, що є предметом закупівлі. Учасник ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 07.02.2025 № 10 (файл «1.1.Довідка про наявність обладнання та МТБ ПОГ ОБЗ.pdf») з інформацією про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно з пунктом 4 якої учасник повідомляє про наявність у нього на праві користування радіообладнання, що буде використовуватися для забезпечення стійкого радіозв’язку потужністю не менше 2Вт, у загальній кількості 33 радіостанції: 17 шт. потужністю 15 Вт та 16 шт. потужністю 4 Вт. Також учасник ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ» у складі тендерної пропозиції надав: довідку від 07.02.2025 № 10 (файл «10.Довідка про залучення співвиконавця.pdf») про залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до надання послуг, згідно з якою учасник повідомляє про залучення у якості співвиконавця для надання послуг за предметом закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА - СЕРВІС –ТЕХНО» (далі – ТОВ «ОХОРОНА - СЕРВІС –ТЕХНО») в орієнтовному обсязі 20% до ціни тендерної пропозиції, яке має ліцензію від 25.10.2010 АВ № 540673; договір від 01.12.2024 № 10 про співпрацю з надання охоронних послуг, укладений між ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ» та ТОВ «ОХОРОНА - СЕРВІС –ТЕХНО»; довідку від 07.02.2025 № 14 з інформацією про наявність у співвиконавця ТОВ «ОХОРОНА - СЕРВІС –ТЕХНО» обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно з пунктом 4 якої учасник повідомляє про наявність у співвиконавця у власності радіообладнання, що буде використовуватися для забезпечення стійкого радіозв’язку потужністю не менше 2Вт, у загальній кількості 33 радіостанції: 17 шт. потужністю 15 Вт та 16 шт. потужністю 4 Вт; відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання аналогового транкінгового радіозв’язку, видані співвиконавцю ТОВ «ОХОРОНА - СЕРВІС –ТЕХНО»; видаткові накладні від 28.12.2010 № 120 та від 14.03.2011 № 15 про придбання співвиконавцем ТОВ «ОХОРОНА - СЕРВІС –ТЕХНО» радіостанції у загальній кількості 33 радіостанції: 17 шт. потужністю 15 Вт та 16 шт. потужністю 4 Вт. Отже, згідно з наданими учасником ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ» у складі тендерної пропозиції інформацією та документами він під час надання послуг за предметом закупівлі планує залучити співвиконавця ТОВ «ОХОРОНА - СЕРВІС –ТЕХНО» та на підтвердження своєї відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій буде використовувати спроможності зазначеного співвиконавця, що відповідає вимогам підпункту 1.1. пункту 1 таблиці Додатка 2 та Додатка 12 до ТД. Крім того, відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 16 Закону якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином, оскільки надані учасником ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ» до кінцевого строку подання тендерних пропозицій інформація та документи із зазначеного питання відповідають вимогам ТД та законодавству Замовник не повинен був звертатись через електронну систему закупівель до зазначеного учасника з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме щодо виправлення учасником помилки в частині ненадання сканкопії дозволів або відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку з вказанням номерів присвоєння радіочастоти в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів (в кількості не менше ніж зазначена кількість постів в Додатку 4 до тендерної документації), виданих саме учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України. Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявленої ним під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ» невідповідності в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, тоді як надані зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції інформація та документи цілком відповідали вимогам ТД на момент розгляду Замовником його тендерної пропозиції, та на порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ» із зазначених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.03.2025 підстав. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 27.03.2025 із значеного питання Замовник 28.03.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту виявленого порушення. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 01.04.2025 14:27 - 16.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.04.2025 14:27

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0081/2025/пр
Дата відкриття провадження: 29.05.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 3/521/3756/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-14-014290-a 17 березня 2025 року за інформацією, отриманою від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Південним офісом Держаудитслужби було розпочато моніторинг процедури закупівлі № UA-2025-01-14-014290-a, закупівля послуг з охорони об’єктів, згідно ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги. 01 квітня 2025 Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель було оприлюднено висновки щодо моніторингу закупівлі № UA-2025-01-14-014290-a та зобов’язано ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ОДЕСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ», а у разі неможливості – відмінити торги, та здійснити заходи щодо забезпечення в подальшому виконання рішень Комісії, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. 31.03.2025р. ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ» було подано скаргу до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ» та назначено розгляд скарги на 10.04.2025, наразі очікується розгляд та прийняття рішення за результатами оскарження. Відповідно до змісту ст.8. Закону України «Про публічні закупівлі», «якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, що стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель.» З огляду на викладене, виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-14-014290-a, з незалежних від Замовника об’єктивних причин, у зв’язку з тим, що суб’єктом оскарження подано скаргу до Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ) повинно бути призупинено. Після розгляду скарги та винесення рішення АМКУ за скаргою ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ» у закупівлі № UA-2025-01-14-014290-a висновок щодо моніторингу закупівлі буде виконаний відповідно до вимог діючого законодавства.
Дата публікації звіту: 04.04.2025 12:50

Запити/Пояснення