• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Засіб протинакипний протикорозійний

Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178

Завершена

2 430 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 300.00 UAH
Номер: ede513649bcd487f955200b6866ec988
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-04-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.03.2025 10:37 - 26.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.03.2025 № 41 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.03.2025 № 41 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг №з/п/Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу/унікальний номер/дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу/назва замовника/Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 7 UA-2024-12-17-011232-a 17.12.2024 Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 790-12-26, o.b.katsai@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 2 статті 22 Закону №922. За результатами розгляду питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 18, підпункту 2 пункту 21 Особливостей. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором закупівлі товару від 25.02.2025 №99-25 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КПТМ «Криворіжтепломережа» (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-01-09-009595-a, тендерну документацію оприлюднену в електронній системі закупівель 14.01.2025, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій № 3/9/24 від 10.02.2025, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.02.2025, договір закупівлі товару від 25.02.2025 №99-25, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 18.03.2025 та 20.03.2025, на запити Східного офісу Держаудитслужби від 13.03.2025 та від 19.03.2025. Згідно із частиною дванадцятою статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях АМКУ від 30.01.2025 №1393 та від 06.02.2025 №1792 не здійснювався. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель у складі тендерної документації оприлюднено проект договору закупівлі товару (Додаток № 4 до тендерної документації) без порядку внесення змін до умов договору, чим порушено вимоги абзацу 8 пункту 2 статті 22 Закону №922, у якому зазначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості – проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Моніторингом відповідності умов укладеного договору закупівлі товару від 25.02.2025 №99-25 умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» (далі – ПП «НВФ СВК») встановлено, що технічні характеристики товару не відповідають умовам тендерної документації та тендерної пропозиції вказаного учасника. Так, моніторингом встановлено, що у п.2.2 розділу 2 «Якість товарів, робіт чи послуг» укладеного договору закупівлі товару від 25.02.2025 №99-25 зазначено характеристики Товару «ТУ У 24.6-20257936-022:2006», у Специфікації №1, що є додатком до вищевказаного договору закупівлі зазначено найменування товару як «Препарат ВД марки T1», що не відповідає тендерній пропозиції переможця ПП «НВФ СВК», викладеній у Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (технічне завдання)». Так, у тендерній пропозиції переможця ПП «НВФ СВК», викладеній у Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (технічне завдання)» надано пропозицію на «Засіб протинакипний протикорозійний ТУ У 24.6-36029050-003:2009». Пунктом 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. У частині 4 статті 41 Закону зазначено, Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (зокрема, ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Отже, умови укладеного договору закупівлі товару від 25.02.2025 №99-25 не відповідають умовам тендерної пропозиції переможця ПП «НВФ СВК» в частині технічних характеристик предмета закупівлі, викладених ним у Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (технічне завдання)», чим порушено пункт 18 Особливостей. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір закупівлі товару від 25.02.2025 №99-25 є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей.
Період усунення порушень: 25.03.2025 15:15 - 09.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2025 15:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку "Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-09-007032-a" від 25.03.2025 погодженого начальником відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби, договір №99-25 від 25.02.2025 підлягає розірванню.
Дата публікації звіту: 28.03.2025 15:06

Запити/Пояснення