-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Хліб з борошна пшеничного І ґатунку, хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного І ґатунку- (ДК 021:2015 - 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Державний замовник у сфері оборони. Проведення спрощеної закупівлі відповідно Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями).
Завершена
3 783 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 667.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 667.00 UAH
Період оскарження:
02.01.2025 10:44 - 08.01.2025 08:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення Замовника
Номер:
3982511613d04ca684be4670e1cfff1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-02-001408-a.c4
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Вимога:
Доброго дня.звертаю Вашу увагу що ,Замовник в своїй тентерній документації вимагає завірену належним чином копія експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» Згідно наказу Мінагрополітики № 431 який набрав чиність 24.06.2024р Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність . ТОВ "Нестеров" який є учасником процедури Закупівлі в своїй тендерній процозиції надав лише рішення про державну реєстрацію потужностей за № r-UA-12-06-1085 на складські приміщення . Рішення про державну реєстрацію потужностей на автотранспрт .як того вимагає Замовник не було надано,Так згідно акта за №822/23-24 від 12.11.2024 виданого Головним управлінням Держпродслужби в Дніпропетровській обл зазначено:потужність оператора ринку СКЛАДСЬКІ ПРИМІЩЕННЯ ДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ. Складається таке враження що виготовлення хлібобулочних виробів ,які є предметом закупівлі виготовляються в складських приміщеннях ,так як ні в одних актах не було вказано виробничі цеха.Прошу Замовника звернути увагу на те де буде виготовляться хлібобулочні вироби.які є предметом даної процедури закупівлі і на відсутність реєстрації тотужностей на автотранспорт.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №1_14 від 03.02.2025.pdf 03.02.2025 11:21
Дата подачі:
31.01.2025 15:55
Вирішення:
Доброго дня! Уповноваженою особою військової частини на виконання вимог пункту 8 Особливостей № 1275 було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій ТОВ «НЕСТЕРОВ».
На виконання вимог Замовника надати завірену належним чином копію експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам».
ТОВ «НЕСТЕРОВ» у встановлений час (24 години), на виконання відповідно до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було завантажено в електронну систему довідку-роз’яснення від 30.01.2025 №24, відповідно якої учасник інформує, щодо реєстрації потужностей на транспортні засоби. Невідповідність усунуто шляхом завантаження Рішення про Державну реєстрацію потужності від 06.10.2023 року №r-UA-12-06-1085 видане Головним управлінням Держспоживслужби в Дніпропетровській області (в новій редакції, відповідно якого зазначені зміни, а саме включено відповідно пункту 4 види діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності: 8.2 Переробка та виробництво харчових продуктів, 8.2.4. Виробництво хлібобулочних та/або борошняних виробів, 8.3. Торгівля, транспортування та/або зберігання харчових продуктів, 8.3.3 Транспортування харчових продуктів. Також ТОВ «НЕСТЕРОВ» на усунення невідповідностей було завантажено виданий Головним управлінням Держспоживслужби в Дніпропетровській області, акт від 12.11.2024 №824/23-24 складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти на другій сторінці якого зазначено «Потужність оператора ринку: автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів, а саме: MERSEDES-BENZ (спеціалізований вантажний фургон) АЕ6350ТВ, MERSEDES-BENZ (спеціалізований вантажний фургон) АЕ9627ЕК, ТОВ «НЕСТЕРОВ», за адресою: 50071 Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, провулок Бульварний, 13/171».
Відповідно пункту 4 Порядку державної реєстрації потужностей Наказу Мінагрополітики від 15.02.2024 р. №431 “Про затвердження Порядку державної реєстрації потужностей та Порядку ведення державного реєстру операторів ринку та їхніх потужностей” Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер.
Враховуючи вищевикладене Учасником ТОВ «НЕСТЕРОВ» усунуто невідповідності. В Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги ФОП ГОДЖАЄВ ФАРАІЛ ОРУДЖ-ОГЛИ. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
0418c68300034520aea268aed8899e0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-02-001408-a.a3
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Вимога:
Доброго дня.Звертаю Вашу увагу на те,що В своїй тендерній документації в додатку № 3 Замовник вимагав - - оригінал або належним чином завірену копію Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, ТУ У, ТУ виробника (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними та токсичними показниками), В документі чітко прописано харчового продукта.Кіровоград хліб,який є учасником Закупівель, в своїй тендерній пропозиції надав Протокол дослідження на питну воду ,яка не є харчовим продуктом що порушив вимоги Замовника.Прошу Вас взяти це до уваги.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 1_9 від 27.01.2025.pdf 27.01.2025 11:02
Дата подачі:
26.01.2025 14:26
Вирішення:
Доброго дня! Замовником прийнято до розгляду вимогу ФОП ГОДЖАЄВ ФАРАІЛ ОРУДЖ-ОГЛИ та враховано зауваження, щодо зазначених невідповідностей. Уповноваженою особою військової частини повторно переглянуто документи в пропозиції ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" та встановлено, що відповідно декларації виробника ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" від 10.01.2025 року №59 зазначені протоколи випробувань, а саме на вміст токсичних елементів, мікотоксинів, радіонуклідів від 15.03.2024 року №15/24 та протокол випробувань від 16.04.2024 №197/24.
Відповідно вимог ДОДАТКУ №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», технічна специфікація з інформацією та документами про відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі», Замовником, для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам вимагалось надати у складі пропозиції через електронну систему закупівель оригінал або належним чином завірена копія Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, ТУ У, ТУ виробника (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними та токсичними показниками), виданого лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю (на кожну позицію предмета закупівлі).
В пропозиції ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" надано протокол випробувань виданий випробувальною лабораторією ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Кропивницька філія від 15.03.2024 року №15/24 на вміст токсичних елементів, мікотоксинів, радіонуклідів, пестицидів. Однак зазначений в декларації виробника ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" протокол випробувань від 16.04.2024 №197/24 на органолептичні показники, фізико-хімічні показники, мікробіологічні показники відсутній. Натомість ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" надано протокол випробувань від 19.04.2024 №207/24 виданий випробувальною лабораторією ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Кропивницька філія, об’єктом випробування якого є вода питна водопровідна. Відповідно ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" не виконано вимоги ДОДАТКУ №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», технічна специфікація з інформацією та документами про відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, Замовником допущено помилку в частині розгляду пропозиції ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ". З метою не допущення порушення, Замовником буде відхилено пропозицію ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ", оскільки пропозиція ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" не відповідає вимогам оголошення спрощеної закупівлі Лот№1. Хліб з борошна пшеничного І ґатунку, хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного І ґатунку- (ДК 021:2015 - 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби).
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
27.01.2025 11:05
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
05ec7f24b14c40e0a4cb2d0acd54fad5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-02-001408-a.c2
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Вимога:
Шановний замовник!
Протоколом 1/7 від 24.01.2025 уповноваженої особи замовника учасника закупівлі ТОВ «КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ» (далі – Учасник) визначено переможцем закупівлі.
Вважаємо зазначене рішення неправомірним виходячи з наступного.
Предметом закупівлі є товар:
- ХЛІБ З БОРОШНА ПШЕНИЧНОГО І ҐАТУНКУ. Повинен відповідати ДСТУ 7517:2014. Термін споживання товару – 48 годин з моменту його виготовлення.
- ХЛІБ ІЗ СУМІШІ БОРОШНА ЖИТНЬОГО ОБДИРНОГО І ПШЕНИЧНОГО І ҐАТУНКУ.
Повинен відповідати: ДСТУ 4583:2023. Термін споживання товару 48 годин з моменту його виготовлення.
Для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам учасники повинні надати у складі пропозиції через електронну систему закупівель наступні документи:
- оригінал або належним чином завірена копія Протоколу дослідження
(випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, ТУ У, ТУ виробника (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними та токсичними показниками), виданого лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю (на кожну позицію предмета закупівлі);
- завірена належним чином копія Декларації виробника та/або Сертифіката якості на харчовий продукт (на кожну позицію предмета закупівлі).
Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано:
1. Цінову пропозицію, в якій зазначено наступне найменування товару, що пропонується учасником:
-Хліб «Сонячний» 1с, 0,650 кг упак. ваговий;
- Хліб «Імперський» 0,8 кг упак. ваговий.
2. Декларацію виробника, в якій зазначено:
- найменування продукції: Хліб із пшеничного борошна, хліб із різних сортів пшеничного борошна та їх сумішей, відповідає ДСТУ 7517:2014.
- найменування продукції: Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна. Відповідає ДСТУ 4583:2023.
3. Протокол випробувань від 15.03.2024 № 15/24 випробувальної лабораторії ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Кропивницька філія.
По перше, атестат акредитації зазначеної лабораторії втратив чинність 17.12.2024, що зазначено на відповідному протоколі.
По друге, метою випробувань вказано: Визначення фактичних значень токсичних елементів, мікротоксинів (далі перераховуються відповідні стандарти).
Тобто, учасником у складі своєї пропозиції надано документ лабораторії, який є недійсним, оскільки , атестат акредитації зазначеної лабораторії втратив чинність 17.12.2024.
Крім того, учасником не надано у складі своєї пропозиції взагалі не надав оригінал або належним чином завірену копію Протоколу дослідження
(випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, ТУ У, ТУ виробника за органолептичними, фізико-хімічними та мікробіологічними, показниками виданого лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження
(випробування) для цілей державного контролю (на кожну позицію предмета закупівлі).
Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам закупівлі.
Враховуючи зазначене просимо замовника скасувати своє рішення про визначення ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" переможцем закупівлі та відхилити пропозицію зазначеного учасника.
Також звертаємо до замовника з риторичним запитанням. Ви реально збираєтесь давати бійцям військової частині хліб, який має назву «Імперський»????
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №1_8 від 27.01.2025.pdf 27.01.2025 10:39
Дата подачі:
24.01.2025 15:33
Вирішення:
Доброго дня! Замовником прийнято до розгляду вимогу ТОВ "КИЇВХЛІБ" та враховано зауваження, щодо зазначених невідповідностей. Уповноваженою особою військової частини повторно переглянуто документи в пропозиції ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" та встановлено, що відповідно декларації виробника ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" від 10.01.2025 року №59 зазначені протоколи випробувань, а саме на вміст токсичних елементів, мікотоксинів, радіонуклідів від 15.03.2024 року №15/24 та протокол випробувань від 16.04.2024 №197/24.
Відповідно вимог ДОДАТКУ №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», технічна специфікація з інформацією та документами про відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі», Замовником, для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам вимагалось надати у складі пропозиції через електронну систему закупівель оригінал або належним чином завірена копія Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, ТУ У, ТУ виробника (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними та токсичними показниками), виданого лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю (на кожну позицію предмета закупівлі).
В пропозиції ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" надано протокол випробувань виданий випробувальною лабораторією ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Кропивницька філія від 15.03.2024 року №15/24 на вміст токсичних елементів, мікотоксинів, радіонуклідів, пестицидів. Однак зазначений в декларації виробника ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" протокол випробувань від 16.04.2024 №197/24 на органолептичні показники, фізико-хімічні показники, мікробіологічні показники відсутній. Натомість ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" надано протокол випробувань від 19.04.2024 №207/24 виданий випробувальною лабораторією ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Кропивницька філія, об’єктом випробування якого є вода питна водопровідна. Відповідно ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" не виконано вимоги ДОДАТКУ №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», технічна специфікація з інформацією та документами про відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, Замовником допущено помилку в частині розгляду пропозиції ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ". З метою не допущення порушення, Замовником буде відхилено пропозицію ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ", оскільки пропозиція ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" не відповідає вимогам оголошення спрощеної закупівлі Лот№1. Хліб з борошна пшеничного І ґатунку, хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного І ґатунку- (ДК 021:2015 - 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби).
2. Щодо риторичного запитання заданого ТОВ "КИЇВХЛІБ" з приводу назви хліба «Імперський», що був запропонований у своїй пропозиції ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" повідомляємо, що військова частина не є органом, що регулює та встановлює назви товарів виробникам. Ви можете звернутись з даним питанням до компетентних органів реагування. Запропонований учасниками товар повинен бути перш за все належної якості, відповідати технічним характеристикам та ДСТУ.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
27.01.2025 11:05
Вимога
Відхилено
вимога Уран
Номер:
8ac2f39efb584009b93f9902212ac6fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-02-001408-a.c1
Назва:
вимога Уран
Вимога:
У відповідь на Ваше повідомлення про невідповідність пропозиції ПП «УРАН» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, хочемо надати такі пояснення.
1. Щодо наданої Декларації виробника та/або Сертифіката якості на харчовий продукт:
ПП «УРАН», як виробник продукції, у своїй пропозиції надав належним чином завірену копію «Декларації на серійне виробництво» від 05.01.2025 року. Зазначена Декларація підтверджує відповідність нашої продукції чинним технічним вимогам.
Щодо посилання на ДСТУ 4583:2006, хочемо звернути увагу, що це є технічною неточністю, яка не впливає на якість та безпечність запропонованої продукції. Проте, на нашу думку, це підпадає під поняття «невідповідності в інформації», виправлення яких передбачено п. 8 Особливостей Постанови Кабінету Міністрів України №1275 від 11.11.2022 р.
2. Щодо Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку:
Ми готові надати відповідний документ за запитом.
3. Щодо листа-гарантії про повернення неякісного товару:
Цей документ може бути наданий додатково.
4. Щодо якісного посвідчення на матеріал для пакування:
Ми не надавали цей документ у складі пропозиції, оскільки не було прямого посилання на його обов’язковість у тендерній документації. Однак, такий документ також може бути наданий на вимогу.
5. Щодо Довідки ДПС про відсутність заборгованості:
Ми завантажили документ «Довідка ДПС.pdf», однак, якщо його якість викликала сумніви, ми готові надати повторну копію з більш високою роздільною здатністю.
6. Щодо терміну придатності продукції:
Наша пропозиція включала термін придатності відповідно до оголошення. Технічна неточність у документах могла бути усунена за необхідності.
Важливе зауваження
Відповідно до п. 8 Особливостей Постанови Кабінету Міністрів України №1275, у разі виявлення невідповідностей Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою усунення таких невідповідностей і надати Учаснику не менше 24 годин для їх виправлення. На жаль, такого повідомлення від Вас не надходило, і можливість виправити виявлені недоліки не була надана.
Просимо Вас переглянути рішення про відхилення нашої пропозиції, оскільки всі зауваження могли бути усунені у встановлений законом термін. Ми готові оперативно надати уточнені документи та відповісти на всі Ваші запити.
З повагою,
Директор ПП «УРАН»
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №1_5 від 21.01.2025.pdf 21.01.2025 11:46
Дата подачі:
20.01.2025 17:19
Вирішення:
Шановний Учасник! Відповідно абзацу 2 пункту 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року - Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Уповноваженою особою військової частини досить детально та аргументовано було зазначено про виявленні невідповідності в пропозиції Учасника ПП «УРАН» з посиланням на вимоги оголошення на проведення спрощеної закупівлі та вказано які документи не надано було Учасником (протокол №1/4 від 20.01.2025 року). У відповідь на вимогу додатково надається роз’яснення:
1). Щодо наданої Декларації виробника та/або Сертифіката якості на харчовий продукт: ПП «УРАН», як виробник продукції, у своїй пропозиції надав належним чином завірену копію «Декларації на серійне виробництво» від 05.01.2025 року. Зазначена Декларація підтверджує відповідність нашої продукції чинним технічним вимогам. Щодо посилання на ДСТУ 4583:2006, хочемо звернути увагу, що це є технічною неточністю, яка не впливає на якість та безпечність запропонованої продукції. Проте, на нашу думку, це підпадає під поняття «невідповідності в інформації», виправлення яких передбачено п. 8 Особливостей Постанови Кабінету Міністрів України №1275 від 11.11.2022 р.
Щодо наданої в пропозиції ПП «УРАН» «Декларації на серійне виробництво» від 05.01.2025 року, зазначена інформація, а саме відповідність ДСТУ 4583:2006, запропонованого товару учасником, яке втратило чинність не відповідає вимогам зазначеним в оголошенні Замовника, а саме ДОДАТКУ №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Державні стандарти України (ДСТУ) — стандарти, розроблені відповідно до чинного законодавства України, що встановлюють для загального і багаторазового застосування правила, загальні принципи або характеристики, які стосуються діяльності чи її результатів, з метою досягнення оптимального ступеня впорядкованості, розроблені на основі консенсусу та затверджені уповноваженим органом.
Відповідність ДСТУ запропонованого товару є підтвердженням технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
2). Щодо Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку: Ми готові надати відповідний документ за запитом.
Шановний Учасник відповідно абзацу 10 ДОДАТКУ №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», що є невід’ємною частиною оголошення на проведення спрощеної закупівлі, для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам учасники повинні надати у складі пропозиції через електронну систему закупівель наступні документи:
- оригінал або належним чином завірена копія Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, ТУ У, ТУ виробника (в т. ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними та токсичними показниками), виданого лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю (на кожну позицію предмета закупівлі).
Замовником чітко та розбірливо було встановлено вимогу в оголошенні щодо подання в пропозиції учасниками в електронну систему закупівель вищезазначені документи. Оскільки протокол дослідження (випробувань) та/або Експертний висновок підтверджує відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, ТУ У, ТУ виробника (в т. ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними та токсичними показниками) також є підтвердженням відповідності товару технічним та якісним характеристикам.
Замовник надає роз’яснення відповідно абзацу другого пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
3). Щодо листа-гарантії про повернення неякісного товару: Цей документ може бути наданий додатково.
Шановний Учасник ПП «УРАН» відповідно ДОДАТКУ №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» -товар неякісний, протермінований, або з іншими порушеннями, що можуть впливати на якість та безпечність харчового продукту, підлягає поверненню з складанням актів та обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник, про що учасником у складі пропозиції надається лист-гарантія.
4). Щодо якісного посвідчення на матеріал для пакування: Ми не надавали цей документ у складі пропозиції, оскільки не було прямого посилання на його обов’язковість у тендерній документації. Однак, такий документ також може бути наданий на вимогу.
Пряме посилання на вимогу надати дані підтверджуючі документи були зазначенні в вимогах оголошення на проведення спрощеної закупівлі, а саме в розділі «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям»:
пункт 4) засвідчена належним чином копія якісного посвідчення на споживчу тару;
пункт 5) засвідчена належним чином копія Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару.
5). Щодо Довідки ДПС про відсутність заборгованості: Ми завантажили документ «Довідка ДПС.pdf», однак, якщо його якість викликала сумніви, ми готові надати повторну копію з більш високою роздільною здатністю.
Шановний Учасник при перегляді завантаженого документу в Вашій пропозиції, а саме файлу «Довідка ДПС.pdf», на Вашу думку то є документ, якість якого відповідає вимогам оголошення з нормальною роздільною здатністю? У доповнення зазначаю, що Замовник не має можливості перевірити достовірність наданих даних, оскільки при завантаженні даного файлу відкривається документ практично «чистий аркуш», чи занадто низької якості копія, яка є не чіткою та не є розбірливою для читання.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання.
Вимога пункту 3 розділу 16 надати довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів*, а у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості (довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції), Учасником ПП «УРАН» не виконана.
6). Щодо терміну придатності продукції: Наша пропозиція включала термін придатності відповідно до оголошення. Технічна неточність у документах могла бути усунена за необхідності.
Відповідно пункту 1, пункту 2 ДОДАТКУ №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі: Замовником було заначено вимогу щодо терміну споживання запропонованого Учасником товару – 48 годин з моменту його виготовлення.
Відповідно статті 677 Цивільного кодексу України Строк придатності товару:
1. Законом або іншими нормативно-правовими актами може бути встановлений строк, зі спливом якого товар вважається непридатним для використання за призначенням (строк придатності).
2. Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання.
3. Продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, на який встановлено строк придатності, з таким розрахунком, щоб він міг бути використаний за призначенням до спливу цього строку.
Отже, термін придатності запропонованого Учасником товару є важливою технічною характеристикою предмету закупівлі.
Відповідно наданої ПП «УРАН» «Декларації на серійне виробництво» від 05.01.2025 року термін придатності до споживання не більше 24 год., для упакованого – 48 год.
Якщо до постачання Учасником ПП «УРАН» пропонувався товар «упакований» з строком придатності – 48 год., відповідно Учасник на виконання вимог пунктів:
4) засвідчена належним чином копія якісного посвідчення на споживчу тару;
5) засвідчена належним чином копія Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару.
Важливе зауваження Відповідно до п. 8 Особливостей Постанови Кабінету Міністрів України №1275, у разі виявлення невідповідностей Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою усунення таких невідповідностей і надати Учаснику не менше 24 годин для їх виправлення. На жаль, такого повідомлення від Вас не надходило, і можливість виправити виявлені недоліки не була надана. Просимо Вас переглянути рішення про відхилення нашої пропозиції, оскільки всі зауваження могли бути усунені у встановлений законом термін. Ми готові оперативно надати уточнені документи та відповісти на всі Ваші запити. З повагою, Директор ПП «УРАН».
Замовник надає роз’яснення відповідно абзацу другого пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищезазначене уповноваженою особою прийнято рішення відповідно протоколу №1/4 від 20.01.2025 року, не надавати 24 години на виправлення невідповідностей виявлених під час розгляду пропозиції ПП «УРАН», оскільки в пропозиції Учасника відсутня інформація та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
З огляду на викладене, рішення замовника відповідає чинному законодавству.
Відповідно абзацу 2 пункту 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року в термін не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати відповідь. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено