• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Засіб протинакипний протикорозійний

Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178

Завершена

2 430 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 300.00 UAH
Період оскарження: 09.01.2025 15:06 - 16.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дії Замовника

Номер: 7e8aefd952ce4a369887ff06dcd63feb
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-09-007032-a.c1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-01-09-007032-a в системі електронних закупівель ProZorro, КПТМ "Криворіжтепломережа" (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі Код за ДК 021:2015: 24960000-1 Хімічна продукція різна (Засіб протинакипний протикорозійний) Згідно з Протоколом № 3/6/24 від 27.01.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника за результатами розгляду тендерних пропозицій було прийнято рішення на підставі абзацу п.п.2 пункту 44 Особливостей про відхилення пропозиції ПП «НВФ СВК» як такої, що не відповідає умовам технічного завдання, а саме тому, що запропонований «Препарат ВД марки Т1» згідно ТУ У 24.6-20257936-022:2006 є мийним засобом для видалення забруднень, та на підставі проведених лабораторних досліджень наданого «Препарату ВД марки Т1» виявили, що загальна лужність збільшилась більш ніж на 10% (˃100 %) відносно лужності вихідної води, жорсткість кальцієва також збільшилась відносно жорсткості вихідної води та ефективність інгібіювання була за карбонатом магнію, а не за карбонатом кальцію, що не відповідає замовленого технічного завдання. (засіб призначений для розчинення та видалення карбонатно-кальцієвих і залізистих відкладень відмивочним розчином, температура якого не перевищує 400С). Вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета тендерної документації закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, виходячи з наступного. Щодо помилкового твердження Замовника, що запропонований «Препарат ВД марки Т1» згідно ТУ У 24.6-20257936-022:2006 є мийним засобом для видалення забруднень. Звертаємо Вашу увагу, що ПП «НВФ СВК» є виробником запропонованого Препарату ВД марки Т1», який виготовляється відповідно до ТУ У 24.6-20257936-022:2006 (Зміна 1 до ТУ У 24.6-20257936-022:2006 ) Згідно вказаного ТУ, Препарат ВД марки Т1 є добавкою в котельну воду для запобігання корозії. Крім того, оскільки п. 11 Переліку документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку 1 до тендерної документації не містить вимогу щодо надання учасником ТУ на товар, то ПП «НВФ СВК» не надавало дане ТУ Замовнику у складі своєї тендерної пропозиції. Отже вищевказане твердження Замовника є необґрунтованим. Щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «НВФ СВК» на підставі результатів аналізу наданого учасником зразку товару зазначаємо. Відповідно до п. 32 ч.1 ст.1 Закону України «Про Публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; Згідно ст. 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі - Особливості), тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до п. 6 Тендерної документації Замовника в частині Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 3. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно вимог Додатку 1 тендерної документації» Так, на виконання вимог Додатку 1 тендерної документації Учасником було надано: 1. Копію (завірену належним чином) сертифікату якості 2. Гарантійний лист, що Учасник зобов’язується поставляти продукцію саме того виробника, щодо якого надана технічна документація у відповідності до вимог, наведених в тендерній документації. Таким чином, оскільки, зразок товару не є складовою тендерної пропозиції Учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, а також не є складовою вимог технічної документації Замовника, відхилення тендерної пропозиції ПП «НВФ СВК» на підставі результатів аналізу наданого учасником зразку товару є незаконним. Таким чином, з вищезазначеного вбачається відсутність порушень з боку Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК». Відповідно до п.1,2 ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі, та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1.Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника КПТМ "Криворіжтепломережа" неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника КПТМ "Криворіжтепломережа" – скасувати Протокол № 3/6/24 від 27.01.2025року та зобов’язати Замовника переглянути нашу пропозицію.
Дата розгляду скарги: 06.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.01.2025 13:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.02.2025 13:13
Дата виконання рішення Замовником: 10.02.2025 14:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасували рішення уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель (протокол № 3/6/24 від 27.01.2025) на підставі винесеного рішення АМКУ №1792-р/пк-пз від 06.02.2025 про зобов’язання Комунального підприємства теплових мереж «Криворіжтепломережа» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" за процедурою закупівлі — "Засіб протинакипний протикорозійний", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-09-007032-a.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК", Панасенко Станіслав 380675234890 VOVA@SVK.COM.UA http://svk.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 60d0dedc40cc40619fc8dc7bd85064f3
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями №
UA-2025-01-09-007032-a в системі електронних закупівель ProZorro, КПТМ "Криворіжтепломережа" (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі Код за
ДК 021:2015: 24960000-1 Хімічна продукція різна (Засіб протинакипний протикорозійний)
Згідно з Протоколом № 3/6/24 від 27.01.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника за результатами розгляду тендерних пропозицій було прийнято рішення на підставі абзацу п.п.2 пункту 44 Особливостей про відхилення пропозиції ПП «НВФ СВК» як такої, що не відповідає умовам технічного завдання, а саме тому, що запропонований «Препарат ВД марки Т1» згідно ТУ У 24.6-20257936-022:2006 є мийним засобом для видалення забруднень, та на підставі проведених лабораторних досліджень наданого «Препарату ВД марки Т1» виявили, що загальна лужність збільшилась більш ніж на 10% (˃100 %) відносно лужності вихідної води, жорсткість кальцієва також збільшилась відносно жорсткості вихідної води та ефективність інгібіювання була за карбонатом магнію, а не за карбонатом кальцію, що не відповідає замовленого технічного завдання. (засіб призначений для розчинення та видалення карбонатно-кальцієвих і залізистих відкладень відмивочним розчином, температура якого не перевищує 400С).

Вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета тендерної документації закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, виходячи з наступного.

Щодо помилкового твердження Замовника, що запропонований «Препарат ВД марки Т1» згідно ТУ У 24.6-20257936-022:2006 є мийним засобом для видалення забруднень.
Звертаємо Вашу увагу, що ПП «НВФ СВК» є виробником запропонованого Препарату ВД марки Т1», який виготовляється відповідно до ТУ У 24.6-20257936-022:2006 (Зміна 1 до ТУ У 24.6-20257936-022:2006 ) Згідно вказаного ТУ, Препарат ВД марки Т1 є добавкою в котельну воду для запобігання корозії.
Крім того, оскільки п. 11 Переліку документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку 1 до тендерної документації не містить вимогу щодо надання учасником ТУ на товар, то ПП «НВФ СВК» не надавало дане ТУ Замовнику у складі своєї тендерної пропозиції. Отже вищевказане твердження Замовника є необґрунтованим.

Щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «НВФ СВК» на підставі результатів аналізу наданого учасником зразку товару зазначаємо.
Відповідно до п. 32 ч.1 ст.1 Закону України «Про Публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
Згідно ст. 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі - Особливості), тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до п. 6 Тендерної документації Замовника в частині Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 3. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно вимог Додатку 1 тендерної документації»
Так, на виконання вимог Додатку 1 тендерної документації Учасником було надано: 1. Копію (завірену належним чином) сертифікату якості 2. Гарантійний лист, що Учасник зобов’язується поставляти продукцію саме того виробника, щодо якого надана технічна документація у відповідності до вимог, наведених в тендерній документації.
Таким чином, оскільки, зразок товару не є складовою тендерної пропозиції Учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, а також не є складовою вимог технічної документації Замовника, відхилення тендерної пропозиції ПП «НВФ СВК» на підставі результатів аналізу наданого учасником зразку товару є незаконним.
Таким чином, з вищезазначеного вбачається відсутність порушень з боку Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК».
Відповідно до п.1,2 ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі, та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:

1.Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника КПТМ "Криворіжтепломережа" неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника КПТМ "Криворіжтепломережа" – скасувати Протокол № 3/6/24 від 27.01.2025року та зобов’язати Замовника переглянути нашу пропозицію.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника