• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами)

Завершена

414 153.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 070.77 UAH
Період оскарження: 02.01.2025 20:47 - 07.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: b7d2c39c74c7413ca12469a29887bac5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-02-007540-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-01-02-007540-a
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.01.2025 14:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.02.2025 16:20
Дата виконання рішення Замовником: 04.02.2025 11:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення від 17.01.2025 № 10/25/2 про відхилення тендерної пропозиції скаржника скасовано. Протокол про скасування завантажено до електронної системи.
Автор: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Коханов Руслан 380979114498 RUSLANTARKOM@GMAIL.COM http://www.tarkom.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1fec36a56af44d338bb424767da73e35
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 02.01.2025 року КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами)», згідно з ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами з очікуваною вартістю 414 153,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»;
• ТОВ «А-ЕНЕРГО»;
• ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
13.01.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС». Але ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛОМ) №10/25/2 від 17.01.2025 р. тендерна пропозиція Скаржника була відхилена.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-01-02-007540-a.

Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника Замовник зазначає: «Замовник звернувся за підтвердженням інформації наданої Учасником, щодо наявності у субпідрядника/співвиконавця ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті, яка (який) підтверджує такий дозволений вид робіт – внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, до органів Державної влади, а саме до Державної служби України з безпеки на транспорті шляхом перевірки наявності зазначеної ліцензії в реєстрі виданих та анульованих ліцензій, який знаходиться у вільному публічному доступі за посиланням: https://middleware.dsbt.gov.ua/lc/licenses.
За результатами звернення/перевірки було отримано достовірну інформацію про невідповідність Учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, у субпідрядника/співвиконавця ТОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 13744541), згідно наданого Учасником гарантійного листа вих. №7 від 07.01.2025, ліцензія (або витяг) Державної служби України з безпеки на транспорті, яка (який) підтверджує такий дозволений вид робіт – внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями відсутня. Враховуючи викладене, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі». Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі пп.1 п.44 Особливостей (учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей).

1. По-перше, як правильно зазначає сам Замовник у протоколі про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ТОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР» залучається як субпідрядник/співвиконавець для надання послуг за предметом закупівлі як суб’єкт господарювання, який має ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами за кодом 20 01 21* - «Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи».
Далі у протоколі про відхилення Замовник безпідставно зазначає, що «для вивезення відходів за кодами 18 01 03* та 15 01 10* Скаржник задіює один орендований транспортний засіб, який орендує у ТОВ «АВС-ТРАНС» за наданим договором №110324 від 11.03.2024 та залучає ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО ГАРАНТ» як субпідрядника/співвиконавця за наданим договором на перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні №П100323 від 10.03.2023. На вивезення відходів за кодом 20 01 21* Учасник залучає ТОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР» за наданим договором про надання послуг №30-08-ТФ від 30.08.2024».
Але у довідці про субпідрядників Вих. №2 Від 07.01.2025 року (додається як доказ) та інших документах тендерної пропозиції таких фактів Скаржник не зазначав. Крім цього, договір №110324 від 11.03.2024 укладений з ТОВ «АВС-ТРАНС» та договір на перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні №П100323 від 10.03.2023 укладений з ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО ГАРАНТ» не містять положень про те, що вони стосуються лише вивезення відходів за кодами 18 01 03* та 15 01 10* (додаються як докази). Щодо укладеного з ТОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР» договору про надання послуг №30-08-ТФ від 30.08.2024 (додається як доказ), то цей договір взагалі не стосується надання послуг з перевезення відходів (а відповідно не стосується залучення ТОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР» як субпідрядника/співвиконавця для перевезення відходів), а стосується надання послуг з комплексу операцій із управління небезпечними відходами, а саме збирання та оброблення небезпечних відходів (R12, R13, R4).
Таким чином, висновки Замовника взагалі не відповідають змісту наданих Скаржником документів у складі тендерної пропозиції, і базуються на вигаданих Замовником даних.
Зазначаємо, що як свідчать документи тендерної пропозиції, зокрема договір №110324 від 11.03.2024 укладений з ТОВ «АВС-ТРАНС» та договір на перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні №П100323 від 10.03.2023 укладений з ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО ГАРАНТ», лише ТОВ «АВС-ТРАНС» та ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО ГАРАНТ» залучаються як субпідрядники/співвиконавці для надання послуг з перевезення відходів за всіма кодами відходів, що стосуються предмету закупівлі, а саме 18 01 03*, 15 01 10* та 20 01 21*.
Крім цього, в умовах тендерної документації не зазначалося вимог, що для вивезення відходів за кодами 18 01 03* та 15 01 10* має бути задіяний один транспортний засіб, а для вивезення відходів за кодом 20 01 21* інший, або те, що для вивезення відходів за кодом 20 01 21* повинен бути залучений суб’єкт господарювання, який має ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами за кодом 20 01 21* - «Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи».
З огляду на вищезазначене, взагалі незрозуміло на підставі чого Замовник робить висновки, що для вивезення відходів за кодом 20 01 21* буде залучатися ТОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР», оскільки таких даних тендерна пропозиція не містить.

2. Замовник зазначає, що Скаржник у складі тендерної пропозиції надав ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ Вих. №7 Від 07.01.2025 року, у якому гарантує наявність ліцензії (або витягу) у субпідрядника/співвиконавця Державної служби України з безпеки на транспорті, яка (який) підтверджує такий дозволений вид робіт – внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями.
Далі Замовник зазначає, що за результатами звернення/перевірки було отримано достовірну інформацію про невідповідність Учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, у субпідрядника/співвиконавця ТОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 13744541), згідно наданого Учасником гарантійного листа вих. №7 від 07.01.2025, ліцензія (або витяг) Державної служби України з безпеки на транспорті, яка (який) підтверджує такий дозволений вид робіт – внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями відсутня. Враховуючи викладене, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі.

Але зі змісту Гарантійного листа Вих. №7 Від 07.01.2025 року (додається як доказ) чітко вбачається, що Скаржник не зазнав у ньому, що всі субпідрядники/співвиконавці мають ліцензії (або витяги) Державної служби України з безпеки на транспорті, які підтверджують такий дозволений вид робіт – внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, або те, що таку ліцензію (або витяг) має ТОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР». Більше того, Скаржник зазначив, що гарантує наявність ліцензії (або витягу) у субпідрядника/співвиконавця, а не субпідрядників/співвиконавців. Тому незрозуміло, чому і на підставі чого Замовник зробив висновок, що у даному гарантійному листі Скаржник повідомив, що ТОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР» має ліцензію (або витяг) Державної служби України з безпеки на транспорті, яка (який) підтверджує такий дозволений вид робіт – внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями.
В жодному іншому документі тендерної пропозиції Скаржник також не зазначав, що ТОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР» має ліцензію (або витяг) Державної служби України з безпеки на транспорті, яка (який) підтверджує такий дозволений вид робіт – внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями.

Тому незрозуміло, яку недостовірну інформацію щодо наявності у ТОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР» ліцензії (або витягу) Державної служби України з безпеки на транспорті, яка (який) підтверджує такий дозволений вид робіт – внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, повідомив Скаржник. Оскільки такої інформації Скаржник взагалі не повідомляв у жодному документі тендерної пропозиції. Відтак такі твердження і висновки Замовника є вигаданими та надуманими.

Крім того, Замовник не виявляв вказане в Протоколі як невідповідність в документах пропозиції, не звертався до Скаржника з вимогою щодо усунення невідповідностей (які на думку Скаржника є безпідставними) в його пропозиції на підставі пункту 43 Особливостей. Замовник лише безпідставно вказав та звинуватив Скаржник в недостовірності поданої інформації.

З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість укладення зі Скаржником договору як з переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника