-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна для непромислового використання І група (дрова твердих порід – береза (не більше 15%), дуб, бук, ясен, граб, в’яз))
Завершена
1 160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 800.00 UAH
Номер:
ac3f426b52224364b7fd9f44f4f52368
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-17-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.02.2025 00:00
Період моніторингу:
17.02.2025 16:21 - 11.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.02.2025 №10-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.02.2025 №10-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2025-01-14-002562-a 14.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ДП «Погребищенський Райагроліс» ВОКСЛП «Віноблагроліс» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП «Хільченко Ольга Миколаївна», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти виконання рішення Комісії АМКУ - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення Комісії АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Погребищенський ліцей №1» Погребищенської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішеннями уповноваженої особи (протоколи від 13.01.2025, 17.01.2025 №№ 29, 30), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 16.01.2025, відповіді Замовника від 17.01.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Хільченко Ольги Миколаївни (далі – ФОП «Хільченко Ольга Миколаївна»), тендерну пропозицію дочірнього підприємства «Дочірнє підприємство «Погребищенський Райагроліс» Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства «Віноблагроліс»» (далі – ДП «Погребищенський Райагроліс» ВОКСЛП «Віноблагроліс»), рішення Комісії АМКУ від 07.02.2025 №1891-р/пк-пз, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 24.01.2025 № 32, від 29.01.2025 № 33, повідомлення про намір укласти договір, договір від 17.02.2025 № 1-Д (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 25.02.2025, 26.02.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду рішення Комісії АМКУ не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ДП «Погребищенський Райагроліс» ВОКСЛП «Віноблагроліс», якого обрано переможцем торгів, умовам тендерної документації Замовника.
Так, у пунктах 10, 11 Додатку №2 тендерної документації установлено вимоги стосовно надання довідок у довільній формі щодо підтвердження наявності на складі учасника деревини в кількості не менше 50% від пропозиції та можливості її зберігання протягом строку поставки товару, вказаного у тендерній документації, а саме з дати укладання договору по 31.08.2025, а також про те, що учасник під час поставки товару буде застосовувати заходи із захисту довкілля.
Однак, учасник ДП «Погребищенський Райагроліс» ВОКСЛП «Віноблагроліс» у складі своєї тендерної пропозиції не надав вищевказаних довідок, чим недотримався вимог пунктів 10, 11 Додатку №2 тендерної документації.
Пунктом 43 Постанови № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178 не надав можливості учаснику ДП «Погребищенський Райагроліс» ВОКСЛП «Віноблагроліс» їх усунути.
Окрім цього моніторингом установлено, що відповідно до пунктів 1.1, 1.2 розділу 1 Додатку №4 тендерної документації Замовник установив вимогу, що переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Постанови № 1178 у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, зокрема: повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Однак, переможець торгів ДП «Погребищенський Райагроліс» ВОКСЛП «Віноблагроліс» надав повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» щодо керівника у строк, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушив вимоги пунктів 1.1, 1.2 розділу 1 Додатку №4 тендерної документації.
Відповідно до положень абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови № 1178.
З огляду на вказане, Замовник на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178, не відхилив тендерну пропозицію переможця ДП «Погребищенський Райагроліс» ВОКСЛП «Віноблагроліс», а натомість уклав з ним Договір.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо невідхилення пропозиції переможця торгів ДП «Погребищенський Райагроліс» ВОКСЛП «Віноблагроліс» у зв’язку з зазначеним, Замовник повідомив, що Договір розірвано додатковою угодою від 25.02.2025 №2.
Період усунення порушень:
06.03.2025 13:01 - 21.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2025 13:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник ознайомився з викладеною інформацією і оприлюдненим висновком, взяв до уваги зауваження і вимоги; за результатом уклав додаткову угоду №2 від 25.02.2025р. про розірвання договору з постачальником
Дата публікації звіту:
10.03.2025 14:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
11.03.2025 14:38
Запити/Пояснення
Номер:
fd40304423294e3ead3b11788ecba76a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.02.2025 10:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини дров’яної для непромислового використання І група (дрова твердих порід – береза (не більше 15%), дуб, бук, ясен, граб, в’яз) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-14-002562-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Яким чином учасником Дочірнім підприємством «Погребищенський Райагроліс» Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства «Віноблагроліс» (далі - ДП «Погребищенський Райагроліс» ВОКСЛП «Віноблагроліс»), якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації стосовно надання:
- довідки щодо підтвердження наявності на складі учасника деревини в кількості не менше 50% від пропозиції (станом на дату розкриття тендерних пропозицій) та можливості зберігання деревини протягом строку поставки товару, вказаного у тендерній документації, а саме з дати укладання договору по 31 серпня 2025 року (пункт 10 Додатку 2 тендерної документації);
- довідки про те, що учасник під час поставки товару буде застосовувати заходи із захисту довкілля (пункт 11 Додатку 2 тендерної документації)?
4. Чому не відхилено пропозицію переможця торгів ДП «Погребищенський Райагроліс» ВОКСЛП «Віноблагроліс» у зв’язку з ненаданням у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7a3ef256ce2a475594660c7701aa961f
Назва:
Розірвання договору
Дата опублікування:
26.02.2025 09:52
Опис:
Договір № 1–Д від 17 лютого 2025 року на закупівлю за кодом ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна для непромислового використання І група (дрова твердих порід – береза (не більше 15%), дуб, бук, ясен, граб, в’яз)) розірвано додатковою угодою №2 від 25 лютого 2025 року