Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, внесення змін до ТД, стану виконання рішень Комісії як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, внесення змін до ТД, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.01.2025 № 2, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 10.02.2025, 25.02.2025 та 27.02.2025, ТД зі змінами, затверджені рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.02.2025 № 3, від 25.02.2025 № 5 та від 27.02.2025 № 6, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.02.2025, відповідь Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.02.2025, скарги до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2025-01-13-003815-a.a1, UA-2025-01-13-003815-a.c3, UA-2025-01-13-003815-a.b5, UA-2025-01-13-003815-a.a6, UA-2025-01-13-003815-a.b7, оприлюднені в електронній системі закупівель 16.01.2025, 17.01.2025, 11.02.2025, 26.02.2025 та 25.03.2025, рішення Комісії від 27.01.2025 № 1165-р/пк-пз та № 1166-р/пк-пз, від 20.02.2025 № 2668-р/пк-пз, від 10.03.2025 № 3619-р/пк-пз та від 03.04.2025 № 5251-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «АЛЬФА-УКРАЇНА ПЛЮС» (далі – ПП «АЛЬФА-УКРАЇНА ПЛЮС»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «АЛЬФА-УКРАЇНА ПЛЮС» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ПП «АЛЬФА-УКРАЇНА ПЛЮС» виявлених Замовником невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 21.03.2025 № 7 та від 15.04.2025 № 11, протоколи розгляду тендерних пропозицій уповноваженої особи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 21.03.2025 та 15.04.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.04.2025, договір про закупівлю послуг від 24.04.2025 № 01-2404/25, пояснення Замовника, отримані 20.05.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
Період усунення порушень:
29.05.2025 16:21 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 16:21