• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Хліб з борошна пшеничного І ґатунку, хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного І ґатунку- (ДК 021:2015 - 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)

Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Державний замовник у сфері оборони. Проведення спрощеної закупівлі відповідно Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями).

Завершена

3 783 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 667.00 UAH
Номер: d14e01c5dcd14f34a45671978f283b16
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-25-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.02.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 25.02.2025 16:16 - 19.03.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.02.2025 № 10-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.02.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 25.02.2025 №10-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-01-02-001408-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275, розгляду поданих пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості №1275); розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини 2269 Національної гвардії України (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозиції ФОП Годжаєв Фараіл Орудж-Огли, Приватне науково-виробниче підприємство «Уран», ТОВ «КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ», ТОВ «КИЇВХЛІБ», ТОВ «НЕСТЕРОВ» по лоту №1; вимога про усунення невідповідностей та протокол про відхилення пропозиції ФОП Годжаєв Фараіл Орудж-Огли від 20 січня 2025 №1/3 (лот №1); протокол про відхилення пропозиції Приватного науково-виробничого підприємства «Уран» від 20 січня 2025 №1/4 (лот №1); вимога про усунення невідповідностей та протокол про визначення переможцем ТОВ «КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ» від 24 січня 2025 №1/7 (лот №1); протокол про скасування рішення про визначення переможцем та відхилення пропозиції ТОВ «КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ» від 27 січня 2025 №1/10 (лот №1); протокол про відхилення пропозиції ТОВ «КИЇВХЛІБ» від 27 січня 2025 №1/11 (лот №1); вимога про усунення невідповідностей та протокол про визначення переможцем ТОВ «НЕСТЕРОВ» від 31 січня 2025 №1/13 (лот №1); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товару від 06 лютого 2025 №19/ПС загальною сумою 2 475 000,00 гривень; пояснення та документи надані Замовником 05 березня 2025 через електронну систему закупівель на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Управління).
Період усунення порушень: 10.03.2025 16:20 - 14.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.03.2025 16:20

Запити/Пояснення