-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія
Електрична енергія. Оплата вартості електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем згідно спів фінансуванням з міського бюджету на 2025 рік, яка реалізується в межах бюджетного фінансування на 2025 рік та кошти від господарської діяльності (власні кошти) в 2025 р.
Завершена
2 905 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 525.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 525.00 UAH
Період оскарження:
02.01.2025 19:38 - 08.01.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність тендерної пропозиції переможця умовам тендерної документації
Номер:
be2605c22a64428f8e987bed0055ce93
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-02-007419-a.a1
Назва:
Невідповідність тендерної пропозиції переможця умовам тендерної документації
Вимога:
Рішенням уповноваженої особи КП «ТЕПЛОКОМУНГОСП» Мироненко Н.М. (протокол від 16.01.2025 №2) було обрано переможцем закупівлі UA-2025-01-02-007419-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЯСНО+». Але, тендерна пропозиція даного Учасника не відповідає кількісним вимогам до предмета закупівлі, особливим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації Замовника.
Так, Замовник закуповує електричну енергію в кількості 350 000 кВт*год., що зазначено в електронній системі закупівель, п.4.4. розділу І Тендерної документації, Додатках 2 та 3 до Тендерної документації. Але, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЯСНО+» подана на кількість електроенергії 3 500 000 кВт*год. (документ під назвою +++ПРОПОЗИЦІЯ.pdf), що не відповідає кількісним характеристикам до предмета закупівлі, відповідно і вартість тендерної пропозиції невірно розрахована даним Учасником та є значно зниженою.
Також, у Додатку 3 до Тендерної документації, зазначено : «З метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організацій учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом подання копії діючого сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018, виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.»
Учасник повинен підтвердити використання системи менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно поставки предмету закупівлі шляхом надання у складі тендерної пропозиції діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі) від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.»
Учасником –переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЯСНО+», надано сертифікати ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» та ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» видані органом сертифікації - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ», який не має акредитації з видачі сертифікатів ДСТУ ISO 37001:2018 та ДСТУ ISO 28000:2008. Тобто, Замовником не перевірено виконання Учасником власної вимоги.
Таким чином, Замовником неправомірно визнано переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЯСНО+», порушено принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п.2 ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», пп.2.п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178 (із змінами), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
На підставі вищенаведеного, вимагаємо від Вас скасувати рішення про обрання переможцем закупівлі UA-2025-01-02-007419-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЯСНО+».
Додатки:
1. Документ «+++Пропозиція.pdf»
2. Сфера акредитації ТОВ «Фактум».
Пов'язані документи:
Учасник
- +++ПРОПОЗИЦІЯ.pdf 17.01.2025 10:43
- 80095_сфера 11.12.2024.docx.pdf 17.01.2025 10:43
Дата подачі:
17.01.2025 10:43
Вирішення:
Шановний потенційний учасник! Висловлюємо вам свою повагу за проявлений інтерес до нашої закупівлі та на ваше звернення повідомляємо наступне.
1.Тендерна пропозиція даного Учасника не відповідає кількісним вимогам до предмета закупівлі, особливим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації Замовника. Так, Замовник закуповує електричну енергію в кількості 350 000 кВт*год., що зазначено в електронній системі закупівель, п.4.4. розділу І Тендерної документації, Додатках 2 та 3 до Тендерної документації.
В Додатку 4 до Тендерної документації «Тендерна пропозиція» Замовник зробив помилку (описку) в кількості кВт*год.
Але, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЯСНО+» подана на кількість електроенергії 3 500 000 кВт*год. (документ під назвою +++ПРОПОЗИЦІЯ.pdf), що не відповідає кількісним характеристикам до предмета закупівлі, відповідно і вартість тендерної пропозиції невірно розрахована даним Учасником та є значно зниженою, але вартість електроенергії розрахована на 350 000 кВт*год.
2.Учасником –переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЯСНО+», надано сертифікати ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» та ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання.
Проходження сертифікації діяльності вказано в Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що для Замовника електричної енергії необхідно підтвердження якості процесу постачання електроенергії необхідно отримати сертифікат ISO 14001:2015, а саме для підтвердження екологічності процесу в здійснені його діяльності для виконання Договору про постачання електричної енергії в інтересах Замовника або ж Учасник може надати аналогічні документи для такого підтвердження відповідно до тендерної документації.
Сертифікати ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» та ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання є додатковими критеріями.
Замовником було перевірено в єдиному реєстрі корупціонерів директора ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЯСНО+», не виявлено.
В подальшому Замовник при складанні тендерної документації буде враховувати вимоги тендерної документації щодо підтвердження учасниками впровадження та їхньої відповідності сертифікатів ДСТУ ISO.
Дякуємо за Вашу вимогу, Замовник не мав на меті обмежити коло учасників або порушити їх права.
Статус вимоги:
Відхилено