-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з організації харчування (Класифікатор ДК 021:2015(CPV) – 55520000-1 Кейтерингові послуги)
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(із змінами й доповненнями)
Торги не відбулися
22 000 687.41
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110 003.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 110 003.44 UAH
Номер:
3d32b211e63c4530a8622d35883c92fa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000114
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 16:25 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 № 49-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 08 квітня 2025 р. № 003100-18/4422-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-10-010223-a, 10.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень на запитання до процедури закупівлі; стану виконання рішень Комісії АМКУ; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій
ТОВ «БЛАГОСФЕРА», ФОП Шмальченко І.В., ТОВ «РАМЕДАС», ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень на запитання до процедури закупівлі; стану виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, зі змінами від 06.02.2025, від 28.02.2025; запитання до процедури закупівлі та надання відповіді на них; рішення Комісії АМКУ від 23.01.2025 № 1046-р/пк-пз, від 19.02.2025 № 2564-р/пк-пз, від 09.04.2025 № 5640-р/пк-пз, від 13.05.2025 № 7643-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАГОСФЕРА» (далі – ТОВ «БЛАГОСФЕРА»); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Шмальченко Івана Васильовича (далі – ФОП Шмальченко І.В.); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС» (далі – ТОВ «РАМЕДАС»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані ТОВ «РАМЕДАС»; документи, подані ТОВ «РАМЕДАС» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; тендерну пропозицію товариства з обмеженою «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» (далі – ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1»; документи, подані ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протокольні рішення уповноваженої особи від 11.03.2025 № 23, 24, від 18.03.2025 № 27, від 21.04.2025 № 42, від 25.04.2025 № 44 та від 19.05.2025 № 45; пояснення Замовника, отримане 24.04.2025, в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
20.05.2025 15:51 - 24.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2025 15:51
Запити/Пояснення
Номер:
8db601da21a248a6aa3eea29748f3e31
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.04.2025 11:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-10-010223-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-01-10-010223-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
db4e946b08564d0a8414d7e3ee631f90
Назва:
Відповідь Замовника на запит
Дата опублікування:
25.04.2025 11:23
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання інформації повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі вартості визначеної органом місцевого самоврядування, відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на послуги, що передбачалися предметом закупівлі. Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», вартість послуг шкільного харчування встановлюється органом місцевого самоврядування. Очікувану вартість було розраховано на підставі Рішення сесії Смілянської міської ради від 25.12.2024 року №90-3/VIII «Про встановлення вартості харчування в закладах освіти на 2025 рік», гранична вартість харчування не може перевищувати 88,26 грн для вікової категорії від 1 до 4 років та 114,93 грн для вікової категорії від 4 до 6 (7) років. відповідно до кількості дітоднів щодо яких повинно бути забезпечено надання послуг з організації харчування.
Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Посилання на веб-сайт, де розміщено обґрунтування: URL: https://www.osvita.smila.com/articles/5614-obhruntuvannya_ua-2025-01-10-010223-a
Номер:
e3ece5a09308435abbdd0dbee36ace45
Назва:
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
05.05.2025 09:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.05.2025 № 55-З
Черкаси
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID:UA-2025-01-10-010223-a, прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21 квітня 2025 року «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене до опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Номер:
7958afd9f2404bfc94ce0c2efdd945c8
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
07.05.2025 11:57
Опис:
У зв'язку з специфікою роботи електронного майданчика та публікації наказу від 05.05.2025 № 55-З шляхом надання Замовнику запиту на пояснення, у Замовника виник обов'язок публікації відповіді у встановлені законодавством строки. Оскільки запит не вимагає надання жодної інформації та документів від Замовника, зазначаємо, що наказ від 05.05.2025 № 55-З прийнято до відома