• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Овочі, фрукти та горіхи (буряк кормовий; буряк столовий; морква столова; цибуля ріпчаста; часник; капуста; селера)

Завершена

4 523 545.26 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 45 235.45 UAH
Номер: 5902767d8b794c41ad20b07404852e76
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-18-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.02.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 18.02.2025 12:12 - 12.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.02.2025 № 14-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра Шульги від 18.02.2025. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 18.02.2025 № 14-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-01-02-001436-a 02.01.2025 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 059-37-47, aleksandrshulga.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав для проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 11-2 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП Гусєвой О.Б., виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом припинення зобов’язань за договором від 11.02.2025 № 66, що укладений з ФОП Гусєвой О.Б., з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявності підстав для проведення відкритих торгів; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель комунальної установи Миколаївський зоопарк (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.01.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Гусєвой Ольги Борисівни (далі – ФОП Гусєва О.Б.); рішення Комісія АМКУ від 27.01.2025 № 1169-р/пк-пз; повідомлення ФОП Гусєвой О.Б. з вимогою про усунення невідповідностей; протоколи уповноваженої особи Замовника від 13.01.2025 № 1 та від 04.02.2025 № 1; повідомлення про намір укласти договір; договір від 11.02.2025 № 66 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне. Відповідно до пункту 11-2 Особливостей у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Згідно Додатку 2 до Особливостей до переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, належать овочі, фрукти та горіхи, зокрема, цибуля ріпчаста свіжа, капуста білоголова свіжа, буряк столовий, морква свіжа. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-01-02-001436-a предметом даної закупівлі є овочі, у тому числі: буряк столовий, морква столова, цибуля ріпчаста та капуста, вартість яких перевищує 100 тис. гривень та закупівля яких згідно додатку 2 до Особливостей здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником до проведення відкритих торгів щодо буряка столового, моркви столової, цибулі ріпчастої та капусти не здійснювались закупівлі з використанням електронного каталогу. Отже, Замовник на порушення пункту 11-2 Особливостей не здійснив закупівлю буряка столового, моркви столової, цибулі ріпчастої та капусти, які є предметом даної закупівлі, з використанням електронного каталогу. Безпідставно застосувавши відкриті торги для закупівлі буряка столового, моркви столової, цибулі ріпчастої та капусти, Замовник за результатами процедури закупівлі уклав з ФОП Гусєвой О.Б. Договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 06.03.2025 17:46 - 21.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.03.2025 17:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень: 1. Лист Замовника, КУ Миколаївський зоопарк, до ФОП Гусєва О.П. про неможливось продовжДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (буряк кормовий; буряк столовий; морква столова; цибуля ріпчаста; часник; капуста; селера), ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-02-001436-a. 2. Додаткова угода № 1 до договору від 12.02.2025р. № 66 про припинення дії договору.
Дата публікації звіту: 11.03.2025 13:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 14.03.2025 12:09

Запити/Пояснення