-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Засіб протинакипний протикорозійний
Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178
Завершена
2 430 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 24 300.00 UAH
Номер:
ede513649bcd487f955200b6866ec988
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-04-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2025 00:00
Період моніторингу:
04.03.2025 10:37 - 26.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
03.03.2025 № 41
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби,
затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби
забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.03.2025 № 41
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№з/п/Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти
договір на веб-порталі Уповноваженого органу/унікальний номер/дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу/назва замовника/Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
7 UA-2024-12-17-011232-a 17.12.2024 Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 2 статті 22 Закону №922.
За результатами розгляду питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 18, підпункту 2 пункту 21 Особливостей.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором закупівлі товару від 25.02.2025 №99-25 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КПТМ «Криворіжтепломережа» (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-01-09-009595-a, тендерну документацію оприлюднену в електронній системі закупівель 14.01.2025, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій № 3/9/24 від 10.02.2025, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.02.2025, договір закупівлі товару від 25.02.2025 №99-25, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 18.03.2025 та 20.03.2025, на запити Східного офісу Держаудитслужби від 13.03.2025 та від 19.03.2025.
Згідно із частиною дванадцятою статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях АМКУ від 30.01.2025 №1393 та від 06.02.2025 №1792 не здійснювався.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель у складі тендерної документації оприлюднено проект договору закупівлі товару (Додаток № 4 до тендерної документації) без порядку внесення змін до умов договору, чим порушено вимоги абзацу 8 пункту 2 статті 22 Закону №922, у якому зазначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості – проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Моніторингом відповідності умов укладеного договору закупівлі товару від 25.02.2025 №99-25 умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» (далі – ПП «НВФ СВК») встановлено, що технічні характеристики товару не відповідають умовам тендерної документації та тендерної пропозиції вказаного учасника.
Так, моніторингом встановлено, що у п.2.2 розділу 2 «Якість товарів, робіт чи послуг» укладеного договору закупівлі товару від 25.02.2025 №99-25 зазначено характеристики Товару «ТУ У 24.6-20257936-022:2006», у Специфікації №1, що є додатком до вищевказаного договору закупівлі зазначено найменування товару як «Препарат ВД марки T1», що не відповідає тендерній пропозиції переможця ПП «НВФ СВК», викладеній у Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (технічне завдання)».
Так, у тендерній пропозиції переможця ПП «НВФ СВК», викладеній у Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (технічне завдання)» надано пропозицію на «Засіб протинакипний протикорозійний ТУ У 24.6-36029050-003:2009».
Пунктом 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
У частині 4 статті 41 Закону зазначено, Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (зокрема, ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Отже, умови укладеного договору закупівлі товару від 25.02.2025 №99-25 не відповідають умовам тендерної пропозиції переможця ПП «НВФ СВК» в частині технічних характеристик предмета закупівлі, викладених ним у Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (технічне завдання)», чим порушено пункт 18 Особливостей.
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір закупівлі товару від 25.02.2025 №99-25 є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей.
Період усунення порушень:
25.03.2025 15:15 - 09.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2025 15:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку "Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-09-007032-a" від 25.03.2025 погодженого начальником відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби, договір №99-25 від 25.02.2025 підлягає розірванню.
Дата публікації звіту:
28.03.2025 15:06
Запити/Пояснення
Номер:
fce53f65dc1c49188adc2a1298dee4da
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.03.2025 15:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
acfb7d5b4f4e4f51b73455bff593a151
Назва:
Відповідь на запит 13.03.2025
Дата опублікування:
18.03.2025 13:13
Опис:
На Ваш запит від 13.03.2025 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі UA-2025-01-09-007032-a повідомляє наступне:
Замовник у даній закупівлі не було використано бюджетних коштів.
Технічні і якісні характеристики зазначались у службовій записці №9918 від 30.12.2024 від в.о. начальника ВХЛ.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно моніторингу наданого відділом постачання:
1) ТОВ НВП "Лабораторія водної хімії" – 97,20 грн. з ПДВ за кілограм;
2) ТОВ Аквахолдінг -
3) Інтернет моніторинг ціни (оптові ціни) – 166,00 грн. з ПДВ за кілограм;
4) Інтернет моніторинг ціни (оптові ціни) – 252,20 грн. з ПДВ за кілограм;
Підприємством було обрано найменшу ціну з моніторингу.
Номер:
33ae9340f50646169c1aa6487560199e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.03.2025 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2025 00:00
Опис:
Запитання у файлі
Номер:
e3209b2a0d704faabb09ed1fece1f596
Назва:
Відповідь на запит 19.03.2025
Дата опублікування:
20.03.2025 09:54
Опис:
На Ваш запит від 19.03.2025 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі UA-2025-01-09-007032-a повідомляє наступне:
1)Відповідно до Додатку №3 у передбачалося придбання засобу протинакипного протикорозійного за ТУ У 24.6-36029050-003:2009. А також у Додатку №3 в частині інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) було передбачено в місцях де технічне завдання містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, до таких посилань застосовується вираз «або еквівалент»*.
(*еквівалент – «рівнозначний», «рівноцінний» предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх)
Якщо порівняти технічне завдання замовника та документ «Паспорт якості Препарат ВД марка Т1.pdf», то характеристики препарату рівнозначні (еквівалент).
2) Замовником у відповіді на запит від 13.03.2025 в документі «Відповідь на запит до моніторингу від 13.03.2025.pdf» було надано службову записку не від в.о начальника ВХЛ (помилка), а від начальника ВХЛ №9918 від 30.12.2024 та технічне завдання до неї.
Надаємо повторно:
Службову записку начальника ВХЛ №9918 від 30.12.2024
Технічне завдання до неї.