• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код за ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Коагулянт гідроксихлорид алюмінію)

Завершена

1 928 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 642.50 UAH
Номер: 4c91e9e85e6841d2823639cb6cca5054
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-24-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.02.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 24.02.2025 17:24 - 18.03.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 24.02.2025 № 37 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 24.02.2025 № 37 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2025-01-09-001097-a 09.01.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, o.v.vetrova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, зміни до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СОЛОНЯНСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою (протокол від 09.01.2025 № 4), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей (повідомлення), протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 23.01.2025 № 9, від 11.02.2025 № 17, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.02.2025, договір про закупівлю товару від 17.02.2025 № 17/02/2025/-1, додаткову угоду від 17.02.2025 №1, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 26.02.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 25.02.2025. Згідно із частиною дванадцятою статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішенні АМКУ від 03.02.2025 №1559-р/пк-пз не здійснювався.
Період усунення порушень: 13.03.2025 11:59 - 19.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.03.2025 11:59

Запити/Пояснення