• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (готова до вживання їжа (реторт-пакети) (ДК 021:2015: 15894300-4 Готові страви)

Завершена

492 867.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 464.34 UAH
Номер: f7664bcaada2465c910218db7a4811e6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-26-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 26.03.2025 16:38 - 17.04.2025 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.03.2025 № 27-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 26.03.2025 №27-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2025-01-14-000180-a від 14.01.2025 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, n.s.podiuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, внесення змін до тендерної документації, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій: ТОВ «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ», ТОВ Торгова компанія «Кодинка», ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), внесення змін до тендерної документації, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Сумській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.01.2025 за №7, тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.01.2025 за №9, тендерні пропозиції: Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ» (далі – ТОВ «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ»), Товариства з обмеженою відповідальністю Торгова компанія «Кодинка» (далі – ТОВ Торгова компанія «Кодинка»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА СМАКУ» (далі – ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»), вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця ТОВ «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ» від 24.01.2025 за №11, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції ТОВ «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ» від 12.02.2025 за №18, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції ТОВ Торгова компанія «Кодинка» від 13.02.2025 за №19, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» від 13.02.2025 за №20, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 06.02.2025 №1831-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2025, договір про закупівлю від 19.02.2025 за №182, пояснення Замовника від 01.04.2025, отримане через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 11.04.2025 11:40 - 17.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.04.2025 11:40

Запити/Пояснення