-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне ДГ (13-100), збагачене розсортоване за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо
Завершена
616 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 162.50 UAH
мін. крок: 1% або 6 162.50 UAH
Номер:
b7614fba236d4b648697b3b4acf1bd2d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-11-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.03.2025 00:00
Період моніторингу:
11.03.2025 17:35 - 02.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.03.2025 № 22-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 10.03.2025 № 22-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2025-01-10-010933-a, яку проводить Комунальний заклад «Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІ ступенів» ЗОР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «26» березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІ ступенів» ЗОР (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.01.2025 (протокол №19,зі змінами); тендерні пропозиції учасників – товариства з обмеженою відповідальністю «МІКС СЕРВІС ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-виробнича компанія «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ», приватного підприємства «ПРОФІТПАЛ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ВФМ ГРУП»; протоколи про прийняття рішення уповноваженої особи; протоколи розгляду тендерних пропозицій; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.02.2025 № 1864-р/пк-пз, договір про закупівлю від 28.02.2025 № 35 та додаткова угода до договору від 28.02.2025 № 1.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
28.03.2025 16:35 - 03.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
28.03.2025 16:35