• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з організації харчування (Класифікатор ДК 021:2015(CPV) – 55520000-1 Кейтерингові послуги)

Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(із змінами й доповненнями)

Торги не відбулися

22 000 687.41 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110 003.44 UAH
Номер: 3d32b211e63c4530a8622d35883c92fa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000114
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 21.04.2025 16:25 - 13.05.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.04.2025 № 49-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 08 квітня 2025 р. № 003100-18/4422-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-10-010223-a, 10.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, n.s.husachenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень на запитання до процедури закупівлі; стану виконання рішень Комісії АМКУ; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БЛАГОСФЕРА», ФОП Шмальченко І.В., ТОВ «РАМЕДАС», ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень на запитання до процедури закупівлі; стану виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, зі змінами від 06.02.2025, від 28.02.2025; запитання до процедури закупівлі та надання відповіді на них; рішення Комісії АМКУ від 23.01.2025 № 1046-р/пк-пз, від 19.02.2025 № 2564-р/пк-пз, від 09.04.2025 № 5640-р/пк-пз, від 13.05.2025 № 7643-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАГОСФЕРА» (далі – ТОВ «БЛАГОСФЕРА»); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Шмальченко Івана Васильовича (далі – ФОП Шмальченко І.В.); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС» (далі – ТОВ «РАМЕДАС»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані ТОВ «РАМЕДАС»; документи, подані ТОВ «РАМЕДАС» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; тендерну пропозицію товариства з обмеженою «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» (далі – ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1»; документи, подані ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протокольні рішення уповноваженої особи від 11.03.2025 № 23, 24, від 18.03.2025 № 27, від 21.04.2025 № 42, від 25.04.2025 № 44 та від 19.05.2025 № 45; пояснення Замовника, отримане 24.04.2025, в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 20.05.2025 15:51 - 24.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.05.2025 15:51

Запити/Пояснення