-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Хліб з борошна пшеничного І ґатунку, хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного І ґатунку- (ДК 021:2015 - 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Державний замовник у сфері оборони. Проведення спрощеної закупівлі відповідно Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями).
Завершена
3 783 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 667.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 667.00 UAH
Номер:
d14e01c5dcd14f34a45671978f283b16
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-25-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.02.2025 00:00
Період моніторингу:
25.02.2025 16:16 - 19.03.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.02.2025 № 10-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.02.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
25.02.2025 №10-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-01-02-001408-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275, розгляду поданих пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості №1275); розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини 2269 Національної гвардії України (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозиції ФОП Годжаєв Фараіл Орудж-Огли, Приватне науково-виробниче підприємство «Уран», ТОВ «КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ», ТОВ «КИЇВХЛІБ», ТОВ «НЕСТЕРОВ» по лоту №1; вимога про усунення невідповідностей та протокол про відхилення пропозиції ФОП Годжаєв Фараіл Орудж-Огли від 20 січня 2025 №1/3 (лот №1); протокол про відхилення пропозиції Приватного науково-виробничого підприємства «Уран» від 20 січня 2025 №1/4 (лот №1); вимога про усунення невідповідностей та протокол про визначення переможцем ТОВ «КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ» від 24 січня 2025 №1/7 (лот №1); протокол про скасування рішення про визначення переможцем та відхилення пропозиції ТОВ «КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ» від 27 січня 2025 №1/10 (лот №1); протокол про відхилення пропозиції ТОВ «КИЇВХЛІБ» від 27 січня 2025 №1/11 (лот №1); вимога про усунення невідповідностей та протокол про визначення переможцем ТОВ «НЕСТЕРОВ» від 31 січня 2025 №1/13 (лот №1); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товару від 06 лютого 2025 №19/ПС загальною сумою 2 475 000,00 гривень; пояснення та документи надані Замовником 05 березня 2025 через електронну систему закупівель на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Управління).
Період усунення порушень:
10.03.2025 16:20 - 14.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.03.2025 16:20
Запити/Пояснення
Номер:
d1e0f83257544c5eae0c5eb5d278171e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.03.2025 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Хліб з борошна пшеничного І ґатунку, хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного І ґатунку- (ДК 021:2015 - 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-02-001408-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.