• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Електрична енергія

Електрична енергія. Оплата вартості електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем згідно спів фінансуванням з міського бюджету на 2025 рік, яка реалізується в межах бюджетного фінансування на 2025 рік та кошти від господарської діяльності (власні кошти) в 2025 р.

Завершена

2 905 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 525.00 UAH
Номер: 1cb9d6674df5466d82983fabc374f1ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-25-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.02.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 25.02.2025 16:13 - 19.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.02.2025 № 9-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.02.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 25.02.2025 №9-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-01-02-007419-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальне підприємство «Теплокомунгосп» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 04.01.2025; тендерну пропозицію ТОВ «ЯСНО+»; договір про закупівлю від 24.01.2025 № 77721210995П-Т125 ціною 2 339 400,00 гривень, пояснення Замовника надані 03.03.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. 1. За наслідками проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Абзацем першим пункту 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/ або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника не містить окремого додатку з переліком всіх документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції чим порушено вимоги абзаців першого та десятого пункту 28 Особливостей. 2. Відповідно до оголошення про закупівлю, підпункту 4.4 пункту 4 Розділу І тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації Замовник оприлюднив інформацію про намір придбати електричну енергію на 2025 рік у кількості 350 000 кВт/год. Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник визначив, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі – заповненою та підписаною тендерною пропозицією згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Ясно+» у складі тендерної пропозиції надав файл «+++ПРОПОЗИЦІЯ.pdf», в якому запропонував обсяг електричної енергії в кількості 3 500 000 кВт/год, при цьому у документі тендерної пропозиції «++ТЕХНІЧНІ.pdf» учасник ТОВ «Ясно+» визначив обсяг електричної енергії в кількості 350 000 кВт/год, що є невідповідністю в інформації та документах, що подані учасником. Проте, Замовник не встановив невідповідність у інформації та документах учасника ТОВ «Ясно+» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити зазначені невідповідності. 3. Крім того, моніторингом установлено, що відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовник затвердив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому, на підтвердження технічних та якісних характеристик Замовник у Додатку 3 до тендерної документації визначив перелік документів та інформації, що має надати учасник торгів, в тому числі надання копій діючих сертифікатів ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» та ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», при цьому Замовник конкретизував, що вищезазначені сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Ясно+» у складі тендерної пропозиції надав копії сертифікатів від 04.06.2024 № UA.CУ28000.240503.03-24 (ДСТУ ISO 28000:2008) та від 04.06.2024 № UA.CУ.37001.240503.01-24 (ДСТУ ISO 37001:2018), що видані органом сертифікації ТОВ «Центр оцінки відповідності «ФАКТУМ», проте вищезазначене товариство не включено до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України за вказаними сертифікатами, чим не дотримано вимоги Додатку 3 до тендерної документації. Таким чином, учасник ТОВ «Ясно+» не підтвердив технічні та якісні характеристики за предметом закупівлі у спосіб, що визначений Замовником згідно Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до абз.2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Проте, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ясно+» та рішенням уповноваженої особи від 16.01.2025 визначено його переможцем тендеру. 4. Також, моніторингом установлено, що через електронну систему закупівель 17.01.2025 оприлюднено звернення від учасника торгів ТОВ «ЕНЕРГОЦЕНТР ПЛЮС», в якому зазначив факти невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Ясно+» до вимог тендерної документації. Замовник, відповівши на звернення учасника, що оприлюднено в електронній системі закупівель 20.01.2025, визнав встановлені порушення та проінформував, що в подальшому буде враховувати вимоги тендерної документації щодо підтвердження учасниками впровадження та їхньої відповідності сертифікатів ДСТУ ISO. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник зобов’язаний відмінити процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник не відмінив процедуру закупівлі та 24.01.2025 уклав договір за № 77721210995II-T125 на постачання електричної енергії на суму 2 339 400 гривень. Відповідно до пояснень від 03.03.2025, що надані на запит Держаудитслужби, Замовник погоджується з виявленими порушеннями та проводяться дії щодо розірвання договору про закупівлю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзаців першого та десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ясно+» установлено порушення вимог пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 та підпункту 2 пункту 50 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Період усунення порушень: 07.03.2025 15:50 - 22.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.03.2025 15:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Протоколи та усунення порушень
Дата публікації звіту: 16.04.2025 11:35

Запити/Пояснення