-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
12 054 152.97
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 270.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 270.77 UAH
Номер:
3b8ce5dd2ca94e6e880c51ffc6979fa4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-03-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2025 00:00
Період моніторингу:
03.04.2025 17:30 - 25.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.04.2025 № 20-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025 та від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025, почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Іванна ЙОЛИЧ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 03.04.2025 № 20-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-01-09-010099-a 09.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення змін до договору встановлено порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» та ТОВ «ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЦЕНТР» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, частини першої статті 41 Закону № 922-VIII шляхом оприлюднення Договору від 21.03.2025 №1К-25, додатків до нього (календарний графік виконання робіт та план фінансування) та зміни до договору (додаткові угоди до договору від 31.03.2025 № 1, від 15.04.2025 № 2, від 15.04.2025 № 3) у машинозчитувальному форматі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень до процедури, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 10.03.2025 № 3625-р/пк-пз, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СЛУЖБИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.01.2025 року №1-3-2025; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» та товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЦЕНТР» (далі – ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» та ТОВ «ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЦЕНТР»); пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на звернення за роз’ясненнями до процедури закупівель; відповіді Замовника, надані через електронну систему закупівель на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» до 31 січня 2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» від 03.02.2025 року №1-4-2025; вимога про усунення невідповідностей виявлених в тендерній пропозиції ТОВ «ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЦЕНТР»; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЦЕНТР» від 10.02.2025 року №1-5-2025; повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2025; рішення органу оскарження від 10.03.2025 №3625-р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи від 14.04.2025 № №1-7-2025 про виконання рішення органу оскарження від 10.03.2025 №3625-р/пк-пз та інформацію про скасування відміни процедури закупівлі; договір про закупівлю робіт від 21.03.2025 року №1К-25; додаткові угоди до договору від 31.03.2025 № 1, від 15.04.2025 № 2, від 15.04.2025 № 3; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03 та 14 квітня 2025 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення договору та додатків до нього про закупівлю встановлено наступне.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Окрім того, згідно із пунктом 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону).
Згідно із абзацом 5 пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 зі змінами, внесеними наказом Мінекономіки від 05.10.2021 № 686-21, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.10.2021 за № 1397/37019 (далі – Порядок №1082) визначено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
Однак, 24.03.2025 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір від 21.03.2025 №1К-25 та окремі додатки до нього, а саме: календарний графік виконання робіт та план фінансування, лише у форматі PDF, чим порушив вимоги пункту 10 статті 10 Закону № 922-VIII.
Крім того, додаткові угоди від 31.03.2025 № 1, від 15.04.2025 № 2 та № 3 про внесення змін до Договору від 21.03.2025 №1К-25 Замовником оприлюднено лише у форматі PDF, чим порушено вимоги пункту 11 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
23.04.2025 16:38 - 08.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2025 16:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2025-01-09-010099-a) повідомляємо про усунення порушення шляхом оприлюднення у машинозчитувальному форматі Договору від 21.03.2025 №1К-25, додатків до нього (календарний графік виконання робіт та план фінансування) та змін до договору ( додаткові угоди від 31.03.2025 №1, від 15.04.2025 №2, від 15.04.2025 №3)
Дата публікації звіту:
30.04.2025 16:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
порушення усунуто відповідно до наданих зобов'язань
Дата публікації:
01.05.2025 15:55
Запити/Пояснення
Номер:
08341431d2e146698b5bd9db6d114bc2
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.04.2025 18:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-09-010099-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
12ebaec746154633910890c608cfdb40
Назва:
Відповідь Замовника на запит
Дата опублікування:
08.04.2025 16:09
Опис:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-09-010099-a) та надає наступні пояснення та документи:
1. Надаємо інформацію щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації за яким отримано експертний звіт від 19 вересня 2023 року №494/КЕ/2023. Зазначеним проектом передбачається відновлення багатоквартирного житлового будинку, що постраждав під час бойових дій на території Київської області протягом лютого-березня 2022 року з метою збереження його функціонального призначення.
Очікувана вартість закупівлі у сумі 12 054 152,97 визначена відповідно до методики визначення очікуваної вартості затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Обсяг бюджетних коштів для фінансування: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) за рахунок коштів з державного бюджету відповідно до (Постанова КМУ від 07.03.2025 року № 251).
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https: //kv.restoration.gov.ua/diialnist/5141/73284.html.
Номер:
c8482bc5ff664e2fb5e3107165f2e91c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.04.2025 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-09-010099-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 31.03.2025 року № 1 до договору від 21.03.2025 № 1К-25 в частині продовження строку дії договору.
2. Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
51ff5239163049ed8a5df687c648fb00
Назва:
Відповідь Замовника на запит
Дата опублікування:
17.04.2025 16:00
Опис:
1. На запит щодо документально підтверджених обставин для укладання додаткової угоди від 31.03.2025 року №1 до договору від 21.03.2025 № 1К-25 в частині продовження строку дії договору повідомляємо наступне.
Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київський області (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі : «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-09-010099-a (далі – Процедура закупівлі).
10 лютого 2025 року ТОВ «ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЦЕНТР» було визначено переможцем Процедури закупівлі (протокольне рішення уповноваженої особи № 1-5-2025 від 10.02.2025).
17 лютого 2025 року було відмінено торги за Процедурої закупівлі (протокольне рішення уповноваженої особи № 1-6-2025 від 17.02.2025) на підставі пп. 2 пункту 50 Особливостей у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: тендерна документація не відповідає «Методичним рекомендаціям щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженим Мінекономіки від 22.11.2024 № 26335.
ТОВ «ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЦЕНТР», не погоджуючись з рішенням Замовника про відміну торгів, подало скаргу до Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
Рішенням № 3625-р/пк-пз від 10.03.2025 Комісія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язала Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі«Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), оголошення про проведення якої оприлюдненне на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-09-010099-a.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи зазначене, на виконання рішення АМКУ, між ТОВ «ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЦЕНТР» та Замовником було укладено договір № 1К-25 від 21 березня 2025 року про закупівлю робіт: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області (далі – Договір).
Після укладання Договору ТОВ «ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЦЕНТР» звернулось до Замовника листом від 25.03.2025 № 15/09-5 щодо внесення відповідних змін до Договору.
Таким чином, відповідно до п. 18.3 Договору з урахуванням вимог пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, було укладено додаткову угоду від 31.03.2025 №1 до Договору.
Додаток: Лист ТОВ «ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЦЕНТР» від 25.03.2025 № 15/09-5.
2.Фінансування робіт за об’єктом «Капітальний ремонт адміністративної будівлі "Бородянська районна філія Київського обласного центру зайнятості" по вул. Центральна 321 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.03.2025 № 251 за бюджетною програмою КПКВК 3111370 «Відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії російської федерації».