-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код за ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Коагулянт гідроксихлорид алюмінію)
Завершена
1 928 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 642.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 642.50 UAH
Номер:
4c91e9e85e6841d2823639cb6cca5054
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-24-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.02.2025 00:00
Період моніторингу:
24.02.2025 17:24 - 18.03.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
24.02.2025 № 37
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.02.2025 № 37
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2025-01-09-001097-a 09.01.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, зміни до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СОЛОНЯНСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою (протокол від 09.01.2025 № 4), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей (повідомлення), протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 23.01.2025 № 9, від 11.02.2025 № 17, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.02.2025, договір про закупівлю товару від 17.02.2025 № 17/02/2025/-1, додаткову угоду від 17.02.2025 №1, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 26.02.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 25.02.2025.
Згідно із частиною дванадцятою статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішенні АМКУ від 03.02.2025 №1559-р/пк-пз не здійснювався.
Період усунення порушень:
13.03.2025 11:59 - 19.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.03.2025 11:59
Запити/Пояснення
Номер:
647f0049508542deb8384da2e63bdc87
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.02.2025 12:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
084fbe0bf6df4a89a0d0a84cd3f2beaf
Назва:
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби від 25 лютого 2025 року надання пояснення
Дата опублікування:
26.02.2025 10:08
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Код за ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Коагулянт гідроксихлорид алюмінію) (UA-2025-01-09-001097-a) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі-Замовник) у відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби надає наступні пояснення.
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до фактичної потреби Замовника на 2025 рік у реагенті для доочищення питної води, з урахуванням необхідної кількості та відповідних характеристик (службова записка старшого інженера-технолога Інни Шебети №33-1 від 24.09.2024 року додається). При цьому враховано нормативні вимоги до якості та безпечності хімічних реагентів, що застосовуються для знезараження питної води та попередній досвід використання відповідного реагенту у технологічному процесі Замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема шляхом порівняння отриманих цінових пропозицій від учасників ринку (комерційні пропозиції додаються).
Додатки:
1. Комерційні пропозиції:
ТОВ «Альфа-Лекс» від 06.01.2025р. №06-01-25 – на 1 арк. в 1 прим.
ТОВ «Аліон Трейд» від 06.01.2025р. № 06/01-1 - на 1 арк. в 1 прим.
ТОВ «Зовнішагротранс-1» від 06.01.2025 р № 06-01/1 - на 1 арк. в 1 прим.
ТОВ Гідрохім» від 06.01.2025 р. № 3 - на 1 арк. в 1 прим.
2. Службова записка старшого інженера-технолога Інни Шебети №33-1 від 24.09.2024 року