• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

БМВД для поросят, предстарт, БМВД для поросят, стартер, 25 %, БМВД для поросят, фініш, 10%, вітацид (кормова добавка підсилювач корму) - код ДК 021:2015 - 15712000-2)

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 03.01.2025 12:59 - 12.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на порушення законодаства у сфері публічних закупівель

Номер: 78eecd203e5f44b098e989a2bfa24517
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-03-003475-a.b3
Назва: Скарга на порушення законодаства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Щодо дискваліфікації ТОВ "ПРО-КОРМ"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 31.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.01.2025 13:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.02.2025 12:52
Дата виконання рішення Замовником: 04.02.2025 18:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: РІШЕННЯ №1500-р/пк-пз від 31.01.2025 виконано. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПРО-КОРМ" (код ЄДРПОУ: 43077527) та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Теліженка Віктора Анатолійовича переможцем процедури закупівлі — "БМВД для поросят, предстарт, БМВД для поросят, стартер, 25 %, БМВД для поросят, фініш, 10%, вітацид (кормова добавка підсилювач корму) - код ДК 021:2015 - 15712000-2)"
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРО-КОРМ", Машошіна Наталія 380675407200 PROKORM.KREMENCHUK@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 198a4368650b4d66a27179786f67ce7e
Заголовок пункту скарги: невідповідність предмету закупівлі технічним характеристикам
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: в предметі закупівлі містяться всі складові згідно інформації про технічні, кількісні та якісні характеристики
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 9475b4488648409e99d7f391c33c04c9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-03-003475-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Скасування рішення про дискваліфікацію ТОВ "ПРО-КОРМ" та визначення переможцем ФОП Теліженка В. А.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до п. 1.1. розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити інформацію про відповідність тендерної пропозиції учасника кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі, в тому числі інформацію про виробника товару, та інформацію про розрахунок вартості тендерної пропозиції (в тому числі ціну за одиницю товару), в тому числі включення (із зазначенням відсоткової ставки податків) або не включення до вартості товару ПДВ (у випадку не включення ПДВ вказати причину – наприклад, на товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства, або учасник не є платником ПДВ, тощо) відповідно до додатку 3. Вартість тендерної пропозиції учасника повинна включати в себе всі податки та збори, що повинні бути включені до вартості товару таким учасником в залежності від статусу такого учасника як платника податків, тощо. Відповідно до п. 6.4 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на виконання вимог наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами, Законів України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", "Про ветеринарну медицину" та інших нормативно-правових актів щодо безпечності харчових продуктів з урахуванням вимог міжнародного законодавства надати в складі тендерної пропозиції копії: - посвідчення/сертифікат про проходження курсу по розробці, впровадженні та застосуванні постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) на виробництві комбікормів, виданий відповідною організацією сертифікованою акредитованим органом по ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР (додатково в складі пропозиції надається чинний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР організації та АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат). Відповідно до п. 9 розподільчого виду документів «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» табл. 1 Додатку 4 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Найменування документу - Документи, які вимагаються в додатку 1 та пункту 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРО-КОРМ", 43077527 в складі тендерної пропозиції надав етикетку виробника в якій вказаний склад, який не відповідає умовам тендерної документації, а саме: в складі БМВД для поросят, стартер, 25 % та БМВД для поросят, стартер, 10 % відсутні метіонін та антиоксидант та наявні ензими, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: c8d3e26748874668b239913d08b6688f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-03-003475-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Про перегляд рішення про визначення переможця закупівлі та дискваліфікувати учасника ФОП ТЕЛІЖЕНКО ВІКТОРА АНАТОЛІЙОВИЧА як такого, який не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу за № 20/01/24-1Л від 20.01.2024 р. повідомляємо наступне: 1. Термін «трудові відносини» відповідно до Кодексу законів про працю це - врегульовані нормами трудового права суспільні відносини, що виникають як результат впливу норм трудового права на поведінку суб'єктів трудової діяльності в результаті укладення трудового договору, внаслідок якого між ними виникають правові зв'язки, а також відносини з приводу встановлення умов праці на підприємстві, навчання й перекваліфікації за місцем роботи та відносини, пов'язані з наглядом і контролем за додержанням трудового законодавства, вирішенням трудових спорів та працевлаштуванням громадян. Фізична особа може виконувати роботи як на підставі трудового, так і на підставі цивільно-правового договору. На цьому неодноразово наголошувало Мінсоцполітики (див. листи від 16.05.2011 р. № 151/06/186-11 і від 20.04.2012 р. № 64/06/187-12, https://ips.ligazakon.net/document/FIN65714?an=1, https://ips.ligazakon.net/document/FIN76297 ). Крім того фізична особа-підприємець є одночасно найманим працівником виходячи з наступного. Платниками єдиного внеску є, зокрема, підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені з урахуванням норм законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством чи за цивільно-правовими договорами (п. 1 частини першої ст. 4 цього Закону). Базою нарахування єдиного внеску для зазначених платників є сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються положеннями Закону про оплату праці, та сума винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами (абзац перший п. 1 частини першої ст. 7 Закону про ЄСВ). Також платниками єдиного внеску, як зазначено у п. 4 частини першої ст. 4 цього Закону, є фізичні особи — підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, незалежно від того, чи є такі особи найманими працівниками. Єдиний внесок для фізичних осіб — підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, нараховується на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом про ЄСВ. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (п. 3 частини першої ст. 7 цього Закону). Як визначено п. 2 цієї частини, базою нарахування єдиного внеску, зокрема, для фізичних осіб — підприємців, які перебувають на загальній системі оподаткування, є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає оподаткуванню ПДФО. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць. У разі якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному кварталі або окремому місяці звітного кварталу, такий платник зобов’язаний визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом про ЄСВ. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску. Отже, фізичні особи — підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування і є одночасно найманими працівниками, не звільняються від сплати єдиного внеску та подання обов’язкової звітності за себе як фізичні особи — підприємці. Сплата ЄСВ у такому разі не здійснюється подвійно, адже за фізичну особу — підприємця, яка працює найманим працівником у юридичної особи, сплачує роботодавець (утримань ЄСВ із заробітної плати немає). Отже, перебуваючи у статусі фізичної особи-підприємця, ФОП Теліженко В.А. є і в тому числі комірником так як виконує відповідні роботи. 2. Копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують право володіти, розпоряджатись, користуватись транспортними засобами відповідно до вказаної довідки ФОП Теліженко В.А. не надає так як є власником даних транспортних засобів та надає у складі тендерної пропозиції свідоцтва про реєстрацію ТЗ. 3. Умовами тендерної документації не передбачено надання відповідних документів, які підтверджували відповідність вказаних Вами нормам. Крім того Вами не доведено та не обґрунтовано, що дані транспортні засоби не відповідають даним нормам. 4. Законом або Постановою не передбачено відхилення по даній причині, зокрема у ст. 30, п. 43. Відповідно ст. 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Законом про закупівлі не передбачено, що комітет може брати на себе функції податкової служби України. 5. Документація не містить окремих вимог до порядку оформлення опису основних показників якості товару (якісних характеристик БМВД). Примітка. З практики Рішень Комісії АМКУ – Рішення № 665-р/пк-пз від 15.01.2025 р. № UA-2024-12-11-017830-a. 6. Умовами тендерної документації не вимагалось надавати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) саме на Учасника. Всі документи, які вимагались умовами тендерної документації ФОП Теліженко В.А. надано.
Статус вимоги: Не задоволено