-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
"Код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт рентгенологічного кабінету Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області)"
Місце виконання робіт: вул. Незалежності,3, селище Любешів Камінь - Каширського району Волинської області, Україна, 44201 Термін виконання : до 20 лютого 2025 року (включно)
Завершена
1 816 376.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 081.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 081.88 UAH
Період оскарження:
02.01.2025 17:36 - 15.01.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного рішення про обрання переможця
Номер:
3c7e35894e854d3b841ff5d9f3daf858
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-02-007082-a.b2
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного рішення про обрання переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 32.Довідка про наявність працівників (1) (1).pdf 27.01.2025 16:17
- ._tmp Інформація про ціни на матеріальні ресурси.xls 27.01.2025 16:17
- ._u_62_ДЦ_ЛК1_02-01-03.doc 27.01.2025 16:17
- .DS_Store 27.01.2025 16:17
- 30.Довідка про аналогічні договори (1) (1).pdf 27.01.2025 16:17
- 3.4.Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці..pdf 27.01.2025 16:17
- 3.3.Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці..PDF 27.01.2025 16:17
- 1.1.Витяг з протоколу Шух Н.П..pdf 27.01.2025 16:17
- 3.6.Декларація про провадження господарської діяльності.pdf 27.01.2025 16:17
- 1.5.Додаткова 4.jpg 27.01.2025 16:17
- ._u_62_ДЦ_ЛК1_02-01-02.doc 27.01.2025 16:17
- скарга антимонопольний Константа. Любешів. 2025-01-02-007082-а.docx 27.01.2025 16:17
- ._u_62_ДЦ_ВРЛК_02-01-03.doc 27.01.2025 16:17
- 1.2.Посвідчення Шух Н.П..pdf 27.01.2025 16:17
- Додаток 1 до тендерної документації (1).docx 27.01.2025 16:17
- ._u_62_ДЦ_ДЦ_3.doc 27.01.2025 16:17
- 1.6.Додаткова угода №5.jpg 27.01.2025 16:17
- ._u_62_ДЦ_ЛК1_02-01-01.doc 27.01.2025 16:17
- ._u_62_ДЦ_ВРЛК_02-01-04.doc 27.01.2025 16:17
- 1.3.Додаткова угода №2.jpg 27.01.2025 16:17
- ._u_62_ДЦ_ЗВВ.doc 27.01.2025 16:17
- 1.2.Додаткова угода №1.pdf 27.01.2025 16:17
- 3.1.Ліцензія на діяльність.PDF 27.01.2025 16:17
- ._u_62_ДЦ_ЛК1_02-01-04.doc 27.01.2025 16:17
- ._.DS_Store 27.01.2025 16:17
- 1.4.3.jpg 27.01.2025 16:17
- 3.2.Дозвіл, виданий Головним управлінням Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки..PDF 27.01.2025 16:17
- 3.5.Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.pdf 27.01.2025 16:17
- ._u_62_ДЦ_ВРЛК_02-01-02.doc 27.01.2025 16:17
- ._u_62_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.doc 27.01.2025 16:17
- Скарга.PDF 27.01.2025 16:17
- 5.7.Наказ про призначення відповідального з охорону праці (3) (1).pdf 27.01.2025 16:17
- Протокол розгляду (підтв. переможця) 1.2.ВТ.pdf 27.01.2025 16:17
- 1.1.IMG_0001_compressed.pdf 27.01.2025 16:17
- sign.p7s 27.01.2025 16:18
- sign.p7s 27.01.2025 16:18
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
28.01.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
76ddb72e2bcd2a4dd5694fc72614b004
Заголовок пункту скарги:
порушення кваліфікаційних вимог
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно пункту 2.2. Додатку 1 до тендерної документації визначено, що у трудових відносинах з учасником повинні бути працівники (виконавці робіт) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та відповідають вимогам пункту.
Для підтвердження учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до пункту 2.3. Додатку 1 до тендерної документації Замовника у трудових відносинах із учасником обов’язково повинні перебувати наступні працівники:
? інженер з охорони праці– не менше 1-ї особи;
? виконавець робіт – не менше 1-ї особи;
? працівники робітничих професій - не менше 4-х осіб.
Пунктом 2.4. Додатку 1 до тендерної документації Замовника для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
інформаційна довідка про наявність працівників, передбачених пунктом 2.2, у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного працівника наступних відомостей:
(a.1) найменування посади;
(a.2) прізвища, імені, по батькові (за наявності);
(a.3) форми працевлаштування (основне місце роботи / сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків тощо)/трудова угода;
b) копії розпорядчих рішень (наказів, розпоряджень) про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників та/або копії письмових трудових договорів (контрактів) та/або трудових угод з працівниками, які зазначені учасником в інформаційній довідці згідно з підпунктом «а» цього пункту.
Пункт 2. Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.01.2025 року №2-Р, наданої переможцем містить відомості про наявність у ПП «РОУДІЗ» «відповідального за охорону праці (особа, що виконує функції інженера з охорони праці» Шух Наталія Петрівна, форма працевлаштування – штатний (за сумісництвом), однак вказана посада не відповідає вимогам заявленим Замовником. (32.Довідка про наявність працівників (1).pdf.)
У складі своєї тендерної пропозиції переможець надав наказ № 41 від 05.01.2021 року Приватного підприємства «Ространс» «Про визначення відповідальної особи за організацію і стан охорони праці», де згідно пункту 1 визначено відповідальним за охорону праці, організацію своєчасного проведення вступного інструктажу , інструктажу з охорони праці на робочому місці, правильне ведення покладеної документації з питань охорони праці – директора Шух Наталію Петрівну. (файл 5.7.Наказ про призначення відповідального з охорону праці.pdf.)
Подані у складі тендерної документації посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці від 11 листопада 2022 року та витяг з протоколу № 86-0302-ВОСА-2022 Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці видано на ім’я директора ПП «РОСТРАНС» Шух Наталії Петрівни. (5.6.Охорона праці посвідчення інженер.zip)
Таким чином, переможцем процедури публічної закупівлі ПП «РОУДІЗ» у складі своєї тендерної пропозиції не було надано документального підтвердження наявності - інженера з охорони праці– не менше 1-ї особи, що імперативно вимагалось Замовником згідно пп. 1 п. 2.3. Додатку 1 до тендерної документації.
Тобто переможець не надав у складі своєї тендерної пропозиції документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для підтвердження учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до пункту 2.3. Додатку 1 до тендерної документації Замовника у трудових відносинах із учасником обов’язково повинні перебувати наступні працівники:
? інженер з охорони праці– не менше 1-ї особи;
? виконавець робіт – не менше 1-ї особи;
? працівники робітничих професій - не менше 4-х осіб.
Пунктом 2.4. Додатку 1 до тендерної документації Замовника для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
інформаційна довідка про наявність працівників, передбачених пунктом 2.2, у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного працівника наступних відомостей:
(a.1) найменування посади;
(a.2) прізвища, імені, по батькові (за наявності);
(a.3) форми працевлаштування (основне місце роботи / сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків тощо)/трудова угода;
b) копії розпорядчих рішень (наказів, розпоряджень) про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників та/або копії письмових трудових договорів (контрактів) та/або трудових угод з працівниками, які зазначені учасником в інформаційній довідці згідно з підпунктом «а» цього пункту.
Пункт 2. Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.01.2025 року №2-Р, наданої переможцем містить відомості про наявність у ПП «РОУДІЗ» «відповідального за охорону праці (особа, що виконує функції інженера з охорони праці» Шух Наталія Петрівна, форма працевлаштування – штатний (за сумісництвом), однак вказана посада не відповідає вимогам заявленим Замовником. (32.Довідка про наявність працівників (1).pdf.)
У складі своєї тендерної пропозиції переможець надав наказ № 41 від 05.01.2021 року Приватного підприємства «Ространс» «Про визначення відповідальної особи за організацію і стан охорони праці», де згідно пункту 1 визначено відповідальним за охорону праці, організацію своєчасного проведення вступного інструктажу , інструктажу з охорони праці на робочому місці, правильне ведення покладеної документації з питань охорони праці – директора Шух Наталію Петрівну. (файл 5.7.Наказ про призначення відповідального з охорону праці.pdf.)
Подані у складі тендерної документації посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці від 11 листопада 2022 року та витяг з протоколу № 86-0302-ВОСА-2022 Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці видано на ім’я директора ПП «РОСТРАНС» Шух Наталії Петрівни. (5.6.Охорона праці посвідчення інженер.zip)
Таким чином, переможцем процедури публічної закупівлі ПП «РОУДІЗ» у складі своєї тендерної пропозиції не було надано документального підтвердження наявності - інженера з охорони праці– не менше 1-ї особи, що імперативно вимагалось Замовником згідно пп. 1 п. 2.3. Додатку 1 до тендерної документації.
Тобто переможець не надав у складі своєї тендерної пропозиції документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
×
-
Назва доказу:
5. Файл 5 електронний документ під назвою «5.6.Охорона праці посвідчення інженер.zip».
-
Повʼязаний документ:
1.2.Посвідчення Шух Н.П..pdf
-
-
Назва доказу:
4. Файл 4 електронний документ під назвою «5.7.Наказ про призначення відповідального з охорону праці.pdf.»;
-
Повʼязаний документ:
5.7.Наказ про призначення відповідального з охорону праці (3) (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Файл 3 електронний документ під назвою «32.Довідка про наявність працівників (1).pdf.»;
-
Повʼязаний документ:
32.Довідка про наявність працівників (1) (1).pdf
-
-
Назва доказу:
2. Файл 2 електронний документ під назвою «Протокол уповноваженої особи Замовника № 1.2.ВТ від 22.01.2025 року»;
-
Повʼязаний документ:
Протокол розгляду (підтв. переможця) 1.2.ВТ.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Файл 1 електронний документ під назвою «Додаток 1 до тендерної документації.docx);
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до тендерної документації (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ скасувати рішення № 1.2.ВТ від 22.01.2025 року уповноваженої особи замовника, яким визнано переможцем Приватне підприємство «РОУДІЗ» процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю робіт.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
05e7d395c33b14c7fadb8d95b1317a67
Заголовок пункту скарги:
порушення кваліфікаційних вимог
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
П. 1 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, від учасників вимагалось надати копію ліцензії на право провадження господарської діяльності (за умови, що діяльність підпадає під ліцензування).
У складі тендерної пропозиції переможця було подано копію ліцензії та додатку до ліцензії, виданої Держархбудінспекцією наказ № 49-Л від 22 серпня 2018 року (без ліцензії не дійсний реєсьтраційний запис 20130053872, ПЕРЕЛІК ВИДІВ РОБІТ – код 3.00.00 «БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОГЇ ІНФРАСТРУКТУРИ» (3.02.00 Доріг автомобільних), клас наслідків СС2, СС3.
Проте на майданчику прозоро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-02-007082-a) інформація та документи щодо наявності інших видів ліценцій переможцем не надано.
Подана учасником Декларація № 059711/24 про провадження господарської діяльності визначає наступнs видb господарської діяльності за наступними КВЕД (3.Дозвільні документи.zip):
23.99 Виробництво неметалевих мінеральних виробів, н.в.і.у.;
43.29 Інші будівельно-монтажні роботи;
80.10 Діяльність приватних охоронних служб;
46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним;
Обладнанням;
46.90 Неспеціалізована оптова торгівля;
52.21 Допоміжне обслуговування наземного транспорту;
74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у.;
42.11 Будівництво доріг і автострад;
Зазначені види господарської діяльності та надана копія ліцензії переможцем не відповідають предмету закупівлі та не забезпечують виконання вимог замовника про копію ліцензії на право провадження господарської діяльності.
У складі тендерної пропозиції переможця було подано копію ліцензії та додатку до ліцензії, виданої Держархбудінспекцією наказ № 49-Л від 22 серпня 2018 року (без ліцензії не дійсний реєсьтраційний запис 20130053872, ПЕРЕЛІК ВИДІВ РОБІТ – код 3.00.00 «БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОГЇ ІНФРАСТРУКТУРИ» (3.02.00 Доріг автомобільних), клас наслідків СС2, СС3.
Проте на майданчику прозоро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-02-007082-a) інформація та документи щодо наявності інших видів ліценцій переможцем не надано.
Подана учасником Декларація № 059711/24 про провадження господарської діяльності визначає наступнs видb господарської діяльності за наступними КВЕД (3.Дозвільні документи.zip):
23.99 Виробництво неметалевих мінеральних виробів, н.в.і.у.;
43.29 Інші будівельно-монтажні роботи;
80.10 Діяльність приватних охоронних служб;
46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним;
Обладнанням;
46.90 Неспеціалізована оптова торгівля;
52.21 Допоміжне обслуговування наземного транспорту;
74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у.;
42.11 Будівництво доріг і автострад;
Зазначені види господарської діяльності та надана копія ліцензії переможцем не відповідають предмету закупівлі та не забезпечують виконання вимог замовника про копію ліцензії на право провадження господарської діяльності.
×
-
Назва доказу:
Файл 6 електронний документ під назвою «3.Дозвільні документи.zip.»
-
Повʼязаний документ:
3.4.Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці..pdf
-
-
Назва доказу:
Файл 6 електронний документ під назвою «3.Дозвільні документи.zip.»
-
Повʼязаний документ:
3.6.Декларація про провадження господарської діяльності.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл 6 електронний документ під назвою «3.Дозвільні документи.zip.»
-
Повʼязаний документ:
3.5.Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл 6 електронний документ під назвою «3.Дозвільні документи.zip.»
-
Повʼязаний документ:
3.3.Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці..PDF
-
-
Назва доказу:
Файл 6 електронний документ під назвою «3.Дозвільні документи.zip.»
-
Повʼязаний документ:
3.2.Дозвіл, виданий Головним управлінням Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки..PDF
-
-
Назва доказу:
Файл 6 електронний документ під назвою «3.Дозвільні документи.zip.»
-
Повʼязаний документ:
3.1.Ліцензія на діяльність.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ скасувати рішення № 1.2.ВТ від 22.01.2025 року уповноваженої особи замовника, яким визнано переможцем Приватне підприємство «РОУДІЗ» процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю робіт
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
d2bf4a1032e625a31388d754ed1d1d51
Заголовок пункту скарги:
порушення кваліфікаційних вимог
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Звертаємо увагу комісії, що відповідно до витрат, що враховуються у вартості будівництва окремо, належать витрати на перевезення працівників будівельної організації до місця роботи та в зворотному напрямку як власним, так і орендованим транспортом (НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва п. 5.16).
При цьому, згідно поданих кошторисних розрахунків переможця (34.Кошторис (2).zip.) такі витрати до розрахунків вартості робіт не включено, що враховуючи віддаленість адреси місця діяльності переможця – Волинська обл., с. Рованці, вул. Промислова, 11 до місця розташування об’єкта будівництва – Волинська область, селище Любешів, вул. Незалежності, 3, (139,6 км) матиме суттєве зазначення для вартості робіт.
При цьому, згідно поданих кошторисних розрахунків переможця (34.Кошторис (2).zip.) такі витрати до розрахунків вартості робіт не включено, що враховуючи віддаленість адреси місця діяльності переможця – Волинська обл., с. Рованці, вул. Промислова, 11 до місця розташування об’єкта будівництва – Волинська область, селище Любешів, вул. Незалежності, 3, (139,6 км) матиме суттєве зазначення для вартості робіт.
×
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ЛК1_02-01-04.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ЛК1_02-01-03.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ЛК1_02-01-02.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ЛК1_02-01-01.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ЗВВ.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ДЦ_3.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ВРЛК_02-01-04.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ВРЛК_02-01-03.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ВРЛК_02-01-02.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._tmp Інформація про ціни на матеріальні ресурси.xls
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ скасувати рішення № 1.2.ВТ від 22.01.2025 року уповноваженої особи замовника, яким визнано переможцем Приватне підприємство «РОУДІЗ» процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю робіт.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
b939e44022a477e8e74dd6c1fc736835
Заголовок пункту скарги:
порушення кваліфікаційних вимог
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинна була підтверджуватись наступним чином:
3.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі наявності) з інформацією про виконаний аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника.
3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в п.2.1, надати не менше однієї повної копії договору та акт/и наданих послуг із зазначенням назви, адреси замовника, якому надавались послуги.
3.3. Копія сканованого з оригіналу листа – відгука (відповідно копії аналогічного договору, зазначеного в п. 2.2) про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання.
Документи надати одним файлом.
ПП «РОУДІЗ» у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (30.Довідка про аналогічні договори (1).pdf), в якій зазначено, що переможець виконував два аналогічних за змістом предмету закупівлі договори:
- договір № 126 від 17 вересня 2021 року ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Перше травня в м. Камінь-Каширський Волинської області (ПК5+17-ПК11+82) (31.3.1.Договір № 126.zip.) – що не відповідає предмету закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи тому не міг враховуватись Замовником, як аналогічний договір;
- договір № 138 від 23 листопада 2023 року Послуги з інших завершальних будівельних робіт ( код СPV за кодом ДК 021:2015:45450000-6) – не містить обов’язкових додатків, що вимагались Замовником акт/и наданих послуг.
3.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі наявності) з інформацією про виконаний аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника.
3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в п.2.1, надати не менше однієї повної копії договору та акт/и наданих послуг із зазначенням назви, адреси замовника, якому надавались послуги.
3.3. Копія сканованого з оригіналу листа – відгука (відповідно копії аналогічного договору, зазначеного в п. 2.2) про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання.
Документи надати одним файлом.
ПП «РОУДІЗ» у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (30.Довідка про аналогічні договори (1).pdf), в якій зазначено, що переможець виконував два аналогічних за змістом предмету закупівлі договори:
- договір № 126 від 17 вересня 2021 року ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Перше травня в м. Камінь-Каширський Волинської області (ПК5+17-ПК11+82) (31.3.1.Договір № 126.zip.) – що не відповідає предмету закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи тому не міг враховуватись Замовником, як аналогічний договір;
- договір № 138 від 23 листопада 2023 року Послуги з інших завершальних будівельних робіт ( код СPV за кодом ДК 021:2015:45450000-6) – не містить обов’язкових додатків, що вимагались Замовником акт/и наданих послуг.
×
-
Назва доказу:
8. Файл 8 електронний документ під назвою «31.3.1.Договір № 126.zip»;
-
Повʼязаний документ:
1.6.Додаткова угода №5.jpg
-
-
Назва доказу:
8. Файл 8 електронний документ під назвою «31.3.1.Договір № 126.zip»;
-
Повʼязаний документ:
1.5.Додаткова 4.jpg
-
-
Назва доказу:
8. Файл 8 електронний документ під назвою «31.3.1.Договір № 126.zip»;
-
Повʼязаний документ:
1.4.3.jpg
-
-
Назва доказу:
8. Файл 8 електронний документ під назвою «31.3.1.Договір № 126.zip»;
-
Повʼязаний документ:
1.3.Додаткова угода №2.jpg
-
-
Назва доказу:
8. Файл 8 електронний документ під назвою «31.3.1.Договір № 126.zip»;
-
Повʼязаний документ:
1.2.Додаткова угода №1.pdf
-
-
Назва доказу:
8. Файл 8 електронний документ під назвою «31.3.1.Договір № 126.zip»;
-
Повʼязаний документ:
1.1.IMG_0001_compressed.pdf
-
-
Назва доказу:
7. Файл 7 електронний документ під назвою «30.Довідка про аналогічні договори (1).pdf.»
-
Повʼязаний документ:
30.Довідка про аналогічні договори (1) (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ скасувати рішення № 1.2.ВТ від 22.01.2025 року уповноваженої особи замовника, яким визнано переможцем Приватне підприємство «РОУДІЗ» процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю робіт.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного рішення про обрання переможця
Номер:
0afec3a72a294b8cb0c2b6928bf79ac1
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-02-007082-a.b1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного рішення про обрання переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 32.Довідка про наявність працівників (1) (1).pdf 27.01.2025 16:14
- .DS_Store 27.01.2025 16:14
- 30.Довідка про аналогічні договори (1) (1).pdf 27.01.2025 16:14
- 3.4.Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці..pdf 27.01.2025 16:14
- 3.3.Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці..PDF 27.01.2025 16:14
- 1.1.Витяг з протоколу Шух Н.П..pdf 27.01.2025 16:14
- 3.6.Декларація про провадження господарської діяльності.pdf 27.01.2025 16:14
- 1.5.Додаткова 4.jpg 27.01.2025 16:14
- ._u_62_ДЦ_ЛК1_02-01-02.doc 27.01.2025 16:14
- скарга антимонопольний Константа. Любешів. 2025-01-02-007082-а.docx 27.01.2025 16:14
- ._u_62_ДЦ_ВРЛК_02-01-03.doc 27.01.2025 16:14
- 1.2.Посвідчення Шух Н.П..pdf 27.01.2025 16:14
- Додаток 1 до тендерної документації (1).docx 27.01.2025 16:14
- ._u_62_ДЦ_ДЦ_3.doc 27.01.2025 16:14
- 1.6.Додаткова угода №5.jpg 27.01.2025 16:14
- ._u_62_ДЦ_ЛК1_02-01-01.doc 27.01.2025 16:14
- ._u_62_ДЦ_ВРЛК_02-01-04.doc 27.01.2025 16:14
- 1.3.Додаткова угода №2.jpg 27.01.2025 16:14
- ._u_62_ДЦ_ЗВВ.doc 27.01.2025 16:14
- 1.2.Додаткова угода №1.pdf 27.01.2025 16:14
- 3.1.Ліцензія на діяльність.PDF 27.01.2025 16:14
- ._u_62_ДЦ_ЛК1_02-01-04.doc 27.01.2025 16:14
- ._.DS_Store 27.01.2025 16:14
- 1.4.3.jpg 27.01.2025 16:14
- 3.2.Дозвіл, виданий Головним управлінням Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки..PDF 27.01.2025 16:14
- 3.5.Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.pdf 27.01.2025 16:14
- ._u_62_ДЦ_ВРЛК_02-01-02.doc 27.01.2025 16:14
- ._u_62_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.doc 27.01.2025 16:14
- Скарга.PDF 27.01.2025 16:14
- 5.7.Наказ про призначення відповідального з охорону праці (3) (1).pdf 27.01.2025 16:14
- Протокол розгляду (підтв. переможця) 1.2.ВТ.pdf 27.01.2025 16:14
- 1.1.IMG_0001_compressed.pdf 27.01.2025 16:14
- ._tmp Інформація про ціни на матеріальні ресурси.xls 27.01.2025 16:14
- ._u_62_ДЦ_ЛК1_02-01-03.doc 27.01.2025 16:14
- sign.p7s 27.01.2025 16:19
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
28.01.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
76ddb72e2bcd2a4dd5694fc72614b004
Заголовок пункту скарги:
порушення кваліфікаційних вимог
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно пункту 2.2. Додатку 1 до тендерної документації визначено, що у трудових відносинах з учасником повинні бути працівники (виконавці робіт) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та відповідають вимогам пункту.
Для підтвердження учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до пункту 2.3. Додатку 1 до тендерної документації Замовника у трудових відносинах із учасником обов’язково повинні перебувати наступні працівники:
? інженер з охорони праці– не менше 1-ї особи;
? виконавець робіт – не менше 1-ї особи;
? працівники робітничих професій - не менше 4-х осіб.
Пунктом 2.4. Додатку 1 до тендерної документації Замовника для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
інформаційна довідка про наявність працівників, передбачених пунктом 2.2, у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного працівника наступних відомостей:
(a.1) найменування посади;
(a.2) прізвища, імені, по батькові (за наявності);
(a.3) форми працевлаштування (основне місце роботи / сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків тощо)/трудова угода;
b) копії розпорядчих рішень (наказів, розпоряджень) про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників та/або копії письмових трудових договорів (контрактів) та/або трудових угод з працівниками, які зазначені учасником в інформаційній довідці згідно з підпунктом «а» цього пункту.
Пункт 2. Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.01.2025 року №2-Р, наданої переможцем містить відомості про наявність у ПП «РОУДІЗ» «відповідального за охорону праці (особа, що виконує функції інженера з охорони праці» Шух Наталія Петрівна, форма працевлаштування – штатний (за сумісництвом), однак вказана посада не відповідає вимогам заявленим Замовником. (32.Довідка про наявність працівників (1).pdf.)
У складі своєї тендерної пропозиції переможець надав наказ № 41 від 05.01.2021 року Приватного підприємства «Ространс» «Про визначення відповідальної особи за організацію і стан охорони праці», де згідно пункту 1 визначено відповідальним за охорону праці, організацію своєчасного проведення вступного інструктажу , інструктажу з охорони праці на робочому місці, правильне ведення покладеної документації з питань охорони праці – директора Шух Наталію Петрівну. (файл 5.7.Наказ про призначення відповідального з охорону праці.pdf.)
Подані у складі тендерної документації посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці від 11 листопада 2022 року та витяг з протоколу № 86-0302-ВОСА-2022 Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці видано на ім’я директора ПП «РОСТРАНС» Шух Наталії Петрівни. (5.6.Охорона праці посвідчення інженер.zip)
Таким чином, переможцем процедури публічної закупівлі ПП «РОУДІЗ» у складі своєї тендерної пропозиції не було надано документального підтвердження наявності - інженера з охорони праці– не менше 1-ї особи, що імперативно вимагалось Замовником згідно пп. 1 п. 2.3. Додатку 1 до тендерної документації.
Тобто переможець не надав у складі своєї тендерної пропозиції документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для підтвердження учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до пункту 2.3. Додатку 1 до тендерної документації Замовника у трудових відносинах із учасником обов’язково повинні перебувати наступні працівники:
? інженер з охорони праці– не менше 1-ї особи;
? виконавець робіт – не менше 1-ї особи;
? працівники робітничих професій - не менше 4-х осіб.
Пунктом 2.4. Додатку 1 до тендерної документації Замовника для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
інформаційна довідка про наявність працівників, передбачених пунктом 2.2, у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного працівника наступних відомостей:
(a.1) найменування посади;
(a.2) прізвища, імені, по батькові (за наявності);
(a.3) форми працевлаштування (основне місце роботи / сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків тощо)/трудова угода;
b) копії розпорядчих рішень (наказів, розпоряджень) про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників та/або копії письмових трудових договорів (контрактів) та/або трудових угод з працівниками, які зазначені учасником в інформаційній довідці згідно з підпунктом «а» цього пункту.
Пункт 2. Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.01.2025 року №2-Р, наданої переможцем містить відомості про наявність у ПП «РОУДІЗ» «відповідального за охорону праці (особа, що виконує функції інженера з охорони праці» Шух Наталія Петрівна, форма працевлаштування – штатний (за сумісництвом), однак вказана посада не відповідає вимогам заявленим Замовником. (32.Довідка про наявність працівників (1).pdf.)
У складі своєї тендерної пропозиції переможець надав наказ № 41 від 05.01.2021 року Приватного підприємства «Ространс» «Про визначення відповідальної особи за організацію і стан охорони праці», де згідно пункту 1 визначено відповідальним за охорону праці, організацію своєчасного проведення вступного інструктажу , інструктажу з охорони праці на робочому місці, правильне ведення покладеної документації з питань охорони праці – директора Шух Наталію Петрівну. (файл 5.7.Наказ про призначення відповідального з охорону праці.pdf.)
Подані у складі тендерної документації посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці від 11 листопада 2022 року та витяг з протоколу № 86-0302-ВОСА-2022 Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці видано на ім’я директора ПП «РОСТРАНС» Шух Наталії Петрівни. (5.6.Охорона праці посвідчення інженер.zip)
Таким чином, переможцем процедури публічної закупівлі ПП «РОУДІЗ» у складі своєї тендерної пропозиції не було надано документального підтвердження наявності - інженера з охорони праці– не менше 1-ї особи, що імперативно вимагалось Замовником згідно пп. 1 п. 2.3. Додатку 1 до тендерної документації.
Тобто переможець не надав у складі своєї тендерної пропозиції документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
×
-
Назва доказу:
5. Файл 5 електронний документ під назвою «5.6.Охорона праці посвідчення інженер.zip».
-
Повʼязаний документ:
1.2.Посвідчення Шух Н.П..pdf
-
-
Назва доказу:
4. Файл 4 електронний документ під назвою «5.7.Наказ про призначення відповідального з охорону праці.pdf.»;
-
Повʼязаний документ:
5.7.Наказ про призначення відповідального з охорону праці (3) (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Файл 3 електронний документ під назвою «32.Довідка про наявність працівників (1).pdf.»;
-
Повʼязаний документ:
32.Довідка про наявність працівників (1) (1).pdf
-
-
Назва доказу:
2. Файл 2 електронний документ під назвою «Протокол уповноваженої особи Замовника № 1.2.ВТ від 22.01.2025 року»;
-
Повʼязаний документ:
Протокол розгляду (підтв. переможця) 1.2.ВТ.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Файл 1 електронний документ під назвою «Додаток 1 до тендерної документації.docx);
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до тендерної документації (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ скасувати рішення № 1.2.ВТ від 22.01.2025 року уповноваженої особи замовника, яким визнано переможцем Приватне підприємство «РОУДІЗ» процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю робіт.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
05e7d395c33b14c7fadb8d95b1317a67
Заголовок пункту скарги:
порушення кваліфікаційних вимог
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
П. 1 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, від учасників вимагалось надати копію ліцензії на право провадження господарської діяльності (за умови, що діяльність підпадає під ліцензування).
У складі тендерної пропозиції переможця було подано копію ліцензії та додатку до ліцензії, виданої Держархбудінспекцією наказ № 49-Л від 22 серпня 2018 року (без ліцензії не дійсний реєсьтраційний запис 20130053872, ПЕРЕЛІК ВИДІВ РОБІТ – код 3.00.00 «БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОГЇ ІНФРАСТРУКТУРИ» (3.02.00 Доріг автомобільних), клас наслідків СС2, СС3.
Проте на майданчику прозоро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-02-007082-a) інформація та документи щодо наявності інших видів ліценцій переможцем не надано.
Подана учасником Декларація № 059711/24 про провадження господарської діяльності визначає наступнs видb господарської діяльності за наступними КВЕД (3.Дозвільні документи.zip):
23.99 Виробництво неметалевих мінеральних виробів, н.в.і.у.;
43.29 Інші будівельно-монтажні роботи;
80.10 Діяльність приватних охоронних служб;
46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним;
Обладнанням;
46.90 Неспеціалізована оптова торгівля;
52.21 Допоміжне обслуговування наземного транспорту;
74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у.;
42.11 Будівництво доріг і автострад;
Зазначені види господарської діяльності та надана копія ліцензії переможцем не відповідають предмету закупівлі та не забезпечують виконання вимог замовника про копію ліцензії на право провадження господарської діяльності.
У складі тендерної пропозиції переможця було подано копію ліцензії та додатку до ліцензії, виданої Держархбудінспекцією наказ № 49-Л від 22 серпня 2018 року (без ліцензії не дійсний реєсьтраційний запис 20130053872, ПЕРЕЛІК ВИДІВ РОБІТ – код 3.00.00 «БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОГЇ ІНФРАСТРУКТУРИ» (3.02.00 Доріг автомобільних), клас наслідків СС2, СС3.
Проте на майданчику прозоро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-02-007082-a) інформація та документи щодо наявності інших видів ліценцій переможцем не надано.
Подана учасником Декларація № 059711/24 про провадження господарської діяльності визначає наступнs видb господарської діяльності за наступними КВЕД (3.Дозвільні документи.zip):
23.99 Виробництво неметалевих мінеральних виробів, н.в.і.у.;
43.29 Інші будівельно-монтажні роботи;
80.10 Діяльність приватних охоронних служб;
46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним;
Обладнанням;
46.90 Неспеціалізована оптова торгівля;
52.21 Допоміжне обслуговування наземного транспорту;
74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у.;
42.11 Будівництво доріг і автострад;
Зазначені види господарської діяльності та надана копія ліцензії переможцем не відповідають предмету закупівлі та не забезпечують виконання вимог замовника про копію ліцензії на право провадження господарської діяльності.
×
-
Назва доказу:
Файл 6 електронний документ під назвою «3.Дозвільні документи.zip.»
-
Повʼязаний документ:
3.4.Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці..pdf
-
-
Назва доказу:
Файл 6 електронний документ під назвою «3.Дозвільні документи.zip.»
-
Повʼязаний документ:
3.6.Декларація про провадження господарської діяльності.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл 6 електронний документ під назвою «3.Дозвільні документи.zip.»
-
Повʼязаний документ:
3.5.Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл 6 електронний документ під назвою «3.Дозвільні документи.zip.»
-
Повʼязаний документ:
3.3.Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці..PDF
-
-
Назва доказу:
Файл 6 електронний документ під назвою «3.Дозвільні документи.zip.»
-
Повʼязаний документ:
3.2.Дозвіл, виданий Головним управлінням Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки..PDF
-
-
Назва доказу:
Файл 6 електронний документ під назвою «3.Дозвільні документи.zip.»
-
Повʼязаний документ:
3.1.Ліцензія на діяльність.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ скасувати рішення № 1.2.ВТ від 22.01.2025 року уповноваженої особи замовника, яким визнано переможцем Приватне підприємство «РОУДІЗ» процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю робіт
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
d2bf4a1032e625a31388d754ed1d1d51
Заголовок пункту скарги:
порушення кваліфікаційних вимог
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Звертаємо увагу комісії, що відповідно до витрат, що враховуються у вартості будівництва окремо, належать витрати на перевезення працівників будівельної організації до місця роботи та в зворотному напрямку як власним, так і орендованим транспортом (НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва п. 5.16).
При цьому, згідно поданих кошторисних розрахунків переможця (34.Кошторис (2).zip.) такі витрати до розрахунків вартості робіт не включено, що враховуючи віддаленість адреси місця діяльності переможця – Волинська обл., с. Рованці, вул. Промислова, 11 до місця розташування об’єкта будівництва – Волинська область, селище Любешів, вул. Незалежності, 3, (139,6 км) матиме суттєве зазначення для вартості робіт.
При цьому, згідно поданих кошторисних розрахунків переможця (34.Кошторис (2).zip.) такі витрати до розрахунків вартості робіт не включено, що враховуючи віддаленість адреси місця діяльності переможця – Волинська обл., с. Рованці, вул. Промислова, 11 до місця розташування об’єкта будівництва – Волинська область, селище Любешів, вул. Незалежності, 3, (139,6 км) матиме суттєве зазначення для вартості робіт.
×
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ЛК1_02-01-04.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ЛК1_02-01-03.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ЛК1_02-01-02.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ЛК1_02-01-01.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ЗВВ.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ДЦ_3.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ВРЛК_02-01-04.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ВРЛК_02-01-03.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ВРЛК_02-01-02.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._u_62_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.doc
-
-
Назва доказу:
Файл 9 електронний документ під назвою «34.Кошторис (2).zip.»
-
Повʼязаний документ:
._tmp Інформація про ціни на матеріальні ресурси.xls
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ скасувати рішення № 1.2.ВТ від 22.01.2025 року уповноваженої особи замовника, яким визнано переможцем Приватне підприємство «РОУДІЗ» процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю робіт.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
b939e44022a477e8e74dd6c1fc736835
Заголовок пункту скарги:
порушення кваліфікаційних вимог
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинна була підтверджуватись наступним чином:
3.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі наявності) з інформацією про виконаний аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника.
3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в п.2.1, надати не менше однієї повної копії договору та акт/и наданих послуг із зазначенням назви, адреси замовника, якому надавались послуги.
3.3. Копія сканованого з оригіналу листа – відгука (відповідно копії аналогічного договору, зазначеного в п. 2.2) про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання.
Документи надати одним файлом.
ПП «РОУДІЗ» у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (30.Довідка про аналогічні договори (1).pdf), в якій зазначено, що переможець виконував два аналогічних за змістом предмету закупівлі договори:
- договір № 126 від 17 вересня 2021 року ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Перше травня в м. Камінь-Каширський Волинської області (ПК5+17-ПК11+82) (31.3.1.Договір № 126.zip.) – що не відповідає предмету закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи тому не міг враховуватись Замовником, як аналогічний договір;
- договір № 138 від 23 листопада 2023 року Послуги з інших завершальних будівельних робіт ( код СPV за кодом ДК 021:2015:45450000-6) – не містить обов’язкових додатків, що вимагались Замовником акт/и наданих послуг.
3.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі наявності) з інформацією про виконаний аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника.
3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в п.2.1, надати не менше однієї повної копії договору та акт/и наданих послуг із зазначенням назви, адреси замовника, якому надавались послуги.
3.3. Копія сканованого з оригіналу листа – відгука (відповідно копії аналогічного договору, зазначеного в п. 2.2) про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання.
Документи надати одним файлом.
ПП «РОУДІЗ» у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (30.Довідка про аналогічні договори (1).pdf), в якій зазначено, що переможець виконував два аналогічних за змістом предмету закупівлі договори:
- договір № 126 від 17 вересня 2021 року ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Перше травня в м. Камінь-Каширський Волинської області (ПК5+17-ПК11+82) (31.3.1.Договір № 126.zip.) – що не відповідає предмету закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи тому не міг враховуватись Замовником, як аналогічний договір;
- договір № 138 від 23 листопада 2023 року Послуги з інших завершальних будівельних робіт ( код СPV за кодом ДК 021:2015:45450000-6) – не містить обов’язкових додатків, що вимагались Замовником акт/и наданих послуг.
×
-
Назва доказу:
8. Файл 8 електронний документ під назвою «31.3.1.Договір № 126.zip»;
-
Повʼязаний документ:
1.6.Додаткова угода №5.jpg
-
-
Назва доказу:
8. Файл 8 електронний документ під назвою «31.3.1.Договір № 126.zip»;
-
Повʼязаний документ:
1.5.Додаткова 4.jpg
-
-
Назва доказу:
8. Файл 8 електронний документ під назвою «31.3.1.Договір № 126.zip»;
-
Повʼязаний документ:
1.4.3.jpg
-
-
Назва доказу:
8. Файл 8 електронний документ під назвою «31.3.1.Договір № 126.zip»;
-
Повʼязаний документ:
1.3.Додаткова угода №2.jpg
-
-
Назва доказу:
8. Файл 8 електронний документ під назвою «31.3.1.Договір № 126.zip»;
-
Повʼязаний документ:
1.2.Додаткова угода №1.pdf
-
-
Назва доказу:
8. Файл 8 електронний документ під назвою «31.3.1.Договір № 126.zip»;
-
Повʼязаний документ:
1.1.IMG_0001_compressed.pdf
-
-
Назва доказу:
7. Файл 7 електронний документ під назвою «30.Довідка про аналогічні договори (1).pdf.»
-
Повʼязаний документ:
30.Довідка про аналогічні договори (1) (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ скасувати рішення № 1.2.ВТ від 22.01.2025 року уповноваженої особи замовника, яким визнано переможцем Приватне підприємство «РОУДІЗ» процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю робіт.