-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Завершена
414 153.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 070.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 070.77 UAH
Номер:
27e7949c184f42dda80cc8f4ea50ddf4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2025 00:00
Період моніторингу:
04.03.2025 08:54 - 26.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.03.2025 № 64
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 03.03.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 03.03.2025 № 64
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2025-01-02-007540-a 02.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – КНП «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХМР, Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 02.01.2025 №10/25/1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.01.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі – ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», Учасник); рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) №1443-р/пк-пз від 30.01.2025; Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи від 10.02.2025 № 10/25/5 про визнання переможця торгів; повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2025; договір про надання послуг від 21.02.2025 № 10/25/1-ВТО (далі – Договір); пояснення надані через електрону систему закупівель 17.03.2025 року (далі – Пояснення).
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» встановлено наступне.
Додатком №1 до Тендерної документації (Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) встановлена вимога надання в складі тендерної пропозиції (далі – Пропозиція) Довідки з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано, зокрема:
- Довідку від 07.01.2025 вих.№2, згідно якої зазначено, що ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» в особі тимчасово виконуючого обов’язки директора Висотюк Катерини Петрівни має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, зокрема: «2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія ЕКО ГАРАНТ» (ЄДРПОУ 39150176)» (файл 2.Довідка про суб’підрядників.pdf);
- Договір на перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні укладений від 10.03.2023 року № П100323 між Товариством з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в особі Тимчасово виконуючого обов’язки директора Дмитра СОРОКУЗА, який діє на підставі Статуту та Протоколу Загальних зборів учасників № 15-04/22 від 15.04.2022р. , і Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія ЕКО ГАРАНТ», в особі директора Ганни ЧАЙКОВСЬКОЇ, що діє на підставі Статуту товариства (файл Кваліфікаційний документ Документи транспорт перевезення Екогарант.pdf).
Одночасно, згідно надано у складі Пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» Протоколу Загальних зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі –Товариство) № 06-03/23 від 06.03.2023 року, припиниено повноваження директора Товариства виконавчим директором Товариства Сорокузом Дмитром Юрійовичем з 10 березня 2023 року (файл Протокол заг зборів т.в.о.Висотюк.pdf), тобто з дати підписання договору на перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні.
Разом з тим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
З огляду на викладене та керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 12.03.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, яким чином Замовник перевірив чинність даного договору зокрема в частині повноважень Дмитро СОРОКУЗ на підписання вищезазначеного договору.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, Замовник в поясненні від 17.03.2025 повідомив, «…Замовник не перевіряв чинність Договору на перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні укладений від 10.03.2023 року № П100323 між Товариством з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в особі Тимчасово виконуючого обов’язки директора Дмитра СОРОКУЗА, який діє на підставі Статуту та Протоколу Загальних зборів учасників № 15-04/22 від 15.04.2022р., і Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія ЕКО ГАРАНТ», в особі директора Ганни ЧАЙКОВСЬКОЇ, що діє на підставі Статуту товариства зокрема в частині повноважень Дмитрo СОРОКУЗ на підписання зазначеного договору. Окремо зазначаємо, що відповідно до надісланого листа від Учасника вих.№27/02 від 27.02.2025 р., Учасник планує залучення власного транспорту на виконання договору укладеного за результатами даної закупівлі між Замовником та Учасником, оскільки отримав власну ліцензію УКРТРАНСБЕЗПЕКИ внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями №382 від 26.02.2025 року.».
Однак, надане пояснення не спростовує наявність невідповідності в поданих учасником документах.
Період усунення порушень:
24.03.2025 20:19 - 08.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
24.03.2025 20:19
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відповідно до п.10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" висновок ДАСУ від 24.03.2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-02-007540-a буде оскаржено у суді
Дата публікації:
28.03.2025 10:33
Дата відкриття провадження:
09.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
П/520/9826/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
435ce808f75a4c42a5a1ca28ba772d4f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.03.2025 21:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відхо-дами) (ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медични-ми відходами), очікуваною вартістю 414 153,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-02-007540-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону Укра-їни «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 че-рвня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірно-сті прийняття рішень, а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від по-тенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних ха-рактеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у складі ТП оприлюднено:
- Довідку від 07.01.2025 вих.№2, згідно якої зазначено, що ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі менше ніж 20 відсотків договору про закупівлю, у тому числі Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія ЕКО ГАРАНТ» (ЄДРПОУ 39150176) (файл Довідка про суб’підрядників.pdf).
- Договір на перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні укладений від 10.03.2023 року № П100323 між Товариством з об-меженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в особі Тимчасово ви-конуючого обов’язки директора Дмитра СОРОКУЗА, який діє на підставі Статуту та Протоколу Загальних зборів учасників № 15-04/22 від 15.04.2022р., і Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія ЕКО ГАРАНТ», в особі директора Ганни ЧАЙКОВСЬКОЇ, що діє на підставі Статуту товариства (файл Кваліфікаційний документ Документи транспорт перевезення Екогарант.pdf).
Згідно оприлюдненому у складі ТП Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» Протоколу Загальних зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі –Товариство) № 06-03/23 від 06.03.2023 року, по другому питанню порядку денного про припинення повноважень директора Товариства виконавчим директором, вирішили припинити повноваження директора Товариства виконавчим директором Товариства Сорокузом Дмитром Юрійовичем з 10 березня 2023 року (файл Протокол заг зборів т.в.о.Висотюк.pdf).
Яким чином Замовник перевірив чинність даного договору зокрема в частині повноважень Дмитрo СОРОКУЗ на підписання вищезазначеного договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в по-ясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) пи-тання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7c5578b347b944e7808677266dbc4cb8
Назва:
Пояснення в межах моніторингу процедури закупівлі UA-M-2025-03-03-000107
Дата опублікування:
17.03.2025 11:37
Опис:
Пояснення в межах моніторингу процедури закупівлі
UA-M-2025-03-03-000107 ● 27e7949c184f42dda80cc8f4ea50ddf4
Відповідно до Вашого запиту від 12.03.2025р., КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надає через електронну систему закупівель пояснення, інформацію та документи, запитувану Північно-східним офісом Держаудитслужби, в межах моніторингу процедури закупівлі UA-M-2025-03-03-000107.
1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Для безперебійного, безпечного та завчасного забезпечення лікувального процесу, необхідного для належного здійснення лікарнею своєї статутної діяльності та задля недопущення негативних наслідків, пов’язаних зі здоров’ям населення постала потреба в закупівлі послуг у сфері поводження з медичними відходами які обумовлені спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій.
На виконання вимог наказу МОЗ України «Про затвердження державних санітарно – протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» від 08.06.2015 року № 325 (зі змінами внесеними згідно з Наказами МОЗ України №1602 від 06.09.2022р., № 2075 від 14.11.2022р) усі медичні відходи, які утворюються при наданні медичної допомоги в структурних підрозділах лікарні, без попереднього оброблення (дезінфекції) підлягають передачі перевізнику або суб’єкту господарювання, який отримав Ліцензію на транспортування та утилізацію медичних відходів, з яким укладено угоду.
Для забезпечення виконання Наказу МОЗ України від 06.09.2022 № 1602 «Про затвердження Змін до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», Закону України «Про управління відходами» Замовником визначаються технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та надання необхідної послуги у сфері поводження з медичними відходами. З огляду на внутрішні нормативи Замовника, аналізу попереднього року, щодо кількості збирання, перевезення, утилізації та знищення медичних відходів відповідних категорії, Замовником узагальнено такі показники і визначено технічні, якісні та кількісні характеристик предмета закупівлі.
Облік обсягу утворення медичних відходів по лікарні в цілому здійснює відповідальна особа за організацію поводження з медичними відходами в лікарні, затверджена наказом керівника.
Враховуючи вищезазначене, Замовником, на підставі Службової записки від 22.11.2024 року (додається) було оголошено відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами), ID: UA-2025-01-02-007540-a.
В оголошені про проведення відкритих торгів ID: UA-2025-01-02-007540-a Замовник зазначив очікувану вартість предмета закупівлі 414 153,00 грн. з ПДВ.
Дана очікувана вартість розрахована на підставі Методу 1 Розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Замовника № 99 від 02.03.2023, а саме - Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
Під час збору інформації 05.12.2024 та 06.12.2024 було отримано 3 комерційні пропозиції:
1. ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»;
2. ТОВ «НДІ «УКРЕКОПРОЕКТ»;
3. ТОВ «А-ЕНЕРГО».
Розрахунок очікуваної вартості UA-2025-01-02-007540-a та отримані комерційні пропозиції додаються.
2. Учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у складі ТП оприлюднено:
- Довідку від 07.01.2025 вих.№2, згідно якої зазначено, що ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі менше ніж 20 відсотків договору про закупівлю, у тому числі Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія ЕКО ГАРАНТ» (ЄДРПОУ 39150176) (файл Довідка про суб’підрядників.pdf).
- Договір на перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні укладений від 10.03.2023 року № П100323 між Товариством з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в особі Тимчасово виконуючого обов’язки директора Дмитра СОРОКУЗА, який діє на підставі Статуту та Протоколу Загальних зборів учасників № 15-04/22 від 15.04.2022р., і Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія ЕКО ГАРАНТ», в особі директора Ганни ЧАЙКОВСЬКОЇ, що діє на підставі Статуту товариства (файл Кваліфікаційний документ Документи транспорт перевезення Екогарант.pdf).
Згідно оприлюдненому у складі ТП Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» Протоколу Загальних зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі –Товариство) № 06-03/23 від 06.03.2023 року, по другому питанню порядку денного про припинення повноважень директора Товариства виконавчим директором, вирішили припинити повноваження директора Товариства виконавчим директором Товариства Сорокузом Дмитром Юрійовичем з 10 березня 2023 року (файл Протокол заг зборів т.в.о.Висотюк.pdf).
Яким чином Замовник перевірив чинність даного договору зокрема в частині повноважень Дмитрo СОРОКУЗ на підписання вищезазначеного договору.
Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами введено воєнний стан в Україні.
Відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі - Особливості).
Згідно пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до пункту 7 Розділу 1 тендерної документації було передбачено зокрема, що Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (код ЄДПРОУ 38234621) було встановлено невідповідність.
Відповідно до пп.1.1.1. п.1.1. Розділу 1 «Кваліфікаційних критеріїв» Учасник надав довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази вих.№4 від 07.01.2025 року. На підтвердження інформації зазначеної в довідці, відносно вантажних транспортних засобів надає сканований оригінал свідоцтва про реєстрацію вантажного транспортного засобу СХА № 245037, реєстраційний номер якого АА 7309 НА, видане ТОВ «АВС-ТРАНС», у якого ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (код ЄДПРОУ 38234621) орендує зазначений транспорт, за наданим у складі своєї тендерної пропозиції, Договором №110324 від 11.03.2024, а також задіює ТОВ «АВС-ТРАНС» як співвиконавця за наданим Договором №01/06/2023 від 01.06.2023 та сканований оригінал свідоцтва про реєстрацію вантажного транспортного засобу, СХЕ №127804, реєстраційний номер якого АА 9980 КМ, видане Леоненко Валерію Вікторовичу, у якого ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО ГАРАНТ» орендує зазначений транспортний засіб, а ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (код ЄДПРОУ 38234621) у свою чергу задіює ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО ГАРАНТ» як співвиконавця за наданим Договором №П100323 від 10.03.2023.
На підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази та технологій, вимагалось надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, в якій зазначити, зокрема, але не виключно «інформацію щодо наявності вантажних транспортних засобів, що будуть задіяні до перевезення медичних відходів з зазначенням реєстраційних номерів транспортних засобів та інформацію щодо обладнання, що будуть задіяні при виконанні послуг». У наданій довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази вих.№4 від 07.01.2025 року у пункті 2 вказано - спецтранспорт для перевезення небезпечних відходів у кількості 1 шт, але не зазначений його реєстраційний номер.
За протокольним рішенням уповноваженої особи № 10/25/4 від 07.02.2025 (додається) Учаснику було надано 24 години на виправлення невідповідності встановленої Замовником, згідно якого Уповноважена особа вирішила оприлюднити в електронній системі закупівель наступне Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
«Учаснику ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (код ЄДПРОУ 38234621) - усунути невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель виправленої довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази в частині зазначення реєстраційного номеру вказаного спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів у кількості 1 шт. у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-02-007540-a).»
Учасник, у встановлені строки, виправив невідповідність шляхом завантаження до електронної системи закупівель виправленої довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази вих. №4 від 07.01.2025 р., згідно якої вантажний транспортний засіб, реєстраційний номер якого АА 7309 НА, буде задіяний до перевезення медичних відходів, що є предметом закупівлі.
Відповідно до сканованого оригіналу свідоцтва про реєстрацію вантажного транспортного засобу СХА № 245037, реєстраційний номер якого АА 7309 НА, видане ТОВ «АВС-ТРАНС», у якого ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (код ЄДПРОУ 38234621) орендує зазначений транспорт, за наданим у складі своєї тендерної пропозиції, Договором №110324 від 11.03.2024, а також задіює ТОВ «АВС-ТРАНС» як співвиконавця за наданим Договором №01/06/2023 від 01.06.2023.
Вищенаведена інформація міститься і у Довідці вих.№ 2 від 07.01.2025 щодо залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі менше 20 відсотків.
Але, надана Учасником Довідка вих.№ 2 від 07.01.2025, а також документи щодо відносин між Учасником і ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО ГАРАНТ», про що свідчить виправлена довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази вих. №4 від 07.01.2025 р, відносяться до документів, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надав на власний розсуд, які в свою чергу, Замовник не зобов’язаний розглядати відповідно до пункту 7 Розділу 1 тендерної документації.
Тому, Замовник не перевіряв чинність Договору на перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні укладений від 10.03.2023 року № П100323 між Товариством з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в особі Тимчасово виконуючого обов’язки директора Дмитра СОРОКУЗА, який діє на підставі Статуту та Протоколу Загальних зборів учасників № 15-04/22 від 15.04.2022р., і Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія ЕКО ГАРАНТ», в особі директора Ганни ЧАЙКОВСЬКОЇ, що діє на підставі Статуту товариства зокрема в частині повноважень Дмитрo СОРОКУЗ на підписання зазначеного договору.
Окремо зазначаємо, що відповідно до надісланого листа від Учасника вих.№27/02 від 27.02.2025 р. (додається), Учасник планує залучення власного транспорту на виконання договору укладеного за результатами даної закупівлі між Замовником та Учасником, оскільки отримав власну ліцензію УКРТРАНСБЕЗПЕКИ внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями №382 від 26.02.2025 року.
Додатки:
1. Службова записка від 22.11.2024 року
2. Розрахунок середньої ціни для обґрунтування очікуваної вартості від 02.01.2025.
3. Комерційна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
4.Комерційна пропозиція ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКОПРОЕКТ».
5. Комерційна пропозиція ТОВ «А-ЕНЕРГО».
6. Протокольне рішення уповноваженої особи № 10/25/4 від 07.02.2025.
7. Лист ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» вих.№24/02 від 27.02.2025 щодо залучення власного транспорту.
8. Сканкопія ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями №382 від 26.02.2025 року видана ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».