-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (готова до вживання їжа (реторт-пакети) (ДК 021:2015: 15894300-4 Готові страви)
Завершена
492 867.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 464.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 464.34 UAH
Номер:
f7664bcaada2465c910218db7a4811e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-26-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2025 00:00
Період моніторингу:
26.03.2025 16:38 - 17.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.03.2025 № 27-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 26.03.2025 №27-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2025-01-14-000180-a від 14.01.2025 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, внесення змін до тендерної документації, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій: ТОВ «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ», ТОВ Торгова компанія «Кодинка», ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), внесення змін до тендерної документації, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Сумській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.01.2025 за №7, тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.01.2025 за №9, тендерні пропозиції: Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ» (далі – ТОВ «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ»), Товариства з обмеженою відповідальністю Торгова компанія «Кодинка» (далі – ТОВ Торгова компанія «Кодинка»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА СМАКУ» (далі – ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»), вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця ТОВ «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ» від 24.01.2025 за №11, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції ТОВ «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ» від 12.02.2025 за №18, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції ТОВ Торгова компанія «Кодинка» від 13.02.2025 за №19, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» від 13.02.2025 за №20, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 06.02.2025 №1831-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2025, договір про закупівлю від 19.02.2025 за №182, пояснення Замовника від 01.04.2025, отримане через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
11.04.2025 11:40 - 17.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2025 11:40
Запити/Пояснення
Номер:
2ff6415fc22841bc9f51e52b9521e1cc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.03.2025 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (готова до вживання їжа (реторт-пакети) (ДК 021:2015: 15894300-4 Готові страви)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-14-000180-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8e12e94e96ad449aa2dd95fdd5dd3b42
Назва:
Відповідь на звернення Західного офісу Держаудитслужби ( обл.)
Дата опублікування:
01.04.2025 08:58
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Головне управління Національної поліції в Сумській області у своїй діяльності щодо організації державних закупівель користується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості).
ГУНП в Сумській області було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначено його очікувану вартість на підставі заявки на проведення закупівлі та доповідної записки від начальника ВОЗДМТТО ГУНП в Сумській області Володимира Білошапки від 08.01.2025 року, комерційних пропозицій ТОВ "Фабрика смаку" ТОВ «Одеська продуктова компанія» та ТОВ «Атомсервіс», а також кошторису видатків на 2025 рік.
Надаємо наступні копії документів: заявка на проведення закупівлі, доповідна записка від 08.01.2025 року, зміни до річного плану закупівель, комерційні пропозиції ТОВ "Фабрика смаку", ТОВ «Одеська продуктова компанія» та ТОВ «Атомсервіс».
Надаючи пояснення в контексті запитуваної інформації повідомляємо що ГУНП в Сумській області зареєстроване у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України за кодом 40108777, фінансування юридичної особи здійснюється за кошти Державного бюджету України через головного розпорядника бюджетних коштів Міністерство внутрішніх справ України. Під час проведення публічних закупівель ГУНП в Сумській області діє виключно в межах Закону, зокрема, згідно із частиною 4 статті 3 Закону «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом». ГУНП в Сумській області, керуючись частиною першою статті 10 Закону, самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять обов’язку щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також вимог щодо обов'язку замовника додатково оприлюднювати зазначену інформацію. Також просимо Вас врахувати, що питання розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі є складовою інформаційної безпеки, якої, в тому числі, дотримуються і міністерства Кабінету Міністрів України . Відповідно до Додатка 2 до наказу Головнокомандувача Збройних Сил України від 03.03.2022 № 73, заборонено розголошення інформації, яка може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України та інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану. В свою чергу, згідно листа Голови Національної поліції України генерала поліції першого рангу Ігоря КЛИМЕНКА від 01.07.2022 року № 4554/01/31-2022 «Про обмеження поширення інформації щодо стану матеріально-технічного забезпечення» під час дії правового режиму воєнного стану державними установами що належать до сфери управління Національної поліції України вживаються заходи щодо обмеження інформації, що містить відомості про номенклатуру (асортимент) товарів, робіт чи послуг, які постачаються/плануються до постачання установам Національної поліції, обсяги, технічні характеристики (специфікації) таких товарів, робіт чи послуг і т.д.
З метою дотримання вимог чинного законодавства України, для аналізу та оцінки закупівлі, що здійснюється ГУНП в Сумській області, необхідна інформація надається через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro».