• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами)

Завершена

414 153.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 070.77 UAH
Номер: 27e7949c184f42dda80cc8f4ea50ddf4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.03.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 04.03.2025 08:54 - 26.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.03.2025 № 64 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 03.03.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 03.03.2025 № 64 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2025-01-02-007540-a 02.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 443-41-90, o.v.holovchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – КНП «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХМР, Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 02.01.2025 №10/25/1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.01.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі – ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», Учасник); рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) №1443-р/пк-пз від 30.01.2025; Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи від 10.02.2025 № 10/25/5 про визнання переможця торгів; повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2025; договір про надання послуг від 21.02.2025 № 10/25/1-ВТО (далі – Договір); пояснення надані через електрону систему закупівель 17.03.2025 року (далі – Пояснення). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» встановлено наступне. Додатком №1 до Тендерної документації (Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) встановлена вимога надання в складі тендерної пропозиції (далі – Пропозиція) Довідки з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано, зокрема: - Довідку від 07.01.2025 вих.№2, згідно якої зазначено, що ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» в особі тимчасово виконуючого обов’язки директора Висотюк Катерини Петрівни має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, зокрема: «2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія ЕКО ГАРАНТ» (ЄДРПОУ 39150176)» (файл 2.Довідка про суб’підрядників.pdf); - Договір на перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні укладений від 10.03.2023 року № П100323 між Товариством з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в особі Тимчасово виконуючого обов’язки директора Дмитра СОРОКУЗА, який діє на підставі Статуту та Протоколу Загальних зборів учасників № 15-04/22 від 15.04.2022р. , і Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія ЕКО ГАРАНТ», в особі директора Ганни ЧАЙКОВСЬКОЇ, що діє на підставі Статуту товариства (файл Кваліфікаційний документ Документи транспорт перевезення Екогарант.pdf). Одночасно, згідно надано у складі Пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» Протоколу Загальних зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі –Товариство) № 06-03/23 від 06.03.2023 року, припиниено повноваження директора Товариства виконавчим директором Товариства Сорокузом Дмитром Юрійовичем з 10 березня 2023 року (файл Протокол заг зборів т.в.о.Висотюк.pdf), тобто з дати підписання договору на перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні. Разом з тим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. З огляду на викладене та керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 12.03.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, яким чином Замовник перевірив чинність даного договору зокрема в частині повноважень Дмитро СОРОКУЗ на підписання вищезазначеного договору. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, Замовник в поясненні від 17.03.2025 повідомив, «…Замовник не перевіряв чинність Договору на перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні укладений від 10.03.2023 року № П100323 між Товариством з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в особі Тимчасово виконуючого обов’язки директора Дмитра СОРОКУЗА, який діє на підставі Статуту та Протоколу Загальних зборів учасників № 15-04/22 від 15.04.2022р., і Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія ЕКО ГАРАНТ», в особі директора Ганни ЧАЙКОВСЬКОЇ, що діє на підставі Статуту товариства зокрема в частині повноважень Дмитрo СОРОКУЗ на підписання зазначеного договору. Окремо зазначаємо, що відповідно до надісланого листа від Учасника вих.№27/02 від 27.02.2025 р., Учасник планує залучення власного транспорту на виконання договору укладеного за результатами даної закупівлі між Замовником та Учасником, оскільки отримав власну ліцензію УКРТРАНСБЕЗПЕКИ внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями №382 від 26.02.2025 року.». Однак, надане пояснення не спростовує наявність невідповідності в поданих учасником документах.
Період усунення порушень: 24.03.2025 20:19 - 08.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 24.03.2025 20:19

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до п.10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" висновок ДАСУ від 24.03.2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-02-007540-a буде оскаржено у суді
Дата публікації: 28.03.2025 10:33
Дата відкриття провадження: 09.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження: П/520/9826/25

Запити/Пояснення