• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

БМВД для поросят, предстарт, БМВД для поросят, стартер, 25 %, БМВД для поросят, фініш, 10%, вітацид (кормова добавка підсилювач корму) - код ДК 021:2015 - 15712000-2)

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Номер: 5f515d537aaf484e9b83e7e28a2ad546
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-24-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.02.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 24.02.2025 11:22 - 18.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.02.2025 № 23-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-03-003475-a, 03.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-25-92, ol.vi.honcharenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ПП «ВІТА»; ТОВ «ПРО-КОРМ»; ФОП ТЕЛІЖЕНКО В.А. та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішення Комісія АМКУ; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом оприлюднення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, надалі дотримуватись вимог Постанови №710, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); надання відповідей на звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Звенигородського будинку – інтернату для інвалідів та престарілих (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.01.2025 №2; зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.01.2025 №3; звернення за роз’ясненнями, запитання до процедури, вимоги про усунення порушення та відповіді на них; рішення Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «ВІТА» (далі – ПП «ВІТА»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРО-КОРМ» (далі - ТОВ «ПРО-КОРМ»); тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця ТЕЛІЖЕНКА ВІКТОРА АНАТОЛІЙОВИЧА (далі – ФОП ТЕЛІЖЕНКО В.А.); протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2025 №4, від 17.01.2025 №5, від 04.02.2025 №6, від 04.02.2025 №7; повідомлення про намір укласти договір; рішення комісії АМКУ від 31.01.2025 № 1500-р/пк-пз; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП ТЕЛІЖЕНКОМ В.А. у спосіб, визначений тендерною документацією; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір від 10.02.2025 №25; пояснення Замовника, отримане 28.02.2025 в електронній системі закупівель. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, питань, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу установлено, що згідно з даними державного веб-порталу бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/03189771/profile) Замовник зареєстрований як розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня. Згідно із пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів постановлено забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Моніторингом установлено, що на порушення пункту 4-1 Постанови №710 Замовник як розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Період усунення порушень: 11.03.2025 15:45 - 26.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.03.2025 15:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником проаналізовано Висновок Держаудитслужби України. Щодо усунення порушення зазначеного у Висновку Держаудитслужби України повідомляємо, що у Замовника на даний час відсутній власний веб-сайт. З метою дотримання вимог Постанови №710, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником заплановано залучення відповідних спеціалістів для розробки власного веб-сайту.
Дата публікації звіту: 26.03.2025 08:00

Запити/Пояснення