• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

"Код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт рентгенологічного кабінету Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області)"

Місце виконання робіт: вул. Незалежності,3, селище Любешів Камінь - Каширського району Волинської області, Україна, 44201 Термін виконання : до 20 лютого 2025 року (включно)

Завершена

1 816 376.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 081.88 UAH
Номер: 05867eb2b33a4963985ae610da58a4bc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-19-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.02.2025 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 19.02.2025 12:05 - 13.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.02.2025 НАКАЗ№ 5-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.02.2025 № 5-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-01-02-007082-a від 02.01.2025. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, i.v.hirko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує вжити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунальне підприємство «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.01.2025 №1 ВТ; (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.01.2025 №1.1.ВТ; тендерну пропозицію Приватного підприємства «РОУДІЗ» (далі – ПП «РОУДІЗ»); протоколи уповноваженої особи Замовника від 13.01.2025 №1.1.ВТ та від 22.01.2025 №1.2.ВТ; повідомлення про намір укласти договір від 22.01.2025; договір підряду від 30.01.2025 №37 на суму 1 699 048,41 гривень; додаткова угода від 19.02.2025 №1 до договір підряду від 30.01.2025 №37; пояснення Замовника від 24.02.2025 та від 25.02.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 19.02.2025 та від 20.02.2025 відповідно. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Разом з тим, пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 30 січня 2025 року опубліковано Договір, предметом якого є капітальний ремонт рентгенологічного кабінету Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області та додатки до нього у форматі PDF (крім додатку № 3 до Договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва»). Однак, Замовник в строки визначені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 19.02.2025 під час здійснення моніторингу закупівлі Замовник 24.02.2025 в електронній сиситемі закупівель завантажив Договір, додаток № 1 до Договору «Календарний графік виконання робіт», додаток № 2 до Договору «Договірна ціна», додаток № 3 до Договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва» у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 28.02.2025 11:58 - 15.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.02.2025 11:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень Пояснення на висновок моніторингу UA-M-2025-02-19-000004 від 19.02.2025 року (в порядку частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») Комунальне підприємство «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради (надалі – Замовник) надає пояснення на висновок УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (обл.), опублікований в ЦБД Prozorro 28 лютого 2024 року о 11:58 (далі – Висновок), у межах проведення моніторингу закупівлі «Код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт рентгенологічного кабінету Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-01-02-007082-a). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.01.2025 №1 ВТ; (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.01.2025 №1.1.ВТ; тендерну пропозицію Приватного підприємства «РОУДІЗ» (далі – ПП «РОУДІЗ»); протоколи уповноваженої особи Замовника від 13.01.2025 №1.1.ВТ та від 22.01.2025 №1.2.ВТ; повідомлення про намір укласти договір від 22.01.2025; договір підряду від 30.01.2025 №37 на суму 1 699 048,41 гривень; додаткова угода від 19.02.2025 №1 до договору підряду від 30.01.2025 №37; пояснення Замовника від 24.02.2025 та від 25.02.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 19.02.2025 та від 20.02.2025 відповідно. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує вжити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Щодо висновку моніторингу можемо пояснити наступне. 1. На виконання висновку Держаудитслужби щодо порушення Замовником норм пункту 10 частини 1 статті 10 Закону уповноваженою особою Замовника 24.02.2025р. в електронній системі закупівель завантажено Договір, Додаток № 1 до Договору «Календарний графік виконання робіт», Додаток № 2 до Договору «Договірна ціна», Додаток № 3 до Договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва» у машино зчитувальному форматі. Також, 07.03.2025 р. в електронній системі закупівель завантажено Додаткову угоду №1 від 19.02.2025р. та Додаткову угоду №2 від 21.02.2025р. до Договору №37 від 30.01.2025 р. у машино зчитувальному форматі. 2. На виконання Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель, викладених у Висновку про результати моніторингу Держаудитслужби, керівництвом Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою підприємства Корець Н.І. щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» при оприлюдненні відповідних договорів про закупівлю та додатків до них у машинозчитувальному форматі. Таким чином, Замовник усунув порушення законодавства у сфері державних закупівель, викладених у Висновку моніторингу, проведеного Держаудитслужбою. Відповідно до частини 9 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”: «У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку». Додаток: - додаткова угода № 1 від 19.02.2025р. з додатками в машино зчитувальному форматі; - додаткова угода № 2 від 21.02.2025р. з додатками в машино зчитувальному форматі. Директор Сергій ГЕРЕЦЬ Корець Ніна 0996365649
Дата публікації звіту: 07.03.2025 16:04

Запити/Пояснення