Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, стану виконання рішення Комісії, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 15 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Татарбунарської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, яка затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.01.2025, ТД зі змінами, яка затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.02.2025, перелік змін до ТД, який затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.02.2025, та оприлюднений в електронній системі закупівель 04.02.2025, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.01.2025, роз’яснення Замовника на звернення щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.01.2025, скаргу до процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-01-10-000935-a.a1, оприлюднену в електронній системі закупівель 14.01.2025, рішення Комісії, як органу оскарження від 23.01.2025 № 1034-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи – підприємця Ненахова Наталя Григорівна, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 13.02.2025, лист учасника процедури закупівлі фізичної особи – підприємця Крючкова Ольга Юріївна від 23.02.2025 № 23/02-1 щодо відмови від підписання договору, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 25.02.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.02.2025, договір від 12.03.2025 № 101 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.03.2025, додаткову угоду від 13.03.2025 № 1/14 до Договору, пояснення та документи Замовника, надані 11.04.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
Період усунення порушень:
15.04.2025 12:33 - 19.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 12:33