-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт будівель гуртожитку і котельні Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою: вул. О. Алмазова (Кутузова), 6 у Шевченківському районі, м. Чернівці Чернівецької області
Завершена
23 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 115 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 115 000.00 UAH
Номер:
7e70edcc571b4da9a0bbd6f84274e05a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-11-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2025 00:00
Період моніторингу:
11.02.2025 15:48 - 05.03.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2025 № 44
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2025-01-08-008531-a 08.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «РС-ГРУП» та ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на оприлюднення в електронній системі закупівель Договору та додатків до нього у машинозчитувальному форматі та інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, недопущення встановлених порушень у подальшому, притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міського управління капітального будівництва (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 08.01.2025 протокол № 1 (зі змінами від 10.01.2025 протокол № 10, від 14.01.2025 протокол № 11 та від 17.01.2025 протокол № 12), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.01.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РС-ГРУП» (далі – ТОВ «РС-ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДТОРГІНВЕСТ» (далі – ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ»), протоколи уповноваженої особи від 24.01.2025 № 18 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РС-ГРУП», від 28.01.2025 № 19 щодо визначення переможцем ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 25.01.2025, повідомлення про намір укласти договір від 28.01.2025, договір від 05.02.2025 № 02/2025 (далі - Договір) на загальну суму 18 986 388,00 грн з ПДВ, додаткову угоду № 1 від 06.02.2025, пояснення Замовника, надані 20.02.2025 та 03.03.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
Однак, укладений Договір та додатки до нього (№2 та №3) Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель лише у форматі PDF, а додаток № 1 (Договірна ціна), що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, Замовник додатково оприлюднив у машинозчитувальному форматі XLS.
На запит Держаудитслужби з цього питання Замовник надав пояснення, а саме: «Договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднено в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі .pdf. Договірна ціна (додаток № 1 до договору), яка містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, додатково оприлюднена в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі .xls», що не спростовує виявлене порушення.
Отже, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та додатки до нього (крім додатку, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси) не у машинозчитувальному форматі.
Також, згідно з абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Проте, Замовником в електронній системі закупівель 05 лютого 2025 року опубліковано до Договору додаток №1 (Договірна ціна), з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, який не містять інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Таким чином, на порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель додаток до Договору (що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси) без зазначення інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Період усунення порушень:
06.03.2025 18:42 - 21.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2025 18:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляємо про вжиті заходи:
1. В електронній системі закупівель оприлюднено договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі, відповідно до чинних норм законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Згідно з нормами чинного законодавства, враховуючи вимоги до складу договірної ціни, які зобов’язують учасника закупівлі вказувати ціни на матеріальні ресурси, у складі додатку № 1 до договору «Договірна ціна», оприлюдненого в електронній системі закупівель, міститься підсумкова відомість ресурсів, у якій вказана інформація про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
3. Видано наказ про недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників підприємства, якими допущені порушення (копія наказу додається).
Дата публікації звіту:
13.03.2025 14:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Шляхом оприлюднення договору та додатків до нього, а також інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у машинозчитному форматі
Дата публікації:
10.04.2025 17:53
Запити/Пояснення
Номер:
7d051bb3a81b479fbd1d774ee2867184
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2025 09:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Поточний ремонт будівель гуртожитку і котельні Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою: вул. О. Алмазова (Кутузова), 6 у Шевченківському районі, м. Чернівці Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-08-008531-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, локальні кошториси, розрахунки до договірної ціни, пояснюючу записку, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
91ff2696d15242259320337aa7b7fac8
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
20.02.2025 21:24
Опис:
1. У зв’язку з відсутністю у замовника власного веб-сайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Маріупольської міської ради за посиланням https://mariupolrada.gov.ua/page/zakupivli
2. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі кошторисної документації, розробленої та відкоригованої у відповідності з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» і Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4). Кошторисна документація додається.
3. Договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднено в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі .pdf. Договірна ціна (додаток № 1 до договору), яка містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, додатково оприлюднена в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі .xls.
Номер:
01f5f0d0356a4699bd8a59b0d27353bf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2025 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Поточний ремонт будівель гуртожитку і котельні Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою: вул. О. Алмазова (Кутузова), 6 у Шевченківському районі, м. Чернівці Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-08-008531-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Згідно пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації «Технічне завдання» в відомості ресурсів, а саме в розділі «III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти» Замовником передбачені будівельні матеріали, зокрема:
- пункт 11. Блоки віконні металопластикові – 1,815 кв.м;
- пункт 62. Двері металопластикові 1200*2700(h) – 2 шт;
- пункт 58. Двері металопластикові 1400*2300(h) – 2 шт;
- пункт 399. Фарба земляна густотерна олійна, мумія, сурик залізний– 0,0002624 т.
Відповідно до тендерної пропозиції наданої учасником ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» в підсумковій відомості ресурсів вищезазначені будівельні матеріали зазначені в меншій кількості ніж передбачено технічним завданням (відомістю ресурсів) в Додатку 1 тендерної документації, зокрема:
- пункт 11. Блоки віконні металопластикові – 1,68 кв.м, що на 1,135 кв.м менше ніж в технічному завданні;
- пункт 62. Двері металопластикові 1200*2700(h) – 1 шт, що на 1шт менше ніж в технічному завданні;
- пункт 58. Двері металопластикові 1400*2300(h) – 1 шт, що на 1шт менше ніж в технічному завданні;
- пункт 399. Фарба земляна густотерна олійна, мумія, сурик залізний– 0,000203 т, що на 0,0000594 т менше ніж в технічному завданні.
Крім цього, підсумкова відомість ресурсів надана учасником ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» взагалі не містить найменувань матеріалів, які передбачені технічним завданням, зокрема, Білило густотерне цинкове – 0,0003135 т (пункт 7 відомості ресурсів технічного завдання), Олія комбінована К-2 – 0,0002244т (пункт 215 відомості ресурсів технічного завдання).
З огляду на викладене просимо пояснити яким чином Замовник визначив відповідність тендерної пропозиції наданої учасником ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» вимогам технічної специфікації (технічного завдання) Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e337b7d60eaa420ba8b14f26189cf2e3
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
20.02.2025 17:56
Опис:
1. Для виконання поточного ремонту, що є предметом закупівлі, враховуючи великий обсяг і специфіку робіт, замовником було прийнято рішення щодо розробки кошторисної документації.
Слід зазначити, що поточний ремонт не є видом будівельних робіт, розробка кошторисної документації для виконання поточного ремонту не регламентована нормами законодавства, на відміну від розробки кошторисної документації у будівництві. Тому замовником було прийнято рішення при розробці та подальшому коригуванні кошторисної документації для виконання поточного ремонту, за аналогією з капітальним ремонтом, керуватись будівельними нормами, у тому числі Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4).
Згідно пункту 3.1 Настанови з визначення вартості будівництва, при визначенні вартості окремих видів капітального ремонту відповідно до ДБН А.2.2-3 кошторисна документація складається за дефектним актом, у якому визначаються фізичні об’єми будівельних робіт та умови їх виконання.
Таким чином, у Технічному завданні (пункт 14 додатку 1 до тендерної документації) наведений дефектний акт, що містить в собі шифри норм, назви та обсяги всіх робіт, які підлягають виконанню за предметом закупівлі.
Підсумкова відомість ресурсів, що також міститься у Технічному завданні, є вторинним документом по відношенню до дефектного акту. Необхідність додавання підсумкової відомості ресурсів до Технічного завдання обумовлена тим, що у кошторисній документації присутні норми, в яких матеріальні ресурси для виконання робіт містяться не в явному вигляді, а в складі норм (наприклад, у локальному кошторисі 02-01-03: позиції 136 – 138 щодо улаштування цементної стяжки, позиції 277 – 279, що стосуються ремонту штукатурки та штукатурення поверхонь, тощо). Тому, для правильного розрахунку необхідного обсягу матеріальних ресурсів по цих позиціях учасник міг скористатись підсумковою відомістю ресурсів у складі Технічного завдання.
Натомість, у позиціях 93 і 94 локального кошторису 02-01-03 і в позиції 38 локального кошторису 02-03-01 у складі дефектного акту матеріальні ресурси містяться у явному вигляді, тому не потребують уточнення, а саме:
93. Двері металопластикові, засклені армованим склом 1200х2700(h) – 1 шт.
94. Двері металопластикові 1400х2300(h) – 1 шт.
38. Блоки вiконнi металопластикові – 1,68 м2.
Щодо того, що підсумкова відомість ресурсів надана учасником ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» взагалі не містить найменувань матеріалів, які передбачені технічним завданням, зокрема, Білило густотерне цинкове – 0,0003135 т (пункт 7 відомості ресурсів технічного завдання), Олія комбінована К-2 – 0,0002244т (пункт 215 відомості ресурсів технічного завдання) повідомляємо наступне.
У позиції 5 локального кошторису 02-01-03 у складі дефектного акту зазначена норма КР12-31-7 «Фарбування олійними сумішами за 2 рази раніше пофарбованих металевих поверхонь грат та огорож» - 3,3 м2. У складі цієї норми міститься матеріальний ресурс – олія комбінована К-2.
В позиціях 6 і 7 локального кошторису 02-01-03 у складі дефектного акту в явному вигляді зазначені матеріальні ресурси: Ґрунтовка ГФ-021 червоно-коричнева (0,0003 т) і Емаль антикорозійна ПФ-115 сіра (0,0004 т).
Такі самі позиції містяться у локальному кошторисі 02-01-03 у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ».
Слід зазначити, що за умови застосування вищевказаних матеріальних ресурсів Білило густотерте цинкове та Олія комбінована К-2 не застосовуються.
Також при виконанні робіт, вказаних у позиції 5 локального кошторису 02-01-03, не застосовується фарба земляна густотерна олійна, мумія, сурик залізний, яка міститься у складі норми. Разом з тим, фарба земляна густотерна олійна, мумія, сурик залізний застосовується у роботах при встановленні муфтової арматури у локальному кошторисі 02-02-01. Цим пояснюється різниця між підсумковою відомістю ресурсів у складі Технічного завдання та наданим учасником розрахунку.
Враховуючи наведене, замовником було прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції наданої учасником ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» вимогам технічної специфікації (технічного завдання) до закупівлі.
Номер:
dc8255a85bfa456babd6405995fdcf84
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.02.2025 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Поточний ремонт будівель гуртожитку і котельні Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою: вул. О. Алмазова (Кутузова), 6 у Шевченківському районі, м. Чернівці Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-08-008531-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію, щодо невідповідності в частині кількості будівельних матеріалів, зазначених в технічному завданні Додатку 1 до тендерної документації, а саме: згідно дефектного акта - блоки віконні металопластикові - 1,68 кв.м (пункт 38), двері металопластикові 1200*2700(h) – 2 шт (пункт 23 – 1 шт та пункт 93 – 1 шт) та двері металопластикові 1400*2300(h) – 2 шт (пункт 24 – 1 шт та пункт 94 – 1 шт), а згідно підсумкової відомості ресурсів - блоки віконні металопластикові - 1,815 кв.м (пункт 11), двері металопластикові 1200*2700(h) – 3 шт (пункт 62 – 2 шт та пункт 63 – 1шт) та двері металопластикові 1400*2300(h) – 3 шт (пункт 57 – 1 шт та пункт 58 – 2 шт).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b9dcbcfc075c447282636c95c47db9a9
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
03.03.2025 09:24
Опис:
1. Як вже зазначалось, замовником було прийнято рішення на всіх стадіях виконання поточного ремонту керуватись Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4).
Згідно пункту 3.1 Настанови з визначення вартості будівництва, при визначенні вартості окремих видів капітального ремонту відповідно до ДБН А.2.2-3 кошторисна документація складається за дефектним актом, у якому визначаються фізичні об’єми будівельних робіт та умови їх виконання.
Дефектний акт, в свою чергу, було складено на підставі інвесторської кошторисної документації із вказанням фізичних об’ємів будівельних робіт, зазначених у явному вигляді. Таким чином, дефектний акт, наведений у Технічному завданні (пункт 14 додатку 1 до тендерної документації), містить в собі шифри норм, назви та обсяги всіх робіт, які підлягають виконанню за предметом закупівлі.
Пунктом 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва передбачено: «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них».
Зокрема, згідно Дефектного акту, в обсягах Локального кошторису 02-01-03 на загальнобудівельні роботи (п. 92-94) зазначено обсяг робіт по нормі КБ10-28-3 «Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею більше 3 м2 з металопластику у кам'яних стінах» - 6.46 м2, площа дверей 1200х2700(h) та 1400х2300(h) дорівнює 3,24+3,22=6,46 м2.
Як було зазначено у попередніх поясненнях, Підсумкова відомість ресурсів, що також міститься у Технічному завданні, є вторинним документом по відношенню до Дефектного акту. Необхідність додавання Підсумкової відомості ресурсів до Технічного завдання обумовлена тим, що у кошторисній документації присутні норми, в яких матеріальні ресурси для виконання робіт містяться не в явному вигляді, а в складі норм.
Зазначена у Підсумковій відомості ресурсів кількість дверей відрізняється від Дефектного акту тому, що кількість дверей у поз. 92 (норма КБ10-28-3 «Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею більше 3 м2 з металопластику у кам'яних стінах») - 6.46 м2 зазначено двічі: у явному вигляді та у складі норми.
Згідно Дефектного акту, в обсягах Локального кошторису 02-03-01 на поточний ремонт: поз. 38 Блоки вiконнi металопластикові у кількості 1,68 м2, що відповідає обсягу робіт поз. 34 (норма КБ10-20-2 «Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 2 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель») - 1,68 м2.
Також звертаємо увагу на пункт 5.12. Настанови з визначення вартості будівництва, згідно якого: «Якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами.»
Враховуючи наведене, якщо Учасник закупівлі при розрахунку вартості пропозиції виявив розбіжності Дефектного акту з Підсумковою відомістю ресурсів, він повинен керуватись обсягами робіт, що зазначені у Дефектному акті.