-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Бензин А-95 талони (скретч-картки) номіналом 10, 20 літрів; Дизельне паливо талони (скретч-картки) номіналом 10, 20 літрів (код за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти)
Завершена
805 410.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 027.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 027.05 UAH
Номер:
8d13cdb7a5a64bc79c3769781bd7ca5a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-11-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2025 00:00
Період моніторингу:
11.02.2025 15:49 - 05.03.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
11.02.2025 № 22
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.02.2025 № 22
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2024-12-31-003349-a 31.12.2024 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛИЧКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, відповідності умов договору умовам законодавства повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2025
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Питання щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження у ході моніторингу не розглядалися.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛИЧКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) UA-P-2024-12-31-003524-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 31 грудня 2024 протокол № 08, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ "ТД "ІФС", вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 28.01.2025, договір про закупівлю товару від 04.02.2025 №040225 на суму 783 420,00 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 13.02.2025 та 18.02.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 10.02.2025 та 13.02.2025.
Період усунення порушень:
05.03.2025 17:24 - 11.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.03.2025 17:24
Запити/Пояснення
Номер:
e5508c6ddb094517a0d4d5ecad64defa
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.02.2025 12:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.02.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
0e80fd5e87da465b950e3f7e11d48ea8
Назва:
Надання пояснення_UA-2024-12-31-003349-a
Дата опублікування:
17.02.2025 11:07
Опис:
У ході проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Бензин А-95 талони (скретч-картки) номіналом 10, 20 літрів; Дизельне паливо талони (скретч-картки) номіналом 10, 20 літрів (код за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти), з очікуваною вартістю 805410,00 грн (інформацію опубліковано в системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-31-003349-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо наступні пояснення:
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Розділом ІІІ якої передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
1) Методом порівняння ринкових цін на основі отриманої інформації про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет (у разі їх наявності); біржові котирування світових, регіональних, місцевих та профільних бірж (в разі біржового товару); дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань; дані офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних.
2) Методом порівняння ринкових цін на основі отриманих комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;
3) На підставі закупівельних цін попередніх закупівель. У разі обмеженої конкуренції на ринку певного товару чи послуги та неможливості отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін доцільно застосовувати метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель(з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Замовником використано перший метод та визначено очікувану вартості предмету Закупівлі на підставі аналізу ринку через мережу Інтернет, а саме Середніх цін на пальне по Україні, що опубліковані на сайті Міністерства фінансів (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/). Тут щодня публікуються відомості по українському ринку нафтопродуктів — ціни на бензин марок A 92, A 95, A 95+, дизельне пальне та автомобільне газове пальне на АЗС України. Інформація наводяться по областях, а також по торгівельних марках провідних операторів паливного ринку України. Таким чином, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником дотримано вимоги Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні характеристики предмета закупівлі були складені у відповідності до діючих на теперішній час стандартів:
Бензин А-95 –ДСТУ 4063-2001 Бензини автомобільні. Технічні умови та/або ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови;
Дизельне паливо - ДСТУ 3868-99 Паливо дизельне. Технічні умови та/або ДСТУ 7688:2015 Дизельне паливо Євро. Технічні умови.
Крім того, при складанні вимог до предмету закупівлі та до учасників закупівлі, враховувався досвід попередніх власних закупівель Замовника
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному веб-сайті. Посилання на сайт: https://lychksil.otg.dp.gov.ua/nasha-gromad%D0%B0/obgruntuvannia-zakupivel