-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту
Завершена
676 368.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 381.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 381.84 UAH
Номер:
44db929d094a4c2a8e7e056d1278b67f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-18-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.02.2025 00:00
Період моніторингу:
18.02.2025 12:13 - 12.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.02.2025 № 14-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра Шульги від 18.02.2025.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 18.02.2025 № 14-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-01-09-010225-a 09.01.2025
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, виконання рішення Комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена на підставі рішення уповноваженої особи від 09.01.2025 (протокол № 2/1/2025), із змінами, внесеними рішеннями уповноваженої особи від 10.01.2025 (протоколи № 3/1/2025 та 4/1/2025) та від 14.01.2025 (протокол № 5/1/2025); переліки змін, що вносилися до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції комунального підприємства «Миколаївська обласна варта», товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН» РІ ГРУП» та товариства з обмеженою відповідальністю «ГРУПА КОМПАНІЙ «ГРІЗЛІ»; скарга до Комісії АМКУ, оприлюднена в електронній системі закупівель за № UA-2025-01-09-010225-a.a1; рішення Комісії АМКУ від 22.01.2025 № 984-р/пк-пз; повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 29.01.2025 № 7/1/2025, від 31.01.2025 № 9/1/2025 та від 03.02.2025 № 11/1/2025; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 10.02.2025 № 1; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
10.03.2025 18:01 - 14.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.03.2025 18:01
Запити/Пояснення
Номер:
cc227147ac4b4ef8a6dc1df1fa990b01
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
18.02.2025 12:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-01-09-010225-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
89f79b57cdae404eb57b176546b93f99
Назва:
79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту
Дата опублікування:
21.02.2025 16:01
Опис:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1)Обґрунтування технічних та якісних характеристик даного предмету закупівлі здійснено на підставі:
- Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р. № 4616-VI (зі змінами);
- Постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»;
- інших норм чинного законодавства України.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено керуючись пунктом 2 частини 1 Розділу ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, методом порівняння ринкових цін. Замовником направлено запит цінових пропозицій можливим надавачам послуг та отримано комерційні пропозиції, на підставі яких і визначено очікувану вартість як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
Сканкопії розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі та комерційні пропозиції можливих надавачів послуг додаються.
2)Стосовно надання інформації щодо оприлюднення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі).
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Нормативні документи з публічних закупівель не передбачають обов’язку Замовника розміщати на власному веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Виходячи з термінології запиту, маються на увазі вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – ПКМУ №710), яка прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Так як ПКМУ №710 стосується лише ефективності використання державних коштів і не є складовою законодавства у сфері публічних закупівель, то виконання приписів зазначеної постанови не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 8 якого регламентує порядок здійснення моніторингу закупівель.
Одночасно, Замовник є юридичною особою, яка дотримується як законодавства про публічні закупівлі, так і законодавства про законне та ефективне використання державних коштів. З метою підтвердження останнього, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 ПКМУ №710 (https://mk.restoration.gov.ua/diialnist/6758/55612/72695.html).
Номер:
d123ca55d82748f8b8bb0f83b6c34cfd
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.02.2025 10:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-01-09-010225-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно з протоколом уповноваженої особи від 29.01.2025 № 7/1/2025 (далі - протокол) тендерна пропозиція КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» відхилена на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В протоколі зазначено, що: «лист відгук, який надав Учасник не відповідає вимогам тендерної документації, а саме підпункту 3.2 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), надається, зокрема: «позитивний лист – відгук контрагента за наданим (-и) аналогічним (-и) договором (-ами), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: предмет договору (договорів), ціна договору (договорів), суму виконання договору (договорів), дотримання строків/термін виконання умов договору (договорів)».
КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА», як учасник в складі тендерної пропозиції у файлі «укрпочта рахунок договір та відгук.pdf» надав лист відгук від 07.06.2023 № 02.05.-165/2023, який містить: предмет договору, ціну договору, суму виконання договору та строк/термін виконання умов договору.
КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» на усунення, виявлених Замовником невідповідностей в складі тендерної пропозиції у файлі «Лист відгук.pdf» надав лист відгук від 07.06.2025 № 02.05.-165/2023, який містить: предмет договору, ціну договору, суму виконання договору та строк/термін виконання умов договору.
Враховуючи вищевикладене, пропоную детально пояснити, в чому саме полягає невідповідність листів відгуків, наданих КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА», вимогам підпункту 3.2 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c28db2f8f556441d967c14571bb9c801
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.02.2025 16:35
Опис:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
Відповідно пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник, відповідно до пункту 3.1 має надати інформацію у вигляді довідки про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за встановленою формою, а також відповідно до пункту 3.2, для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), учасник має надати:
- копію виконаного(-них) аналогічного* (аналогічних*) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного (аналогічних) договору (договорів);
- копії Актів прийому - передачі наданих послуг за наданим договором (договорами);
- позитивний лист – відгук контрагента за наданим (-и) аналогічним (-и) договором (-ами), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: предмет договору (договорів), ціна договору (договорів), суму виконання договору (договорів), дотримання строків/термін виконання умов договору (договорів).
Учасником КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» (далі – Учасник) на підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію в складі тендерної пропозиції надано:
- Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від 17.01.2025р. №Д1 (далі - Довідка),
- Рахунок-договір № 02.05-05/29.07 від 29 липня 2022 року (далі – Договір),
- Акт наданих послуг №7 від 31 липня 2022 р. (далі – Акт),
- лист відгук № 02.05.-165/2023 від 07.06.2023 (далі - Лист відгук).
В ході розгляду інформації, наведеної в Довідці та документів, наданих на підтвердження цієї інформації (Договір, Акт, Лист відгук), Замовником встановлені невідповідності в наданих інформації та документах, зокрема:
- предмет договору, зазначений в Договорі та Довідці відрізняється від предмету договору у Листі відгуку, зокрема в частині найменування об’єкту;
- у Листі відгуку не зазначена ціна Договору та сума виконання договору, що є обов’язковим відповідно до умов тендерної документації,
- у Листі відгуку не зазначена інформація щодо дотримання строків/терміну виконання умов договору, що є обов’язковим відповідно до умов тендерної документації. Зокрема, в Листі відгуку зазначено термін надання послуг з 27 липня до 01 серпня 2022 року, тоді як в Договорі – з 29 липня по 01 серпня 2022 року, при цьому Акт складено 31 липня - до кінцевого терміну надання послуг зазначеного в Договорі та Листі відгуку. Все це може свідчити про недотримання строків/терміну виконання умов договору та/або про виконання іншого договору, а не того, що зазначений в Довідці та наданий Учасником як аналогічний.
Підсумовуючи наведене, Учасник в складі тендерної пропозиції надав відгук, що не містить ціни Договору та суми виконання Договору, є невідповідності в предметі та строках надання послуг за Договором в наданих інформації та документах.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником в електронній системі закупівель відповідно до вимог законодавства 28 січня 2025 року оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, при цьому Замовник не обмежував підрядника в способах та видах виправлення помилок та надання документального підтвердження. Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей завантажив через електронну систему закупівель, серед іншого, оновлений лист відгук, за тим самим вихідним номером, що і попередній, а саме № 02.05.-165/2023, але датований 07.06.2025 року, що є фізично неможливим з об’єктивних причин - дата завантаження вищезазначеного документа в систему Prozorro 29.01.2025 року, 07.06.2025 року є майбутнім, яке ще не настало. Звертаємо увагу, що керуючись Переліком формальних помилок, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 та пунктом 5 розділу V тендерної документації, зазначене не може бути визначено як формальна помилка. Наданий Учасником документ роздрукований на якомусь дивному бланку Укрпошти, в нижній частині документа з реквізитами самого Учасника.
Крім того, наданий Учасником оновлений лист відгук не містить інформації щодо дотримання строків/терміну виконання умов договору, що є обов’язковим відповідно до умов пункту 3.2 пункту 3 Додатку 1 тендерної документації, навіть більше – строки надання послуг в оновленому листі відгуку з 27.07.2022 по 01.08.2022, як і в Листі відгуку, не відповідають істотній умові Договору - строку надання послуг з 29.07.2022 по 01.08.2022, початок надання послуг різниться.
Підсумовуючи наведене, Учасник з метою виправлення невідповідностей надав оновлений лист відгук, яким не виправлена невідповідність в частині зазначення дотримання строків/терміну виконання умов договору.
Таким чином у Замовника були підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, наведених в протоколі відхилення, а саме: підпункт 1 пункту 44 Особливостей – Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (лист відгук, який надав Учасник не відповідає вимогам тендерної документації, а саме підпункту 3.2 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації.).