• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

"Код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт рентгенологічного кабінету Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області)"

Місце виконання робіт: вул. Незалежності,3, селище Любешів Камінь - Каширського району Волинської області, Україна, 44201 Термін виконання : до 20 лютого 2025 року (включно)

Завершена

1 816 376.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 081.88 UAH
Період оскарження: 02.01.2025 17:36 - 15.01.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного рішення про обрання переможця

Номер: 3c7e35894e854d3b841ff5d9f3daf858
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-02-007082-a.b2
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного рішення про обрання переможця
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 28.01.2025 00:00
Автор: ПП Константа-М, ПП "Константа-М" +380978083655 konstanta1m@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 76ddb72e2bcd2a4dd5694fc72614b004
Заголовок пункту скарги: порушення кваліфікаційних вимог
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно пункту 2.2. Додатку 1 до тендерної документації визначено, що у трудових відносинах з учасником повинні бути працівники (виконавці робіт) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та відповідають вимогам пункту.
Для підтвердження учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до пункту 2.3. Додатку 1 до тендерної документації Замовника у трудових відносинах із учасником обов’язково повинні перебувати наступні працівники:
? інженер з охорони праці– не менше 1-ї особи;
? виконавець робіт – не менше 1-ї особи;
? працівники робітничих професій - не менше 4-х осіб.

Пунктом 2.4. Додатку 1 до тендерної документації Замовника для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
інформаційна довідка про наявність працівників, передбачених пунктом 2.2, у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного працівника наступних відомостей:
(a.1) найменування посади;
(a.2) прізвища, імені, по батькові (за наявності);
(a.3) форми працевлаштування (основне місце роботи / сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків тощо)/трудова угода;
b) копії розпорядчих рішень (наказів, розпоряджень) про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників та/або копії письмових трудових договорів (контрактів) та/або трудових угод з працівниками, які зазначені учасником в інформаційній довідці згідно з підпунктом «а» цього пункту.

Пункт 2. Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.01.2025 року №2-Р, наданої переможцем містить відомості про наявність у ПП «РОУДІЗ» «відповідального за охорону праці (особа, що виконує функції інженера з охорони праці» Шух Наталія Петрівна, форма працевлаштування – штатний (за сумісництвом), однак вказана посада не відповідає вимогам заявленим Замовником. (32.Довідка про наявність працівників (1).pdf.)
У складі своєї тендерної пропозиції переможець надав наказ № 41 від 05.01.2021 року Приватного підприємства «Ространс» «Про визначення відповідальної особи за організацію і стан охорони праці», де згідно пункту 1 визначено відповідальним за охорону праці, організацію своєчасного проведення вступного інструктажу , інструктажу з охорони праці на робочому місці, правильне ведення покладеної документації з питань охорони праці – директора Шух Наталію Петрівну. (файл 5.7.Наказ про призначення відповідального з охорону праці.pdf.)
Подані у складі тендерної документації посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці від 11 листопада 2022 року та витяг з протоколу № 86-0302-ВОСА-2022 Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці видано на ім’я директора ПП «РОСТРАНС» Шух Наталії Петрівни. (5.6.Охорона праці посвідчення інженер.zip)
Таким чином, переможцем процедури публічної закупівлі ПП «РОУДІЗ» у складі своєї тендерної пропозиції не було надано документального підтвердження наявності - інженера з охорони праці– не менше 1-ї особи, що імперативно вимагалось Замовником згідно пп. 1 п. 2.3. Додатку 1 до тендерної документації.
Тобто переможець не надав у складі своєї тендерної пропозиції документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 05e7d395c33b14c7fadb8d95b1317a67
Заголовок пункту скарги: порушення кваліфікаційних вимог
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: П. 1 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, від учасників вимагалось надати копію ліцензії на право провадження господарської діяльності (за умови, що діяльність підпадає під ліцензування).
У складі тендерної пропозиції переможця було подано копію ліцензії та додатку до ліцензії, виданої Держархбудінспекцією наказ № 49-Л від 22 серпня 2018 року (без ліцензії не дійсний реєсьтраційний запис 20130053872, ПЕРЕЛІК ВИДІВ РОБІТ – код 3.00.00 «БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОГЇ ІНФРАСТРУКТУРИ» (3.02.00 Доріг автомобільних), клас наслідків СС2, СС3.
Проте на майданчику прозоро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-02-007082-a) інформація та документи щодо наявності інших видів ліценцій переможцем не надано.
Подана учасником Декларація № 059711/24 про провадження господарської діяльності визначає наступнs видb господарської діяльності за наступними КВЕД (3.Дозвільні документи.zip):
23.99 Виробництво неметалевих мінеральних виробів, н.в.і.у.;
43.29 Інші будівельно-монтажні роботи;
80.10 Діяльність приватних охоронних служб;
46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним;
Обладнанням;
46.90 Неспеціалізована оптова торгівля;
52.21 Допоміжне обслуговування наземного транспорту;
74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у.;
42.11 Будівництво доріг і автострад;
Зазначені види господарської діяльності та надана копія ліцензії переможцем не відповідають предмету закупівлі та не забезпечують виконання вимог замовника про копію ліцензії на право провадження господарської діяльності.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: d2bf4a1032e625a31388d754ed1d1d51
Заголовок пункту скарги: порушення кваліфікаційних вимог
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Звертаємо увагу комісії, що відповідно до витрат, що враховуються у вартості будівництва окремо, належать витрати на перевезення працівників будівельної організації до місця роботи та в зворотному напрямку як власним, так і орендованим транспортом (НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва п. 5.16).
При цьому, згідно поданих кошторисних розрахунків переможця (34.Кошторис (2).zip.) такі витрати до розрахунків вартості робіт не включено, що враховуючи віддаленість адреси місця діяльності переможця – Волинська обл., с. Рованці, вул. Промислова, 11 до місця розташування об’єкта будівництва – Волинська область, селище Любешів, вул. Незалежності, 3, (139,6 км) матиме суттєве зазначення для вартості робіт.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: b939e44022a477e8e74dd6c1fc736835
Заголовок пункту скарги: порушення кваліфікаційних вимог
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинна була підтверджуватись наступним чином:
3.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі наявності) з інформацією про виконаний аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника.
3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в п.2.1, надати не менше однієї повної копії договору та акт/и наданих послуг із зазначенням назви, адреси замовника, якому надавались послуги.
3.3. Копія сканованого з оригіналу листа – відгука (відповідно копії аналогічного договору, зазначеного в п. 2.2) про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання.
Документи надати одним файлом.
ПП «РОУДІЗ» у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (30.Довідка про аналогічні договори (1).pdf), в якій зазначено, що переможець виконував два аналогічних за змістом предмету закупівлі договори:
- договір № 126 від 17 вересня 2021 року ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Перше травня в м. Камінь-Каширський Волинської області (ПК5+17-ПК11+82) (31.3.1.Договір № 126.zip.) – що не відповідає предмету закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи тому не міг враховуватись Замовником, як аналогічний договір;
- договір № 138 від 23 листопада 2023 року Послуги з інших завершальних будівельних робіт ( код СPV за кодом ДК 021:2015:45450000-6) – не містить обов’язкових додатків, що вимагались Замовником акт/и наданих послуг.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного рішення про обрання переможця

Номер: 0afec3a72a294b8cb0c2b6928bf79ac1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-02-007082-a.b1
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного рішення про обрання переможця
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 28.01.2025 00:00
Автор: ПП Константа-М, ПП "Константа-М" +380978083655 konstanta1m@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 76ddb72e2bcd2a4dd5694fc72614b004
Заголовок пункту скарги: порушення кваліфікаційних вимог
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно пункту 2.2. Додатку 1 до тендерної документації визначено, що у трудових відносинах з учасником повинні бути працівники (виконавці робіт) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та відповідають вимогам пункту.
Для підтвердження учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до пункту 2.3. Додатку 1 до тендерної документації Замовника у трудових відносинах із учасником обов’язково повинні перебувати наступні працівники:
? інженер з охорони праці– не менше 1-ї особи;
? виконавець робіт – не менше 1-ї особи;
? працівники робітничих професій - не менше 4-х осіб.

Пунктом 2.4. Додатку 1 до тендерної документації Замовника для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
інформаційна довідка про наявність працівників, передбачених пунктом 2.2, у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного працівника наступних відомостей:
(a.1) найменування посади;
(a.2) прізвища, імені, по батькові (за наявності);
(a.3) форми працевлаштування (основне місце роботи / сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків тощо)/трудова угода;
b) копії розпорядчих рішень (наказів, розпоряджень) про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників та/або копії письмових трудових договорів (контрактів) та/або трудових угод з працівниками, які зазначені учасником в інформаційній довідці згідно з підпунктом «а» цього пункту.

Пункт 2. Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.01.2025 року №2-Р, наданої переможцем містить відомості про наявність у ПП «РОУДІЗ» «відповідального за охорону праці (особа, що виконує функції інженера з охорони праці» Шух Наталія Петрівна, форма працевлаштування – штатний (за сумісництвом), однак вказана посада не відповідає вимогам заявленим Замовником. (32.Довідка про наявність працівників (1).pdf.)
У складі своєї тендерної пропозиції переможець надав наказ № 41 від 05.01.2021 року Приватного підприємства «Ространс» «Про визначення відповідальної особи за організацію і стан охорони праці», де згідно пункту 1 визначено відповідальним за охорону праці, організацію своєчасного проведення вступного інструктажу , інструктажу з охорони праці на робочому місці, правильне ведення покладеної документації з питань охорони праці – директора Шух Наталію Петрівну. (файл 5.7.Наказ про призначення відповідального з охорону праці.pdf.)
Подані у складі тендерної документації посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці від 11 листопада 2022 року та витяг з протоколу № 86-0302-ВОСА-2022 Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці видано на ім’я директора ПП «РОСТРАНС» Шух Наталії Петрівни. (5.6.Охорона праці посвідчення інженер.zip)
Таким чином, переможцем процедури публічної закупівлі ПП «РОУДІЗ» у складі своєї тендерної пропозиції не було надано документального підтвердження наявності - інженера з охорони праці– не менше 1-ї особи, що імперативно вимагалось Замовником згідно пп. 1 п. 2.3. Додатку 1 до тендерної документації.
Тобто переможець не надав у складі своєї тендерної пропозиції документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 05e7d395c33b14c7fadb8d95b1317a67
Заголовок пункту скарги: порушення кваліфікаційних вимог
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: П. 1 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, від учасників вимагалось надати копію ліцензії на право провадження господарської діяльності (за умови, що діяльність підпадає під ліцензування).
У складі тендерної пропозиції переможця було подано копію ліцензії та додатку до ліцензії, виданої Держархбудінспекцією наказ № 49-Л від 22 серпня 2018 року (без ліцензії не дійсний реєсьтраційний запис 20130053872, ПЕРЕЛІК ВИДІВ РОБІТ – код 3.00.00 «БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОГЇ ІНФРАСТРУКТУРИ» (3.02.00 Доріг автомобільних), клас наслідків СС2, СС3.
Проте на майданчику прозоро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-02-007082-a) інформація та документи щодо наявності інших видів ліценцій переможцем не надано.
Подана учасником Декларація № 059711/24 про провадження господарської діяльності визначає наступнs видb господарської діяльності за наступними КВЕД (3.Дозвільні документи.zip):
23.99 Виробництво неметалевих мінеральних виробів, н.в.і.у.;
43.29 Інші будівельно-монтажні роботи;
80.10 Діяльність приватних охоронних служб;
46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним;
Обладнанням;
46.90 Неспеціалізована оптова торгівля;
52.21 Допоміжне обслуговування наземного транспорту;
74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у.;
42.11 Будівництво доріг і автострад;
Зазначені види господарської діяльності та надана копія ліцензії переможцем не відповідають предмету закупівлі та не забезпечують виконання вимог замовника про копію ліцензії на право провадження господарської діяльності.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: d2bf4a1032e625a31388d754ed1d1d51
Заголовок пункту скарги: порушення кваліфікаційних вимог
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Звертаємо увагу комісії, що відповідно до витрат, що враховуються у вартості будівництва окремо, належать витрати на перевезення працівників будівельної організації до місця роботи та в зворотному напрямку як власним, так і орендованим транспортом (НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва п. 5.16).
При цьому, згідно поданих кошторисних розрахунків переможця (34.Кошторис (2).zip.) такі витрати до розрахунків вартості робіт не включено, що враховуючи віддаленість адреси місця діяльності переможця – Волинська обл., с. Рованці, вул. Промислова, 11 до місця розташування об’єкта будівництва – Волинська область, селище Любешів, вул. Незалежності, 3, (139,6 км) матиме суттєве зазначення для вартості робіт.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: b939e44022a477e8e74dd6c1fc736835
Заголовок пункту скарги: порушення кваліфікаційних вимог
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинна була підтверджуватись наступним чином:
3.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі наявності) з інформацією про виконаний аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника.
3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в п.2.1, надати не менше однієї повної копії договору та акт/и наданих послуг із зазначенням назви, адреси замовника, якому надавались послуги.
3.3. Копія сканованого з оригіналу листа – відгука (відповідно копії аналогічного договору, зазначеного в п. 2.2) про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання.
Документи надати одним файлом.
ПП «РОУДІЗ» у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (30.Довідка про аналогічні договори (1).pdf), в якій зазначено, що переможець виконував два аналогічних за змістом предмету закупівлі договори:
- договір № 126 від 17 вересня 2021 року ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Перше травня в м. Камінь-Каширський Волинської області (ПК5+17-ПК11+82) (31.3.1.Договір № 126.zip.) – що не відповідає предмету закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи тому не міг враховуватись Замовником, як аналогічний договір;
- договір № 138 від 23 листопада 2023 року Послуги з інших завершальних будівельних робіт ( код СPV за кодом ДК 021:2015:45450000-6) – не містить обов’язкових додатків, що вимагались Замовником акт/и наданих послуг.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)